SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Dan liever iets van Abe Bonnema, glimmend glas en zwart natuursteen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:59 schreef 99.999 het volgende:
Ik had liever een verwijzing naar een fijne betonkollos in de TT gezien.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:00 schreef Gutmensch het volgende:
Oh ja, Noord-Korea heeft ook geel-blauwe VIRMs.Tof landje is het soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weinig files, ook een voordeel.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:07 schreef Gutmensch het volgende:
Veder ben ik geen treinautist hoor, maar als ik ergens vaak mee rij of vlieg wil k er wel meer over weten.
Gefeliciteerd met dit stukje inzicht. Dat doet hij toch al een aantal miljard jaar, naar de mening van de meeste wetenschappers die zich er mee bezighoudenquote:
Ik zie hem niet vaak meer. Ben er even voor gaan zitten om mijn eerste stukje zon in maanden (?) op die dikke rooie bakkes van me te voelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met dit stukje inzicht. Dat doet hij toch al een aantal miljard jaar, naar de mening van de meeste wetenschappers die zich er mee bezighouden
quote:
Onze zonnecollectoren hebben gisteren voor het eerst net zoveel opgeleverd als ik aan stroom tegen hoog tarief verbruikt had.quote:
Nice. Duurzame mevrouw.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onze zonnecollectoren hebben gisteren voor het eerst net zoveel opgeleverd als ik aan stroom tegen hoog tarief verbruikt had.
Dat was leuk, gewoon dezelfde stand op de teller als de avond daarvoor, daar wen ik vast snel genoeg aan
30% van de waarde neem ik aan, niet van de hoeveelheid biljetten. Dat kan al gauw.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
30% van het contante eurogeld bestaat uit ¤500-biljetten, maar cosumenten gebruiken deze biljetten amper, het wordt ook bijna nergens geaccepteerd.
Het wordt vooral gebruikt door criminelen.
Handig inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
30% van het contante eurogeld bestaat uit ¤500-biljetten, maar cosumenten gebruiken deze biljetten amper, het wordt ook bijna nergens geaccepteerd.
Kip, ei...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
cosumenten gebruiken deze biljetten amper, het wordt ook bijna nergens geaccepteerd.
Ik heb ook alleen nog maar cash om de schoonmaakster te betalen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
Wees blij dat je niet in die trein zit. Dan was je sowieso twee uur verder geweest voor je überhaupt weer in beweging zou komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:36 schreef Gutmensch het volgende:
Kut, trein voor de mijne heeft een persoon platgereden. Dat wordt een lange reis...
Zwart dus, ik ga ff de FIOD bellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen nog maar cash om de schoonmaakster te betalen.
En bij de afhaalchinees.... die heeft nog steeds geen pinautomaat
Bij 99.999 crashen vanavond.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Gutmensch het volgende:
Door kakelende studenten kon ik niet horen wat er werd omgeroepen maar ik geloof dat ze met deze trein terug naar Meppel willen.
Borrel met duke.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Gutmensch het volgende:
Door kakelende studenten kon ik niet horen wat er werd omgeroepen maar ik geloof dat ze met deze trein terug naar Meppel willen.
Echt?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik moet altijd contant geld halen als ik wat wil drinken in die krakerskroegjes.
Oh dat heb ik ook wel eens meegemaakt, dat van die mannen in witte pakken rond de trein op zoek waren naar lichaamsdelen. Die speurtocht duurde een uur ongeveer. Plus een half uur voordat dat opruimteam er was.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in die trein zit. Dan was je sowieso twee uur verder geweest voor je überhaupt weer in beweging zou komen.
Dat lijkt me echt zo'n baan voor Pokkelmans.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens meegemaakt, dat van die mannen in witte pakken rond de trein op zoek waren naar lichaamsdelen. Die speurtocht duurde een uur ongeveer. Plus een half uur voordat dat opruimteam er was.
Topstation is dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Gutmensch het volgende:
Het is nog even afwachten wat het gaat opleveren, ze liggen nagenoeg plat, dus in de winter zijn ze wat minder rendabel, maar als ik het vergelijk met "buren" om de hoek, die net zo'n groot systeem op hun dak met een hellingshoek van 40 graden hebben liggen, dan valt het verschil me nog behoorlijk mee over de wintermaanden, zo'n 50%.quote:
Ja, ik ook twee keer. Maar ik was wel een uurtje of twee verder. Voorkant van de trein moest ook nog even afgespoeld wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens meegemaakt, dat van die mannen in witte pakken rond de trein op zoek waren naar lichaamsdelen. Die speurtocht duurde een uur ongeveer. Plus een half uur voordat dat opruimteam er was.
En het is gewoon ook tof om je eigen stroom op te wekken. Ik kan geen zonnepanelen hebben dus heb ik een paar aandelen windmolen aangeschaftquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten wat het gaat opleveren, ze liggen nagenoeg plat, dus in de winter zijn ze wat minder rendabel, maar als ik het vergelijk met "buren" om de hoek, die net zo'n groot systeem op hun dak met een hellingshoek van 40 graden hebben liggen, dan valt het verschil me nog behoorlijk mee over de wintermaanden, zo'n 50%.
Dat lijkt veel, maar die 50% is gelijk aan de opbrengst van 3 mooie dagen in mei
En in de zomer moeten we nog maar eens zien of hun panelen net zoveel opbrengen als die van ons.
Ik ga er vanuit dat mijn schoonmaakster zelf zorgdraagt voor de afdracht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zwart dus, ik ga ff de FIOD bellen.
Zelf is m'n Turkse kapper ook echt de enige reden dat ik eens in de zoveel tijd even geld uit de automaat moet halen. Ik vind het eigenlijk maar vervelend dat chartaal geld nog bestaat.
Sounds like a plan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:42 schreef 99.999 het volgende:
Geen bal te beleven overigens op dat station. Kan je beter naar de kroeg aan de overkant en hopen dat er ooit bussen gaan rijden
Ik op het meest ideale deel van het dak ook niet meer, want daar liggen al zonnecollectoren voor de zonneboiler (met CV-ondersteuningquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En het is gewoon ook tof om je eigen stroom op te wekken. Ik kan geen zonnepanelen hebben dus heb ik een paar aandelen windmolen aangeschaft
Heb je er eigenlijk ook iets aan wanneer je >100% van wat je op dat moment verbruikt opwekt? Afgezien van dat je dan geen energiekosten hebt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten wat het gaat opleveren, ze liggen nagenoeg plat, dus in de winter zijn ze wat minder rendabel, maar als ik het vergelijk met "buren" om de hoek, die net zo'n groot systeem op hun dak met een hellingshoek van 40 graden hebben liggen, dan valt het verschil me nog behoorlijk mee over de wintermaanden, zo'n 50%.
Dat lijkt veel, maar die 50% is gelijk aan de opbrengst van 3 mooie dagen in mei
En in de zomer moeten we nog maar eens zien of hun panelen net zoveel opbrengen als die van ons.
Elke keer als ik een trein in het wild zie zeg ik wel even iets van "Ha, een trein!". Wel een stuk minder uitbundig dan deze meneer, maar toch deel ik een zeker enthousiasme.quote:
Klinkt prima. En schommels zijn tof.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik op het meest ideale deel van het dak ook niet meer, want daar liggen al zonnecollectoren voor de zonneboiler (met CV-ondersteuning), dus een mooie carport laten maken met panelen erop.... staat de auto ook nog droog.
Hoewel ik er voor de zomer over zit te denken er een schommel aan te hangen, het is ook lekker uit de zon voor m'n roodharige kleuter.
Het verrekent over het hele jaar volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je er eigenlijk ook iets aan wanneer je >100% van wat je op dat moment verbruikt opwekt? Afgezien van dat je dan geen energiekosten hebt.
Ik vind een kudde wilde treinen, die zo staan te grazen in een schilderachtig landschap, ook een stuk mooier dan een gedresseerd exemplaar dat hier voorbij rijdt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Elke keer als ik een trein in het wild zie zeg ik wel even iets van "Ha, een trein!". Wel een stuk minder uitbundig dan deze meneer.
Verpats je toch gewoon terug aan de energiemaatschappij?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je er eigenlijk ook iets aan wanneer je >100% van wat je op dat moment verbruikt opwekt? Afgezien van dat je dan geen energiekosten hebt.
Leuk. Hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veelal krijg je niet 100% van de energiekosten die je teruglevert uitgekeerd volgens mij. Maar weet dus niet hoe dat nu is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het verrekent over het hele jaar volgens mij.
quote:
Toch maar weer eens het boemeltje naar Winterswijk pakken. Dat wil ik ook zien!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind een kudde wilde treinen, die zo staan te grazen in een schilderachtig landschap, ook een stuk mooier dan een gedresseerd exemplaar dat hier voorbij rijdt.
De kunst is om alleen nog het verbruik te hebben wat is vrijgesteld van energiebelasting.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is zo'n klotelijn man. Zeker die van Arnhem naar Winterswijk gaat. Altijd gedonder.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch maar weer eens het boemeltje naar Winterswijk pakken. Dat wil ik ook zien!
DIeFSTAL!~`1quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Veelal krijg je niet 100% van de energiekosten die je teruglevert uitgekeerd volgens mij. Maar weet dus niet hoe dat nu is.
Ik had als kind een touw aan een overhangende tak van een van de bomen in de tuin gemaakt. Dat touw zat wel een meter of 8 hoog en toen kon vanaf het dak van de garage echt een enorme zwaai maken. Leuk was dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klinkt prima. En schommels zijn tof.
Als je echt teruglevert over het jaar heen is dat niet erg aantrekkelijk inderdaad. Maar als je over een losse dag teruglevert maakt dat volgens mij niet uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Veelal krijg je niet 100% van de energiekosten die je teruglevert uitgekeerd volgens mij. Maar weet dus niet hoe dat nu is.
Ik heb nog een ouderwetsche meter die gewoon terugloopt, dus als ik meer opwek dan ik op dat moment verbruik (en dat zal al snel als ik gisteren al net zoveel opgewekt had als op dagtarief verbruikt), dan wordt m'n meterstand gewoon lagerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, dat is een berucht lijntje. Die vanaf Zutphen schijnt minder problematisch te zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is zo'n klotelijn man. Zeker die van Arnhem naar Winterswijk gaat. Altijd gedonder.
Klopt. Ieder kutdorp tussen Arnhem en Winterswijk moest per se zijn eigen stationnetje hebben. Volgens mij heb je daar 12 stops op dat lijntje, dat dus ook nog eens schots en scheef loopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, dat is een berucht lijntje. Die vanaf Zutphen schijnt minder problematisch te zijn.
Boefjes zijn het inderdaad. En dan nog even de Belastingdienst er overheen met zonnestroomtax.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze iedereen aan de slimme meter willen hebben, officieel natuurlijk zodat je "klaar bent voor de toekomst" maar vooral zodat je klaar bent voor hun toekomst, waarin ze je gewoon je verbruik op de momenten dat je panelen niets (of minder) opleveren in rekening te kunnen brengen tegen het volle tarief, en je overschot aan opbrengst (het gros van de zonnige dagen tussen maart en oktober) aan je kunnen betalen cq verrekenen tegen een basistarief
Wat een laag verbruik. Ik verbruik bijna de helft meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
12 van 265 wp per stuk.
En ons elektriciteitsverbruik over het hele jaar is ongeveer 2.600 kWh
Neem dan die van Zutphen naar Winterswijk, veel mooier traject.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch maar weer eens het boemeltje naar Winterswijk pakken. Dat wil ik ook zien!
Strandlodge > Gulle Waard.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem dan die van Zutphen naar Winterswijk, veel mooier traject.
En in Winterswijk dan gaan eten bij de Gulle Waard, een van de weinige nose to tail restaurants in NL en zeker een van de beste.
Dat nummer past er goed bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:
https://www.facebook.com/823711401091958/videos/1675674346055144/
Lekker dansen.
Het levende bewijs dat ambtenaren niet werken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:36 schreef Kaas- het volgende:
http://www.politico.eu/ar(...)fine-joaquin-garcia/
Knoflookvreter én ambtenaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:36 schreef Kaas- het volgende:
Wat een mooie vent he.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het levende bewijs dat ambtenaren niet werken.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:36 schreef Kaas- het volgende:
Afblijven van het Waterschap. Ik wil dijkgraaf worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:00 schreef Monolith het volgende:
Du_ke is al druk bezig een soortgelijke constructie met het waterschap te bedenken.
Is 'ie rond?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:02 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb een Jopen Malle Babbe ingeschonken. Apart biertje wel, lijkt op een zure Paulaner.
Rond bier?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:09 schreef Tchock het volgende:
AmbtenarenNet half uur in de wacht gehangen bij het CJIB.
[..]
Is 'ie rond?
Oh, nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Malle babbe is rond, malle babbe is blond toch? Of heb ik de tekst nou helemaal verkeerd?
Het CJIB doet niet alleen bonnenquote:
Bij het waterschap, provincie of een of andere rijksdienst moet je wel kunnen verdwijnen inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:00 schreef Monolith het volgende:
Du_ke is al druk bezig een soortgelijke constructie met het waterschap te bedenken.
Barbaarquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, nooit van gehoord.Het is wel blond bier inderdaad.
Net als Robbert.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Afblijven van het Waterschap. Ik wil dijkgraaf worden.
Hem ken ik dan weer niet. Alleen de versie van Rob de Nijs.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:15 schreef Kowloon het volgende:
Het staat inderdaad op het flesje: Malle Babbe werd bekend door het lied van Lennaert Nijgh.
Nijgh schreef het, de Nijs zong het.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hem ken ik dan weer niet. Alleen de versie van Rob de Nijs.
Hier zit een leuke woordgrap in maar ik kan hem er niet uit destilleren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nijgh schreef het, de Nijs zong het.
Doe mij dan maar liever gewoon een bon.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het CJIB doet niet alleen bonnenZijn ook verantwoordelijk voor tenuitvoerlegging van vrijheidsstraffen en uitvaardigen van arrestatiebevelen.
Haha.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:20 schreef GSbrder het volgende:
Buma met z'n tablet, wat een held!
filmpje
Dat gebeurt bij commerciële jongens, zoals Tele2 of T-Mobile inderdaad nooit. Dan is het hoogstens drie kwartier.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:09 schreef Tchock het volgende:
AmbtenarenNet half uur in de wacht gehangen bij het CJIB.
In Meppel valt het natuurlijk direct op, omdat het aantal personeelsleden bij een verdwijning plotseling met 33% daalt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij het waterschap, provincie of een of andere rijksdienst moet je wel kunnen verdwijnen inderdaad
Goede mimiek ook.quote:
Eindbaas.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:20 schreef GSbrder het volgende:
filmpje
Ach als zo'n stormfrontertje dat zegt, dan weet je wel hoe serieus je dat moet nemen. Al blijft Koos een HBOer natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:20 schreef GSbrder het volgende:
filmpje
Dat is dan wel weer zo ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]Al blijft Koos een HBOer natuurlijk.
Zo heeft ieder zijn beperkingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach als zo'n stormfrontertje dat zegt, dan weet je wel hoe serieus je dat moet nemen. Al blijft Koos een HBOer natuurlijk.
Ik heb behoorlijk stug overal LED-lampen gebruikt, dat scheelt al een stuk, plus dat de koelkast en vaatwasser van 2013 en 2014 zijn, en zo ongeveer de zuinigste in hun klasse.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat een laag verbruik. Ik verbruik bijna de helft meer.
Ze doen daar waarschijnlijk allemaal lang over hun studie, de stumperds, haha, hahahaha, HAHAHA.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mooi topic trouwens. Allemaal underachievers.
Niet nominaal door je studie kunnen knallenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze doen daar waarschijnlijk allemaal lang over hun studie, de stumperds, haha, hahahaha, HAHAHA.
Zo zonder context is dit het meest interessante bericht dat ik tot nu in 2016 heb gelezen. Echt gewoon SOW! Die Ties joh.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:47 schreef Ryon het volgende:
Zojuist heeft op RTL nieuws ene Ties zijn puberteit even goed verneukt.
Echt he.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet nominaal door je studie kunnen knallen.
Als het fragment terug te kijken is link ik er wel even heen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo zonder context is dit het meest interessante bericht dat ik tot nu in 2016 heb gelezen. Echt gewoon SOW! Die Ties joh.
Kun je er beter gewoon helemaal mee ophouden. En lekker je dagen slijten als dozenvouwer. Meer komt je in het leven niet toe, als de zwakbegaafde die je bent.quote:
Nu niet meer dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als het fragment terug te kijken is link ik er wel even heen.
Als niemand van POL SC RTL nieuws kijkt wordt Ties dat tenminste bespaard.
Ik gok op dit onderwerp: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-kun-je-daaraan-doenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
HBO ICT'ers zijn dus zwakbegaafde autisten. Klopt dat, Monolith?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo heeft ieder zijn beperkingen natuurlijk.
HBO'er = zwakbegaafd.
Langstudeerder = lui.
ICT'er = autist.
Wat? Nijgh was de bekendste en grootste tekstschrijver van Nederland.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hem ken ik dan weer niet. Alleen de versie van Rob de Nijs.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
HBO ICT'ers zijn dus zwakbegaafde autisten. Klopt dat, Monolith?
Yes. En het optreden van Ties zal in puberkringen nog wel even besproken worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok op dit onderwerp: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-kun-je-daaraan-doen
Als de grootste tekstschrijver van Nederland nummers voor Rob de Nijs schrijft heb ik ook geen spijt dat ik hem gemist heb.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat? Nijgh was de bekendste en grootste tekstschrijver van Nederland.
Ja idd, beetje jammer voor zo'n kind, hij heeft het al moeilijk genoeg lijkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Yes. En het optreden van Ties zal in puberkringen nog wel even besproken worden.
Hij is al een behoorlijke tijd dood.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de grootste tekstschrijver van Nederland nummers voor Rob de Nijs schrijft heb ik ook geen spijt dat ik hem gemist heb.
Is een tekstschrijver niet een pleonasme?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat? Nijgh was de bekendste en grootste tekstschrijver van Nederland.
Ik ben nu wel zeer benieuwd. Leedvermaak ligt me doorgaans wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, die ging aardig los na een beetje cafeïne, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die wilde ook TP voor z'n bunghole.
Een componist schrijft muziek.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is een tekstschrijver niet een pleonasme?
Gepest werd 'ie toch al.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:05 schreef Tchock het volgende:
Waarom in godsnaam zeg je ja tegen op het journaal over je stoelgang vertellen.
Omdat ze het bespreekbaar willen maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:05 schreef Tchock het volgende:
Waarom in godsnaam zeg je ja tegen op het journaal over je stoelgang vertellen.
Ja, want jij hebt nooit ongelukjes gehad.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:05 schreef Kaas- het volgende:
Haha, die uitzending.
Ik noteer z'n naam even, mocht ik de beste man over 15 jaar tegenkomen in het hommocircuit dan mijd ik hem even.
Wie weet heeft hij tegen die tijd al niet zo'n slappe ster meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:05 schreef Kaas- het volgende:
Haha, die uitzending.
Ik noteer z'n naam even, mocht ik de beste man over 15 jaar tegenkomen in het hommocircuit dan mijd ik hem even.
Whehehe. Ja, ik ben niet echt de persoon om deze grappen te maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt nooit ongelukjes gehad.
Als we jou hier vier rondjes over de akkers laten rennen hebben we geen gierkar meer nodig.
Mijn levensmotto.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:09 schreef Tchock het volgende:
Het gaat niet om hoe veel gênante dingen je doet. Het gaat er om hoe veel gênante dingen je doet waar een camera bij is.
Die hebben dat verzonnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik snap alleen de ouders niet die het een goed idee vinden dat hun kind dat op TV vertelt
Wat dat betreft ben ik blij dat ik voor de opkomst van cameratelefoons en Youtube en zo ben geboren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:09 schreef Tchock het volgende:
Het gaat niet om hoe veel gênante dingen je doet. Het gaat er om hoe veel gênante dingen je doet waar een camera bij is.
"Mama wil wel succes hebben met het PoepPaleis, dus jij moet maar even wat opofferen. Je wil mamma's droom niet verpesten toch? Poepen is toch niet erg? IEDEREEN POEPT? TOCH!?~~! TIES?~!`"quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik snap alleen de ouders niet die het een goed idee vinden dat hun kind dat op TV vertelt
Misschien zijn het van die vrijheid-blijheid ouders. Die zijn nog wel eens wat naïef.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft php al gepost?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:20 schreef Gutmensch het volgende:
En nu vertrek ik met de trein uit Zwolle naar Arnhem. Tweeënhalf uur vertraging, hoppa!.
Bedankt suïcidale veenboer, volgende keer gewoon een overdosis van het één of ander nemen, ok?
Wel je geld terugvragen bij de NS hèquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:20 schreef Gutmensch het volgende:
En nu vertrek ik met de trein uit Zwolle naar Arnhem. Tweeënhalf uur vertraging, hoppa!.
Bedankt suïcidale veenboer, volgende keer gewoon een overdosis van het één of ander nemen, ok?
Doorgaans betaalt de werkgever dat gewoon.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel je geld terugvragen bij de NS hè
Ja en?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doorgaans betaalt de werkgever dat gewoon.
Ja, doe ik. Én ik declareer de reis zoals gewoonlijk bij m'n werkgever.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel je geld terugvragen bij de NS hè
Klinkt als veel gedoe voor een paar euro.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?
Dat neemt niet weg dat de reiziger zelf gewoon de claim voor de vergoeding bij vertraging kan indienen.
Zelfs als je een Business Card van je werkgever hebt kan dat, moet je wel even een account aanmaken bij de NS.
Mensen deden ooit veel meer moeite voor een daalder.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klinkt als veel gedoe voor een paar euro.
Ik claim ook alleen een vergoeding als ik meer dan een uur vertraging heb.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan zo niet inschatten hoeveel euro de reis gekost heeft...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wel. Heb nog bergen van die vaantjes thuis.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja godverdomme, dat gaat natuurlijk niemand lezen.
Volledig terecht ook.quote:
Ik heb alles gelezen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Ohja, en om even uit te weiden over mijn laatste post in dat IQ-topic in GC: toen ik begon met voetballen werd ik in de F'jes in een laag team gezet. Omdat het een vrij grote club was, waren we het 10e elftal of zo. En bij kleinere clubjes hadden ze er één of twee, waar wij dan tegen moesten spelen. Omdat wij dus met het spelers die kwalitatief gezien in het eerste centiel kwamen een elftal moesten vormen, waren wij normaal gesproken geen match voor de kleinere clubs die in een team dus spelertjes hadden die dat hele spectrum besloegen.
Enfin.
Wij verloren dus een hoop. Bijna altijd. Als we eens wonnen was dat een uitzondering. Maar toen hadden we eens een toernooi waar we de sterren van de hemel speelden. We wonnen en wonnen en wonnen. Waar we rekenden op "drie potjes voetbal en weer naar huis" mochten we zowaar de finale spelen. En die wonnen we ook.
"Hoera, een echte beker", dachten we. "Medailles, een huldiging!". Maar wat kregen we? Een fucking vaantje.
En niet eens eentje waar "kampioen" op stond, of zoiets. Nee, gewoon een vaantje dat iedereen kreeg. Of je nu na drie wedstrijden naar huis ging, of eindelijk eens de sterren van de hemel speelde en de finale won: je kreeg dat zelfde fucking vaantje. Sindsdien haat ik participatieprijzen.
Gelukkig werd ik na dat seizoen in een hoger team geplaatst, waarmee ik toen nog de nodige "echte" successen heb weten te boeken. Daardoor heeft mijn kortstondige voetbalcarrière toch nog enige glans verkregen.
Fijn, meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een participatieprijs gewonnen.
Ik dacht dat zijn woorden toen 'het was maar een ideetje' waren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Fijn, meedoen is belangrijker dan winnen.
Aldus Hitler in zijn laatste dagen.
Koop een auto.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:20 schreef Gutmensch het volgende:
Een beetje het Duitse motto voor wereldoorlogen, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Fijn, meedoen is belangrijker dan winnen.
Aldus Hitler in zijn laatste dagen.
Is er ook iemand die dit wel gelooft?quote:Van der Steur wil einde geheimzinnigheid tapsysteem
Van der Steur bekijkt of een nieuw Nederlands tapsysteem van de politie transparanter kan. Ook vraagt hij zich af of de naam van de leverancier van tapgegevens geheim moet blijven, zo staat in een brief van de minister van Veiligheid en Justitie aan de Tweede Kamer.
Aanleiding voor de brief is een gesprek tussen de Auditdienst Rijk (ADR) en de twee hoogleraren Van Koppen en Jacobs over de omstreden tapstoring, de Teeven-tap genoemd. Het gaat om een gesprek op 20 september 2012 tussen de van corruptie verdachte oud-VVD'er Jos van Rey en de toenmalige staatssecretaris Teeven. Het gesprek, dat zou gaan over een benoeming van een burgemeester in Roermond, is niet opgenomen.
Een Range Rover?quote:
Heeft een maat van me ook een tijdje gehad. Als hij een beetje vlot over een drempeltje reed knalde ik met m'n hoofd tegen het plafond. En dan ben ik nog niet eens opvallend lang voor een Nederlander.quote:
Riem aan Pokkel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heeft een maat van me ook een tijdje gehad. Als hij een beetje vlot over een drempeltje reed knalde ik met m'n hoofd tegen het plafond. En dan ben ik nog niet eens opvallend lang voor een Nederlander.
Haha, die dingen rijdn als go-karts inderdaad. Maar dan met een plafond.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heeft een maat van me ook een tijdje gehad. Als hij een beetje vlot over een drempeltje reed knalde ik met m'n hoofd tegen het plafond. En dan ben ik nog niet eens opvallend lang voor een Nederlander.
En dan nog eten ook? Da's wel laat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:20 schreef Gutmensch het volgende:
Godver, kan ik als ik zo thuiskom meteen doorlopen naar de supermarkt voordat ie sluit.
Kut veenboeren.
Ik moet ook nog eten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan nog eten ook? Da's wel laat.
Nee, is meer wat te drinken voor vanavond en te eten voor m'n ontbijt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan nog eten ook? Da's wel laat.
Hangt natuurlijk ook van je tijdschema af. Meteen naar bed na het eten schijnt niet zo goed te zijn maar als je uitgaat kan een bodempje geen kwaad.quote:
Oh zo. De poezen zullen ook wel balen dat je zo laat bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, is meer wat te drinken voor vanavond en te eten voor m'n ontbijt.
Lékker man. En goedkoop. Toen ik nog moest forenzen tussen Zwolle en Amsterdam, en dan als het goed koud is buiten..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:30 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb een broodje rookworst bij de Hema op station Zwolle gegeten
De tape van die tap ligt naast het fotorolletje van Srebrenica.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is er ook iemand die dit wel gelooft?
Leandra did it!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De tape van die tap ligt naast het fotorolletje van Srebrenica.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die tap ligt bij dat fotorolletje.
Ah, ik zal voortaan eerst verder lezen alvorens te posten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die tap ligt bij dat fotorolletje.
Android? Zal m eens proberen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Zijn er hier nog spelers van de Per Seconde Wijzer-app? Ik ga telkens nat op vragen over psychiaters, filosofen en psychologen. Dat moet wel nog flink verbeteren.
Dat snap ik ook niet helemaal. Leuk als een volwassene een taboe wil doorbreken. Maar kinderen gaan over het algemeen iets minder volwassen met dit soort dingen om..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn wel een beetje de untermenschen van de wetenschap natuurlijk. De reden waarom ze ook de categorie "sport" in spelletjesshows doen. Dan denkt het gepeupel ook nog wat te weten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Zijn er hier nog spelers van de Per Seconde Wijzer-app? Ik ga telkens nat op vragen over psychiaters, filosofen en psychologen. Dat moet wel nog flink verbeteren.
Ik heb er ook nog een frietje met achteraan gedouwdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo. De poezen zullen ook wel balen dat je zo laat bent.
Een broodje rookworst vind ik geen maaltijd.
Dat idd, zeker een kind rond de puberteit moet je gewoon tegen zichzelf beschermen met dat soort dingen, en tegenwoordig helemaal.... over 10 jaar staat het nog op internet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal. Leuk als een volwassene een taboe wil doorbreken. Maar kinderen gaan over het algemeen iets minder volwassen met dit soort dingen om..
Zojuist opeenvolgend drie jokers verdiend in de categorie Geschiedenis.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Helaas voor de altijd welingevoerde journalisten. Tegen alle verwachtingen in komt Verheijen et al toch niet terug in de Kamer maar wordt het - zoals voorspeld - gewoon Bosma. Misschien verstandig om als RTL/BNR journalist de volgende keer ook de betrokken personen zelf even te bellen?quote:De Tweede Kamerfractie verwelkomt Remco Bosma, hij zal Bart de Liefde opvolgen. Bosma is afkomstig uit Emmeloord en momenteel werkzaam als senior inspecteur bij de Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT). Daarnaast is hij lid van de Provinciale Staten in Flevoland. Bosma zal naar verwachting direct na het reces, op 1 maart aanstaande worden benoemd.
Oh da's wel erg lekker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een frietje met achteraan gedouwd
A ja. Het begon bij "wetenschap" dus met psychologen en filosofen en zakt inmiddels af naar "dieren" en "techniek/knutseldingen".quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Van Tchock verloren in de categorie wetenschap. Dat een "kikker" en scheepsdeel was, en geen grote hijskraan, maar een "bok" wel, wist ik dus niet.
Ja, Tchock ging er net af op Nederlandse speelfilms en Hockeycoaches.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
A ja. Het begon bij "wetenschap" dus met psychologen en filosofen en zakt inmiddels af naar "dieren" en "techniek/knutseldingen".
Zie mijn eerdere post over dit onderwerp voor verdere duiding.
Ik weet niet hoe dat kan op mobielquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:50 schreef Euribob het volgende:
Zeg, DM mij ook eens. Stelletje secondewijsneuzen.
www.dm.fok.nlquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat kan op mobiel
"Ik ben een enorme eikel"quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag ook wel weer een keer gepost worden.
Wonderkind?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag ook wel weer een keer gepost worden.
Heb je aan de Kruiskade al even op die dj-paal die daar verrezen is geramd?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Tem het volgende:
Lekker interessant al die verontwaardigde types die al 100 miljoen jaar werken bij V&D.
Neequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je aan de Kruiskade al even op die dj-paal die daar verrezen is geramd?
Fietste net nog even door de stad. Vond het maar koud.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik liep er langs, maar vond het te genant om erheen te lopen speciaal daarvoor.
Is hun bedrijfspensioen nog wel compleet, of hebben ze dat ook al leeggeroofd op het hoofdkantoor?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Tem het volgende:
Lekker interessant al die verontwaardigde types die al 100 miljoen jaar werken bij V&D.
Dat weet ik niet, dat zou wel zuur zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is hun bedrijfspensioen nog wel compleet, of hebben ze dat ook al leeggeroofd op het hoofdkantoor?
Die gaan er uit en de dertigers mogen door bij Koophof.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:18 schreef Tem het volgende:
Ja, maar dat bedoel ik niet. Het irriteert me dat iedere Sjakie die daar 100 jaar achter de kassa werkt denkt rechten te hebben opgebouwd hoe het met de bedrijfsvoering moet gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral voor degenen die er al 100 jaar werken.
Ben benieuwd of die Canadees of die Coolcat gast het gaat overnemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die gaan er uit en de dertigers mogen door bij Koophof.
Eens. En het is ook geen bedrijf dat door catastrofaal wanbeleid van de ene op de andere dag omvalt. Het is een formule die totaal niet meer relevant is, al heel lang. Omzet en personeel lopen al decennia gestaag terug. Tsja. Eens moet het afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik niet. Het irriteert me dat iedere Sjakie die daar 100 jaar achter de kassa werkt denkt rechten te hebben opgebouwd hoe het met de bedrijfsvoering moet gaan.
Het is een commercieel bedrijf wat failliet gaat. Vervelend voor die mensen maar niets aan te doen.
Contractuele zaken zoals pensioen heeft daar vrij weinig mee te maken.
Ik hoop die Canadees. Ben je wel eens in een Coolcat winkel geweest? Dat is gewoon tokkie galore.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die Canadees of die Coolcat gast het gaat overnemen.
Volgens mij reageren die mensen vooral omdat ze om een reactie gevraagd is, en omdat ze natuurlijk hebben gezien hoe het bedrijf leeggeroofd en afgebroken is, en daar mogen ze best wat van vinden, en als ze naar hun mening daarover gevraagd wordt mogen ze van mij ook zeggen wat ze vinden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik niet. Het irriteert me dat iedere Sjakie die daar 100 jaar achter de kassa werkt denkt rechten te hebben opgebouwd hoe het met de bedrijfsvoering moet gaan.
Het is een commercieel bedrijf wat failliet gaat. Vervelend voor die mensen maar niets aan te doen.
Contractuele zaken zoals pensioen heeft daar vrij weinig mee te maken.
Één keer toen ik 16 was. Dat was gelijk de laatste keer, wat een ellende.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop die Canadees. Ben je wel eens in een Coolcat winkel geweest?
Vreselijk idd... van die shirts voor kinderen van 5 waar dan bij wijze van spreken "F*CK the world" op staatquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop die Canadees. Ben je wel eens in een Coolcat winkel geweest? Dat is gewoon tokkie galore.
Dan hadden ze eerder wat anders moeten zoeken. Maar natuurlijk mogen ze hun mening geven. Het is alleen net zo boeiend als de mening van de man in de straat of wat iemand op twitter zegt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij reageren die mensen vooral omdat ze om een reactie gevraagd is, en omdat ze natuurlijk hebben gezien hoe het bedrijf leeggeroofd en afgebroken is, en daar mogen ze best wat van vinden, en als ze naar hun mening daarover gevraagd wordt mogen ze van mij ook zeggen wat ze vinden.
Wel handig als je een t-shirt met Engelse tekst met een spellingsfout wil hebben. Of eentje met daarop "hoi! neuken?" ofzo, maar verder...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Één keer toen ik 16 was. Dat was gelijk de laatste keer, wat een ellende.
Ik zat op het account van mijn moeder (op haar tablet, heb zelf geen iOS of Android devicequote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Pm me even jullie usernames dan. Zit mobiel dus even kijken hoe dat werkt.
Ik doe alleen Wetenschap in andere categorieën val ik genadeloos door de mand. Aan de andere kant heb ik wel bijna altijd alles goed met Wetenschap, tenminste zolang de psychiaters en filosofen niet opduiken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:51 schreef Tchock het volgende:
Wetenschap: alles goed.
Geschiedenis: alles goed.
Tegenwoordige tijd: 2/6
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:43 schreef Gutmensch het volgende:
Als je even zoekt bij Coolcat vind je zo een t-shirt met daarop "3th legue" ofzo
Ik heb precies hetzelfde. Geschiedenis is 50/50.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik doe alleen Wetenschap in andere categorieën val ik genadeloos door de mand. Aan de andere kant heb ik wel bijna altijd alles goed met Wetenschap, tenminste zolang de psychiaters en filosofen niet opduiken.
Jij bent ook altijd binnen 15 seconden klaar. Dat kan helemaal niet man.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi.
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Geschiedenis is 50/50.
Ik denk dat je me verwart met iemand anders. Ik heb meestal meer tijd nodig dan de tegenstander en nooit minder dan 30 seconden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd binnen 15 seconden klaar. Dat kan helemaal niet man.
Haha, bizarre vragen bij Sport inderdaad. En ik denken dat ik wel wat van sport af weet; krijg je dat soort vragen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:59 schreef Tchock het volgende:
Winnaressen van de Waalse Pijl, ga toch weg man
Je hebt altijd meer tijd over dan ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verwart met iemand anders. Ik heb meestal meer tijd nodig dan de tegenstander en nooit minder dan 30 seconden.
Ik denk dat de gemiddelde medewerker van V&D die al sinds z'n 16de bij V&D werkt (vers van de mavo af) in de huidige arbeidsmarkt niet veel kans meer heeft als vijftiger...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan hadden ze eerder wat anders moeten zoeken. Maar natuurlijk mogen ze hun mening geven. Het is alleen net zo boeiend als de mening van de man in de straat of wat iemand op twitter zegt.
Oh de tijd telt af, niet op. Goedenavond.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je hebt altijd meer tijd over dan ik.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh de tijd telt af, niet op. Goedenavond.
FOK! youquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wel handig als je een t-shirt met Engelse tekst met een spellingsfout wil hebben. Of eentje met daarop "hoi! neuken?" ofzo, maar verder...
Ik zat ook even te kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh de tijd telt af, niet op. Goedenavond.
Hoi! Neuken? op de voorkant en FOK! you op de achterkant?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Misschien kan Danny een deal met Kahn sluiten
Ik heb op m'n 19de een paar maanden bij V&D gewerkt. En toen al zeiden ze bij de training dat ze van hun oubollige imago afwilden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde medewerker van V&D die al sinds z'n 16de bij V&D werkt (vers van de mavo af) in de huidige arbeidsmarkt niet veel kans meer heeft als vijftiger...
Lijkt me tof. Ik zou het alleen niet aantrekken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoi! Neuken? op de voorkant en FOK! you op de achterkant?
Edit: bij nader inzien is een van die twee teksten op de achterkant niet overal zo geschikt....
Die koos jij uit. Slome.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Euribob het volgende:
Pokkelmans is een waardige tegenstander, maar verliest wel wat aanzien door de categorie "Sport" uit te kiezen.
Werkelijk? Dat is wel matig van mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die koos jij uit. Slome.
Olympische Spelen 2000
Dat zou alleen maar de officiële FOK!-kleding in de weg zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Misschien kan Danny een deal met Kahn sluiten
Inge de Bruin was de enige die ik zeker wistquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat is wel matig van mij.![]()
Wel drie goed ondanks dat.
Ik zal morgen eens een account aanmaken. Als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Ja, dat is zuur. Maar ze hebben langer de kans gehad om zich bij te scholen. V&D loopt al 30 jaar aan te kutten. Het is toch niet de verantwoordelijkheid van een bedrijf dat je personeel na faillissement ergens anders aan de bak komt?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde medewerker van V&D die al sinds z'n 16de bij V&D werkt (vers van de mavo af) in de huidige arbeidsmarkt niet veel kans meer heeft als vijftiger...
Haha, die ken ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou alleen maar de officiële FOK!-kleding in de weg zitten.
http://shop.spreadshirt.nl/foknl/
Tobruk niet kennenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Noord-Afrikaanse steden in WO2 was meer geluk dan wijsheid, Bob. Alleen El Alamein kende ik. Twee kon ik er raden, de rest was geluk.
Ging mij verder goed af. Alleen El Alamein en de andere El kende ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Noord-Afrikaanse steden in WO2 was meer geluk dan wijsheid, Bob. Alleen El Alamein kende ik. Twee kon ik er raden, de rest was geluk.
Tien minuten gezocht naar dat topicquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Haha, die ken ik helemaal niet.
Geen Call of Duty 2 gespeeldquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ging mij verder goed af. Alleen El Alamein en de andere El kende ik niet.
Jij kon daar destijds gewoon over lezen in de krant. Ik moest dat onthouden uit geschiedenisboeken.quote:
Als je 30-40 jaar geleden een baan bij V&D kreeg dan was dat toch net zo zeker een baan voor het leven als wanneer je toen ambtenaar geworden was?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat is zuur. Maar ze hebben langer de kans gehad om zich bij te scholen. V&D loopt al 30 jaar aan te kutten. Het is toch niet de verantwoordelijkheid van een bedrijf dat je personeel na faillissement ergens anders aan de bak komt?
Er zijn wel meer groepen die niet veel kans maken op de huidige arbeidsmarkt. Je kan nu eenmaal niet 100% baangarantie afgeven in een vrije-markteconomie..
Tja, dat zijn niet de moeilijkste vragen natuurlijk. Daar moet je dan een beetje geluk mee hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Europese hoofdsteden ging op één seconde!
Ik ken het vooral van de verhalen van m'n schoonvader. Hoe de Italianen het steeds weer veroverden van en verloren aan de Engelsenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij kon daar destijds gewoon over lezen in de krant. Ik moest dat onthouden uit geschiedenisboeken.
Eigenlijk zou Rome de hoofdstad van de nog te vormen VSE moeten worden, vind je ook niet? Veel beter dan dat Brussel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ken het vooral van de verhalen van m'n schoonvader. Hoe de Italianen het steeds weer veroverden van en verloren aan de Engelsen
In het Italiaans staat 'un tobruk' nu voor iets dat je nooit voor langere tijd kan houden geloof ik.
Nee, Brussel is beter als hoofdstad van de VSE, in vele opzichten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Rome de hoofdstad van de nog te vormen VSE moeten worden, vind je ook niet? Veel beter dan dat Brussel.
Ik heb twee maanden geleden alle lampen vervangen door LED maar moet misschien ook eens nadenken over een nieuwe vaatwasser en koelkast. Verder hebben we 23 panelen op het dak die bijna ons hele verbruik genereren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk stug overal LED-lampen gebruikt, dat scheelt al een stuk, plus dat de koelkast en vaatwasser van 2013 en 2014 zijn, en zo ongeveer de zuinigste in hun klasse.
En er staat niet meer hele dagen een PC te draaien....
Doen we toch gewoon twee hoofdsteden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, Brussel is beter als hoofdstad van de VSE, in vele opzichten.
Rome is al de hoofdstad van het Heilige Rijk, dat is een soort kalifaat.
Wat dacht je van drie hoofdsteden? Istanboel is van oudsher ook een soort hoofdstad van een (deel van) Europa.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 07:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doen we toch gewoon twee hoofdsteden.
10 miljard voor drie stemmen extra. Dat is nog duurder dan de stemmen voor Jeb Bush.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 08:58 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)extra-onderwijs.html
Gezellig, dat is voor die drie docenten die nog overwegen op de PvdA te stemmen.
Liever zonnepanelen dan windturbines. Een paar is niet erg, maar hele groepen van die dingen bederven naar mijn idee het mooie polder- en kustlandschap dat we in Nederland hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 06:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb twee maanden geleden alle lampen vervangen door LED maar moet misschien ook eens nadenken over een nieuwe vaatwasser en koelkast. Verder hebben we 23 panelen op het dak die bijna ons hele verbruik genereren.
Ik vind het mooi. Vooral als je bedenkt dat die stroom maken van een natuurlijk verschijnsel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Liever zonnepanelen dan windturbines. Een paar is niet erg, maar hele groepen van die dingen bederven naar mijn idee het mooie polder- en kustlandschap dat we in Nederland hebben.
In dit geval zijn het gelukkig niet de centjes van Samsom.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
10 miljard voor drie stemmen extra. Dat is nog duurder dan de stemmen voor Jeb Bush.
Helaas hebben kleine windmolens onvoldoende rendement. Anders had ik er al lang een gekocht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:35 schreef 99.999 het volgende:
Gewoon die lelijke betonnen gebouwen voorzien van een windmolen op het dak.
Een lokale ondernemer is bezig een nieuw concept daarvoor uit te werken voor zoiets en heeft onlangs zijn patent verkregen. Ben erg benieuwd of dat wat wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Helaas hebben kleine windmolens onvoldoende rendement. Anders had ik er al lang een gekocht.
Ik ken er ook zo een. De molen bestaat al. De eerste generator was een lachertje. Ik ben benieuwd naar de nieuwe die nu in ontwikkeling is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een lokale ondernemer is bezig een nieuw concept daarvoor uit te werken voor zoiets en heeft onlangs zijn patent verkregen. Ben erg benieuwd of dat wat wordt.
Interessant zeker en hij heeft een coherent plan, maar hij stapt in de eerste stap al over het volkse sentiment in de EU heen. Electorale overwegingen zijn belangrijk voor politici die het in gang moeten zetten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:09 schreef 99.999 het volgende:
Interessante denker dit
http://www.nrc.nl/handels(...)t-nu-aanpakt-1587871
Het is inderdaad lastig om serieus stroom op te wekken met zoiets. Maar er is ook nog volop ruimte voor technologische vooruitgang. Hopelijk gunt men dit soort zaken ook de ruimte. Want vaak moet het weer boven de bouwhoogte en dat is dan weer heel eng voor mijn collega'squote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ken er ook zo een. De molen bestaat al. De eerste generator was een lachertje. Ik ben benieuwd naar de nieuwe die nu in ontwikkeling is.
Eens, al geeft hij ook terecht aan dat totaal gesloten grenzen een illusie zijn. Men moet dus wel iets.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Interessant zeker en hij heeft een coherent plan, maar hij stapt in de eerste stap al over het volkse sentiment in de EU heen. Electorale overwegingen zijn belangrijk voor politici die het in gang moeten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |