SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Racist, zijn bruine niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd crip ik wilde wat wittere tandne ;s
IPhone's geheugen zit vol en kan geen foto's meer maken daarom wil ik eigenlijk alle foto's van m'n iPhone verwijderen. IPhone synced foto's met m'n MacBook. Als ik de foto's op m'n iPhone verwijder, verwijder ik ze dan ook van m'n Macbook?quote:
meeerrrrrrRRRRrrrRRRquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:52 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s11flNrb5WJA
ja da krijg jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd crip ik wilde wat wittere tandne ;s
niet gelezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
IPhone's geheugen zit vol en kan geen foto's meer maken daarom wil ik eigenlijk alle foto's van m'n iPhone verwijderen. IPhone synced foto's met m'n MacBook. Als ik de foto's op m'n iPhone verwijder, verwijder ik ze dan ook van m'n Macbook?
En wat is in godsnaam het verschil tussen Mijn fotostream en Filmrol?
Die filmrol is van iedereenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
IPhone's geheugen zit vol en kan geen foto's meer maken daarom wil ik eigenlijk alle foto's van m'n iPhone verwijderen. IPhone synced foto's met m'n MacBook. Als ik de foto's op m'n iPhone verwijder, verwijder ik ze dan ook van m'n Macbook?
Dan wachten we wel tot morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:54 schreef Viskarretje het volgende:
remqo:
http://vocaroo.com/i/s11flNrb5WJA
Nee, zo werkt dat niet. Je was toch geil?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:54 schreef Kurovski het volgende:
Te bizar. Zelfs nu ik zelf krap zit proberen mensen nog geld bij me te lenen. Dacht dat ik eindelijk van die parasieten af was.
Als ie synct verwijderd hij ook op je laptop. Zet je foto's op dropbox en verwijder dan alles.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Twee rijen tanden lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
Neem gewoon een kunstgebit anders, Opso.
Wat is dan in godsnaam de toegevoegde waarde van dat geheel?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ie synct verwijderd hij ook op je laptop. Zet je foto's op dropbox en verwijder dan alles.
Beste advies van 2016 thncquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
Neem gewoon een kunstgebit anders, Opso.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Je was toch geil?
Denk dat je iCloud uit moet zetten. Als je dan foto's van je iPhone verwijdert, verwijder je die ook op je Macbook inderdaad. Verschil tussen mijn fotostream en filmrol is volgens mij puur het iCloud gedeelte en foto's die je via whatsapp toegestuurd krijgt, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Om overal toegang te krijgen tot de bestanden die je ook op je tellie hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat is dan in godsnaam de toegevoegde waarde van dat geheel?
Staat er los van, maar ze kunnen optyften.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Je was toch geil?
Nee moet gwn onzinfoto's verwijderen maar ben te luiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van 5 naar 50gb voor 1 euro per maand.
je klinkt als een botquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van 5 naar 50gb voor 1 euro per maand.
Google.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
aldie dickpics die tardis maakt zijn te waardevol om te verwijderenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee moet gwn onzinfoto's verwijderen maar ben te lui
Daarom zet ik ze over op een USB-stickiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
aldie dickpics die tardis maakt zijn te waardevol om te verwijderen
Geen extra back up?????quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom zet ik ze over op een USB-stickie
Ja! Serieus van de week nog geluisterd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:03 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/ra(...)dis-zusje-plukdester
ken je deze nog
met zo'n instelling kruipt TARDIS. natuurlijk nooit op jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
niet weten dat het aan mij ligt of tardis op me mag klimmen of niequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met zo'n instelling kruipt TARDIS. natuurlijk nooit op je
Ja, nog meer USB-sticks, heb elke foto minstens 3xquote:
Denken dat TARDIS. jou zou doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
niet weten dat het aan mij ligt of tardis op me mag klimmen of nie
Ik weet niet wat jij toegestuurd krijgt maaruh ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ben jij mapimaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef Matip het volgende:
Ik bedoel, hij weet toch ook dat dat haram is.
Wil je je niet bemoeien met privé van Tard en ik plsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef Matip het volgende:
Ik bedoel, hij weet toch ook dat dat haram is.
hoe weet je datquote:
Was da?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik knuffel je wel in slaap
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:08 schreef Kurovski het volgende:
Is Der_Mann bedolven onder de handdoeken ofzo?
gwn mad dat zijn wenkies meer on fleek zijn dan de jouwe...quote:
Ik verbeeld me nu een berg handdoeken waar een zoekend handje uitsteekt naar een mexicano die daar op de grond ligtquote:
Lijken wel thaise mannen. Compleet verwijfd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
gwn mad dat zijn wenkies meer on fleek zijn dan de jouwe...
Thaise mannen zijn niet verwijft. Wijven zijn vermant.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijken wel thaise mannen. Compleet verwijfd.
Mannen met make up, doeeee normaaal plsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom wel eens een gast in de metro tegen die dat ook heeft. Best raar.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mannen met make up, doeeee normaaal pls
Best grote berg, zie de alpinisten al in de rij staanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verbeeld me nu een berg handdoeken waar een zoekend handje uitsteekt naar een mexicano die daar op de grond ligt
In Nederland vaak wel ja. Niet allemaal gelukkig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thaise mannen zijn niet verwijft. Wijven zijn vermant.
Als je een punt wilt maken dan gebruik je een punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
Waarom....doen mensen soms zoveel punten in een zin....ik snap dat niet....
Maar Mijn Fotostream zou vol moeten zitten met 1000 foto's en op m'n telefoon staan er 800 oid. Het is dus puur het geheugen van m'n telefoon.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Denk dat je iCloud uit moet zetten. Als je dan foto's van je iPhone verwijdert, verwijder je die ook op je Macbook inderdaad. Verschil tussen mijn fotostream en filmrol is volgens mij puur het iCloud gedeelte en foto's die je via whatsapp toegestuurd krijgt, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
Handig wel dat je dan ook alles verwijdert als de 8 gig van je telefoon vol isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Om overal toegang te krijgen tot de bestanden die je ook op je tellie hebt.
Wil wel aan die lips sucken om te voelen hoe het voelt srry not srryquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Mooie wenkies, nice lips. Zou mee omgaan/10
Waarom mogen mannen dat niet dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mannen met make up, doeeee normaaal pls
Begin me zorgen te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best grote berg, zie de alpinisten al in de rij staan
Noem het eerder dyslectischquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Om... Dramatisch... Over te komen....
Onzekerheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
Zet aan tot denken... zie je.... het werkt....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
Lees de zin nog even snelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zet aan tot denken... zie je.... het werkt....
Succes hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar Mijn Fotostream zou vol moeten zitten met 1000 foto's en op m'n telefoon staan er 800 oid. Het is dus puur het geheugen van m'n telefoon.
Vind het maar wat wazig. Zal proberen wat foto's te verwijderen en zien wat het resultaat is. Bedankt.
[..]
Handig wel dat je dan ook alles verwijdert als de 8 gig van je telefoon vol is.
Hoiquote:
haha dat bedoel ik nou!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haalt weg van de inhoud, net zoals het gebruik van uitroeptekens of het woord 'haha'.
quote:Wil iedereen die bij de BONI boodschappen doet en niet geïnteresseerd is in de zegels ze voor mij sparen???...durftevragen.....
Kreeg laatst een e-mail van een kantoormeid. Zonder uitzondering elke zin eindigend op een uitroepteken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haalt weg van de inhoud, net zoals het gebruik van uitroeptekens of het woord 'haha'.
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja helemaal gelijk! ...hihi hoehoehahahihiea!!einzlollercopterquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gebrek aan opleidingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
Om die zegels te vragen toch.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is waarHoe is dat waar in dit geval dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je schreeuwt en beledigt, meer zag ik nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
SIMPELE ZIELEN ZIEN JULLIE NIET WAT JULLIE DOEN
meh, rommelig dagje vandaagquote:
Dat klopt* Nou goed?????????quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Hoe is dat waar in dit geval dan?
Wat?quote:
ninja edit hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
Hij zegt dat het afleidt van de inhoudt, jij bevestigt dat, ik snap alleen niet hoe in het voorbeeld dat jij gaf dat opgaat. Die puntjes bij ...durftevragen.... doet ze toch niet om af te leiden van de inhoud? Dat zou vaag zijn
.
Ik heb berouw. Ik smeek vergiffenis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je schreeuwt en beledigt, meer zag ik niet
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bevestigt ipv bevestigd, nou nou.
Het leest lastig en daardoor is het lastig te volgen en leidt het af van de inhoud.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
Hij zegt dat het afleidt van de inhoudt, jij bevestigt dat, ik snap alleen niet hoe in het voorbeeld dat jij gaf dat opgaat. Die puntjes bij ...durftevragen.... doet ze toch niet om af te leiden van de inhoud? Dat zou vaag zijn
.
quote:
Ik weet wel een manier om mij te troostenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb berouw. Ik smeek vergiffenis.
Oh.. Mijn.. God ..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha wat ne goei hij dacht dat hij mocht neuken hihihi![]()
![]()
![]()
![]()
wat ne dij'nkletser.
Zo gaat het hier al weken helaasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha wat ne goei hij dacht dat hij mocht neuken hihihi![]()
![]()
![]()
![]()
wat ne dij'nkletser.
Ik zuig als een professional.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om mij te troosten
ah heloefa wats met jouquote:
en dan heb je mij niets gegevenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Oke mensen heb zo lekker gegeten
RISOTTO MET IN DE OVEN GEBAKKEN WORTELS
Niet origineel, had gisteren al dat scheldwoord gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt maar blijf met je poten van Matip af gvd.
Die is helaas eh, ja, hoe breng je zoiets....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
weet iemand eiglk waar wch gebleven is, heb hem al een tijd niet zien posten
Hij is dood rest in peacequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
Ik vroeg het me ook al af.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die is helaas eh, ja, hoe breng je zoiets....
quote:
zou wel kunnen idd, al zijn die normaal vrij snel te spottenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af.
mss een nieuw kloontje?
Ik denk dat hij de SC kut vindt, en dat is niet onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af.
mss een nieuw kloontje?
Maar ik ben bezig met de allerlelijkste paint ooit, speciaal voor hemquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de SC kut vindt, en dat is niet onbegrijpelijk
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
guus heb ik ook al een tijd niet meer gezien
neem toch aan dat ie morgen wel even komt kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik ben bezig met de allerlelijkste paint ooit, speciaal voor hem
Ah, het is dus jouw schuld, wederom.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zit ik er dit keer wel in?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij wil niet meeten. Maar wallah was zo lekker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
en dan heb je mij niets gegeven
gier
Speciaal voor hem, morgen is ie jarig.quote:
Wat leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Speciaal voor hem, morgen is ie jarig.
beetje optimistisch dit, hansquote:
retryquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef FreshHead het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel fresh-vers-hoofd-head combo's er nog over zijn 😂
Voor onder het lijstje users?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:48 schreef JimmyDean het volgende:
Misschien moet je een KLB paint maken voor de OP.
Daarmee wegkomen vind ik nog het apartst.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij heeft Retry meer kloons dan WCH
Iets met een kindercrèche ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor onder het lijstje users?
Hmm, daar zou ik wel wat voor kunnen verzinnen
WCH is het sws niet, dat heeft niets met een fris hoofd te makenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
Leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor onder het lijstje users?
Hmm, daar zou ik wel wat voor kunnen verzinnen
jij mag toch ook nog postenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarmee wegkomen vind ik nog het apartst.
Hoi Oberellaquote:
hoiquote:
Mag alleen niet als je ban hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarmee wegkomen vind ik nog het apartst.
Hey heb je al weer internet?quote:
Gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
quote:
Zwakkelingen, beetje capituleren als iemand overdreven om aandacht gaat vragen. Gewoon stonewallen, zulke users.quote:
hjb over hermannquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Gewoon niet.
Ik heb een laast een keer mijn naam op fok gezocht.
Ik zweer ik was kapot lang niet geweest en ik zag 3000 posts met "kloontje van retry"
Sowieso die Hermann die guy denkt dat ik veel vrije tijd heb ofzo lmfaoooooooooooooo wat een sukkel is dat no offense 😂😂😂😂😂😂
Wat beledig je mijn dikke mattie nou?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Gewoon niet.
Ik heb een laast een keer mijn naam op fok gezocht.
Ik zweer ik was kapot lang niet geweest en ik zag 3000 posts met "kloontje van retry"
Sowieso die Hermann die guy denkt dat ik veel vrije tijd heb ofzo lmfaoooooooooooooo wat een sukkel is dat no offense 😂😂😂😂😂😂
Lol ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Zwakkelingen, beetje capituleren als iemand overdreven om aandacht gaat vragen. Gewoon stonewallen, zulke users.
Doen ze bij jou toch ook niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Zwakkelingen, beetje capituleren als iemand overdreven om aandacht gaat vragen. Gewoon stonewallen, zulke users.
Maar dan ben je er ook het snelst van afquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Ben al bff met Etto en Guus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:53 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Lol ik mag jou wel.
Zijn we best friends nu?
ditquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan ben je er ook het snelst van af
Ik wist niet dat ie dik was 😭quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat beledig je mijn dikke mattie nou?
Ja, maar het is Oberella, die heeft altijd speciale aandacht nodigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Same.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
Posten met kloons is 1 ding. Kloons aanmaken met de intentie je voor te doen als een ander vind ik behoorlijk kwalijk.
dat mag dan ook niet volgens mijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
Posten met kloons is 1 ding. Kloons aanmaken met de intentie je voor te doen als een ander vind ik behoorlijk kwalijk.
Ja zeide de nazi's ook dat ze niks wiste daar trappen we nie in hequote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet origineel, had gisteren al dat scheldwoord gebruikt.
jij bent dat ook xxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeide ::')quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zeide de nazi's ook dat ze niks wiste daar trappen we nie in he
Het doden van ongeboren baby's is pas kwalijk. Zolang ik je daar nog niet over hoor hoef je over andere dingen ook niet te zeiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
is dat t enige dat je opvalt in die zinquote:
ja rt beter fixen ze dat eensquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
Toch wel handig dat abo, alleen jammer dat het bij auto updates niet werkt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
Het doden van ongeboren baby's is pas kwalijk.
zimbo very much agreequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
Gewoon full taalnazi alvast bij de eerste de beste spelfout zodat er geen kans is op een edit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat t enige dat je opvalt in die zin
als je je account niet opgezegd had was retry wss ook 1 januari vrijgekomenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef FreshHead het volgende:
Ik ben benieuwd of ik geband ga worden
die ui is zo fucking vetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef FreshHead het volgende:
De UI van m'n uitgeschakelde account heeft 1 frame met een naaktfoto van yvonne.
Not even joking.
Verder gewoon keurig abn toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat t enige dat je opvalt in die zin
uhuhquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verder gewoon keurig abn toch?
Nja ik postte sowieso niet meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je je account niet opgezegd had was retry wss ook 1 januari vrijgekomen
Echt zeg, positiever FOK! dit en dat maar dan zie je elke keer nog zo'n kut user in de auto updates posten. Zelfde voor quotemeldingen van zo iemand.quote:
Dan ben je wel diep gezonken hoor, als FOK!kers zoals deze man je naaktfoto's bezitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef FreshHead het volgende:
De UI van m'n uitgeschakelde account heeft 1 frame met een naaktfoto van yvonne.
Not even joking.
goodquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:57 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nja ik postte sowieso niet meer.
op crew schijnt het helemaal niet te werkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt zeg, positiever FOK! dit en dat maar dan zie je elke keer nog zo'n kut user in de auto updates posten. Zelfde voor quotemeldingen van zo iemand.
Je vergelijkt appels met peren. Ik heb het over identiteitsfraude, jij over abortus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het doden van ongeboren baby's is pas kwalijk. Zolang ik je daar nog niet over hoor hoef je over andere dingen ook niet te zeiken.
Zo.
lolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het doden van ongeboren baby's is pas kwalijk. Zolang ik je daar nog niet over hoor hoef je over andere dingen ook niet te zeiken.
Zo.
klopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren. Ik heb het over identiteitsfraude, jij over abortus.
Ik zie toch het meest de crew van KLB en dat is geen probleem aangezien de grootste mongolen hier zich toch onder de users bevinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
op crew schijnt het helemaal niet te werken
Vergelijkbaar ja, moord op massale en industriële schaal met overheidsgoedkeuring.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pro-abortus = nazi? Duidelijk
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik lzie toch het meest de crew van KLB en dat is geen probleem aangezien de grootste mongolen hier zich toch onder de users bevinden.
Hoor ik daar ook bij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik lzie toch het meest de crew van KLB en dat is geen probleem aangezien de grootste mongolen hier zich toch onder de users bevinden.
niet haten op melkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef FreshHead het volgende:
Lol mensen die pro abortus zijn zijn dezelfde type mensen die melk drinken
de vraag stellen is hem beantwoordenquote:
Jammer, ik haat melkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef FreshHead het volgende:
Voor 4,50 euro kan je dat opvragen, zal je mijn rekeningnummer DM'en.quote:
Zeg eens uit welk stukje biblebelt kom je?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vergelijkbaar ja, moord op massale en industriële schaal met overheidsgoedkeuring.
Stel graag retorische vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem beantwoorden
Pro abortus en melkliefhebber hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef FreshHead het volgende:
Ok, kan niet wachtenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor 4,50 euro kan je dat opvragen, zal je mijn rekeningnummer DM'en.
Zwolle, volgens mij geen biblebelt. Ik ben niet religieus overigens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg eens uit welk stukje biblebelt kom je?
boeie melk is gwn lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Bruh stel voor een koe zou aan je moeders tieten gaan zuigen ineens.
Rare dingen toch...
Op een ezel dat je ma aan het neuken is. Oh wacht xDddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Bruh stel voor een koe zou aan je moeders tieten gaan zuigen ineens.
Rare dingen toch...
Zal toch moeten, ik ben niet zo snel.quote:
pff dat je zin hebt om dat iedere dag helemaal bij te houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Oke vandaag 1567 kcl in, tot nu toe 2300 kcl uit.
Koolhydraten 133 gram
Eiwit 85 gram
Vet 73 gram
Groetjes!
nog steeds 120 kiloquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Koolhydraten 133 gram
Eiwit 85 gram
Vet 73 gram
Groetjes!
Leek net het begin van het weerberichtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Koolhydraten 133 gram
Eiwit 85 gram
Vet 73 gram
Groetjes!
Weirdoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op een ezel dat je ma aan het neuken is. Oh wacht xDdd
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leek net het begin van het weerbericht
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Boks.
Ben je 32?
Nee, hij is maar 30 cm
Of je pa een geit. Oh wacht xDddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op een ezel dat je ma aan het neuken is. Oh wacht xDdd
gayquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
Mensen die voor abortus zijn hebben zich er nooit in verdiept. Als je een beetje onderzoek gaat doen is de enige mogelijke conclusie dat het een bijzonder kwalijke misstand is.
lekker boeiendquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
Mensen die voor abortus zijn hebben zich er nooit in verdiept. Als je een beetje onderzoek gaat doen is de enige mogelijke conclusie dat het een bijzonder kwalijke misstand is.
Niemand geeft een neukquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Koolhydraten 133 gram
Eiwit 85 gram
Vet 73 gram
Groetjes!
Of je broer mij xd oh wacht moest nog vertellen dat je oom gaat worden!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of je pa een geit. Oh wacht xDdd
Toch opmerking die in dit topic het meest geciteerd is, dus ergens doet ze dat wel goed.quote:
kloptquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Met dit soort figuren win je de oorlog ook niet.
Prima. Ga vanavond even massamoord plegen door een fapje te leggen en het door het doucheputje te spoelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
Heb ik inderdaad niet, moet iemand lekker zelf weten. Dat jij denkt te mogen beslissen of een vrouw 9 maanden zwanger moet zijn om iets te creëren wat ze zelf niet wil hebben dat neem ik jou kwalijk. En nou je bek dicht.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
je bent zelf ongepastquote:
Hoop wel dat het een meisje is dan, mijn neefje is echt vies vervelend en mijn nichtjes zijn wel lief.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of je broer mij xd oh wacht moest nog vertellen dat je oom gaat worden!
Gewoon met een opblaasbootje naar Engeland peddelen.quote:
Deze standpunt past ook heel erg in jouw straatje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vergelijkbaar ja, moord op massale en industriële schaal met overheidsgoedkeuring.
Ik had het toch niet over rukken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima. Ga vanavond even massamoord plegen door een fapje te leggen en het door het doucheputje te spoelen
Nee dat is anders want dan is er niks bevrucht.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima. Ga vanavond even massamoord plegen door een fapje te leggen en het door het doucheputje te spoelen
jezelf klonen tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat is anders want dan is er niks bevrucht.
watquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze standpunt past ook jou erg in jouw straatje.
ik barricadeer de deur van mijn zolderkamertje gewoon en blijf lekker verdergaan met FOK!kenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon met een opblaasbootje naar Engeland peddelen.
Nazi verwijzing denk ik.quote:
Ik maak vrouwen niet zwanger, dat doen ze toch echt gedeeltelijk zelf. En let op het woord "Iets". Lekker een ongeboren kind dehumaniseren zodat het makkelijker is om het te doden. Precies hetzelfde als de nazi's deden met de joden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad niet, moet iemand lekker zelf weten. Dat jij denkt te mogen beslissen of een vrouw 9 maanden zwanger moet zijn om iets te creëren wat ze zelf niet wil hebben dat neem ik jou kwalijk. En nou je bek dicht.
Allebei potentieel leven door plee spoelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over rukken?
Heb een app en een fitbit die mijn kcal bijhoudenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
pff dat je zin hebt om dat iedere dag helemaal bij te houden
trolletjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik maak vrouwen niet zwanger, dat doen ze toch echt gedeeltelijk zelf. En let op het woord "Iets". Lekker een ongeboren kind dehumaniseren zodat het makkelijker is om het te doden. Precies hetzelfde als de nazi's deden met de joden.
iemand zwanger maken is eigenlijk gewoon rukken met hulp van een vaginaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over rukken?
?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze standpunt past ook heel erg in jouw straatje.
ah, aightquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb een app en een fitbit die mijn kcal bijhouden
Ah de jewcardquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik maak vrouwen niet zwanger, dat doen ze toch echt gedeeltelijk zelf. En let op het woord "Iets". Lekker een ongeboren kind dehumaniseren zodat het makkelijker is om het te doden. Precies hetzelfde als de nazi's deden met de joden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |