over de TomTom uit een vorig topic:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de informatie Wyccie. Ik zag dat mijn telefoon te oud is om de TomTom MySports te downloaden, hoe gaat het dan met uploaden? Via een USB-kabeltje naar een website van TomTom of rechtstreeks naar Runkeeper etc.?
En heb jij de de S of de L? M.aw. Is de L te groot voor een smalle damespols?
Ja, ik heb er ook echt zin inquote:Op zondag 14 februari 2016 11:06 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog xmissy!
En Schoorl lopers veel succes!
DeLuna, jij ook veel plezier, gisteren liep ik ook zoiets, en het ging echt lekker. Geeft echt een boost om zo'n afstand te kunnen lopen. Die HM gaat echt super straks bij jou!
Die eerste L staat voor jou inmiddels voor Lang, en niet voor Langzaam, hè? Strak tempo!quote:Op zondag 14 februari 2016 11:54 schreef Guard het volgende:
Week afgesloten met 32 km LDL, door de natte sneeuw, was niet hinderlijk. Gewoon wederom lekker loopweer
Ik heb nooit langzame duurlopen gedaan. Niet dat ik mezelf zo snel vind of zo, maar ik vind de term langzaam gewoon verkeerd. Langzaam ga je als in de file staat.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Die eerste L staat voor jou inmiddels voor Lang, en niet voor Langzaam, hè? Strak tempo!
Hier was de sneeuw wel vervelend. Vooral bij schuine tegenwind striemden die kleine korreltjes in mijn gezicht en op de fietspaden lag allemaal vieze slush. Uiteindelijk wel lekker gelopen, vooral terug met schuine rugwind.
Wel balen, ik had spontaan één km op tempo ingebouwd, omdat het lekker ging. Zie ik net op Strava dat dat toevallig het grootste deel van een segment was. Als ik ietsje had doorgetrokken had ik hem waarschijnlijk gepakt...
Het was koud, nat, soms glibberig en ik was mijn horloge vergetenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef Quoi het volgende:
Jahaaaaa Schoorlers succes! Het is zo'n prachtige loop
@Mr.B, is het 10km tempo nog om over naar huis te posten?
Dat klinkt als meer dan 'best lekker'quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Het was koud, nat, soms glibberig en ik was mijn horloge vergeten![]()
Toch ging het nog best lekker en heb ik redelijk ontspannen een hoog tempo kunnen halen. Ik eindigde op respectabele afstand van twee Eritreeërs en als eerste M35, in een mooie 35:03. Erg tevreden met deze tijd, zeker omdat ik niet helemaal tot het uiterste hoefde te gaan. De volgende test is de CPC over 3 weken, maar het lijkt dus wel goed te zitten met de vorm.
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zetten
Knappe prestatie!quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Toch ging het nog best lekker en heb ik redelijk ontspannen een hoog tempo kunnen halen. Ik eindigde op respectabele afstand van twee Eritreeërs en als eerste M35, in een mooie 35:03. Erg tevreden met deze tijd, zeker omdat ik niet helemaal tot het uiterste hoefde te gaan. De volgende test is de CPC over 3 weken, maar het lijkt dus wel goed te zitten met de vorm.
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zetten
Wat een tijd!quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Toptijd!quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Spuuglelijke bekers zijn ook bekersquote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef DeLuna het volgende:
Pffff, nou ik ben weer thuis na 2 uur 9 minuten. Per ongeluk op 19km uitgekomenmaar ik dacht, ach wat maakt het ook uit, ik loop hier toch
Tot 7km ging het echt kut, het was nat, koud, mijn neus zat vol en auto's hadden totaal geen zin om ruim om mij heen te gaan. Toen maakt ik een bocht en was het minder koud en nat en kwam ik eindelijk goed in het ritme. Op 13km ofzo kwam ik weer in toeristisch Giethoorn (waar ook nu met dit weergewoon toeristen zijn) waar ik niet echt een tempo vast kon houden door de hoogte verschillen. Daarna draaiden we weer tegen die zelfde natte koude sneeuwwind en was de laatste 3km weer zwaar. Maar al met al ben ik dik tevreden en trots op mezelf
Lekker bezig zeg! Bitse sessie in dit weer. "we", met wie was je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MrB gefeliciteerd, ook een fijne prestatie!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik was alleenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker bezig zeg! Bitse sessie in dit weer. "we", met wie was je?
MrB gefeliciteerd, ook een fijne prestatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |