slettenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg, "wijven" is zo'n denigrerende term, mag wel wat minder en respectvoller hoor.
Chicks bijvoorbeeld. Dat is een term die volwassenen gebruiken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg, "wijven" is zo'n denigrerende term, mag wel wat minder en respectvoller hoor.
Lekker wijfquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
kan dit even niet, dit is heel gênant nu..
je hebt webms met geluidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon video to gif ding gebruik van imgur, kreeg dit als output. Waarom kan je geen .webm posten hier eik.
Wacht, .webm's hebben helemaal geen geluid.
Werkelijk nog nooit, zelfs niet op FOK!, gehoord dat "chick" een kinderlijke term is. Kweeniequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Chicks bijvoorbeeld. Dat is een term die volwassenen gebruiken.
Ik heb je nooit een alternatief gegeven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit, zelfs niet op FOK!, gehoord dat "chick" een kinderlijke term is. Kweenie.
En had jij niet iets als meisje als alternatief daarvoor, over kinderlijk gesproken.
ikwelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hm, ken dat format verder alleen van 4Chan en daar heb ik ze nog nooit met geluid gezien.
werken ook niet op /bquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hm, ken dat format verder alleen van 4Chan en daar heb ik ze nog nooit met geluid gezien.
Ik gebruik Chicks of bitches, als het bitches zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit, zelfs niet op FOK!, gehoord dat "chick" een kinderlijke term is. Kweenie.
En had jij niet iets als meisje als alternatief daarvoor, over kinderlijk gesproken.
shitbetraptquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef zeer het volgende:
[..]
werken ook niet op /b
op /gif wel heb ik gehoord van een vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |