Eminem is niets maar dan ook alles.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je je kan identificeren met een ander geslacht, dat is prima, kut dat de natuur je zo genaaid heeft. Maar kies. KIES.
Kan je ook racial fluidity hebben? Of heeft Eminem daar patent op.
Eminem is zo passéquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je je kan identificeren met een ander geslacht, dat is prima, kut dat de natuur je zo genaaid heeft. Maar kies. KIES.
Kan je ook racial fluidity hebben? Of heeft Eminem daar patent op.
Ik ben in het echt exact dezelfde TARDIS..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat hoink irl dezelfde hoink is als hier?
Kan alles wat Amerikanen als haute cuisine zien niet zo handelen eigenlijk, nog los van alles vlees. Altijd alles kaas, vet, olie, bqq hot sauwse en altijd die verrekte gegrillde groentequote:
;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe het voelt om genomen te worden in je kut.. of om met je tetten te spelen.. of om een komkommer in mn kut te stoppen en dan weer terug in de koelkast
voel je je bedreigd door ze?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[..]
merendeel traps op /b/ isnie meer leuk idd
Natuurlijk heb je verschillende identiteiten, maar dat zijn variaties van dezelfde persoon. Gender daarentegen gaat ietwat dieper dan gedrag.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef zeer het volgende:
Jij wilt zeggen dat hoink irl dezelfde hoink is als hier?
hoink=horkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De ene keer wordt ik wakker als echte hoink en de andere keer vind ik mezelf internethork.
Jij zou zeker ook helikoptertje willen spelenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
m een komkommer in mn kut te stoppen en dan weer terug in de koelkast
;s
Ih okayquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe het voelt om genomen te worden in je kut.. of om met je tetten te spelen.. of om een komkommer in mn kut te stoppen en dan weer terug in de koelkast
Wat is ditquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eminem is zo passé. Slim Jesus
.
Ik praat irl enkel met blank en katholiek. Niet meer islam arab sand niggers e.d.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben in het echt exact dezelfde TARDIS..
Alleen heb ik dan een andere naam ahahaha. Veel mensen weten die hier ook gewoon trouwens.
Op reddit volg ik gifrecipes, hoe gerechten worden bereid in snelle gifvorm. Supercool idee maar het zijn altijd vadsige gefrituurde baconballetjes enzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Kan alles wat Amerikanen als haute cuisine zien niet zo handelen eigenlijk, nog los van alles vlees. Altijd alles kaas, vet, olie, bqq hot sauwse en altijd die verrekte gegrillde groente.
Hehe idd, maar wel interessant om de dagelijkse zooi van allerlei mensen te zien. Zo'n kerel die een varkenskop had gekocht en klaargemaaktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Kan alles wat Amerikanen als haute cuisine zien niet zo handelen eigenlijk, nog los van alles vlees. Altijd alles kaas, vet, olie, bqq hot sauwse en altijd die verrekte gegrillde groente.
Met je eigen borsten spelen is niet heel interssant hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Marokkanen wel jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef zeer het volgende:
[..]
maar arab meisjes gaan toch ook altijd voor anaal ;s
Dat is wel zo. De enige Turken en Marokkanen die ik ken ken ik via FOK!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik praat irl enkel met blank en katholiek. Niet meer islam arab sand niggers e.d.
jij speelt ook liever met de borsten van iemand anders?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met je eigen borsten spelen is niet heel interssant hoor.
all day everydayquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef zeer het volgende:
[..]
maar arab meisjes gaan toch ook altijd voor anaal ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |