Het gaat niet om de interpretatie van die woorden maar tegen welke achtergrond en samenspraak waarmee ze gedaan wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus de uitspraken van Spekman mogen wel geïnterpreteerd worden, maar die van Wilders niet?
Wat een goede research weer, volgens mij doel je op Bert van der Roest en had spekman daar niets mee te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat een ophef over een uitspraak van iemand die steelt van daklozen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:41 schreef Infection het volgende:
Maar toch heeft Wilders gelijk in dit geval.
Denk je dat Wilders geweld goedkeurt? Dat gelooft zelfs trui Spekman niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Wilders zegt: Kom gewelddadig in verzet, is het einde oefening natuurlijk. Logisch dat hij het zo formuleert.
quote:Ik geloof nog steeds dat Wilders niet wil dat er geweld wordt gepleegd in zijn naam.
Heeft men bij de SP dan geen verkiezingen gehad dat er door bobo's geadviseerd wordt om op de beoogde leider te stemmen is ook niet geheel goed maar daar kun je alsnog tegen stemmen, ipv gewoon totaal geen structuur binnen je partij te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zulk commentaar is er ook binnen de SP op de gang van zaken daar alleen maken mensen buiten de partij zich daar dan weer niet druk over
Aha het volk gaat tegenstribbelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:42 schreef the-eye het volgende:
[..]
1) Algehele verandering 2) Burgeroorlog 3) Gewapende opstand 4) Muiterij 5) Oproer 6) Opstand 7) Omwenteling 8) Tegenstribbeling 9) Volksverzet
Geen idee. Ik ken hem niet, behalve van wat extreme uitspraken in de media. Ik sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk je dat Wilders geweld goedkeurt? Dat gelooft zelfs trui Spekman niet.
[..]
Keer op keer is gebleken, dat bij een roep om afstand nemen door GW, zaken helemaal niet PVV gerelateerd waren. Hij zou dus wel gek zijn daar op in te gaan. Elke idioot kan zeggen PVV te stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het moment dat hij expliciet afstand neemt van wat zijn fanclubs roepen op bijvoorbeeld Facebook, je weet wel, zoals hij dat ook van moslims verwacht.
Gezien de peilingen zou ik hem niet kansloos durven noemenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:56 schreef Gutmensch het volgende:
Wat een kansloze huilie is die Wilders ook
Nogmaals, als hij dat weigert te zeggen wordt de PVV hooguit weer een eenmansfractie. Deze uitspraak is geen keuze.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:56 schreef Infection het volgende:
Wilders heeft al meerdere malen uitspraken gedaan over dat hij geweld afkeurt en dat de mensen die dit doen vervolgd moeten worden. Dus de stelling "hij roept op tot geweld" is pure onzin.
Achja, Hans Spekman kan er ook wat van zo te zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:56 schreef Gutmensch het volgende:
Wat een kansloze huilie is die Wilders ook
Ja hoor Wilders heeft al eerder opgeroepen om geweld toe te passen alleen dan was het bijv. met scherp schieten door de politie. Geweld schuwt hij zeker niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk je dat Wilders geweld goedkeurt? Dat gelooft zelfs trui Spekman niet.
[..]
De GBL is ook niet achterlijk natuurlijk. Daarom bestaat zijn club nog steeds maar uit 1 lid en houdt hij alles wat er in zijn clubje gebeurt zoveel mogelijk geheim. Zo kun je altijd zeggen dat je er niks mee te maken had.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
Keer op keer is gebleken, dat bij een roep om afstand nemen door GW, zaken helemaal niet PVV gerelateerd waren. Hij zou dus wel gek zijn daar op in te gaan. Elke idioot kan zeggen PVV te stemmen.
Bij moslims is dat net even iets anders, niet waar?
Heeft Samsom of Spekman dit gezegd? Of Jelle? Toch iets anders hé.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee het verschil is dat hij oproept tot geweldloosverzet. Bij de anti Pegida demonstratie werd toch net even iets anders gezegd
Wij moeten Pegida bevechten.
We zullen Wilders bevechten!
Maar de strijd tegen racisme kent vele fronten.
Wij zullen onze vrije, tolerante stad verdedigen,
wat het ook vraagt.
Je kan dan als er geweld gebruikt gaat worden, waarvan links overigens heeft laten zien dit niet te schuwen, niet je handen in onschuld wassen
Dat is niet de reden voor de structuur van de partijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De GBL is ook niet achterlijk natuurlijk. Daarom bestaat zijn club nog steeds maar uit 1 lid en houdt hij alles wat er in zijn clubje gebeurt zoveel mogelijk geheim. Zo kun je altijd zeggen dat je er niks mee te maken had.
Ik kan je even niet volgen wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Heeft Samsom of Spekman dit gezegd? Of Jelle? Toch iets anders hé.
Volgens mij heeft wilders ingestemd met de missie tegen IS dus keurt hij wel degelijk geweld goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:55 schreef luxerobots het volgende:
Denk je dat Wilders geweld goedkeurt?
Geweld met geweld bestrijden is prima. En de PvdA heeft trouwens ook ingestemd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft wilders ingestemd met de missie tegen IS dus keurt hij wel degelijk geweld goed.
Oh, wat dan wel?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is niet de reden voor de structuur van de partij
Ja, maar dat is prima, want kogels komen van links en extreem links is veeeeeeeeeeeeeul gevaarlijker dan extreem rechts.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Geweld met geweld bestrijden is prima. En de PvdA heeft trouwens ook ingestemd.
Was afgelopen zaterdag tijdens de Pegida demonstratie goed te zien inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar dat is prima, want kogels komen van links en extreem links is veeeeeeeeeeeeeul gevaarlijker dan extreem rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |