Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:41 schreef 99.999 het volgende:
Mag ik u kussen is weer op de Belg. Dat is sowieso flink lachen om harde grappen.
Je post in het POL-café, dat lijkt me een redelijk logische verklaring.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat Fok mij iets wil vertellen. Ik krijg al de hele week banners voor psychologische hulpverlening
Dat je aan een abonnement toe bent.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat Fok mij iets wil vertellen. Ik krijg al de hele week banners voor psychologische hulpverlening
Die krijg ik ook regelmatig ja. Samen met advertenties van een makelaarskantoor in Zwolle (waar ik al drie jaar niet meer woon).quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
Lekker jezelf en anderen maximaal afzeiken. Ik vermaak me er wel mee. Vorige week was nog mooierquote:
Ik krijg berichten van ING wijzer in geldzaken. Met al die financiële breinen hier ook wel nuttig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Je post in het POL-café, dat lijkt me een redelijk logische verklaring.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:42 schreef Leandra het volgende:
En zittend graag, dat spettert niet zo
Die badmutsquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lekker jezelf en anderen maximaal afzeiken. Ik vermaak me er wel mee. Vorige week was nog mooier
Ik vind het zo ranzig.... vandaag weer twee man aan het werk in huis en ik kon het opstapje dat voor de kleuter in de WC beneden staat weer weghalen enzo... anders staat hij straks met z'n sokjes in de pisdruppels van een anderquote:
Dit moet je aan Boze_Appel vertellen, die houdt van dergelijke verhalen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het zo ranzig.... vandaag weer twee man aan het werk in huis en ik kon het opstapje dat voor de kleuter in de WC beneden staat weer weghalen enzo... anders staat hij straks met z'n sokjes in de pisdruppels van een ander
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit moet je aan Boze_Appel vertellen, die houdt van dergelijke verhalen.
Oh ben jij dat.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:04 schreef Disana het volgende:
Ik ga naar bed, morgenochtend weer stenen schilderen.
Truste.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:04 schreef Disana het volgende:
Ik ga naar bed, morgenochtend weer stenen schilderen.
Ik moet altijd heel hard lachen om Jeroom, ook bij de slimste mens:quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:41 schreef 99.999 het volgende:
Mag ik u kussen is weer op de Belg. Dat is sowieso flink lachen om harde grappen.
http://politiek.tpo.nl/co(...)rrespondents-dinner/quote:Want ik wil even door naar het moment van de avond dat me WEL wat kon schelen, namelijk de staande ovatie voor Rutte. Als de man ons nou echt had weggeblazen met stuiterende gierLOL. Als hij onvermoed de liefdesbaby van Hans Teeuwen en Ricky Gervais was gebleken. Als hij ons had overrompeld met een keur aan snoeiharde grappen over het totale verzaken van de pers ten aanzien van zijn beleid en persoon. Als hij een smorgåsbord aan whoop-assery en p0wn had opgediend. Als hij ons spiegels had voorgehouden van NASA-makelij, en die waren dan nóg niet groot genoeg om onze dikke ikken in te vatten, en ook dát had hij ons pijnlijk maar onweerstaanbaar geestig ingepeperd. Ja dán.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet altijd heel hard lachen om Jeroom, ook bij de slimste mens:
Fan van Annabel Nanninga ja?quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://politiek.tpo.nl/co(...)rrespondents-dinner/
Leuke column.
Ondanks dat ben ik het eigenlijk wel eens met wat ze schrijft. Voor het eerst volgens mij.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken haar niet. Had eigenlijk ook niet naar de auteur gekeken toen ik het hier postte.
Wie is ze dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ondanks dat ben ik het eigenlijk wel eens met wat ze schrijft. Voor het eerst volgens mij.
Chef entertainment van de Telegraaf geweest. In haar voorkomen komt dat ook wel terug. Rechts-populistisch. Een van de mensen achter Jalta.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie is ze dan?
En ik ook, inderdaad. Mogelijk al dan niet voor de eerste keer.
Jalta ken ik, verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Chef entertainment van de Telegraaf geweest. In haar voorkomen komt dat ook wel terug. Rechts-populistisch. Een van de mensen achter Jalta.
Nouja, zo'n type is het dus.quote:
Dat is Wilma Nanninga toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Chef entertainment van de Telegraaf geweest. In haar voorkomen komt dat ook wel terug. Rechts-populistisch. Een van de mensen achter Jalta.
Jezus wat een domme fout, dat verklaart wel wat ja.quote:
Nee, broodnuchter. Alleen een beetje slaperig volgens mij.quote:
Heb ik ook weleens. Denk je een nuttige bijdrage te leveren aan een doodgeslagen discussie blijkt het topic toch alweer vijf pagina's verder te zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh ik zat nog op pagina 1 vast
Die illusie koester ik gelukkig nooit meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens. Denk je een nuttige bijdrage te leveren aan een doodgeslagen discussie blijkt het topic toch alweer vijf pagina's verder te zijn.
Ach, in mijn geval is dat zelden een illusie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die illusie koester ik gelukkig nooit meer.
Gevoel, bedoel je?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, in mijn geval is dat zelden een illusie.
Nouja ik wou ook net maar eens gaan pitten. Dat dag- en nachtritme moet toch weer richting normaal.quote:
Normaal?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja ik wou ook net maar eens gaan pitten. Dat dag- en nachtritme moet toch weer richting normaal.
Zoals de zon voorschrijft.quote:
Hulde, ik doe ook mijn best.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:07 schreef Heilwasser het volgende:
Zo, reeds tweemaal Rusland beschimpt.
Ach ja, ochtenden zijn maar zozo. Dus dan de hele dag maar vast voorbeschouwenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zozo, dat is nog een stukje positiever dan goedemorgen.
Vergeet China niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:07 schreef Heilwasser het volgende:
Zo, reeds tweemaal Rusland beschimpt.
Ik vind hem ook een heerlijke droogkloot.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lief, hij leeft met ons mee.quote:Mr. Medvedev also sharply critized Europe’s policy on dealing with the stream of refugees that have come from Syria, calling “all-out and total failure, an all-round fiasco” that risked causing another terrorist attack in Europe. It was “silly” for Europe to simply open its borders to all asylum seekers, he said.
“Some of these people – and it’s not just a few strange individuals or utter scoundrels, but hundreds and possibly thousands – are entering Europe as potential time bombs, and they will fulfill their missions as robots when they are told to,” he warned, adding that it was “almost impossible” to identify such terrorist cells among the waves of refugees.
Kunnen we hém niet president van de EU maken?quote:
Niet echt, wij kunnen geen EU-leider kiezen immers.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kunnen we hém niet president van de EU maken?
Ook geen minister-president.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet echt, wij kunnen geen EU-leider kiezen immers.
Schuld van de snorren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar goed, niet de de NAVO verder een fantastische rol heeft gespeeld in de Syrië crisis.
Ah, de marionet mag ook weer eens wat zeggen. Die Medvedev is toch wel één van de meest sneue types in de Russische politiek.quote:
quote:
Maar hij heeft wel een fijn loon en mooi kantoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah, de marionet mag ook weer eens wat zeggen. Die Medvedev is toch wel één van de meest sneue types in de Russische politiek.
Het ook een rijtje volkomen oninteressante landen natuurlijk. Logisch dat men dat niet op de spits drijft.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Georgië, Oekraïne, Syrië.
Het is voor de Russen wel duidelijk dat ze met veel kunnen wegkomen.
Beter dan ik waarschijnlijk ja. Maar ik ben dan weer niet zo'n machtsgeile hielenlikker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een fijn loon en mooi kantoor.
Oninteressant voor wie?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het ook een rijtje volkomen oninteressante landen natuurlijk. Logisch dat men dat niet op de spits drijft.
Vind het wel prima verlopen. Weinig soldaten verloren, weinig centjes kwijt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar goed, niet de de NAVO verder een fantastische rol heeft gespeeld in de Syrië crisis.
Schuld van IS, Assad, Iran, Hezbollah, Rusland en KSA.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Half miljoen mensen dood. Ach. Zijn oninteressante mensen uit oninteressante landen.
Voor de mensen in de Westerse wereld en in het Verre Oosten, en per saldo zijn dat toch de twee gebieden die er echt toe doen in de wereldeconomie en wereldpolitiek.quote:
Ik moest gniffelen.quote:Met extraatjes als frisdrank, beltegoed of hamburgers zouden jongeren in jeugdgevangenissen of instellingen voor gesloten jeugdhulp worden afgekocht.
Uit onderzoek van de Kinderombudsman Marc Dullaert blijkt dat instellingen zo willen voorkomen dat jongeren een klacht indienen.
Dullaert schrijft zijn bevindingen in het rapport 'Neem mij (n klacht) serieus!' dat vrijdag verschijnt. Daarin staat dat het aanbieden van rookwaar of beltegoed geen uitzondering is. Dat gebeurt zowel in jeugdgevangenissen als gesloten instellingen. Exacte aantallen noemt de Kinderombudsman niet.
Dullaert noemt dat 'uiterst kwalijk'. ''Klachten mogen niet onderhandelbaar zijn. Deze kinderen zijn kwetsbaar en hebben extra bescherming nodig", zegt hij in het AD.
Zo werden jongeren die de hele dag in hun kamer moesten blijven omdat een groepsleider een begrafenis had, gecompenseerd met chips en cola
Die Dullaert moet nog weer even bewijzen dat ie echt heul belangrijk is, hoor.quote:
Uiteindelijk zal de oplossing om dat soort zaken te voorkomen toch uit het gebied zelf moeten komen. Zolang men in het Midden-Oosten denkt dat het productiever is om elkaar de tent uit te vechten dan om samen te werken blijft het een puinhoop. De regio heeft naar mijn idee vooral zelf de verantwoordelijkheid om zich er bovenop te helpen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Half miljoen mensen dood. Ach. Zijn oninteressante mensen uit oninteressante landen.
Ik zou ook niet uitsluiten dat er klachten geveinsd worden om zo de genoemde voordeeltjes te kunnen bemachtigen.quote:
Smerige dingen zijn dat. Dan liever een Whopper.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan een magnetronhamburger krijgen ()
[ afbeelding ]
Verse broodjes die twee maanden houdbaar zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan een magnetronhamburger krijgen ()
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik zie ze wel eens liggen in de supermarkt en dan moet ik altijd een beetje gniffelen. Kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die zulke dingen eten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Smerige dingen zijn dat. Dan liever een Whopper.
Waarom heeft geen van de grote fastfoodketens een bezorgdienst?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Smerige dingen zijn dat. Dan liever een Whopper.
0 to tasty in seconds!!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verse broodjes die twee maanden houdbaar zijn
Waht dus, want die weet al dat ze smerig zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie ze wel eens liggen in de supermarkt en dan moet ik altijd een beetje gniffelen. Kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die zulke dingen eten.
Er zijn trouwens ook nog steeds mensen die die nasi uit blik eten. Die is niet 2 maanden, maar ongeveer 2 decennia houdbaar. Ongekoeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie ze wel eens liggen in de supermarkt en dan moet ik altijd een beetje gniffelen. Kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die zulke dingen eten.
Oh oké.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voor de mensen in de Westerse wereld en in het Verre Oosten, en per saldo zijn dat toch de twee gebieden die er echt toe doen in de wereldeconomie en wereldpolitiek.
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zijn trouwens ook nog steeds mensen die die nasi uit blik eten. Die is niet 2 maanden, maar ongeveer 2 decennia houdbaar. Ongekoeld.
Ja maar jij snapt het allemaal niet zo goed, kun je verder ook weinig aan doen hoor, dus het is je vergeven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de oplossing om dat soort zaken te voorkomen toch uit het gebied zelf moeten komen. Zolang men in het Midden-Oosten denkt dat het productiever is om elkaar de tent uit te vechten dan om samen te werken blijft het een puinhoop. De regio heeft naar mijn idee vooral zelf de verantwoordelijkheid om zich er bovenop te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |