lolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het doden van ongeboren baby's is pas kwalijk. Zolang ik je daar nog niet over hoor hoef je over andere dingen ook niet te zeiken.
Zo.
klopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren. Ik heb het over identiteitsfraude, jij over abortus.
Ik zie toch het meest de crew van KLB en dat is geen probleem aangezien de grootste mongolen hier zich toch onder de users bevinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
op crew schijnt het helemaal niet te werken
Vergelijkbaar ja, moord op massale en industriële schaal met overheidsgoedkeuring.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pro-abortus = nazi? Duidelijk
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik lzie toch het meest de crew van KLB en dat is geen probleem aangezien de grootste mongolen hier zich toch onder de users bevinden.
Hoor ik daar ook bij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik lzie toch het meest de crew van KLB en dat is geen probleem aangezien de grootste mongolen hier zich toch onder de users bevinden.
niet haten op melkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef FreshHead het volgende:
Lol mensen die pro abortus zijn zijn dezelfde type mensen die melk drinken
de vraag stellen is hem beantwoordenquote:
Jammer, ik haat melkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef FreshHead het volgende:
Voor 4,50 euro kan je dat opvragen, zal je mijn rekeningnummer DM'en.quote:
Zeg eens uit welk stukje biblebelt kom je?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vergelijkbaar ja, moord op massale en industriële schaal met overheidsgoedkeuring.
Stel graag retorische vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem beantwoorden
Pro abortus en melkliefhebber hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef FreshHead het volgende:
Ok, kan niet wachtenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor 4,50 euro kan je dat opvragen, zal je mijn rekeningnummer DM'en.
Zwolle, volgens mij geen biblebelt. Ik ben niet religieus overigens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg eens uit welk stukje biblebelt kom je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |