SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Dan liever iets van Abe Bonnema, glimmend glas en zwart natuursteen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:59 schreef 99.999 het volgende:
Ik had liever een verwijzing naar een fijne betonkollos in de TT gezien.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:00 schreef Gutmensch het volgende:
Oh ja, Noord-Korea heeft ook geel-blauwe VIRMs.Tof landje is het soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weinig files, ook een voordeel.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:07 schreef Gutmensch het volgende:
Veder ben ik geen treinautist hoor, maar als ik ergens vaak mee rij of vlieg wil k er wel meer over weten.
Gefeliciteerd met dit stukje inzicht. Dat doet hij toch al een aantal miljard jaar, naar de mening van de meeste wetenschappers die zich er mee bezighoudenquote:
Ik zie hem niet vaak meer. Ben er even voor gaan zitten om mijn eerste stukje zon in maanden (?) op die dikke rooie bakkes van me te voelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met dit stukje inzicht. Dat doet hij toch al een aantal miljard jaar, naar de mening van de meeste wetenschappers die zich er mee bezighouden
quote:
Onze zonnecollectoren hebben gisteren voor het eerst net zoveel opgeleverd als ik aan stroom tegen hoog tarief verbruikt had.quote:
Nice. Duurzame mevrouw.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onze zonnecollectoren hebben gisteren voor het eerst net zoveel opgeleverd als ik aan stroom tegen hoog tarief verbruikt had.
Dat was leuk, gewoon dezelfde stand op de teller als de avond daarvoor, daar wen ik vast snel genoeg aan
30% van de waarde neem ik aan, niet van de hoeveelheid biljetten. Dat kan al gauw.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
30% van het contante eurogeld bestaat uit ¤500-biljetten, maar cosumenten gebruiken deze biljetten amper, het wordt ook bijna nergens geaccepteerd.
Het wordt vooral gebruikt door criminelen.
Handig inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
30% van het contante eurogeld bestaat uit ¤500-biljetten, maar cosumenten gebruiken deze biljetten amper, het wordt ook bijna nergens geaccepteerd.
Kip, ei...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
cosumenten gebruiken deze biljetten amper, het wordt ook bijna nergens geaccepteerd.
Ik heb ook alleen nog maar cash om de schoonmaakster te betalen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
Wees blij dat je niet in die trein zit. Dan was je sowieso twee uur verder geweest voor je überhaupt weer in beweging zou komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:36 schreef Gutmensch het volgende:
Kut, trein voor de mijne heeft een persoon platgereden. Dat wordt een lange reis...
Zwart dus, ik ga ff de FIOD bellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen nog maar cash om de schoonmaakster te betalen.
En bij de afhaalchinees.... die heeft nog steeds geen pinautomaat
Bij 99.999 crashen vanavond.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Gutmensch het volgende:
Door kakelende studenten kon ik niet horen wat er werd omgeroepen maar ik geloof dat ze met deze trein terug naar Meppel willen.
Borrel met duke.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Gutmensch het volgende:
Door kakelende studenten kon ik niet horen wat er werd omgeroepen maar ik geloof dat ze met deze trein terug naar Meppel willen.
Echt?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik moet altijd contant geld halen als ik wat wil drinken in die krakerskroegjes.
Oh dat heb ik ook wel eens meegemaakt, dat van die mannen in witte pakken rond de trein op zoek waren naar lichaamsdelen. Die speurtocht duurde een uur ongeveer. Plus een half uur voordat dat opruimteam er was.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in die trein zit. Dan was je sowieso twee uur verder geweest voor je überhaupt weer in beweging zou komen.
Dat lijkt me echt zo'n baan voor Pokkelmans.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens meegemaakt, dat van die mannen in witte pakken rond de trein op zoek waren naar lichaamsdelen. Die speurtocht duurde een uur ongeveer. Plus een half uur voordat dat opruimteam er was.
Topstation is dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Gutmensch het volgende:
Het is nog even afwachten wat het gaat opleveren, ze liggen nagenoeg plat, dus in de winter zijn ze wat minder rendabel, maar als ik het vergelijk met "buren" om de hoek, die net zo'n groot systeem op hun dak met een hellingshoek van 40 graden hebben liggen, dan valt het verschil me nog behoorlijk mee over de wintermaanden, zo'n 50%.quote:
Ja, ik ook twee keer. Maar ik was wel een uurtje of twee verder. Voorkant van de trein moest ook nog even afgespoeld wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens meegemaakt, dat van die mannen in witte pakken rond de trein op zoek waren naar lichaamsdelen. Die speurtocht duurde een uur ongeveer. Plus een half uur voordat dat opruimteam er was.
En het is gewoon ook tof om je eigen stroom op te wekken. Ik kan geen zonnepanelen hebben dus heb ik een paar aandelen windmolen aangeschaftquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten wat het gaat opleveren, ze liggen nagenoeg plat, dus in de winter zijn ze wat minder rendabel, maar als ik het vergelijk met "buren" om de hoek, die net zo'n groot systeem op hun dak met een hellingshoek van 40 graden hebben liggen, dan valt het verschil me nog behoorlijk mee over de wintermaanden, zo'n 50%.
Dat lijkt veel, maar die 50% is gelijk aan de opbrengst van 3 mooie dagen in mei
En in de zomer moeten we nog maar eens zien of hun panelen net zoveel opbrengen als die van ons.
Ik ga er vanuit dat mijn schoonmaakster zelf zorgdraagt voor de afdracht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zwart dus, ik ga ff de FIOD bellen.
Zelf is m'n Turkse kapper ook echt de enige reden dat ik eens in de zoveel tijd even geld uit de automaat moet halen. Ik vind het eigenlijk maar vervelend dat chartaal geld nog bestaat.
Sounds like a plan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:42 schreef 99.999 het volgende:
Geen bal te beleven overigens op dat station. Kan je beter naar de kroeg aan de overkant en hopen dat er ooit bussen gaan rijden
Ik op het meest ideale deel van het dak ook niet meer, want daar liggen al zonnecollectoren voor de zonneboiler (met CV-ondersteuningquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En het is gewoon ook tof om je eigen stroom op te wekken. Ik kan geen zonnepanelen hebben dus heb ik een paar aandelen windmolen aangeschaft
Heb je er eigenlijk ook iets aan wanneer je >100% van wat je op dat moment verbruikt opwekt? Afgezien van dat je dan geen energiekosten hebt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten wat het gaat opleveren, ze liggen nagenoeg plat, dus in de winter zijn ze wat minder rendabel, maar als ik het vergelijk met "buren" om de hoek, die net zo'n groot systeem op hun dak met een hellingshoek van 40 graden hebben liggen, dan valt het verschil me nog behoorlijk mee over de wintermaanden, zo'n 50%.
Dat lijkt veel, maar die 50% is gelijk aan de opbrengst van 3 mooie dagen in mei
En in de zomer moeten we nog maar eens zien of hun panelen net zoveel opbrengen als die van ons.
Elke keer als ik een trein in het wild zie zeg ik wel even iets van "Ha, een trein!". Wel een stuk minder uitbundig dan deze meneer, maar toch deel ik een zeker enthousiasme.quote:
Klinkt prima. En schommels zijn tof.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik op het meest ideale deel van het dak ook niet meer, want daar liggen al zonnecollectoren voor de zonneboiler (met CV-ondersteuning), dus een mooie carport laten maken met panelen erop.... staat de auto ook nog droog.
Hoewel ik er voor de zomer over zit te denken er een schommel aan te hangen, het is ook lekker uit de zon voor m'n roodharige kleuter.
Het verrekent over het hele jaar volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je er eigenlijk ook iets aan wanneer je >100% van wat je op dat moment verbruikt opwekt? Afgezien van dat je dan geen energiekosten hebt.
Ik vind een kudde wilde treinen, die zo staan te grazen in een schilderachtig landschap, ook een stuk mooier dan een gedresseerd exemplaar dat hier voorbij rijdt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Elke keer als ik een trein in het wild zie zeg ik wel even iets van "Ha, een trein!". Wel een stuk minder uitbundig dan deze meneer.
Verpats je toch gewoon terug aan de energiemaatschappij?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je er eigenlijk ook iets aan wanneer je >100% van wat je op dat moment verbruikt opwekt? Afgezien van dat je dan geen energiekosten hebt.
Leuk. Hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |