Omdat dit de auto was die vele oliesjeiks hadden in 1990.quote:
Vandaar dat alle Turkenvaders in zulke bakken rijden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Omdat dit de auto was die vele oliesjeiks hadden in 1990.
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
woooow die auto is echt te gek
Een paar vrienden van me zijn recentelijk naar India geweest. De foto's waren heel erg wisselend. Daar waar je aan de ene kant inderdaad hele mooie natuur hebt, en van die oude bebaarde mennekes die in stoffige tempels zitten te mediteren, heb je aan de andere kant van die steegjes waar het afval tot aan je knieën opgestapeld is en mensen in hoekjes zitten te schijten, en rivieren waar half-ontbindende lijken in drijven.quote:
neee meen je dat echt sereus? dus je kan gewoon leterlijk lijken zijn drijfen in al die rivieren?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een paar vrienden van me zijn recentelijk naar India geweest. De foto's waren heel erg wisselend. Daar waar je aan de ene kant inderdaad hele mooie natuur hebt, en van die oude bebaarde mennekes die in stoffige tempels zitten te mediteren, heb je aan de andere kant van die steegjes waar het afval tot aan je knieën opgestapeld is en mensen in hoekjes zitten te schijten, en rivieren waar half-ontbindende lijken in drijven.
Neuj. Ik wil een Renault 4. Of een gepimpte Toyota Landcruiser uit de 70 serie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klotehippie is het ook. Die moet natuurlijk van die nichterige hybridewagentjes hebben.
en wat vind je van audi en bmw?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Neuj. Ik wil een Renault 4. Of een gepimpte Toyota Landcruiser uit de 70 serie.
Ik ben één van de weinige mensen die echt voor geen ene reet geïnteresseerd zijn in auto's. En voetbal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
en wat vind je van audi en bmw?
Ja. Als je weinig met doden in openbare ruimtes hebt is India niet je beste keuze denk ik. Ze hebben ook openbare crematies en zo. Wat dat betreft zijn wij natuurlijk ook wat raarder met het wegwerken van onze doden. Maar goed, wel hygiënischer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
neee meen je dat echt sereus? dus je kan gewoon leterlijk lijken zijn drijfen in al die rivieren?
klinkt nogal luguber!
Dan moet je een Lexus kopen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige mensen die echt voor geen ene reet geïnteresseerd zijn in auto's. En voetbal.
pfffff nou dat wist ik niet hoor. ik hoef zeker niet meer naar india te gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja. Als je weinig met doden in openbare ruimtes hebt is India niet je beste keuze denk ik. Ze hebben ook openbare crematies en zo. Wat dat betreft zijn wij natuurlijk ook wat raarder met het wegwerken van onze doden. Maar goed, wel hygiënischer.
maar je rijd wel auto of ook niet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige mensen die echt voor geen ene reet geïnteresseerd zijn in auto's. En voetbal.
Jawel. Een echte Cuore.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:07 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar je rijd wel auto of ook niet?
Was na de aardbeving nog in Kathmandu bij de tempels van Pashupatinath gaan kijken, waren ze ook flink bezig met crematies in de open lucht. Wel apart om te zien allemaal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja. Als je weinig met doden in openbare ruimtes hebt is India niet je beste keuze denk ik. Ze hebben ook openbare crematies en zo. Wat dat betreft zijn wij natuurlijk ook wat raarder met het wegwerken van onze doden. Maar goed, wel hygiënischer.
stond je daar gewoon echt bij? in het echt zeg maar?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was na de aardbeving nog in Kathmandu bij de tempels van Pashupatinath gaan kijken, waren ze ook flink bezig met crematies in de open lucht. Wel apart om te zien allemaal.
[ afbeelding ]
Die mensen daar hebben een goed immuunsysteem.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was na de aardbeving nog in Kathmandu bij de tempels van Pashupatinath gaan kijken, waren ze ook flink bezig met crematies in de open lucht. Wel apart om te zien allemaal.
[ afbeelding ]
Ja, 't ging weer eens over wildschijten in India.quote:
Ja. Gewoon met de taxi naar toe gereden vanaf het hotelquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
stond je daar gewoon echt bij? in het echt zeg maar?
Het aantal keren dat ik daadwerkelijk een lijk heb gezien is denk ik op twee handen te tellen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met uitzondering van Amsterdam-Zuidoost, dan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
De luxe van opgroeien in de westerse wereld.
Daarvoor stond de teller bij mij ook op 2 inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het aantal keren dat ik daadwerkelijk een lijk heb gezien is denk ik op twee handen te tellen.
De luxe van opgroeien in de westerse wereld.
maar ruikt het dan niet een beetje apart als je daar zo bij staat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja. Gewoon met de taxi naar toe gereden vanaf het hotel
Een beetje als een barbecue denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:15 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar ruikt het dan niet een beetje apart als je daar zo bij staat?
Heel Kathmandu ruikt apart.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:15 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar ruikt het dan niet een beetje apart als je daar zo bij staat?
ik vind dit echt een luguber idee gewoon.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een beetje als een barbecue denk ik.
Het aantal keren dat ik daar ben geweest is ook op twee handen te tellen. Al heb wel eens enkele dagen doorgebracht aan de Wenkebachweg. Destijds was dat nog lekker tussen de Hell's Angels compound en de Bijlmerbajes.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Met uitzondering van Amsterdam-Zuidoost, dan.
Wel een gay herenclubje dat bestuur van de SGP: https://www.sgp.nl/Contact/Besturen/SGPquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:23 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ijsttrekker-sgp.html
Fijn, sommige dingen blijven bij het oude.
Bel India om het te vertellen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat statje over poepen en piesen in het buiten laat goed zien dat India beter geld in riolen, afvalwater zuivering en drinkwater had kunnen steken dan in kernwapens, icbm's, vliegkampschepen, atoomprogrammas en ruimtevaart
quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, zo'n incassobureau heeft een spookfactuur verzonden naar schoonmoeder Pokkelmans. Even lekker ruzieschoppen met zo'n incassokneus. Dreigen met aangifte van afpersing
.
Heeft ze hem al betaald?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, zo'n incassobureau heeft een spookfactuur verzonden naar schoonmoeder Pokkelmans. Even lekker ruzieschoppen met zo'n incassokneus. Dreigen met aangifte van afpersing
.
Nice.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |