WCH postte hier net nog toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hehe idd, maar wel interessant om de dagelijkse zooi van allerlei mensen te zien. Zo'n kerel die een varkenskop had gekocht en klaargemaakt.
dat jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..] het zijn altijd vadsige gefrituurde baconballetjes enzo.
Gewoon het spijsverteringskanaal afgaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe de fuck gaan jullie van food naar anaal
Feitelijk doet iedereen dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon het spijsverteringskanaal afgaan.
food gaat ook van mond naar anaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, wel eens gedaan. Was leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij speelt ook liever met de borsten van iemand anders?
Er worden wel te veel stappen overgeslagenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon het spijsverteringskanaal afgaan.
Ik nog nooit, vertel me alles.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, wel eens gedaan. Was leuk.
Iemand al gezegd dat food altijd anaal gaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:
Bedankt hansquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
food gaat ook van mond naar anaal.
Snap ook nooit waar ik ze tegen moet komenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is wel zo. De enige Turken en Marokkanen die ik ken ken ik via FOK!
JA IK SNAP HET HOEFT NIET VIER KEER GEZEGD TE WORDNE MAXIMAAL 3 KEER IS GENOEGGGquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand al gezegd dat food altijd anaal gaat.
Zou wel een t-shirtje rocken met als opdruk "Food gaat Anaal".quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA IK SNAP HET HOEFT NIET VIER KEER GEZEGD TE WORDNE MAXIMAAL 3 KEER IS GENOEGGG
Eh.. Sorry zou niet kopenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wel een t-shirtje rocken met als opdruk "Food gaat Anaal".
hurhurhurhur mcnulty hoe is hetquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
Weet iemand of McNulty nog leeft? Heb al een tijd geen heterotest gezien
Omdat ik geduld hebquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
Crip hoe the fuck word jij niet leip met koters werkend en zo
Eerst Cabernet Sauvignon.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Voel me echt een racist nu. Slaat nergens op, alsof ik invloed heb op de mensen die ik in mijn dagelijks leven tegenkom. Tenzij ik er echt actief achteraan ga om ze te ontmoeten maar dat is feitelijk ook racisme.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap ook nooit waar ik ze tegen moet komen. Heb wel tijdje een mocro collega gehad though.
Goedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hurhurhurhur mcnulty hoe is het
Doodgeslagen in een gay club toen hij daar foto's van tieten uitdeelde.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
Weet iemand of McNulty nog leeft? Heb al een tijd geen heterotest gezien
Ik zie soms wel Indo's als ik ze heel weinig betaal om goed eten voor me te fixenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voel me echt een racist nu. Slaat nergens op, alsof ik invloed heb op de mensen die ik in mijn dagelijks leven tegenkom. Tenzij ik er echt actief achteraan ga om ze te ontmoeten maar dat is feitelijk ook racisme.
Mooi, scheelt weer dm'squote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doodgeslagen in een gay club toen hij daar foto's van tieten uitdeelde.
RACISME RACISM.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
Voel me echt een racist nu. Slaat nergens op, alsof ik invloed heb op de mensen die ik in mijn dagelijks leven tegenkom. Tenzij ik er echt actief achteraan ga om ze te ontmoeten maar dat is feitelijk ook racisme.
Ja ik zeg wel eens 'nee' als ze vragen of ik een bon wil bij de Wok2Go, dat klopt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik zie soms wel Indo's als ik ze heel weinig betaal om goed eten voor me te fixen.
wie wil verkering typ 888quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meubi's ruilen/stelen huehue
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |