Das waar.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dát weten we natuurlijk niet!
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]Ik lees nu pas je aanpassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!!
Dat zou pas een echte plottwist zijn. Nog groter dan Jon Snow dood/levend.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik lees nu pas je aanpassing___!!
Whehehequote:Op maandag 15 februari 2016 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou pas een echte plottwist zijn. Nog groter dan Jon Snow dood/levend.
Snowgod is wel mijn favoriet, dus hopelijk leeft hijquote:Op maandag 15 februari 2016 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou pas een echte plottwist zijn. Nog groter dan Jon Snow dood/levend.
Ik heb niet echt een favoriet, in elk geval niet meer sinds Jaqen H'ghar een soort rooie Jezus is geworden.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snowgod is wel mijn favoriet, dus hopelijk leeft hij
Jaime, Jon, Ramsay, Tyrion. Keus zat nogquote:Op maandag 15 februari 2016 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een favoriet, in elk geval niet meer sinds Jaqen H'ghar een soort rooie Jezus is geworden.
Jaime en Ramsay vind ik niet echt leuk. Tyrion is ook een baasje ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaime, Jon, Ramsay, Tyrion. Keus zat nog(Nog...)
Leuk misschien niet, wel intrigerendquote:Op maandag 15 februari 2016 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jaime en Ramsay vind ik niet echt leuk. Tyrion is ook een baasje ja.
Is nog niet bekend. Zijn wel leuke theorietjes over.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Hoe zijn die White walkers eigenlijk ontstaan? Wordt niet in de serie uitgelegd ofwel?
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:08 schreef Poesopstokje het volgende:
SansaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
hij is veel te opvallend afwezig in die reeks iddquote:
Op die fiets. Ik zal de theorietjes wel horen, nadat ik de boeken uit heb.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is nog niet bekend. Zijn wel leuke theorietjes over.Maar die zou ik pas gaan lezen als je de boeken hebt gelezen.
had jon een monoloog gehouden? had zat achter zijn bureau toen dat kut kind kwam.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik hoop dat de serie me nog kan verrassen! Het truucje van iedereen gaat dood, vooral na een langere emotionele monoloog te hebben gehouden, ken ik nu wel.
Nee, maar hij komt ook gewoon tot leven als je het mij vraagt.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
had jon een monoloog gehouden? had zat achter zijn bureau toen dat kut kind kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |