zeide ::')quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zeide de nazi's ook dat ze niks wiste daar trappen we nie in he
Het doden van ongeboren baby's is pas kwalijk. Zolang ik je daar nog niet over hoor hoef je over andere dingen ook niet te zeiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
Posten met kloons is 1 ding. Kloons aanmaken met de intentie je voor te doen als een ander vind ik behoorlijk kwalijk.
is dat t enige dat je opvalt in die zinquote:
ja rt beter fixen ze dat eensquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
Toch wel handig dat abo, alleen jammer dat het bij auto updates niet werkt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
Het doden van ongeboren baby's is pas kwalijk.
zimbo very much agreequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
Posten met kloons is 1 ding. Kloons aanmaken met de intentie je voor te doen als een ander vind ik behoorlijk kwalijk.
Gewoon full taalnazi alvast bij de eerste de beste spelfout zodat er geen kans is op een edit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat t enige dat je opvalt in die zin
als je je account niet opgezegd had was retry wss ook 1 januari vrijgekomenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef FreshHead het volgende:
Ik ben benieuwd of ik geband ga worden
die ui is zo fucking vetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef FreshHead het volgende:
De UI van m'n uitgeschakelde account heeft 1 frame met een naaktfoto van yvonne.
Not even joking.
Verder gewoon keurig abn toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat t enige dat je opvalt in die zin
uhuhquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verder gewoon keurig abn toch?
Nja ik postte sowieso niet meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je je account niet opgezegd had was retry wss ook 1 januari vrijgekomen
Echt zeg, positiever FOK! dit en dat maar dan zie je elke keer nog zo'n kut user in de auto updates posten. Zelfde voor quotemeldingen van zo iemand.quote:
Dan ben je wel diep gezonken hoor, als FOK!kers zoals deze man je naaktfoto's bezitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef FreshHead het volgende:
De UI van m'n uitgeschakelde account heeft 1 frame met een naaktfoto van yvonne.
Not even joking.
goodquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:57 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nja ik postte sowieso niet meer.
op crew schijnt het helemaal niet te werkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt zeg, positiever FOK! dit en dat maar dan zie je elke keer nog zo'n kut user in de auto updates posten. Zelfde voor quotemeldingen van zo iemand.
Je vergelijkt appels met peren. Ik heb het over identiteitsfraude, jij over abortus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het doden van ongeboren baby's is pas kwalijk. Zolang ik je daar nog niet over hoor hoef je over andere dingen ook niet te zeiken.
Zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |