Eens... hoewel ik tegen beter weten in hoop dat George de boeken heeft uitgepoept voor de serie komt. Dat zijn juist de dingen die gaaf in de boeken zijn uitgewerkt en waarvan je gauw nuances mist als je alleen de serie hebt.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inderdaad en het draken Vs White Walkerdeel gaat vroeg of laat ook komen. Hopelijk heeft seizoen 6 naast het ijs vs. vuur verhaal ook nog veel politieke complotten.
Interessant stuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_the_others_and_the/
Je zou hier kunnen beginnen. Sowieso heel die subreddit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Slayage het volgende:
wie is dat van het onderste plaatje, onder dany?Ik herken Dany niet direct, maar ik zou zeggen linksonder is Cersei en rechtsonder is Jaime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen:quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:48 schreef appelvla het volgende:
[..]
Ik herken Dany niet direct, maar ik zou zeggen linksonder is Cersei en rechtsonder is Jaime.
denk ook inderdaad dat het jaimie moet voorstellen, wel slecht gedaan though, herken hem nauwelijksquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:48 schreef appelvla het volgende:
[..]
Ik herken Dany niet direct, maar ik zou zeggen linksonder is Cersei en rechtsonder is Jaime.
Cool, beter dan volledige green screen beelden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:44 schreef Slayage het volgende:
coole picas van de feitelijke locaties de shots uit de serie
A Couple Traveled To Croatia To See The Real Shooting Locations Of ‘Game Of Thrones’
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
14 maart komt seizoen 5 uit op dvd/bluray ik verwacht dat ze dan weer volop zullen gaan hypenquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Misschien komt er helemaal geen (tot kort voor 25 april).
Vast, maar of we nieuw beeldmateriaal zullen zien betwijfel ik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
14 maart komt seizoen 5 uit op dvd/bluray ik verwacht dat ze dan weer volop zullen gaan hypen
vorige jaar hadden we wel een uitgebreide trailer, waarom zouden we dat dit jaar niet krijgen? tot nu toe hebben we alleen een paar set fotos en die weinig/niets zeggende trailers gezien, ik verwacht wel een fatsoenlijke trailer. wwc.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Vast, maar of we nieuw beeldmateriaal zullen zien betwijfel ik.
Omdat ze het zo lang mogelijk geheimzinnig willen houden wat betreft de cliffhangers van vorig jaar en omdat het off-books gaat?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
vorige jaar hadden we wel een uitgebreide trailer, waarom zouden we dat dit jaar niet krijgen? tot nu toe hebben we alleen een paar set fotos en die weinig/niets zeggende trailers gezien, ik verwacht wel een fatsoenlijke trailer. wwc.
ze hebben de foto duidelijk aangepast. op de eerste foto was het echt niet helder wie het was.quote:
voor wat betreft seizoen 6 is het een zeggende trailer. enige wat het zegt is valar morghulis en dat is een open deurquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:38 schreef waxmask het volgende:
Mooie trailer, maar het zegt niks. Behalve als ze wel dood gaan, zij die niet dood zijn gegaan vooralsnog. Als het iets zegt, dan toch dat iedereen in deze era dood zal gaan omdat de gezichten van de doden van het moment van doodgaan zijn. Ik denk wel dat er weer een shocker van een seizoen zal komen.
Red Tits Bang Bang Blackbook krijgt een prominente rol zei ze zelf.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor wat betreft seizoen 6 is het een zeggende trailer. enige wat het zegt is valar morghulis en dat is een open deur
wut?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Red Tits Bang Bang Blackbook krijgt een prominente rol zei ze zelf.
waar zei carice dat? daarnaast zou het best kunnen omdat de pov hoofdstuk van melissandre in adwd nog niet is verfilmdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Red Tits Bang Bang Blackbook krijgt een prominente rol zei ze zelf.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar zei carice dat? daarnaast zou het best kunnen omdat de pov hoofdstuk van melissandre in adwd nog niet is verfilmd
carice blijft geil overigens![]()
http://www.melty.com/game(...)an-houten-a3724.htmlquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Carice vind ik dus totaal geen boeiend wijf.
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Carice vind ik dus totaal geen boeiend wijf.
Tremé, daar speelt ie een Nederlander trouwens. Maar inderdaad een prima acteurquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:03 schreef waxmask het volgende:
... Zag hem alweer voorbij komen op HBO in iets anders.
Doe een rewatch, elke dag een aflevering!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff nog dik anderhalve maand tot seizoen 6
En Orphan Black. En Nashville. En steeds meer films... hij doet een hoopquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef Young_David het volgende:
[..]
Tremé, daar speelt ie een Nederlander trouwens. Maar inderdaad een prima acteur
The Age of Adeline.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Orphan Black. En Nashville. En steeds meer films... hij doet een hoop
Ik noemde alleen de goede dingen opquote:
Ik kijk nu vooral stukjes terug op YouTube.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Doe een rewatch, elke dag een aflevering!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |