Omdat dit de auto was die vele oliesjeiks hadden in 1990.quote:
Vandaar dat alle Turkenvaders in zulke bakken rijden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Omdat dit de auto was die vele oliesjeiks hadden in 1990.
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
woooow die auto is echt te gek
Een paar vrienden van me zijn recentelijk naar India geweest. De foto's waren heel erg wisselend. Daar waar je aan de ene kant inderdaad hele mooie natuur hebt, en van die oude bebaarde mennekes die in stoffige tempels zitten te mediteren, heb je aan de andere kant van die steegjes waar het afval tot aan je knieën opgestapeld is en mensen in hoekjes zitten te schijten, en rivieren waar half-ontbindende lijken in drijven.quote:
neee meen je dat echt sereus? dus je kan gewoon leterlijk lijken zijn drijfen in al die rivieren?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een paar vrienden van me zijn recentelijk naar India geweest. De foto's waren heel erg wisselend. Daar waar je aan de ene kant inderdaad hele mooie natuur hebt, en van die oude bebaarde mennekes die in stoffige tempels zitten te mediteren, heb je aan de andere kant van die steegjes waar het afval tot aan je knieën opgestapeld is en mensen in hoekjes zitten te schijten, en rivieren waar half-ontbindende lijken in drijven.
Neuj. Ik wil een Renault 4. Of een gepimpte Toyota Landcruiser uit de 70 serie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klotehippie is het ook. Die moet natuurlijk van die nichterige hybridewagentjes hebben.
en wat vind je van audi en bmw?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Neuj. Ik wil een Renault 4. Of een gepimpte Toyota Landcruiser uit de 70 serie.
Ik ben één van de weinige mensen die echt voor geen ene reet geïnteresseerd zijn in auto's. En voetbal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
en wat vind je van audi en bmw?
Ja. Als je weinig met doden in openbare ruimtes hebt is India niet je beste keuze denk ik. Ze hebben ook openbare crematies en zo. Wat dat betreft zijn wij natuurlijk ook wat raarder met het wegwerken van onze doden. Maar goed, wel hygiënischer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
neee meen je dat echt sereus? dus je kan gewoon leterlijk lijken zijn drijfen in al die rivieren?
klinkt nogal luguber!
Dan moet je een Lexus kopen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige mensen die echt voor geen ene reet geïnteresseerd zijn in auto's. En voetbal.
pfffff nou dat wist ik niet hoor. ik hoef zeker niet meer naar india te gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja. Als je weinig met doden in openbare ruimtes hebt is India niet je beste keuze denk ik. Ze hebben ook openbare crematies en zo. Wat dat betreft zijn wij natuurlijk ook wat raarder met het wegwerken van onze doden. Maar goed, wel hygiënischer.
maar je rijd wel auto of ook niet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige mensen die echt voor geen ene reet geïnteresseerd zijn in auto's. En voetbal.
Jawel. Een echte Cuore.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:07 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar je rijd wel auto of ook niet?
Was na de aardbeving nog in Kathmandu bij de tempels van Pashupatinath gaan kijken, waren ze ook flink bezig met crematies in de open lucht. Wel apart om te zien allemaal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja. Als je weinig met doden in openbare ruimtes hebt is India niet je beste keuze denk ik. Ze hebben ook openbare crematies en zo. Wat dat betreft zijn wij natuurlijk ook wat raarder met het wegwerken van onze doden. Maar goed, wel hygiënischer.
stond je daar gewoon echt bij? in het echt zeg maar?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was na de aardbeving nog in Kathmandu bij de tempels van Pashupatinath gaan kijken, waren ze ook flink bezig met crematies in de open lucht. Wel apart om te zien allemaal.
[ afbeelding ]
Die mensen daar hebben een goed immuunsysteem.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was na de aardbeving nog in Kathmandu bij de tempels van Pashupatinath gaan kijken, waren ze ook flink bezig met crematies in de open lucht. Wel apart om te zien allemaal.
[ afbeelding ]
Ja, 't ging weer eens over wildschijten in India.quote:
Ja. Gewoon met de taxi naar toe gereden vanaf het hotelquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
stond je daar gewoon echt bij? in het echt zeg maar?
Het aantal keren dat ik daadwerkelijk een lijk heb gezien is denk ik op twee handen te tellen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met uitzondering van Amsterdam-Zuidoost, dan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
De luxe van opgroeien in de westerse wereld.
Daarvoor stond de teller bij mij ook op 2 inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het aantal keren dat ik daadwerkelijk een lijk heb gezien is denk ik op twee handen te tellen.
De luxe van opgroeien in de westerse wereld.
maar ruikt het dan niet een beetje apart als je daar zo bij staat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja. Gewoon met de taxi naar toe gereden vanaf het hotel
Een beetje als een barbecue denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:15 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar ruikt het dan niet een beetje apart als je daar zo bij staat?
Heel Kathmandu ruikt apart.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:15 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar ruikt het dan niet een beetje apart als je daar zo bij staat?
ik vind dit echt een luguber idee gewoon.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een beetje als een barbecue denk ik.
Het aantal keren dat ik daar ben geweest is ook op twee handen te tellen. Al heb wel eens enkele dagen doorgebracht aan de Wenkebachweg. Destijds was dat nog lekker tussen de Hell's Angels compound en de Bijlmerbajes.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Met uitzondering van Amsterdam-Zuidoost, dan.
Wel een gay herenclubje dat bestuur van de SGP: https://www.sgp.nl/Contact/Besturen/SGPquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:23 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ijsttrekker-sgp.html
Fijn, sommige dingen blijven bij het oude.
Bel India om het te vertellen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat statje over poepen en piesen in het buiten laat goed zien dat India beter geld in riolen, afvalwater zuivering en drinkwater had kunnen steken dan in kernwapens, icbm's, vliegkampschepen, atoomprogrammas en ruimtevaart
quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, zo'n incassobureau heeft een spookfactuur verzonden naar schoonmoeder Pokkelmans. Even lekker ruzieschoppen met zo'n incassokneus. Dreigen met aangifte van afpersing
.
Heeft ze hem al betaald?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, zo'n incassobureau heeft een spookfactuur verzonden naar schoonmoeder Pokkelmans. Even lekker ruzieschoppen met zo'n incassokneus. Dreigen met aangifte van afpersing
.
Nice.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
.
Tuurlijk niet. Ze stelden in de brief ook een "redelijke" termijn van vijf dagen na verzending. Dikke lul.quote:
Alleszins redelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ze stelden in de brief ook een "redelijke" termijn van vijf dagen na verzending. Dikke lul.
Maar alleen van je zusje?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
De gemeente Rotterdam vraagt nog net geen naaktfoto's van jezelf en je hele familie als ze iets moeten kwijtschelden.
Vraag dan ook geen kwijtschelding aan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
De gemeente Rotterdam vraagt nog net geen naaktfoto's van jezelf en je hele familie als ze iets moeten kwijtschelden.
ja echt he.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Exact. Adel verplicht.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vraag dan ook geen kwijtschelding aan.
In Amsterdam zijn ze veel beter in schelden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
niet alleen amsterdamquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn ze veel beter in schelden.
En je geeft de overheid inzage in al je financiele gegevens.quote:
Want jaknikkers houden we hier van.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:44 schreef GSbrder het volgende:
Ik mag Matthijs wel. Hij is het lekker vaak met ons eens.
Jak nikker?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Want jaknikkers houden we hier van.
Zeker. Robin was ooit een goeie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
dank je wel manquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:44 schreef GSbrder het volgende:
wat bedoel je precies ?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik mis Robin uit 2010. Dat was een goede jongen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Robin was ooit een goeie.
We zijn een matchquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Helemaal fan van Pino.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik mis Robin uit 2010. Dat was een goede jongen.
Goede bronnen altijd, lekker vrolijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik mis Robin uit 2010. Dat was een goede jongen.
Vol vertrouwen in eigen kunnen, geen interesse in andermans frivoliteiten. Wat een held.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goede bronnen altijd, lekker vrolijk.
Excuses.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat zij hij helemaal niet eens joh.
ja en je bent ook helemaal niet grapig. jammer dat er altijd wel eentje tussen zit die niet een beetje normaal kan doen.quote:
Nu hoor je het eens van een ander, Waht.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja en je bent ook helemaal niet grapig. jammer dat er altijd wel eentje tussen zit die niet een beetje normaal kan doen.
Gewoon negeren, dergelijke reacties.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
pfffffff ik ben gewoon niet goed in spelen kan er ook niks aan doen
Ik zie het. Jammer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Keiharde woorden, maar terecht.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja en je bent ook helemaal niet grapig. jammer dat er altijd wel eentje tussen zit die niet een beetje normaal kan doen.
Gelukkig hebben we remlof nog.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:44 schreef GSbrder het volgende:
ja idd.....maar ik heb al wel vaker comentaar gehad op me speling.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dergelijke reacties.
Negeren?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dergelijke reacties.
Maar wat stem je nou?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja idd.....maar ik heb al wel vaker comentaar gehad op me speling.
Ik vind jou aardig.quote:
Ik was er ook al mee bezig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarschijnlijk PvdA, maar D66 en GroenLinks sluit ik ook niet uit.quote:
Pssst, 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja idd.....maar ik heb al wel vaker comentaar gehad op me speling.
ik stem ook op PvdAquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk PvdA, maar D66 en GroenLinks sluit ik ook niet uit.
Soms wel, als je grappen maakt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je me maar niet grapig vind.
Cordoba?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:01 schreef Nautilus. het volgende:
20 graden in Spanje.
Hallo meneer Celsius.
Vindt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je me maar niet grapig vind.
Koos komt uit een oord waar allochtonen onbestaand zijn, dan krijg je dat soort raar gedrag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
laten we ff ophouden met dan neger gedoe oke
Niemand hier mag Heilwasser, die man kan nooit normaal doen maar mod Reya weigert hem aan te pakken. Negeren is de beste optie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Het was zoveel papier dat het 3 euro aan postzegelkosten was.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was er ook al mee bezig.
Voor de zekerheid wel een nudie bijgevoegd overigens.
ja echt die heilwasser heb ik altijd al super iritatant gevondenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand hier mag Heilwasser, die man kan nooit normaal doen maar mod Reya weigert hem aan te pakken. Negeren is de beste optie.
Bepaalde financiële belangen dwingen me Heilwasser met rust te laten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:
maar mod Reya weigert hem aan te pakken.
Soms is ie wel ok hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja echt die heilwasser heb ik altijd al super iritatant gevonden
Ik zie er nu al tegenop om dat allemaal te verzamelen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het was zoveel papier dat het 3 euro aan postzegelkosten was.
Heerlijk.quote:
nou dat is gewoon helemaal geweldig en super van je. bedankt man.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik mag jou. Je speling is je vergeven.
Wij allemaal Matthias, wij allemaal..quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Anders sla je hem gewoon een keer op z'n bek.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Het kost je net zoveel uren werk in euro's als dat het je bespaart.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie er nu al tegenop om dat allemaal te verzamelen.
Het mocht alleen nooit gezegd worden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wij allemaal Matthias, wij allemaal..
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou dat is gewoon helemaal geweldig en super van je. bedankt man.
Helemaal waar, ouwe reus. Vanavond eerst naar Benalmadena.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk.
Cordoba ligt wel in de nabijheid. Een bezoekje is natuurlijk het overwegen waard.
hahahahaquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Reya het volgende:
Heilwasser gedraagt zich soms wat verwend; komt omdat bepaalde ex-FA's hem van gratis bier voorzien.
Maar het verwerken van elk kwijtscheldingsverzoek kost de gemeente effectief ook ruim ¤100 dus dat is mijn motivatie om het toch te doen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het kost je net zoveel uren werk in euro's als dat het je bespaart.
Hoe hoger de drempel, hoe minder mensen er gebruik van maken, Rotterdam weet hoe dat werkt.
Weekend, weekje of overwintering?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Helemaal waar, ouwe reus. Vanavond eerst naar Benalmadena.
waarom heeft iedereen het over mijquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar Mathhias is dus iemand die doet alsof hij dommig en lief is ?
Of is hij echt dommig en liev.
Je kan daarna ook nog gepspreid betalen aanvragen en het dan verzuimen en daarna bezwaar indienen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar het verwerken van elk kwijtscheldingsverzoek kost de gemeente effectief ook ruim ¤100 dus dat is mijn motivatie om het toch te doen.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / "Een vlasse dyxlesie verklaring krjigen is een fluitje van een cent"
Tong is wel echt grappig.
quote:Tv-programma Rambam: alleen wat d's en t's omdraaien
Dat is snel verdiend danquote:Studenten met een dyslexieverklaring kunnen extra tentamentijd krijgen. Als ze nog onder de oude regeling vallen, kunnen ze 3.467 euro terugkrijgen bij studievertraging. Onder de nieuwe regeling is dat maximaal 1.230 euro.
Whehe, maximaal aanpakken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je kan daarna ook nog gepspreid betalen aanvragen en het dan verzuimen en daarna bezwaar indienen.
Overigens kwam ik er vorig jaar achter dat ik die heffingen van 2013, 2014 en 2015 allemaal niet betaald had. Hebben ze nooit moeilijk over gedaan gek genoeg. Kan ook het waterschap zijn hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je kan daarna ook nog gepspreid betalen aanvragen en het dan verzuimen en daarna bezwaar indienen.
Ben je een beetje lekker Matthias?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen het over mij
GS trollen, altijd goed.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet nu al dat ik met mijn stuk voor de krant van morgen de gemeente en een projectontwikkelaar heel boos ga maken.
Het is ergens wel triest dat ik daar vrolijk van word.
uuhm in de zin van?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je een beetje lekker Matthias?
Volgens mij doen ze bij waterschappen sowieso wat minder moeilijk, de Gemeente Rotterdam zou je er echt niet mee laten wegkomen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Overigens kwam ik er vorig jaar achter dat ik die heffingen van 2013, 2014 en 2015 allemaal niet betaald had. Hebben ze nooit moeilijk over gedaan gek genoeg. Kan ook het waterschap zijn hoor.
Rotterdam heeft dan ook de meeste lage inkomens van het land.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze bij waterschappen sowieso wat minder moeilijk, de Gemeente Rotterdam zou je er echt niet mee laten wegkomen.
Zullen zij wel geweest zijn ja.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze bij waterschappen sowieso wat minder moeilijk, de Gemeente Rotterdam zou je er echt niet mee laten wegkomen.
De oplossing voor alle problemen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Anders sla je hem gewoon een keer op z'n bek.
Ik trek me wel terug in een klein, zwaar bewapend landje.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:14 schreef Nautilus. het volgende:
Precies, het mocht nooit uitgesproken worden. Heilwasser, exponent van de politiek-culturele Pol-coryfeeën, beschermeling van de Maasboulevard-elite onder aanvoering van Danny. Maar er is een nieuwe tijd aangebroken op dit intellectuelenforum.
Weekje. Langer kan niet met de kinderen, hè.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weekend, weekje of overwintering?
Pijnlijk moment dit.quote:
Met een hek erom?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik trek me wel terug in een klein, zwaar bewapend landje.
Hek, muur, alles.quote:
Somalië?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik trek me wel terug in een klein, zwaar bewapend landje.
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaas is de Gordon van de POL SC.
quote:
Correct, eigenlijk is Kaas- Jeroen Pauw.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:18 schreef matthias24 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je neemt me in de maling he?
![]()
![]()
Ik geloof dat Matthias de Joling is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaas is de Gordon van de POL SC.
Nope.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:18 schreef matthias24 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je neemt me in de maling he?
![]()
![]()
pardon!quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik geloof dat Matthias de Joling is.
nee maakt niet uit man. gelukig zit ik veilig achter mijn pc. dat scheelt weerquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok, ik neem het vooralsnog terug.
Zeker. Woensdagavond is stierenavond.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:20 schreef Nautilus. het volgende:
's Nachts waait het hier wel als een malle, trouwens. Ik begreep dat het in Nederland ook goed los gaat?
Schade valt mee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:20 schreef Nautilus. het volgende:
's Nachts waait het hier wel als een malle, trouwens. Ik begreep dat het in Nederland ook goed los gaat?
Gelukkig maar, anders konden de vluchtelingen uw land betreden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Schade valt mee.
Eergister als een echte boer even een rondje langs de akkers en weide's gelopen om te kijken of er takken op de afrasteringen waren gevallen, maar dat viel met alle kale bomen ontzettend mee.
Wat is dat, hengstenbal bij Kaas? Is Mattias nu al voor de bijl?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeker. Woensdagavond is stierenavond.
We hebben altijd nog de dubbelloops achter de voordeur staan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders konden de vluchtelingen uw land betreden.
Fout gedacht.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik zit hier veilig achter mijn pc... hier kan mij niks overkomen. als het goed is
Ben je niet gediend van mannelijke aandacht?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik zit hier veilig achter mijn pc... hier kan mij niks overkomen. als het goed is
Pokkelmans heeft HIV opgelopen door DM-verkeer met Kaas-, naar ik begrepen heb.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oowh oke...eej het spijt van me van wat ik daarnet over je zei.....eigenlijk vidn ik je een toffe peer hoorquote:
Zolang de officiële lezing het bij DM-verkeer houdt, zal ik er verder geen woorden aan vuil maken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Pokkelmans heeft HIV opgelopen door DM-verkeer met Kaas-, naar ik begrepen heb.
Geeft niet hoor, van oudsher ben ik de zondebok.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oowh oke...eej het spijt van me van wat ik daarnet over je zei.....eigenlijk vidn ik je een toffe peer hoor
Misschien kunnen we er een tosti-afzwaaiborrel van maken. Paar Rotterdammers erbij. Effe vieren dat we een half jaar van dat schijtjoch verlost zijn.quote:
Wat zeer nobel van je is, daar een goed functionerend zondebokmechanisme verantwoordelijk is voor het bewaren van de lieve vrede in deze SC.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, van oudsher ben ik de zondebok.
Ja, bezweken aan het burgerlijke leven, of wat is er met die jongen gebeurd?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een tosti-afzwaaiborrel van maken. Paar Rotterdammers erbij. Effe vieren dat we een half jaar van dat schijtjoch verlost zijn.
ik snap het gevoelquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, van oudsher ben ik de zondebok.
Gaat komende maand op uitwisseling.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, bezweken aan het burgerlijke leven, of wat is er met die jongen gebeurd?
Gewoon in dezelfde staat geraken als gister. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:33 schreef Nautilus. het volgende:
Zonder dollen, ik heb gisteren een jongedame leren kennen, en er mee gedanst volgens ooggetuigen, maar ik kan me dat dansen helemaal niet meer herinneren. Terwijl ik maar vier glazen rode wijn heb gedronken. Vanmorgen werd ik wakker en ik had mijn rechter contactlens nog in mijn oog. Vergeet ik nooit. En mijn boxer lag op de grond, terwijl ik altijd in mijn onderbroek slaap. Vragen jullie: heb je soms een XTC-pil in je mik gehad. Zeg ik: neen. En ik heb een hotelkamer voor mij alleen, er is niemand die mij in bed heeft geholpen.
Maar dat er echt een gat, een omissie in mijn geheugen is ontstaan, dat vind ik eng. En vanavond zie ik dat meisje weer, en ik heb geen idee wat ik gisteren allemaal heb uitgekraamd. Hoe los ik dit op als een gentleman? Zodat ik mijn waardigheid behoud, en toch niet te hautain richting het meisje?
dus je hebt gisteren XTC gebruikt? opassen wat XCT kan gevaarlijk zijn hoorquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:33 schreef Nautilus. het volgende:
Zonder dollen, ik heb gisteren een jongedame leren kennen, en er mee gedanst volgens ooggetuigen, maar ik kan me dat dansen helemaal niet meer herinneren. Terwijl ik maar vier glazen rode wijn heb gedronken. Vanmorgen werd ik wakker en ik had mijn rechter contactlens nog in mijn oog. Vergeet ik nooit. En mijn boxer lag op de grond, terwijl ik altijd in mijn onderbroek slaap. Vragen jullie: heb je soms een XTC-pil in je mik gehad. Zeg ik: neen. En ik heb een hotelkamer voor mij alleen, er is niemand die mij in bed heeft geholpen.
Maar dat er echt een gat, een omissie in mijn geheugen is ontstaan, dat vind ik eng. En vanavond zie ik dat meisje weer, en ik heb geen idee wat ik gisteren allemaal heb uitgekraamd. Hoe los ik dit op als een gentleman? Zodat ik mijn waardigheid behoud, en toch niet te hautain richting het meisje?
Die Matthias reageert me toch veel te verwijfd en terughoudend met al z'n schaamsmileys. Was alweer verder.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu je het benoemd hebt werkt het niet meer, natuurlijk.
Wat dacht je van toch maar gewoon eerlijk zijn? Lijkt me wel de beste optie, want je weet niet wat zij allemaal weet dus je kunt je er niet tegen verdedigen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:33 schreef Nautilus. het volgende:
kunnen we het nu alsjeblieft niet meer over mij hebben?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Matthias reageert me toch veel te verwijfd en terughoudend met al z'n schaamsmileys. Was alweer verder.
Je weet nog wel wie het meisje is begrijp ik? Hoe kan je in hemelsnaam alles vergeten na vier glazen wijn?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:33 schreef Nautilus. het volgende:
Bedenk maar zo: als je je gisteren onbenullig hebt gedragen, kan het vanavond alleen maar beter gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:33 schreef Nautilus. het volgende:
ja klopt XCT is echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedenk maar zo: als je je gisteren onbenullig hebt gedragen, kan het vanavond alleen maar beter gaan.
XTC is trouwens wel mogelijk. Als je het nooit gebruikt en je krijgt in een keer een hele toegediend, dan kan dat hard aankomen.
XTC is tof.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt XCT is echt gevaarlijk.
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt XCT is echt gevaarlijk.
DH ben jij het?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:33 schreef Nautilus. het volgende:
natuurlijk kan het tof zijn maar ik denk dat zomige mensen het beter niet kunnnen gebruiken. ik bijv.quote:
Kaas ook niet. Die wordt er een beetje gay van.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
natuurlijk kan het tof zijn maar ik denk dat zomige mensen het beter niet kunnnen gebruiken. ik bijv.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kaas ook niet. Die wordt er een beetje gay van.
Als je een lege maag hebt hoef je niet eens zoveel gedronken te hebben om er wat van te voelen. Zat praktijkvoorbeelden bij de VrijMiBo's die dat onderschrijven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:33 schreef Nautilus. het volgende:
Dat krijg je er van als je de nieuwe bent.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
kunnen we het nu alsjeblieft niet meer over mij hebben?
Dat weet ik ook niet. Ik heb echt nooit last gehad van geheugenverlies na het drinken. Wist ik soms te veel?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je weet nog wel wie het meisje is begrijp ik? Hoe kan je in hemelsnaam alles vergeten na vier glazen wijn?
zo heel nieuw ben ik hier ook niet hoor. ik zit hier bijna 2 maanden al.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je de nieuwe bent.
Als je oprecht maar 4 glazen wijn gedronken hebt, dan moet je wel bewust al dan niet onbewust (misschien wel bewust, maar ben je dat ook vergeten) ook drugs gehad hebben. Had je geen vrienden bij je die meer weten?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:45 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik heb echt nooit last gehad van geheugenverlies na het drinken. Wist ik soms te veel?
Heeft iemand iets in mijn drankje gedaan?
Volgens mijn reisgenoot zou ik op weg naar de taxi 'teringwijf' hebben gezegd. Dat vind ik helemaal geen uitspraak voor mij.
Behoorlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zit hier al bijna 7,5 jaar. Hoe triest is dat?
ja maar dat is toch niet triest? ik bedoel ik heb hier tot nu toe de grootste lol met al die gezelige mensen hier.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is wel enorm zielig ja.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
Lege maag, beetje goedgevulde glazen, dat wil wel. Met een beetje goede wil kun je een halve fles kwijt in een groot rode-wijnglas.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je oprecht maar 4 glazen wijn gedronken hebt, dan moet je wel bewust al dan niet onbewust (misschien wel bewust, maar ben je dat ook vergeten) ook drugs gehad hebben. Had je geen vrienden bij je die meer weten?
Dan ben je sneller dronken ja, maar dan vergeet je niet opeens de complete nacht.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lege maag, beetje goedgevulde glazen, dat wil wel. Met een beetje goede wil kun je een halve fles kwijt in een groot rode-wijnglas.
Nautilus is toch ook al (een aardig end richting de) 30? Dan gaat het allemaal niet meer zo soepeltjes.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan ben je sneller dronken ja, maar dan vergeet je niet opeens de complete nacht.
Jawel, dat zijn geen gebruikers en die hebben me ook zeker niets toegeschoven. Die kerel die achter de toog stond, daar kan ik het me nog van voorstellen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je oprecht maar 4 glazen wijn gedronken hebt, dan moet je wel bewust al dan niet onbewust (misschien wel bewust, maar ben je dat ook vergeten) ook drugs gehad hebben. Had je geen vrienden bij je die meer weten?
28. In zeer goede conditie en fitter dan ooit, overigens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nautilus is toch ook al (een aardig end richting de) 30? Dan gaat het allemaal niet meer zo soepeltjes.
Dat kan wel zijn, maar ik zou het zeer zorgelijk vinden als er ineens een stuk uit mijn geheugen verdween.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:55 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
28. In zeer goede conditie en fitter dan ooit, overigens.
Ik vrees dat meer drinkers hier last van hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar ik zou het zeer zorgelijk vinden als er ineens een stuk uit mijn geheugen verdween.
Na slechts vier glazen wijn?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik vrees dat meer drinkers hier last van hebben.
Enig idee hoe lang je in die dubieuze toestand verkeerde? Enig idee over welke tijdspanne je herinneringen mist? Volgens mij is GHB (meest voorname kandidaat?) namelijk normaal gesproken wel na een paar uurtjes uitgewerkt?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:55 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
28. In zeer goede conditie en fitter dan ooit, overigens.
Ik nooit en ik doe de hele week niet anders dan drinken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De barman is er gewoon even overheen geweest na die GHB toe te dienen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang je in die dubieuze toestand verkeerde? Enig idee over welke tijdspanne je herinneringen mist? Volgens mij is GHB (meest voorname kandidaat?) namelijk normaal gesproken wel na een paar uurtjes uitgewerkt?
Nee oké, wel na dertig bier en wodka.quote:
Jij bent jong.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nooit en ik doe de hele week niet anders dan drinken.
Ik ben niet bepaald een geheelonthouder, maar ik heb nog nooit zwarte gaten overgehouden aan alcoholconsumptie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik me voorstellen dat je brein er geen zin meer in heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee oké, wel na dertig bier en wodka.
Gebeurt regelmatig als je gezopen hebt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar ik zou het zeer zorgelijk vinden als er ineens een stuk uit mijn geheugen verdween.
Niks voor mij dus. Maar nogmaals, dat het ook met vier glazen wijn al voor kan komen is nieuw voor me.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig als je gezopen hebt.
Nou ja, niet dat ik me kan herinneren in ieder geval.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een geheelonthouder, maar ik heb nog nooit zwarte gaten overgehouden aan alcoholconsumptie.
Dan betaal je een boel geld om ziek te worden en niets te herinneren van wat je voor dat geld gedaan hebt. Je wordt gewoon plotseling met koppijn en honderd euro minder wakker. Hulde.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Vrienden van mij hebben ook wel eens zoveel gezopen dat ze hele stukken van de avond missen. Dat je dan later die avond nog eens aan het herbeleven bent, en dat ze dan van sommige tenten niet eens meer wisten dat we daar ook zijn geweest.
Bij gehandicapten misschien, bij normale mensen toch echt niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig als je gezopen hebt.
Zeker nu we "op leeftijd" beginnen te geraken, voor studenten dan, is het regelmatig zo dat ze dan twee dagen kwijt zijn eer ze volledig hersteld zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan betaal je een boel geld om ziek te worden en niets te herinneren van wat je voor dat geld gedaan hebt. Je wordt gewoon plotseling met koppijn en honderd euro minder wakker. Hulde.
U ziet uzelf als "normaal"? Met uw zelfgekozen levensstijl?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij gehandicapten misschien, bij normale mensen toch echt niet.
En als je verboden middelen gebruikt?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij gehandicapten misschien, bij normale mensen toch echt niet.
ja idd dat is een goeie vraag. stel dat je verdovende middelen gebruikt? wat dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En als je verboden middelen gebruikt?
Je moet wel minderen hoor Kaas-. Elke dag is niet goed. Waarom doe je het niet 2 keer per week of iets dergelijks, dat maakt het ook leuker en bijzonderder.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nooit en ik doe de hele week niet anders dan drinken.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je moet wel minderen hoor Kaas-.
http://www.cancer.gov/abo(...)lcohol-fact-sheet#q2
http://www.cancerresearch(...)r/alcohol-and-cancer
https://www.kwf.nl/preven(...)cohol-en-kanker.aspx
Radicaal-islamitische propaganda. Typisch wel, dat u het woord van de Saoedi's verspreidt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je moet wel minderen hoor Kaas-.
Told you.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Radicaal-islamitische propaganda. Typisch wel, dat u het woord van de Saoedi's verspreidt.
Nee hoor, je hebt gewoon gelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja in onze cultuur hier moet je altijd leuk doen over drinken dus mijn bijdrage zal vast niet gewaardeerd worden.
Klopt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je moet wel minderen hoor Kaas-. Elke dag is niet goed. Waarom doe je het niet 2 keer per week of iets dergelijks, dat maakt het ook leuker en bijzonderder.
U moet wel denken aan de bottom line van Mouton Rothschild.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt gewoon gelijk.
pffff hier schrik ik echt van hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je moet wel minderen hoor Kaas-. Elke dag is niet goed. Waarom doe je het niet 2 keer per week of iets dergelijks, dat maakt het ook leuker en bijzonderder.
Als investeerder kun je niet verliezen eigenlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:18 schreef Reya het volgende:
[..]
U moet wel denken aan de bottom line van Mouton Rothschild.
Haha. Nee hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Stomme PI, nu voel ik mij een gemenerik.
Twijfelachtige eer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Kaas is de nieuwe zatlap van de SC. Met genoegen draag ik de wisseltrofee over.
In Arabierië hebben ze allemaal keelkanker doordat ze gloeiend hete thee achterover slaan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja in onze cultuur hier moet je altijd leuk doen over drinken dus mijn bijdrage zal vast niet gewaardeerd worden.
Ja true, of je kan het beide niet doen als geinformeerde burger.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In Arabierië hebben ze allemaal keelkanker doordat ze gloeiend hete thee achterover slaan.
Kun je beter kanker krijgen doordat je af en toe een paar biertje drinkt, denk ik dan.
Het advies van KWF: drink liever geen alcohol.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja true, of je kan het beide niet doen als geinformeerde burger.
Maar het ging niet over af en toe een biertje he, maar over dagelijks veel biertjes.
Dat zou ie nu dan wel voelen aan z'n rectum denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De barman is er gewoon even overheen geweest na die GHB toe te dienen.
Zo'n mediterraans pikkie?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zou ie nu dan wel voelen aan z'n rectum denk ik
Een leven zonder alcohol, hoe saai is dat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het advies van KWF: drink liever geen alcohol.
ik ben een keer buiten op de grond waker geworden omdat ik een heele fles wodka had opgedronken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Minder drinken scheelt in elk geval wel een hoop gevallen wakker worden onder rare omstandigheden. Lig je ineens in de keuken, dat soort grappen.
Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Minder drinken scheelt in elk geval wel een hoop gevallen wakker worden onder rare omstandigheden. Lig je ineens in de keuken, dat soort grappen.
Als je er nooit iets anders in hebt gehad dan een thermometer...quote:
Daar zouden ze nou eens bijzondere bijstand voor moeten geven.quote:
En toen dacht je, "ik ga maar waken"?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ben een keer buiten op de grond waker geworden omdat ik een heele fles wodka had opgedronken.
Dat lijkt me zo vernederend.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Is allemaal geen probleem.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je er nooit iets anders in hebt gehad dan een thermometer...
Dat is ook wel veel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ben een keer buiten op de grond waker geworden omdat ik een heele fles wodka had opgedronken.
ik was al waker hoor.......waken??quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:38 schreef Reya het volgende:
[..]
En toen dacht je, "ik ga maar waken"?
Mwah, ik zou het denk ik maar een paar maand missen of zo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een leven zonder alcohol, hoe saai is dat?
Ja ach. Toevallig gebeurde dat afgelopen maand nog, maar had m'n even dronken gast dat niet eens door. En jezelf boeit het toch niet op dat moment.quote:
Ja als je het compenseert met drugs.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, ik zou het denk ik maar een paar maand missen of zo.
Mijn 18e levensjaar ook een jaar lang niet gedronken. Toch prima feestjes meegemaakt.
Ik drink niet, dus ik kan me er weinig positiefs bij voorstellen. Het lijkt me dat je je waardigheid nogal aantast als je laveloos op de vloer terecht komt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ach. Toevallig gebeurde dat afgelopen maand nog, maar had m'n even dronken gast dat niet eens door. En jezelf boeit het toch niet op dat moment.
24 jaarquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe oud ben je trouwens, Matthias?
Kaas vind het lekker vernederd te worden.quote:
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kaas vind het lekker vernederd te worden.
Iemand heeft eens bij mij de badkamerdeur ondergenekt, "omdat hij de klink niet kon vinden".quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik drink niet, dus ik kan me er weinig positiefs bij voorstellen. Het lijkt me dat je je waardigheid nogal aantast als je laveloos op de vloer terecht komt.
Als je bezopen bent heb je toch al geen waardigheid meer dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik drink niet, dus ik kan me er weinig positiefs bij voorstellen. Het lijkt me dat je je waardigheid nogal aantast als je laveloos op de vloer terecht komt.
Lekker is dat. Dan heb je misschien nog mededogen, maar waarschijnlijk weinig respect voor zo iemand.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand heeft eens bij mij de badkamerdeur ondergenekt, "omdat hij de klink niet kon vinden".
Doe mij maar lichtelijk aangeschoten mensen, dan zijn ze nog leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je bezopen bent heb je toch al geen waardigheid meer dus dat is geen probleem.
Toen ik zou oud was heb ik een jaar lang praktisch elke dag geblowd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |