Was da?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik knuffel je wel in slaap
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:08 schreef Kurovski het volgende:
Is Der_Mann bedolven onder de handdoeken ofzo?
gwn mad dat zijn wenkies meer on fleek zijn dan de jouwe...quote:
Ik verbeeld me nu een berg handdoeken waar een zoekend handje uitsteekt naar een mexicano die daar op de grond ligtquote:
Lijken wel thaise mannen. Compleet verwijfd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
gwn mad dat zijn wenkies meer on fleek zijn dan de jouwe...
Thaise mannen zijn niet verwijft. Wijven zijn vermant.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijken wel thaise mannen. Compleet verwijfd.
Mannen met make up, doeeee normaaal plsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom wel eens een gast in de metro tegen die dat ook heeft. Best raar.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mannen met make up, doeeee normaaal pls
Best grote berg, zie de alpinisten al in de rij staanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verbeeld me nu een berg handdoeken waar een zoekend handje uitsteekt naar een mexicano die daar op de grond ligt
In Nederland vaak wel ja. Niet allemaal gelukkig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thaise mannen zijn niet verwijft. Wijven zijn vermant.
Als je een punt wilt maken dan gebruik je een punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
Waarom....doen mensen soms zoveel punten in een zin....ik snap dat niet....
Maar Mijn Fotostream zou vol moeten zitten met 1000 foto's en op m'n telefoon staan er 800 oid. Het is dus puur het geheugen van m'n telefoon.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Denk dat je iCloud uit moet zetten. Als je dan foto's van je iPhone verwijdert, verwijder je die ook op je Macbook inderdaad. Verschil tussen mijn fotostream en filmrol is volgens mij puur het iCloud gedeelte en foto's die je via whatsapp toegestuurd krijgt, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
Handig wel dat je dan ook alles verwijdert als de 8 gig van je telefoon vol isquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Om overal toegang te krijgen tot de bestanden die je ook op je tellie hebt.
Wil wel aan die lips sucken om te voelen hoe het voelt srry not srryquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Mooie wenkies, nice lips. Zou mee omgaan/10
Waarom mogen mannen dat niet dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mannen met make up, doeeee normaaal pls
Begin me zorgen te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best grote berg, zie de alpinisten al in de rij staan
Noem het eerder dyslectischquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Om... Dramatisch... Over te komen....
Onzekerheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
Zet aan tot denken... zie je.... het werkt....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
Lees de zin nog even snelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zet aan tot denken... zie je.... het werkt....
Succes hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar Mijn Fotostream zou vol moeten zitten met 1000 foto's en op m'n telefoon staan er 800 oid. Het is dus puur het geheugen van m'n telefoon.
Vind het maar wat wazig. Zal proberen wat foto's te verwijderen en zien wat het resultaat is. Bedankt.
[..]
Handig wel dat je dan ook alles verwijdert als de 8 gig van je telefoon vol is.
Hoiquote:
haha dat bedoel ik nou!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haalt weg van de inhoud, net zoals het gebruik van uitroeptekens of het woord 'haha'.
quote:Wil iedereen die bij de BONI boodschappen doet en niet geïnteresseerd is in de zegels ze voor mij sparen???...durftevragen.....
Kreeg laatst een e-mail van een kantoormeid. Zonder uitzondering elke zin eindigend op een uitroepteken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haalt weg van de inhoud, net zoals het gebruik van uitroeptekens of het woord 'haha'.
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja helemaal gelijk! ...hihi hoehoehahahihiea!!einzlollercopterquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gebrek aan opleidingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
Om die zegels te vragen toch.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is waarHoe is dat waar in dit geval dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |