SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Die zal wel dood gaan. Ooit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:56 schreef RickoKun het volgende:
Khaleesi verdient die troon niet.
Die wint alles gemakkelijk zonder maar enige skill te hebben.
ik vond de scene bij het lijk van joff wel geilquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Om even op de ''wacht maar op seizoen 4'' terugkomende;
Ik ben dus heel seizoen 5 vergeten![]()
Dus bij deze; Jaime wordt in seizoen 4 finaal in z'n kont verkracht en in seizoen 5 kan het nóg erger.
geen skillquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:56 schreef RickoKun het volgende:
twitter:GameOfThrones twitterde op vrijdag 12-02-2016 om 21:10:22Send a raven. The #GoTSeason6 tease will air this Sunday at 8:59PM ET before @VinylHBO(WARNING: You will be teased)https://t.co/93Pl8aCEie reageer retweet
Ik mag haar ook niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:56 schreef RickoKun het volgende:
Deze serie kennende is hij dan weer net te laat om Tommen te redden van een vergiftigde haarbal.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:48 schreef Slayage het volgende:
seizoen 6 verwacht ik dat hij wel een beter verhaal gaat rijgen
Die wint niets. Ze krijgt gewoon alles in de schoot geworpen. Alles overkomt haar maar terwijl ze spastisch haar titels om haar heen schreeuwt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:56 schreef RickoKun het volgende:
dat was seizoen 3quote:Op zondag 14 februari 2016 13:19 schreef ems. het volgende:
In seizoen 2 was ze heel eventjes badass toen ze die slaven bevrijdde.
Is dat veilig voor honden om op te kauwen?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:14 schreef Slayage het volgende:
voor de dany haters
[ afbeelding ]
http://www.zavvi.nl/merch(...)ist?widget_id=188575
quote:
Beginnen als zusje van een of andere gekke prins die haar uithuwelijkt aan een stel savages. En dan nu een van de machtigste mensen van alle mensen in haar omgeving, dat bereik je niet zonder skill.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:56 schreef RickoKun het volgende:
haha, neequote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]Enige waar ze het gepeupel mee wint is omdat ze met een paardenlul heeft geneukt en nu drie draken heeft, die ze nota bene nauwelijks onder controle krijgt.
Geen enkele legervaardigheden of iets dergelijks. Beetje het "klein meisje neukt rijke man en rijdt daardoor nu in een cabrio"- idee
Weet niet, de show is de boeken nu voorbij toch? Je spoiled niks met dingen te benoemen die in de boeken anders zijn gegaan dan in de serie.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik mag hier de boeken niet aanhalen GGMM.
De vorige keer dat ik hier dingen besprak waar de serie al voorbij was werd het ook niet gewaardeerd. Zelfs met dikke waarschuwingen en spoilertags.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet niet, de show is de boeken nu voorbij toch? Je spoiled niks met dingen te benoemen die in de boeken anders zijn gegaan dan in de serie.
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik hier dingen besprak waar de serie al voorbij was werd het ook niet gewaardeerd. Zelfs met dikke waarschuwingen en spoilertags.
Mensen die niet #teamDaenerys zijn verdienen eigenlijk ook geen extra info.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kinderachtig, maar dan moet je het maar laten, ja.
Typisch, plsquote:Op zondag 14 februari 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die niet #teamDaenerys zijn verdienen eigenlijk ook geen extra info.
Infidels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team snow ftw overigens!
....oh wacht![]()
Gast, 'T is gewoon een ontiegelijk lekker wijf. Tuurlijk verdient ze hetquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:56 schreef RickoKun het volgende:
Gewoon doen. Ik wil wel weten wat je te melden hebt in ieder geval (wel in spoilers voor de zeikerds dan).quote:Op zondag 14 februari 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die niet #teamDaenerys zijn verdienen eigenlijk ook geen extra info.
Infidels.
#teamDanyquote:Op zondag 14 februari 2016 20:39 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik wil wel weten wat je te melden hebt in ieder geval (wel in spoilers voor de zeikerds dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 20:52:36 ]
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
#teamDanyJij bent het hier dus niet mee eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:01 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Jij bent het hier dus niet mee eens?Goooood....goooooood....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:01 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Jij bent het hier dus niet mee eens?Zo kun je elk character in ASOIAF wel omschrijven, op dat eerste stukje na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag laatst dit, vond ik wel een leuke:
Here's a funny thing:
Stannis burns people alive for cannibalism -> He's perfectly sane.
Dany crucifies people in return for crucified children -> She's going mad.
Then:
Jaime fucks his sister, tosses a child out of a window, threatens to put a baby in a trebuchet -> Aaah, but he has an arc! He's a good guy now, despite the trebuchet.
Dany raises herself from a lifetime of abuse, gains power, and then unlike nearly every other character, uses it to help strangers at no benefit to herself -> She's becoming a villain!
Niet nauwelijks, gewoon, niet. Ze kan aan hun schubben zitten zonder geroosterd te worden, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef RickoKun het volgende:
die ze nota bene nauwelijks onder controle krijgt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beginnen als zusje van een of andere gekke prins die haar uithuwelijkt aan een stel savages. En dan nu een van de machtigste mensen van alle mensen in haar omgeving, dat bereik je niet zonder skill.
Dat eerste stukje is alleen het hele stukje. Het is een verhaal dat nooit van een centraal punt afwijkt: perspectief bepaalt hoe we personages zien. De schrijver haalt Tyrion en Cersei aan, maar in die voorbeelden kun je net zo goed de Mannis of Jaimegod neerzetten. Al die personages zien we van verschillende kanten. We horen van mensen die ze hoog hebben zitten en van anderen die van ze walgen. We zien ze in situaties waar ze sympathieke helden zijn, en in anderen waar ze bitter en schelmachtig zijn. Danny zien we alleen in haar eigen knuffelkosmos waar iedereen haar aanbidt. Het enige bewijs dat we zien dat niet alles in Daenerys' heerschappij rozengeur en maneschijn is zijn de berichten die we krijgen over hoe alles in haar kielzog geheel in brandt staat.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:11 schreef Typisch het volgende:
Zo kun je elk character in ASOIAF wel omschrijven, op dat eerste stukje na.
Ik zou het wel een goede wending vinden als het niet Danny is die Westeros van de White Walkers redt, maar de Walkers die Westeros van Danny redden.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dany een villain vindenDat slaat nergens op. Neemt niet weg dat ze wel eens naar Westeros mag gaan, dus ik ben benieuwd wat voor ontwikkeling haar terugkeer bij de khalasar heeft
Goede scene was dat wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet nauwelijks, gewoon, niet. Ze kan aan hun schubben zitten zonder geroosterd te worden, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
[..]
[ afbeelding ]
Goed, dankzij Irri is ze inderdaad niet geheel zonder vaardigheden.
[..]
Dat eerste stukje is alleen het hele stukje. Het is een verhaal dat nooit van een centraal punt afwijkt: perspectief bepaalt hoe we personages zien. De schrijver haalt Tyrion en Cersei aan, maar in die voorbeelden kun je net zo goed de Mannis of Jaimegod neerzetten. Al die personages zien we van verschillende kanten. We horen van mensen die ze hoog hebben zitten en van anderen die van ze walgen. We zien ze in situaties waar ze sympathieke helden zijn, en in anderen waar ze bitter en schelmachtig zijn. Danny zien we alleen in haar eigen knuffelkosmos waar iedereen haar aanbidt. Het enige bewijs dat we zien dat niet alles in Daenerys' heerschappij rozengeur en maneschijn is zijn de berichten die we krijgen over hoe alles in haar kielzog geheel in brandt staat.
[..]
Ik zou het wel een goede wending vinden als het niet Danny is die Westeros van de White Walkers redt, maar de Walkers die Westeros van Danny redden.
Maar dan wel als heel Westeros verbrandt is.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:27 schreef VeX- het volgende:
Daenerys moet dood.
Littlefinger moet op de troon.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 09:59 schreef appelvla het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:08 schreef Poesopstokje het volgende:
SansaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]Dát weten we natuurlijk niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das waar.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dát weten we natuurlijk niet!
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]Ik lees nu pas je aanpassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!!
Dat zou pas een echte plottwist zijn. Nog groter dan Jon Snow dood/levend.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik lees nu pas je aanpassing___!!
Whehehequote:Op maandag 15 februari 2016 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou pas een echte plottwist zijn. Nog groter dan Jon Snow dood/levend.
Snowgod is wel mijn favoriet, dus hopelijk leeft hijquote:Op maandag 15 februari 2016 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou pas een echte plottwist zijn. Nog groter dan Jon Snow dood/levend.
Ik heb niet echt een favoriet, in elk geval niet meer sinds Jaqen H'ghar een soort rooie Jezus is geworden.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snowgod is wel mijn favoriet, dus hopelijk leeft hij
Jaime, Jon, Ramsay, Tyrion. Keus zat nogquote:Op maandag 15 februari 2016 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een favoriet, in elk geval niet meer sinds Jaqen H'ghar een soort rooie Jezus is geworden.
Jaime en Ramsay vind ik niet echt leuk. Tyrion is ook een baasje ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaime, Jon, Ramsay, Tyrion. Keus zat nog(Nog...)
Leuk misschien niet, wel intrigerendquote:Op maandag 15 februari 2016 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jaime en Ramsay vind ik niet echt leuk. Tyrion is ook een baasje ja.
Is nog niet bekend. Zijn wel leuke theorietjes over.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Hoe zijn die White walkers eigenlijk ontstaan? Wordt niet in de serie uitgelegd ofwel?
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:08 schreef Poesopstokje het volgende:
SansaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
hij is veel te opvallend afwezig in die reeks iddquote:
Op die fiets. Ik zal de theorietjes wel horen, nadat ik de boeken uit heb.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. Zijn wel leuke theorietjes over.Maar die zou ik pas gaan lezen als je de boeken hebt gelezen.
had jon een monoloog gehouden? had zat achter zijn bureau toen dat kut kind kwam.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik hoop dat de serie me nog kan verrassen! Het truucje van iedereen gaat dood, vooral na een langere emotionele monoloog te hebben gehouden, ken ik nu wel.
Nee, maar hij komt ook gewoon tot leven als je het mij vraagt.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
had jon een monoloog gehouden? had zat achter zijn bureau toen dat kut kind kwam.
er zijn weinig mensen die denken dat hij echt dood is/blijft om verscheidene redenenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, maar hij komt ook gewoon tot leven als je het mij vraagt.
Klopt, en dus geldt voor hem de monoloogregel niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die denken dat hij echt dood is/blijft om verscheidene redenen
Hij moet nog nieuwe targ baby's maken met Dany.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die denken dat hij echt dood is/blijft om verscheidene redenen
Inderdaad en het draken Vs White Walkerdeel gaat vroeg of laat ook komen. Hopelijk heeft seizoen 6 naast het ijs vs. vuur verhaal ook nog veel politieke complotten.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij moet nog nieuwe targ baby's maken met Dany.
De theorie die ik een van de leukere vind is dat The Others Westeros komt redden van Dany/draken.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inderdaad en het draken Vs White Walkerdeel gaat vroeg of laat ook komen. Hopelijk heeft seizoen 6 naast het ijs vs. vuur verhaal ook nog veel politieke complotten.
Haha, dat zou bijzonder zijn. Ik zie het nu nog niet gebeuren, maar wie weet gaat Daenerys wel terreur zaaien waar niemand op zit te wachten.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
De theorie die ik een van de leukere vind is dat The Others Westeros komt redden van Dany/draken.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij moet nog nieuwe targ baby's maken met Dany.
Daar is ze in Essos natuurlijk al mee bezig, voor de gevestigde orde is het wel terreur te noemen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Haha, dat zou bijzonder zijn. Ik zie het nu nog niet gebeuren, maar wie weet gaat Daenerys wel terreur zaaien waar niemand op zit te wachten.
En ik hoop dat er iemand zijn kont op de iron throne laat zitten die geen Lannister of "Baratheon" heet. Littlefinger, Roose, Jon Snow, High Sparrow, het maakt me vrij weinig uit, maar ik ben de Lannisters gewoon een beetje zat. Jammer dat Stannis dood is, want ik had graag gezien hoe hij de Realm naar de vernieling hielp.
ik hoop dat we meer van baelish gaan zien wat dat betreft en dat tyrion zijn magic gaat laten zien in meereen met dany en de dothrakisquote:Op maandag 15 februari 2016 23:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inderdaad en het draken Vs White Walkerdeel gaat vroeg of laat ook komen. Hopelijk heeft seizoen 6 naast het ijs vs. vuur verhaal ook nog veel politieke complotten.
Misschien gaat het ook zo in Westeros. Maar eigenlijk verwacht ik dat iedereen haar bijna komt aanbidden.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is ze in Essos natuurlijk al mee bezig, voor de gevestigde orde is het wel terreur te noemen.
Het zou zo mooi zijn als die man op de troon komt. Het is een gevaarlijke man.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop dat we meer van baelish gaan zien wat dat betreft en dat tyrion zijn magic gaat laten zien in meereen met dany en de dothrakis
Als ze maar weg zijn uit Meereen bij het einde van seizoen 6.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop dat we meer van baelish gaan zien wat dat betreft en dat tyrion zijn magic gaat laten zien in meereen met dany en de dothrakis
Mooi, maar voorspelbaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze maar weg zijn uit Meereen bij het einde van seizoen 6.
Cliffhanger dat de Wall breekt en de Walkers erheen komen en dat Dany echt op weg is naar Westeros. Mooi einde. Dan nog ergens een belangrijke dood en het is genot.
volgens mij is er wel een hint gegeven, weet alleen niet meer of het in de serie was of in die history of westeros animaties , die dat dat een bevestiging is voor hoe het zal gaan uiteraardquote:Op maandag 15 februari 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben benieuwd hoe de White Walkers langs the Wall gaan komen.
hou op man, dan nog liever een WWquote:Op maandag 15 februari 2016 23:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn als die man op de troon komt. Het is een gevaarlijke man.
that would be awsome!quote:Op maandag 15 februari 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cliffhanger dat de Wall breekt en de Walkers erheen komen en dat Dany echt op weg is naar Westeros. Mooi einde. Dan nog ergens een belangrijke dood en het is genot.
Welke theorie is het beste? Wil het wel eens lezen (heb de boeken al gelezen).quote:Op maandag 15 februari 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. Zijn wel leuke theorietjes over.Maar die zou ik pas gaan lezen als je de boeken hebt gelezen.
Die hoorn die Mance zocht of zelfs zou hebben?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
volgens mij is er wel een hint gegeven, weet alleen niet meer of het in de serie was of in die history of westeros animaties , die dat dat een bevestiging is voor hoe het zal gaan uiteraard
We zagen de Others toch gewoon een van Crasters zonen in een van hen veranderen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:13 schreef appelvla het volgende:
[..]
Welke theorie is het beste? Wil het wel eens lezen (heb de boeken al gelezen).
Maar the origins story? Beetje het kip-ei verhaalquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
We zagen de Others toch gewoon een van Crasters zonen in een van hen veranderen?
https://www.reddit.com/r/(...)_the_others_and_the/quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:13 schreef appelvla het volgende:
[..]
Welke theorie is het beste? Wil het wel eens lezen (heb de boeken al gelezen).
Dat zou schitterend zijn. Hele serie zijn the others afgeschilderd als lijpe gasten.. The ultimate evil. Ze kunnen zelfs de doden weer enigszins tot leven wekken. Anderzijds het meisje dat zo onschuldig en goed lijkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
De theorie die ik een van de leukere vind is dat The Others Westeros komt redden van Dany/draken.
Als ik denk aan wat de afleveringen boeiend maakt, dan is LF op de troon er toch wel een van. Ik zou graag zien wat voor gevolgen dat zou hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
hou op man, dan nog liever een WW
Heb het gelezen en het klinkt wel logisch. Ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_the_others_and_the/
Je zou hier kunnen beginnen. Sowieso heel die subreddit.
Eens... hoewel ik tegen beter weten in hoop dat George de boeken heeft uitgepoept voor de serie komt. Dat zijn juist de dingen die gaaf in de boeken zijn uitgewerkt en waarvan je gauw nuances mist als je alleen de serie hebt.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Interessant stuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_the_others_and_the/
Je zou hier kunnen beginnen. Sowieso heel die subreddit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Slayage het volgende:
wie is dat van het onderste plaatje, onder dany?Ik herken Dany niet direct, maar ik zou zeggen linksonder is Cersei en rechtsonder is Jaime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen:quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:48 schreef appelvla het volgende:
[..]
Ik herken Dany niet direct, maar ik zou zeggen linksonder is Cersei en rechtsonder is Jaime.
denk ook inderdaad dat het jaimie moet voorstellen, wel slecht gedaan though, herken hem nauwelijksquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:48 schreef appelvla het volgende:
[..]
Ik herken Dany niet direct, maar ik zou zeggen linksonder is Cersei en rechtsonder is Jaime.
Cool, beter dan volledige green screen beelden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:44 schreef Slayage het volgende:
coole picas van de feitelijke locaties de shots uit de serie
A Couple Traveled To Croatia To See The Real Shooting Locations Of ‘Game Of Thrones’
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
14 maart komt seizoen 5 uit op dvd/bluray ik verwacht dat ze dan weer volop zullen gaan hypenquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Misschien komt er helemaal geen (tot kort voor 25 april).
Vast, maar of we nieuw beeldmateriaal zullen zien betwijfel ik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
14 maart komt seizoen 5 uit op dvd/bluray ik verwacht dat ze dan weer volop zullen gaan hypen
vorige jaar hadden we wel een uitgebreide trailer, waarom zouden we dat dit jaar niet krijgen? tot nu toe hebben we alleen een paar set fotos en die weinig/niets zeggende trailers gezien, ik verwacht wel een fatsoenlijke trailer. wwc.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Vast, maar of we nieuw beeldmateriaal zullen zien betwijfel ik.
Omdat ze het zo lang mogelijk geheimzinnig willen houden wat betreft de cliffhangers van vorig jaar en omdat het off-books gaat?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
vorige jaar hadden we wel een uitgebreide trailer, waarom zouden we dat dit jaar niet krijgen? tot nu toe hebben we alleen een paar set fotos en die weinig/niets zeggende trailers gezien, ik verwacht wel een fatsoenlijke trailer. wwc.
ze hebben de foto duidelijk aangepast. op de eerste foto was het echt niet helder wie het was.quote:
voor wat betreft seizoen 6 is het een zeggende trailer. enige wat het zegt is valar morghulis en dat is een open deurquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:38 schreef waxmask het volgende:
Mooie trailer, maar het zegt niks. Behalve als ze wel dood gaan, zij die niet dood zijn gegaan vooralsnog. Als het iets zegt, dan toch dat iedereen in deze era dood zal gaan omdat de gezichten van de doden van het moment van doodgaan zijn. Ik denk wel dat er weer een shocker van een seizoen zal komen.
Red Tits Bang Bang Blackbook krijgt een prominente rol zei ze zelf.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor wat betreft seizoen 6 is het een zeggende trailer. enige wat het zegt is valar morghulis en dat is een open deur
wut?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Red Tits Bang Bang Blackbook krijgt een prominente rol zei ze zelf.
waar zei carice dat? daarnaast zou het best kunnen omdat de pov hoofdstuk van melissandre in adwd nog niet is verfilmdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Red Tits Bang Bang Blackbook krijgt een prominente rol zei ze zelf.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar zei carice dat? daarnaast zou het best kunnen omdat de pov hoofdstuk van melissandre in adwd nog niet is verfilmd
carice blijft geil overigens![]()
http://www.melty.com/game(...)an-houten-a3724.htmlquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Carice vind ik dus totaal geen boeiend wijf.
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Carice vind ik dus totaal geen boeiend wijf.
Tremé, daar speelt ie een Nederlander trouwens. Maar inderdaad een prima acteurquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:03 schreef waxmask het volgende:
... Zag hem alweer voorbij komen op HBO in iets anders.
Doe een rewatch, elke dag een aflevering!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff nog dik anderhalve maand tot seizoen 6
En Orphan Black. En Nashville. En steeds meer films... hij doet een hoopquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Young_David het volgende:
[..]
Tremé, daar speelt ie een Nederlander trouwens. Maar inderdaad een prima acteur
The Age of Adeline.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Orphan Black. En Nashville. En steeds meer films... hij doet een hoop
Ik noemde alleen de goede dingen opquote:
Ik kijk nu vooral stukjes terug op YouTube.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Doe een rewatch, elke dag een aflevering!
met mijn huidige tempo zal ik het laatste boek niet uit kunnen lezen voor de start. oh welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Boeken uitgelezen in afwachting op het volgende seizoen. Zin in nu.
Wat je doet in de privacy van je eigen badkamer maak je zelf maar uit, maar bespaar me alsjeblieft de tig ongrappige variaties op de 'fappen op de stark zusjes'-TT en andere naar cholera riekende pus.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beginnen we weer met fappen op de Stark meiden?
Wow ik wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat je doet in de privacy van je eigen badkamer maak je zelf maar uit, maar bespaar me alsjeblieft de tig ongrappige variaties op de 'fappen op de stark zusjes'-TT en andere cholera.
Nooit gestoptquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die zijn er vast.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:10 schreef Kroelo het volgende:
Zijn er serieus mensen die op Arya/Maisie fappen?
ik ben nooit gestopt!quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
is dit een serieuze vraag? sophie turner nog gezien recentelijk?quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:10 schreef Kroelo het volgende:
Zijn er serieus mensen die op Arya/Maisie fappen?
maisie is bad ass!quote:
leer eens lezen. Ik heb het over Maisie niet over sophiequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dit een serieuze vraag? sophie turner nog gezien recentelijk?
ah sorry, ik was kennelijk te opgewondenquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:42 schreef Kroelo het volgende:
[..]
leer eens lezen. Ik heb het over Maisie niet over sophie
blijkbaarquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah sorry, ik was kennelijk te opgewonden
Treme begon goed voor hem, maar toen hij uiteindelijk voor de LoempiaBoerin ging en de Fiddler die tranentrekkers begon te janken was die verhaal lijn zo goed als kapot.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Young_David het volgende:
[..]
Tremé, daar speelt ie een Nederlander trouwens. Maar inderdaad een prima acteur
Verdomme!quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:34 schreef Harmankardon het volgende:
De dames worden ook ongeduldig![]()
[ afbeelding ]
Carice gaat naakt, je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:31 schreef Poesopstokje het volgende:
TRAILERRR!!
https://www.facebook.com/GameOfThrones/videos/10153536047902734/
Eindelijk weer die kleine erecte tepelsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Carice gaat naakt, je verwacht het niet.
Davos is bij Castle Black, daar zal wel aardig de pleuris uitbreken als de muiterij uitkomt en de rest van de Night's Watch niet meer achter het doorlaten van de Wildlings staat.quote:
Hij stond rechtop he... dus dan is 't een droom/visioen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
...
Bran en een White Walker? Dat zal wel weer zuiver symbolisch zijn.
...
Gelukkig wel net op tijd weggeknipt zodat je niks kon zien. Zo laat je tenminste wat aan de verbeelding over.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Carice gaat naakt, je verwacht het niet.
Denk ik ook. Verder een trailer die weinig laat zien. Zo hoort het ook. Weg met de enorme spoilers.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Hij stond rechtop he... dus dan is 't een droom/visioen.
Ned Stark, flashback Tower of Joyquote:vragen:
wie zijn de vechters op 0:59? (flashback met starks?)
wie is die gast met de targaryan borstplaat op 1:16? ik vermoed dat dit een flashback is
quote:As “Wicked Game” performed by James Vincent McMurrow plays, the trailer opens at the Wall, where we see Jon exactly where we left him: bleeding in the snow. Davos assures us on voiceover, “He’s gone.” (Still trying to convince us, HBO? Alright.)
Een visioen aan die expressie te zienquote:Op woensdag 9 maart 2016 06:48 schreef Joosie200 het volgende:
I choose violenceReligekkies worden aan elkaar gerijgd in 3....2...1... Kan niet wachten tot die scène te zien is. Zal vast pas in aflevering 7/8 aan bod komen.
Bran nabij de Witch King (is dat een visioen of heeft the three eyed raven zijn benen gefixt?)
[ afbeelding ]
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:53 schreef Discombobulate het volgende:
FUCK YEAH......_O_
FUCK FUCK YEAAAAAH!!!![]()
![]()
Tering wat een lekker nummer ook
Handig! Veel dingen waren me toch niet opgevallen, ondanks meerdere keren de trailer gekeken te hebben. Na het lezen van wat comments heb ik echter wel een naar voorgevoel over de toekomst van Ghostquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:25 schreef Slayage het volgende:
analyse van de trailer
http://watchersonthewall.(...)-trailer/#more-57091
[..]
vertelquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:51 schreef appelvla het volgende:
[..]
Handig! Veel dingen waren me toch niet opgevallen, ondanks meerdere keren de trailer gekeken te hebben. Na het lezen van wat comments heb ik echter wel een naar voorgevoel over de toekomst van Ghost
quote:Game of Thrones season 6 trailer: What we learned about Jon Snow’s resurrection
What is Ser Davos up to with Longclaw?
The first proper Game of Thrones season 6 trailer, which HBO bestowed upon us last night, came packed with a lot of interesting shots - the Boltons at war, a first look at Euron Greyjoy, Arya Stark leaping from a rooftop - but the main focus is still on just how dead Jon Snow is.
Here we go through all the moments featuring Jon and what they might mean:
The trailer doesn’t get off to a good start for 'Jon Snow alive' believers, showing his lifeless corpse left in the snow exactly where we last saw it, riddled with stab wounds.
“He’s gone,” Ser Davos is heard saying over the images, seemingly unequivocally announcing his death.
Jon’s body is now in armour and prepared as if for a funeral. His eyes are closed by the hand of an unseen character.
But wait! Why is Jon’s body being guarded by his dire wolf, and what is Ser Davos doing at the Wall?
Seaworth grabs Longclaw and says: “I’ve never been much of a fighter. Apologies for what you’re about to see,” unsheathing the sword with ferocity.
HBO have intentionally made this opaque. It’s possible Jon’s body is about to be guarded or dismembered in order to prevent him from being turned into a presumably pretty badass White Walker, but more likely, the wheels are being set in motion for his resurrection.
The most popular theory is that Ser Davos, ever the smuggler, will attempt to bring Jon’s body to Melisandre so she can use her magical powers to bring him back to life.
Stannis being dead and Mel looking uncharacteristically weak and broken in the trailer adds weight to this - she needs a new warrior to ally with, and previously declared herself a fan of Jon’s (in her usual way - immediate disrobe!).
Update: Say, is that Jon Snow riding a horse (below)?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:49 schreef King_Merc het volgende:
comment onder dat filmpje
Row, row, row your boat
Gendry down the sea
Merrily, merrily, merrily, merrily
Ever since season 3
geen officiele bevestigin g uiteraard, maar het wordt steeds meer aannemelijk door wat we te zien hebben gekregenquote:
wat bedoel je? stannis is klaar, mogelijk is het lijk dat door de boltons wordt verbrand wel stannisquote:Angstvallig weinig nieuws over Stannis, zou dit een afleidingsmanoeuvre zijn?
Nee Stannis is niet klaarquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen officiele bevestigin g uiteraard, maar het wordt steeds meer aannemelijk door wat we te zien hebben gekregen
[..]
wat bedoel je? stannis is klaar, mogelijk is het lijk dat door de boltons wordt verbrand wel stannis
als je nog wilt genieten van stannis verwijs ik je naar de boekenquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee Stannis is niet klaarDat weiger ik te geloven, tot het tegendeel is bewezen.
Ik denk dat Jon wel degelijk weer tot leven wordt gewekt door Mellisandre. Er is iets te vaak gehint naar ''Now his watch has ended'', zijn loyaliteit en het krijgen van de Stark naam.
Jon staat op als Stark
Dat sluit ik niet uit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:18 schreef laJoya het volgende:
[..]
Er lopen dan ook meer debielen rond dan dat er vastzitten.
Stannis heeft hem erkenning geboden in ruil voor z'n diensten. Jon bleef er op hameren dat hij gebonden is aan de NW en dat dat dus niet kan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je nog wilt genieten van stannis verwijs ik je naar de boekenhet tegendeel wordt bewezen in de vorm van een brandend lijk in de traditie van die voor god
![]()
ze hebben het er met deze trailer er weer te dik op gelegd dat hij dood is en de hint met davos dat er iets speelt biedt perspectief
hoe staat hij op als stark dan? ikke niet begrijp
Nee. Punt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:06 schreef Gezicht het volgende:
Mensen die niet al lang door hebben dat Jon Snow gewoon een resurrection krijgt.
En van Stannis twijfel ik nog steeds wel of een beetje of Brienne hem nu daadwerkelijk heeft genekt of niet.
Neequote:Op woensdag 9 maart 2016 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee Stannis is niet klaarDat weiger ik te geloven, tot het tegendeel is bewezen.
Ik denk dat Jon wel degelijk weer tot leven wordt gewekt door Mellisandre. Er is iets te vaak gehint naar ''Now his watch has ended'', zijn loyaliteit en het krijgen van de Stark naam.
Jon staat op als Stark
En Hodor wordt Hodor van Hodor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:44 schreef Ooku het volgende:
[..]
Nee
Jon keert terug als Targaryen.
Sansa wordt Queen of the North
Ik vind jou vrij apart. (en niet op een goede manier)quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jon staat op als Stark
Insgelijks. Begint het gejammer nu al?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou vrij apart. (en niet op een goede manier)
Of ik moet me heel erg vergissen, maar volgens mij is dat niet Theon.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Theon wordt krijgt de ouwe verdrinkingsmarteling, dus misschien eindigt hij weer op de Iron Islands nu D&D Stannis als een grote speler in het Noorden geschrapt hebben.
Euron klopt sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Of ik moet me heel erg vergissen, maar volgens mij is dat niet Theon.
In de trailer-uitleg werd inderdaad een ander personage genoemd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Of ik moet me heel erg vergissen, maar volgens mij is dat niet Theon.
Excuses aanvaardquote:
Ah, ik zal eens een van de vele breakdowns gaan kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In de trailer-uitleg werd inderdaad een ander personage genoemd.
Ik ook, en toch heb ik veel dingen gemistquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:33 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
[..]
Ah, ik zal eens een van de vele breakdowns gaan kijkenHeb de trailer zelf wel zo'n 20 keer gekeken en met mijn beperkte kennis proberen te analyseren, haha.
Oh, ik twijfel er niet aan dat ik meer niet heb gezien dan wel, haha.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ook, en toch heb ik veel dingen gemist![]()
Hierboven staat ergens een link met screenshots en uitleg.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:06 schreef Gezicht het volgende:
Mensen die niet al lang door hebben dat Jon Snow gewoon een resurrection krijgt.
En van Stannis twijfel ik nog steeds wel of een beetje of Brienne hem nu daadwerkelijk heeft genekt of niet.
Stannis is dood, volgens iedereen, volgens de GoT website en volgens de acteur. De regisseur knipte het fysieke beeld van Stannis die dood ging eruit omdat het anders niet echt prettig om te zien was ofzo. Stannis komt echt niet terug, hoe graag ik het ook wil.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stannis heeft hem erkenning geboden in ruil voor z'n diensten. Jon bleef er op hameren dat hij gebonden is aan de NW en dat dat dus niet kan.
Nu hij dood is kan Stannis (ja!) dat verzoek alsnog inwilligen, omdat hij NW is tot z'n dood.
Dat voor een serie als GoTquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:37 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
[..]
Stannis is dood, volgens iedereen, volgens de GoT website en volgens de acteur. De regisseur knipte het fysieke beeld van Stannis die dood ging eruit omdat het anders niet echt prettig om te zien was ofzo. Stannis komt echt niet terug, hoe graag ik het ook wil.
Jon komt natuurlijk gewoon tot leven door Melisandre.
Ja, een vaag verhaal, terwijl diezelfde regisseur wel lekker werk maakte van Meryn Trant.quote:
Ik geloof er niet in. We zullen het zien dit seizoenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:43 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ja, een vaag verhaal, terwijl diezelfde regisseur wel lekker werk maakte van Meryn Trant.
Stannis die nog leeft is gewoon te mooi om waar te zien. In de boeken wint hij die battle tegen de Boltons vast, geeft zelf niet de orders om zijn dochter te verbranden, en leeft misschien zelfs tot het einde van de boekenreeks.
deze scenario is alleen mogelijk in de boekenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stannis heeft hem erkenning geboden in ruil voor z'n diensten. Jon bleef er op hameren dat hij gebonden is aan de NW en dat dat dus niet kan.
Nu hij dood is kan Stannis (ja!) dat verzoek alsnog inwilligen, omdat hij NW is tot z'n dood.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:06 schreef Gezicht het volgende:
[ Bericht 10% gewijzigd door Slayage op 09-03-2016 19:53:10 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
Zien we Osha en Rickon ooit nog terug?
ik plaats altijd zinnige links je weetzquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hierboven staat ergens een link met screenshots en uitleg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
melissandre gaat het voor de verandering doen met een lijk, daarom kijkt ze zo bezorgd in de trailerquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:37 schreef Kokoswater het volgende:
Jon komt natuurlijk gewoon tot leven door Melisandre.
nou vooruitquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Misschien kun je castings en setreports beter in een spoilertag plaatsen.
quote:Game of Thrones trailer breaks HBO record: 30 million views
The Emmy-winning fantasy hit’s season 6 trailer has garnered an incredible 30 million views in less than 24 hours.
The first preview of the eagerly awaited new season has racked up 8 million views on YouTube and another 22 million on Thrones’ official Facebook page. HBO confirms this is an all-time high for a trailer launch, surpassing with several hours to spare the previous high – Thrones’ first trailer for season 5, which delivered 27 million views during its first day. Last year, the acclaimed drama went on to deliver record ratings, averaging 20.2 million viewers per episode when including streaming, repeats and DVR playback. The season 6 trailer surge suggests that this year’s episodes could set viewership records once again for the network.
The trailer teased a massive battle sequence, fan-favorite characters such as Daenerys (Emilia Clarke) and Arya (Maisie Williams) in jeopardy, and depicted Jon Snow (Kit Harington) dead following last season’s fatal cliffhanger.
Since the show’s narrative path is almost entirely surpassing author George R.R. Martin’s novels for the first time, and four episodes leaked online before the season premiere last year, HBO is taking unprecedented measures to protect the new season secrets – such as the highly unusual step of not sending any screeners to the press for the first time& before the April 24 season premiere on HBO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
waarom? De hele opbouw inclusief bannerless brothers maakt het toch juist een vooropgezet lijntje , snap niet waarom dat een zwaktebod zou zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef VeX- het volgende:
Serieus, ik mag Jon Snow wel maar als hij terugkomt uit de dood is dat echt een anticlimax en zwaktebod.
Dat en de komst van Melissandre vorig seizoen bij Castle Black = 1+1=2. Zeker met de komst van de trailer gisteren. Heb nu al een frame voor frame video gechecktquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
waarom? De hele opbouw inclusief bannerless brothers maakt het toch juist een vooropgezet lijntje , snap niet waarom dat een zwaktebod zou zijn
Aan de andere kant... het zou echt passen bij de scriptwriters van GoT om John Snow gewoon dood te laten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:27 schreef opreis het volgende:
Dat jon snow weer tot leven komt is net zo duidelijk als dat Klaas de mol is.
Het had ook bij de scriptschrijvers gepast Tyrion dood te laten gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Aan de andere kant... het zou echt passen bij de scriptwriters van GoT om John Snow gewoon dood te laten.
Ze deden helemaal niet zo interessant omtrent de dood van Catelyn Stark die op basis van de boeken gewoon terug uit de dood had kunnen opstaan. En bij anderen in soortgelijke omstandigheden werd ook niet zo interessant gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Aan de andere kant... het zou echt passen bij de scriptwriters van GoT om John Snow gewoon dood te laten.
wie is klaas?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:27 schreef opreis het volgende:
Dat jon snow weer tot leven komt is net zo duidelijk als dat Klaas de mol is.
dude, let toch op!quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef VeX- het volgende:
Serieus, ik mag Jon Snow wel maar als hij terugkomt uit de dood is dat echt een anticlimax en zwaktebod.
Het is gewoon voorspelbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
waarom? De hele opbouw inclusief bannerless brothers maakt het toch juist een vooropgezet lijntje , snap niet waarom dat een zwaktebod zou zijn
Als alles onvoorspelbaar was zou de serie zijn geloofwaardigheid ook verliezen, wat het nu soms al doet. Er zijn vast genoeg andere dingen die je niet aan ziet komen.quote:
uh neequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef OuwePers het volgende:
[..]
GRRM is nooit bang geweest om geliefde personages op schokkende wijze te laten sterven. Maar ondanks de vele plotten die het verhaal kent is er wel een centrale lijn en dat heeft te maken met de titel van de serie 'a song of ice and fire'. Hoewel deze verhaallijn nog niet op de voorgrond heeft gestaan (door het spelletje genaamd 'game of thrones') zal dit wel steeds meer centraal komen te staan en zijn er al vele verwijzingen naar geweest. Op internet zijn er veel theorieën te lezen over de betekenis van 'a song of ice and fire'.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:22 schreef dumble het volgende:
[..]
uh ja.. jij bent rob and ned vergeten zeker..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben hier ook van overtuigd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:04 schreef appelvla het volgende:
[..]
GRRM is nooit bang geweest om geliefde personages op schokkende wijze te laten sterven. Maar ondanks de vele plotten die het verhaal kent is er wel een centrale lijn en dat heeft te maken met de titel van de serie 'a song of ice and fire'. Hoewel deze verhaallijn nog niet op de voorgrond heeft gestaan (door het spelletje genaamd 'game of thrones') zal dit wel steeds meer centraal komen te staan en zijn er al vele verwijzingen naar geweest. Op internet zijn er veel theorieën te lezen over de betekenis van 'a song of ice and fire'.
Ik denk dat er inmiddels voldoende verwijzingen zijn die voorspellen datDitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben hier ook van overtuigd.
jij snapt deze serie niet helemaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:22 schreef dumble het volgende:
[..]
uh ja.. jij bent rob and ned vergeten zeker..
We waren allemaal in de veronderstelling dat dat voor LSH was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het lijkt mij dat we niet voor niets Beric Dondarrion hebben gezien en dat Thoros of Myr niet voor niets aan Melisandre heeft verteld hoe hij het voor elkaar kreeg om Beric weer tot leven te wekken. Meerdere malen. Dan is dat lijntje niet voor niets geweest.
heel de nights watchquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef She-Wolf het volgende:
"Only death can pay for life"... Toch?
Dus wie gaat er dood om Jon te redden?
Dat ging over die heks bij Dany, niet over beric.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef She-Wolf het volgende:
"Only death can pay for life"... Toch?
Dus wie gaat er dood om Jon te redden?
Dat sentiment is wel vaker geuit hoor. Door de Faceless Men die we gezien hebben. Melsisandre heeft ook wel eens iets in die toonaard gezegd in haar betogen om Gendry (Waters) of Edric Storm te voeren aan de vlammen. En het komt ook terug in vrachtladingen theorieën.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ging over die heks bij Dany, niet over beric.
Soms vraag ik me echt af of mensen hier de serie wel volgen.
was toch ook bij Arya toen ze de verkeerde had afgemaakt. Toen doodde die facelessmen meneer zichzelfquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat sentiment is wel vaker geuit hoor. Door de Faceless Men die we gezien hebben. Melsisandre heeft ook wel eens iets in die toonaard gezegd in haar betogen om Gendry (Waters) of Edric Storm te voeren aan de vlammen. En het komt ook terug in vrachtladingen theorieën.
Misschien is het vaker gezegd in de boeken dan in de serie. Mijn herinneringen van de twee lopen altijd een beetje door elkaar. De grote verschillen kan ik wel onthouden, maar allerlei details waarin de twee verschillen zijn gewoon niet bij te houden.
Was dat niet het 'kruis' van bolton met een brandende Stannis (of een van z'n supporters) eraan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef DaveDave09 het volgende:
In de trailer zagen we iemand verbranden aan een kruis, olly voor de resurection van jon? hopelijk
Stannis, de ware koning, leeft nog.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Was dat niet het 'kruis' van bolton met een brandende Stannis (of een van z'n supporters) eraan?
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat wel vaker uitgesproken dan alleen door Mirri. Maar, ik zou het idd ook uit de boeken onthouden kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ging over die heks bij Dany, niet over beric.
Soms vraag ik me echt af of mensen hier de serie wel volgen.
Was dit ook te zien/lezen? Want ik kan me dit niet precies herinneren. Er staat me wel iets van bij dat Thoros eens lacherig (in de serie) zei dat hij gewoon aan het bidden was en vriendelijk aan the lord of light vroeg of Beric weer terug kon keren. Is dit echt zo, of heb ik niet opgelet?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het lijkt mij dat we niet voor niets Beric Dondarrion hebben gezien en dat Thoros of Myr niet voor niets aan Melisandre heeft verteld hoe hij het voor elkaar kreeg om Beric weer tot leven te wekken. Meerdere malen. Dan is dat lijntje niet voor niets geweest.
Dat was dit moment inderdaad, maar echt lacherig was het niet. Ik ga de serie maar eens opnieuw bekijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:08 schreef appelvla het volgende:
[..]
Was dit ook te zien/lezen? Want ik kan me dit niet precies herinneren. Er staat me wel iets van bij dat Thoros eens lacherig (in de serie) zei dat hij gewoon aan het bidden was en vriendelijk aan the lord of light vroeg of Beric weer terug kon keren. Is dit echt zo, of heb ik niet opgelet?
Stannisquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stannis, de ware koning, leeft nog.
Nee, ze moet Jon al redden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als serie!Mellisandre een hart heeft dan wekt ze Stannis weer op. Ze heeft hem zo enorm zwaar gefaald dit keer.
Slechte smaak, had ik niet van je verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Slechte smaak, had ik niet van je verwacht.
Dat zou wel heel vreemd zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:34 schreef MAHL het volgende:
Och, met een beetje geluk krijgt hij in de boeken nog wel de Iron Throne onder zich
#TeamStannis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |