met mijn huidige tempo zal ik het laatste boek niet uit kunnen lezen voor de start. oh welquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Boeken uitgelezen in afwachting op het volgende seizoen. Zin in nu.
Wat je doet in de privacy van je eigen badkamer maak je zelf maar uit, maar bespaar me alsjeblieft de tig ongrappige variaties op de 'fappen op de stark zusjes'-TT en andere naar cholera riekende pus.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beginnen we weer met fappen op de Stark meiden?
Wow ik wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat je doet in de privacy van je eigen badkamer maak je zelf maar uit, maar bespaar me alsjeblieft de tig ongrappige variaties op de 'fappen op de stark zusjes'-TT en andere cholera.
Nooit gestoptquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die zijn er vast.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:10 schreef Kroelo het volgende:
Zijn er serieus mensen die op Arya/Maisie fappen?
ik ben nooit gestopt!quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
is dit een serieuze vraag? sophie turner nog gezien recentelijk?quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:10 schreef Kroelo het volgende:
Zijn er serieus mensen die op Arya/Maisie fappen?
maisie is bad ass!quote:
leer eens lezen. Ik heb het over Maisie niet over sophiequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dit een serieuze vraag? sophie turner nog gezien recentelijk?
ah sorry, ik was kennelijk te opgewondenquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:42 schreef Kroelo het volgende:
[..]
leer eens lezen. Ik heb het over Maisie niet over sophie
blijkbaarquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah sorry, ik was kennelijk te opgewonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |