ah heloefa wats met jouquote:
en dan heb je mij niets gegevenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Oke mensen heb zo lekker gegeten
RISOTTO MET IN DE OVEN GEBAKKEN WORTELS
Niet origineel, had gisteren al dat scheldwoord gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt maar blijf met je poten van Matip af gvd.
Die is helaas eh, ja, hoe breng je zoiets....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
weet iemand eiglk waar wch gebleven is, heb hem al een tijd niet zien posten
Hij is dood rest in peacequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
Ik vroeg het me ook al af.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die is helaas eh, ja, hoe breng je zoiets....
quote:
zou wel kunnen idd, al zijn die normaal vrij snel te spottenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af.
mss een nieuw kloontje?
Ik denk dat hij de SC kut vindt, en dat is niet onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af.
mss een nieuw kloontje?
Maar ik ben bezig met de allerlelijkste paint ooit, speciaal voor hemquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de SC kut vindt, en dat is niet onbegrijpelijk
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
guus heb ik ook al een tijd niet meer gezien
neem toch aan dat ie morgen wel even komt kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik ben bezig met de allerlelijkste paint ooit, speciaal voor hem
Ah, het is dus jouw schuld, wederom.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik ben bezig met de allerlelijkste paint ooit, speciaal voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |