Eens... hoewel ik tegen beter weten in hoop dat George de boeken heeft uitgepoept voor de serie komt. Dat zijn juist de dingen die gaaf in de boeken zijn uitgewerkt en waarvan je gauw nuances mist als je alleen de serie hebt.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inderdaad en het draken Vs White Walkerdeel gaat vroeg of laat ook komen. Hopelijk heeft seizoen 6 naast het ijs vs. vuur verhaal ook nog veel politieke complotten.
Interessant stuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_the_others_and_the/
Je zou hier kunnen beginnen. Sowieso heel die subreddit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Slayage het volgende:
wie is dat van het onderste plaatje, onder dany?Ik herken Dany niet direct, maar ik zou zeggen linksonder is Cersei en rechtsonder is Jaime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen:quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:48 schreef appelvla het volgende:
[..]
Ik herken Dany niet direct, maar ik zou zeggen linksonder is Cersei en rechtsonder is Jaime.
denk ook inderdaad dat het jaimie moet voorstellen, wel slecht gedaan though, herken hem nauwelijksquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:48 schreef appelvla het volgende:
[..]
Ik herken Dany niet direct, maar ik zou zeggen linksonder is Cersei en rechtsonder is Jaime.
Cool, beter dan volledige green screen beelden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:44 schreef Slayage het volgende:
coole picas van de feitelijke locaties de shots uit de serie
A Couple Traveled To Croatia To See The Real Shooting Locations Of ‘Game Of Thrones’
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
14 maart komt seizoen 5 uit op dvd/bluray ik verwacht dat ze dan weer volop zullen gaan hypenquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Misschien komt er helemaal geen (tot kort voor 25 april).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |