Habboquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
die was 100000 hc banken waard ofzo.. had ook 400 hcbanken![]()
Die iligale shit dat er gebeurde in habbo
![]()
![]()
IK MEEN HET.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah wat
Doe niet eens bloemen voor mn main chick
oh oke beterquote:
Lol, ijskoud.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah wat
Doe niet eens bloemen voor mn main chick
Ja cripsyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Crispy variant? Anders kom ik niet
Hysterisch? Niet hilarisch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
Een ieder zou het hysterisch vinden als ze konden luisteren hoe Hoink en ik giebelen als twee wijven tijdens GTA.
Je gaat dan ook niet doodquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil niet eens dood gevonden worden in roffa
https://www.instagram.com/pand22lounge_/quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken ik nietIk kom ook zo, tot zo
dat heb ik met den haagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom morgen naar Groningen met bloemen voor je.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Succes want ik ben niet in stadquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom morgen naar Groningen met bloemen voor je.
ehM.. Ik denk niet dat ik daar hoor als vrouw.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/pand22lounge_/
In het echt ziet het er niet zo uit.. fucking ghetto..
Liep een keer naar binnen komt er een neger naar me toe.. elke mocro heeft hier een pistool.. ik zo van jaaahhhhh echhhtt ??? hij zo van ja gast hier oppassen.. ik zo van maar ik ben ook mocroo (ik loog).. hij zoo van gevaarlijkee gozeer ben jij
![]()
![]()
true story
dit las ik net. Moest eerst bijkomen door die kk lelijke wenkiesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Een Britse vrouw (31) heeft haar vriend wijsgemaakt dat ze aan eierstokkanker leed. Met het geld dat hij haar toestopte, betaalde ze haar plastische chirurgie. De rechter heeft haar deze week veroordeeld tot een werkstraf van 80 uur. Ze moet ook het hele bedrag terugbetalen aan haar inmiddels ex-vriend.
Charlotte Roche uit de Schotse stad Aberdeen leerde Matthew Pilgrim kennen via datingwebsite Plenty of Fish (pof.com). In april 2014 spraken de twee voor het eerst af nabij de St Paul's Cathedral in Londen.
Het klikte tussen de twee. De Schotse verklaarde aan Matthew dat ze aan eierstokkanker leed. Een operatie om de eierstokken gedeeltelijk of geheel te verwijderen was pas over zes maanden. De ingreep kon veel sneller bij een privé-ziekenhuis, maar daar had ze het geld niet voor..
vrouwen
Ik weet niet ik associeer den haag gewoon met stomme dingen en stomme mensenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond den haag wel redelijk oke, dus why
Oke, dan een dagje laterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik aan valentijn doe.
You should know better
ronde wenkbrauwenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Een Britse vrouw (31) heeft haar vriend wijsgemaakt dat ze aan eierstokkanker leed. Met het geld dat hij haar toestopte, betaalde ze haar plastische chirurgie. De rechter heeft haar deze week veroordeeld tot een werkstraf van 80 uur. Ze moet ook het hele bedrag terugbetalen aan haar inmiddels ex-vriend.
Charlotte Roche uit de Schotse stad Aberdeen leerde Matthew Pilgrim kennen via datingwebsite Plenty of Fish (pof.com). In april 2014 spraken de twee voor het eerst af nabij de St Paul's Cathedral in Londen.
Het klikte tussen de twee. De Schotse verklaarde aan Matthew dat ze aan eierstokkanker leed. Een operatie om de eierstokken gedeeltelijk of geheel te verwijderen was pas over zes maanden. De ingreep kon veel sneller bij een privé-ziekenhuis, maar daar had ze het geld niet voor..
vrouwen
wenkbrouwen
Gvd ben je bij Noel of antiloperquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Succes want ik ben niet in stad
Die "vrouwen" zijn alleen sletjesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ehM.. Ik denk niet dat ik daar hoor als vrouw.
Dat is jouw keuze en dat respecteer ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik daar vaak het woord hysterisch voor.
Nee bij deezerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gvd ben je bij Noel of antiloper
wenkies on fleek iddquote:
jij heb die hoekkkkquote:
wrom is link weg?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
kun je al genoeg pics van zienop mn pagina
Je hebt volgens mij niet zo veel shisha plekken wat gewoon echt toegankelijk is voor alles en iedereen. Heb wel zin in shisha nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Die "vrouwen" zijn alleen sletjes![]()
![]()
Echt alleen mannen en voetbal wedstrijden daar
Weet eigenlijk niet eens waarom ik daar heen ga.. veel oude vrienden chillen daar.. vandaar miss
En dat voorhoofd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dit las ik net. Moest eerst bijkomen door die kk lelijke wenkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |