melissandre gaat het voor de verandering doen met een lijk, daarom kijkt ze zo bezorgd in de trailerquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:37 schreef Kokoswater het volgende:
Jon komt natuurlijk gewoon tot leven door Melisandre.
nou vooruitquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Misschien kun je castings en setreports beter in een spoilertag plaatsen.
quote:Game of Thrones trailer breaks HBO record: 30 million views
The Emmy-winning fantasy hit’s season 6 trailer has garnered an incredible 30 million views in less than 24 hours.
The first preview of the eagerly awaited new season has racked up 8 million views on YouTube and another 22 million on Thrones’ official Facebook page. HBO confirms this is an all-time high for a trailer launch, surpassing with several hours to spare the previous high – Thrones’ first trailer for season 5, which delivered 27 million views during its first day. Last year, the acclaimed drama went on to deliver record ratings, averaging 20.2 million viewers per episode when including streaming, repeats and DVR playback. The season 6 trailer surge suggests that this year’s episodes could set viewership records once again for the network.
The trailer teased a massive battle sequence, fan-favorite characters such as Daenerys (Emilia Clarke) and Arya (Maisie Williams) in jeopardy, and depicted Jon Snow (Kit Harington) dead following last season’s fatal cliffhanger.
Since the show’s narrative path is almost entirely surpassing author George R.R. Martin’s novels for the first time, and four episodes leaked online before the season premiere last year, HBO is taking unprecedented measures to protect the new season secrets – such as the highly unusual step of not sending any screeners to the press for the first time& before the April 24 season premiere on HBO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
waarom? De hele opbouw inclusief bannerless brothers maakt het toch juist een vooropgezet lijntje , snap niet waarom dat een zwaktebod zou zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef VeX- het volgende:
Serieus, ik mag Jon Snow wel maar als hij terugkomt uit de dood is dat echt een anticlimax en zwaktebod.
Dat en de komst van Melissandre vorig seizoen bij Castle Black = 1+1=2. Zeker met de komst van de trailer gisteren. Heb nu al een frame voor frame video gechecktquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
waarom? De hele opbouw inclusief bannerless brothers maakt het toch juist een vooropgezet lijntje , snap niet waarom dat een zwaktebod zou zijn
Aan de andere kant... het zou echt passen bij de scriptwriters van GoT om John Snow gewoon dood te laten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:27 schreef opreis het volgende:
Dat jon snow weer tot leven komt is net zo duidelijk als dat Klaas de mol is.
Het had ook bij de scriptschrijvers gepast Tyrion dood te laten gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Aan de andere kant... het zou echt passen bij de scriptwriters van GoT om John Snow gewoon dood te laten.
Ze deden helemaal niet zo interessant omtrent de dood van Catelyn Stark die op basis van de boeken gewoon terug uit de dood had kunnen opstaan. En bij anderen in soortgelijke omstandigheden werd ook niet zo interessant gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Aan de andere kant... het zou echt passen bij de scriptwriters van GoT om John Snow gewoon dood te laten.
wie is klaas?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:27 schreef opreis het volgende:
Dat jon snow weer tot leven komt is net zo duidelijk als dat Klaas de mol is.
dude, let toch op!quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef VeX- het volgende:
Serieus, ik mag Jon Snow wel maar als hij terugkomt uit de dood is dat echt een anticlimax en zwaktebod.
Het is gewoon voorspelbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
waarom? De hele opbouw inclusief bannerless brothers maakt het toch juist een vooropgezet lijntje , snap niet waarom dat een zwaktebod zou zijn
Als alles onvoorspelbaar was zou de serie zijn geloofwaardigheid ook verliezen, wat het nu soms al doet. Er zijn vast genoeg andere dingen die je niet aan ziet komen.quote:
uh neequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef OuwePers het volgende:
[..]
GRRM is nooit bang geweest om geliefde personages op schokkende wijze te laten sterven. Maar ondanks de vele plotten die het verhaal kent is er wel een centrale lijn en dat heeft te maken met de titel van de serie 'a song of ice and fire'. Hoewel deze verhaallijn nog niet op de voorgrond heeft gestaan (door het spelletje genaamd 'game of thrones') zal dit wel steeds meer centraal komen te staan en zijn er al vele verwijzingen naar geweest. Op internet zijn er veel theorieën te lezen over de betekenis van 'a song of ice and fire'.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:22 schreef dumble het volgende:
[..]
uh ja.. jij bent rob and ned vergeten zeker..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben hier ook van overtuigd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:04 schreef appelvla het volgende:
[..]
GRRM is nooit bang geweest om geliefde personages op schokkende wijze te laten sterven. Maar ondanks de vele plotten die het verhaal kent is er wel een centrale lijn en dat heeft te maken met de titel van de serie 'a song of ice and fire'. Hoewel deze verhaallijn nog niet op de voorgrond heeft gestaan (door het spelletje genaamd 'game of thrones') zal dit wel steeds meer centraal komen te staan en zijn er al vele verwijzingen naar geweest. Op internet zijn er veel theorieën te lezen over de betekenis van 'a song of ice and fire'.
Ik denk dat er inmiddels voldoende verwijzingen zijn die voorspellen datDitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben hier ook van overtuigd.
jij snapt deze serie niet helemaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:22 schreef dumble het volgende:
[..]
uh ja.. jij bent rob and ned vergeten zeker..
We waren allemaal in de veronderstelling dat dat voor LSH was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het lijkt mij dat we niet voor niets Beric Dondarrion hebben gezien en dat Thoros of Myr niet voor niets aan Melisandre heeft verteld hoe hij het voor elkaar kreeg om Beric weer tot leven te wekken. Meerdere malen. Dan is dat lijntje niet voor niets geweest.
heel de nights watchquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef She-Wolf het volgende:
"Only death can pay for life"... Toch?
Dus wie gaat er dood om Jon te redden?
Dat ging over die heks bij Dany, niet over beric.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef She-Wolf het volgende:
"Only death can pay for life"... Toch?
Dus wie gaat er dood om Jon te redden?
Dat sentiment is wel vaker geuit hoor. Door de Faceless Men die we gezien hebben. Melsisandre heeft ook wel eens iets in die toonaard gezegd in haar betogen om Gendry (Waters) of Edric Storm te voeren aan de vlammen. En het komt ook terug in vrachtladingen theorieën.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ging over die heks bij Dany, niet over beric.
Soms vraag ik me echt af of mensen hier de serie wel volgen.
was toch ook bij Arya toen ze de verkeerde had afgemaakt. Toen doodde die facelessmen meneer zichzelfquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat sentiment is wel vaker geuit hoor. Door de Faceless Men die we gezien hebben. Melsisandre heeft ook wel eens iets in die toonaard gezegd in haar betogen om Gendry (Waters) of Edric Storm te voeren aan de vlammen. En het komt ook terug in vrachtladingen theorieën.
Misschien is het vaker gezegd in de boeken dan in de serie. Mijn herinneringen van de twee lopen altijd een beetje door elkaar. De grote verschillen kan ik wel onthouden, maar allerlei details waarin de twee verschillen zijn gewoon niet bij te houden.
Was dat niet het 'kruis' van bolton met een brandende Stannis (of een van z'n supporters) eraan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:10 schreef DaveDave09 het volgende:
In de trailer zagen we iemand verbranden aan een kruis, olly voor de resurection van jon? hopelijk
Stannis, de ware koning, leeft nog.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Was dat niet het 'kruis' van bolton met een brandende Stannis (of een van z'n supporters) eraan?
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat wel vaker uitgesproken dan alleen door Mirri. Maar, ik zou het idd ook uit de boeken onthouden kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ging over die heks bij Dany, niet over beric.
Soms vraag ik me echt af of mensen hier de serie wel volgen.
Was dit ook te zien/lezen? Want ik kan me dit niet precies herinneren. Er staat me wel iets van bij dat Thoros eens lacherig (in de serie) zei dat hij gewoon aan het bidden was en vriendelijk aan the lord of light vroeg of Beric weer terug kon keren. Is dit echt zo, of heb ik niet opgelet?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het lijkt mij dat we niet voor niets Beric Dondarrion hebben gezien en dat Thoros of Myr niet voor niets aan Melisandre heeft verteld hoe hij het voor elkaar kreeg om Beric weer tot leven te wekken. Meerdere malen. Dan is dat lijntje niet voor niets geweest.
Dat was dit moment inderdaad, maar echt lacherig was het niet. Ik ga de serie maar eens opnieuw bekijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:08 schreef appelvla het volgende:
[..]
Was dit ook te zien/lezen? Want ik kan me dit niet precies herinneren. Er staat me wel iets van bij dat Thoros eens lacherig (in de serie) zei dat hij gewoon aan het bidden was en vriendelijk aan the lord of light vroeg of Beric weer terug kon keren. Is dit echt zo, of heb ik niet opgelet?
Stannisquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stannis, de ware koning, leeft nog.
Nee, ze moet Jon al redden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als serie!Mellisandre een hart heeft dan wekt ze Stannis weer op. Ze heeft hem zo enorm zwaar gefaald dit keer.
Slechte smaak, had ik niet van je verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Slechte smaak, had ik niet van je verwacht.
Dat zou wel heel vreemd zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:34 schreef MAHL het volgende:
Och, met een beetje geluk krijgt hij in de boeken nog wel de Iron Throne onder zich
#TeamStannis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |