abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160534387
quote:
vragen:

wie zijn de vechters op 0:59? (flashback met starks?)

wie is die gast met de targaryan borstplaat op 1:16? ik vermoed dat dit een flashback is

Ned Stark, flashback Tower of Joy
pi_160534790
Heel benieuwd naar King's Landing dit seizoen :) Ik hoop op veel politieke spelletjes, onder andere met Littlefinger, want in seizoen 5 was het allemaal vrij beperkt. Tyrion heeft het over een great game, dan wil ik dat zien ook!

En natuurlijk naar de gevechten. De Boltons krijgen weer een tegenstander zo te zien.
The show must go on
pi_160535378
I choose violence _O_ Religekkies worden aan elkaar gerijgd in 3....2...1... Kan niet wachten tot die scène te zien is. Zal vast pas in aflevering 7/8 aan bod komen. *O* Bran nabij de Witch King (is dat een visioen of heeft the three eyed raven zijn benen gefixt?) :o

_O-

[ Bericht 17% gewijzigd door Joosie200 op 09-03-2016 07:02:06 ]
mag het weten
pi_160535722
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 06:48 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:') _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_160535900
analyse van de trailer

http://watchersonthewall.(...)-trailer/#more-57091

quote:
As “Wicked Game” performed by James Vincent McMurrow plays, the trailer opens at the Wall, where we see Jon exactly where we left him: bleeding in the snow. Davos assures us on voiceover, “He’s gone.” (Still trying to convince us, HBO? Alright.)
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160536039
Hoeveel mensen zullen denken dat GRRM is overleden en niet de producer van The Beatles? :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 9 maart 2016 @ 09:20:26 #207
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_160536344
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 06:48 schreef Joosie200 het volgende:
I choose violence _O_ Religekkies worden aan elkaar gerijgd in 3....2...1... Kan niet wachten tot die scène te zien is. Zal vast pas in aflevering 7/8 aan bod komen. *O* Bran nabij de Witch King (is dat een visioen of heeft the three eyed raven zijn benen gefixt?) :o

[ afbeelding ]

_O-
Een visioen aan die expressie te zien :')
  woensdag 9 maart 2016 @ 09:30:43 #208
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160536496
Lekkere trailer, sansa ziet er weer royal uit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160536776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:53 schreef Discombobulate het volgende:
FUCK YEAH......_O_

FUCK FUCK YEAAAAAH!!! _O_ _O_ _O_

Tering wat een lekker nummer ook
Dit.

Psyched! *O*
pi_160536874
het originele nummer vd trailer overigens

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160537322
En de veries die in de trailer gebruikt is

pi_160539574
comment onder dat filmpje :P

Row, row, row your boat
Gendry down the sea
Merrily, merrily, merrily, merrily
Ever since season 3
pi_160542117
quote:
Handig! Veel dingen waren me toch niet opgevallen, ondanks meerdere keren de trailer gekeken te hebben. Na het lezen van wat comments heb ik echter wel een naar voorgevoel over de toekomst van Ghost :(
pi_160542288
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:51 schreef appelvla het volgende:

[..]

Handig! Veel dingen waren me toch niet opgevallen, ondanks meerdere keren de trailer gekeken te hebben. Na het lezen van wat comments heb ik echter wel een naar voorgevoel over de toekomst van Ghost :(
vertel
-Rabia Al-Basri
pi_160543424
oa speculatie mbt de scene met davos en long claw

quote:
Game of Thrones season 6 trailer: What we learned about Jon Snow’s resurrection

What is Ser Davos up to with Longclaw?

The first proper Game of Thrones season 6 trailer, which HBO bestowed upon us last night, came packed with a lot of interesting shots - the Boltons at war, a first look at Euron Greyjoy, Arya Stark leaping from a rooftop - but the main focus is still on just how dead Jon Snow is.

Here we go through all the moments featuring Jon and what they might mean:

The trailer doesn’t get off to a good start for 'Jon Snow alive' believers, showing his lifeless corpse left in the snow exactly where we last saw it, riddled with stab wounds.

“He’s gone,” Ser Davos is heard saying over the images, seemingly unequivocally announcing his death.

Jon’s body is now in armour and prepared as if for a funeral. His eyes are closed by the hand of an unseen character.

But wait! Why is Jon’s body being guarded by his dire wolf, and what is Ser Davos doing at the Wall?

Seaworth grabs Longclaw and says: “I’ve never been much of a fighter. Apologies for what you’re about to see,” unsheathing the sword with ferocity.

HBO have intentionally made this opaque. It’s possible Jon’s body is about to be guarded or dismembered in order to prevent him from being turned into a presumably pretty badass White Walker, but more likely, the wheels are being set in motion for his resurrection.

The most popular theory is that Ser Davos, ever the smuggler, will attempt to bring Jon’s body to Melisandre so she can use her magical powers to bring him back to life.

Stannis being dead and Mel looking uncharacteristically weak and broken in the trailer adds weight to this - she needs a new warrior to ally with, and previously declared herself a fan of Jon’s (in her usual way - immediate disrobe!).

Update: Say, is that Jon Snow riding a horse (below)?
-Rabia Al-Basri
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:49:40 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_160543523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:49 schreef King_Merc het volgende:
comment onder dat filmpje :P

Row, row, row your boat
Gendry down the sea
Merrily, merrily, merrily, merrily
Ever since season 3
:D Maar het klopt wel. We hebben echt geen zak meer vernomen van de kingsblood bastard. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_160543559
Resurrection it is! *O*

Angstvallig weinig nieuws over Stannis, zou dit een afleidingsmanoeuvre zijn?
pi_160543604
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Resurrection it is! *O*
geen officiele bevestigin g uiteraard, maar het wordt steeds meer aannemelijk door wat we te zien hebben gekregen

quote:
Angstvallig weinig nieuws over Stannis, zou dit een afleidingsmanoeuvre zijn?
wat bedoel je? stannis is klaar, mogelijk is het lijk dat door de boltons wordt verbrand wel stannis ;)
-Rabia Al-Basri
pi_160543675
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

geen officiele bevestigin g uiteraard, maar het wordt steeds meer aannemelijk door wat we te zien hebben gekregen

[..]

wat bedoel je? stannis is klaar, mogelijk is het lijk dat door de boltons wordt verbrand wel stannis ;)
Nee Stannis is niet klaar :( Dat weiger ik te geloven, tot het tegendeel is bewezen.

Ik denk dat Jon wel degelijk weer tot leven wordt gewekt door Mellisandre. Er is iets te vaak gehint naar ''Now his watch has ended'', zijn loyaliteit en het krijgen van de Stark naam.

Jon staat op als Stark :Y
pi_160543855
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee Stannis is niet klaar :( Dat weiger ik te geloven, tot het tegendeel is bewezen.

Ik denk dat Jon wel degelijk weer tot leven wordt gewekt door Mellisandre. Er is iets te vaak gehint naar ''Now his watch has ended'', zijn loyaliteit en het krijgen van de Stark naam.

als je nog wilt genieten van stannis verwijs ik je naar de boeken :P het tegendeel wordt bewezen in de vorm van een brandend lijk in de traditie van die voor god ;)

ze hebben het er met deze trailer er weer te dik op gelegd dat hij dood is en de hint met davos dat er iets speelt biedt perspectief

hoe staat hij op als stark dan? ikke niet begrijp
-Rabia Al-Basri
pi_160544098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:18 schreef laJoya het volgende:

[..]

Er lopen dan ook meer debielen rond dan dat er vastzitten.
Dat sluit ik niet uit.
pi_160544533
Zolang Tyrion nog maar even mee gaat.

Wat een baas(je) _O_
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:43:44 #223
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_160544749
Stannis op 0:23? Of wellicht wordt hij bevrijdt door Brienne op 1:10?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_160544925
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je nog wilt genieten van stannis verwijs ik je naar de boeken :P het tegendeel wordt bewezen in de vorm van een brandend lijk in de traditie van die voor god ;)

ze hebben het er met deze trailer er weer te dik op gelegd dat hij dood is en de hint met davos dat er iets speelt biedt perspectief

hoe staat hij op als stark dan? ikke niet begrijp
Stannis heeft hem erkenning geboden in ruil voor z'n diensten. Jon bleef er op hameren dat hij gebonden is aan de NW en dat dat dus niet kan.
Nu hij dood is kan Stannis (ja!) dat verzoek alsnog inwilligen, omdat hij NW is tot z'n dood.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:06:00 #225
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160545319
Mensen die niet al lang door hebben dat Jon Snow gewoon een resurrection krijgt. :')

En van Stannis twijfel ik nog steeds wel of een beetje of Brienne hem nu daadwerkelijk heeft genekt of niet. :@
Flesje bier
pi_160545349
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:06 schreef Gezicht het volgende:
Mensen die niet al lang door hebben dat Jon Snow gewoon een resurrection krijgt. :')

En van Stannis twijfel ik nog steeds wel of een beetje of Brienne hem nu daadwerkelijk heeft genekt of niet. :@
Nee. Punt.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:25:43 #227
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_160545795
Het zou mij zeer erg verbazen als Jon niet terug komt, want dat gaat gewoon gebeuren.

Stannis is wel dood. Wat andere mensen die dood gewaand zijn zie ik wel terug komen.
Oh.
pi_160546212
quote:

[..]

Nee

Jon keert terug als Targaryen.
Sansa wordt Queen of the North
pi_160546320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:44 schreef Ooku het volgende:

[..]

Nee

Jon keert terug als Targaryen.
Sansa wordt Queen of the North
En Hodor wordt Hodor van Hodor.
BFF met GGMM
pi_160547121
Ik ben dan wel benieuwd of Ghost wel of niet geofferd zal worden. Only death can pay for life aldus de Red priester bij zijn resurrection van Beric. Er zijn al zo weinig direwolves over :'( En of Tyrion inderdaad de overgebleven twee 'draakjes' gaat vrij laten. Zie het al voor me. Teh imp vs twee volgroeide draken :D
mag het weten
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:35:02 #231
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_160547230
Jeetje, als ze nu interessant zouden doen over of Stannis nu wel of niet overleden is zou ik het begrijpen, maar al die heisa over Jon's wederopstanding is best wel erg overdreven. We weten allemaal wat er gaat gebeuren. Dit is niet zo'n Red wedding of Ned Stark wordt onthoofd momentje. We weten wat er gaat komen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160547481
Die Yara scène :9~ Arya on the run voor Jacqen? Zien we Osha en Rickon ooit nog terug? Ben ook benieuwd wie er aan het kruis in vlammen op gaat. Wellicht toch Stannis als macaber overwinningsfeest en afschrikking van overige opstandige lui.
mag het weten
  Forum Admin woensdag 9 maart 2016 @ 18:52:05 #233
35723 crew  GGMM
pi_160547566
quote:

[..]

Ik vind jou vrij apart. (en niet op een goede manier)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160547789
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vind jou vrij apart. (en niet op een goede manier)
Insgelijks. Begint het gejammer nu al?
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:27:44 #235
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_160548472
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:

Theon wordt krijgt de ouwe verdrinkingsmarteling, dus misschien eindigt hij weer op de Iron Islands nu D&D Stannis als een grote speler in het Noorden geschrapt hebben.

Of ik moet me heel erg vergissen, maar volgens mij is dat niet Theon.
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:28:25 #236
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_160548485
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Euron klopt sorry.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160548492
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

In de trailer-uitleg werd inderdaad een ander personage genoemd.
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:33:18 #238
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_160548611
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:28 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Euron klopt sorry.
Excuses aanvaard ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

In de trailer-uitleg werd inderdaad een ander personage genoemd.
Ah, ik zal eens een van de vele breakdowns gaan kijken :) Heb de trailer zelf wel zo'n 20 keer gekeken en met mijn beperkte kennis proberen te analyseren, haha.
pi_160548637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:33 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Excuses aanvaard ;)

[..]

Ah, ik zal eens een van de vele breakdowns gaan kijken :) Heb de trailer zelf wel zo'n 20 keer gekeken en met mijn beperkte kennis proberen te analyseren, haha.
Ik ook, en toch heb ik veel dingen gemist :')
Hierboven staat ergens een link met screenshots en uitleg.
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:35:16 #240
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_160548671
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ook, en toch heb ik veel dingen gemist :')
Oh, ik twijfel er niet aan dat ik meer niet heb gezien dan wel, haha.
Bedankt voor de tip! Ik ga er eens even induiken ^O^
pi_160548720
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Stannis heeft hem erkenning geboden in ruil voor z'n diensten. Jon bleef er op hameren dat hij gebonden is aan de NW en dat dat dus niet kan.
Nu hij dood is kan Stannis (ja!) dat verzoek alsnog inwilligen, omdat hij NW is tot z'n dood.
Stannis is dood, volgens iedereen, volgens de GoT website en volgens de acteur. De regisseur knipte het fysieke beeld van Stannis die dood ging eruit omdat het anders niet echt prettig om te zien was ofzo. Stannis komt echt niet terug, hoe graag ik het ook wil.

Jon komt natuurlijk gewoon tot leven door Melisandre.
The show must go on
pi_160548765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:37 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

[..]

Stannis is dood, volgens iedereen, volgens de GoT website en volgens de acteur. De regisseur knipte het fysieke beeld van Stannis die dood ging eruit omdat het anders niet echt prettig om te zien was ofzo. Stannis komt echt niet terug, hoe graag ik het ook wil.

Jon komt natuurlijk gewoon tot leven door Melisandre.
Dat voor een serie als GoT _O-
pi_160548854
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:39 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat voor een serie als GoT _O-
Ja, een vaag verhaal, terwijl diezelfde regisseur wel lekker werk maakte van Meryn Trant.

Stannis die nog leeft is gewoon te mooi om waar te zien. In de boeken wint hij die battle tegen de Boltons vast, geeft zelf niet de orders om zijn dochter te verbranden, en leeft misschien zelfs tot het einde van de boekenreeks.
The show must go on
pi_160548887
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:43 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ja, een vaag verhaal, terwijl diezelfde regisseur wel lekker werk maakte van Meryn Trant.

Stannis die nog leeft is gewoon te mooi om waar te zien. In de boeken wint hij die battle tegen de Boltons vast, geeft zelf niet de orders om zijn dochter te verbranden, en leeft misschien zelfs tot het einde van de boekenreeks.
Ik geloof er niet in. We zullen het zien dit seizoen :Y
pi_160548894
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

deze scenario is alleen mogelijk in de boeken ;(
-Rabia Al-Basri
pi_160548935
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Slayage op 09-03-2016 19:53:10 ]
-Rabia Al-Basri
pi_160548980
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
Zien we Osha en Rickon ooit nog terug?
:Y
-Rabia Al-Basri
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:48:32 #248
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160548994
Beetje jammer maar wellicht is het wel beter zo. Zag er voor Stannis toch al hopeloos uit allemaal.
Flesje bier
pi_160549021
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

ik plaats altijd zinnige links je weetz :*
-Rabia Al-Basri
pi_160549055
gave trailer! kan niet wachten totdat het begint.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')