Heb je al prismas?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit op 27.763 miljoen per seconde.
zo lekker apathischquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
neukt ze een beetje dom dan?
Wat is dat, volgens mij niet dusquote:
en dan had je het nog niet gered.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Sommige lelijke meisjes van vroeger zijn nu fucking knap.. gaf ik ze vroeger maar wat meer aandacht
krijg je ervan als je een oppervlakkige bitch bentquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Sommige lelijke meisjes van vroeger zijn nu fucking knap.. gaf ik ze vroeger maar wat meer aandacht
webm's zonder geluidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is dat, volgens mij niet dus. Weet jij hoe dat werkt met milk? Heb volgels mij chocolate milk (huehue) maar hoe kan je dat levelen en sowieso je % daarvan zien?
In ruil voor deze info heb ik hier een Dee (vriendin van Enzo Knol, red.) met tic voor je: http://i.imgur.com/QGb7NHs.webm
ik ging altijd heel diep met de knapperds hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
krijg je ervan als je een oppervlakkige bitch bent
plsquote:
plsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je zusje toch? ze is 12 ja vuile pedo
Gewoon video to gif ding gebruik van imgur, kreeg dit als output. Waarom kan je geen .webm posten hier eikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef zeer het volgende:
[..]
webm's zonder geluid
ben je nieuw hier
Die bitch wordt je door wijfen die je in de friendzone gooien omdat je te aardig bent tegen ze.. wees een bitch en ze komen naar je toequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
krijg je ervan als je een oppervlakkige bitch bent
;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ging altijd heel diep met de knapperds hoor
wijfen ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Die bitch wordt je door wijfen die je in de friendzone gooien omdat je te aardig bent tegen ze.. wees een bitch en ze komen naar je toe
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wacht, .webm's hebben helemaal geen geluid.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon video to gif ding gebruik van imgur, kreeg dit als output. Waarom kan je geen .webm posten hier eik.
Wacht, .webm's hebben helemaal geen geluid.
Zeg, "wijven" is zo'n denigrerende term, mag wel wat minder en respectvoller hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Die bitch wordt je door wijfen die je in de friendzone gooien omdat je te aardig bent tegen ze.. wees een bitch en ze komen naar je toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |