Bij sommige mensen is herhaling nodig.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
Opperkleurder wil erg graag zijn grap van gisteren herhalen.
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wordt een matige uitzending. Boskamp is een vriendelijke goedzak, maar veel heeft hij meestal niet te melden.
Geef mij maar Kieft.
Oké man.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wordt een matige uitzending. Boskamp is een vriendelijke goedzak, maar veel heeft hij meestal niet te melden.
Geef mij maar Kieft.
Ok nou bedankt voor deze spoiler.quote:
Mijn linkerhand.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriet kameraad?
Ik vraag me af wie de cruisevakantie wint.quote:
Nuanceren =/= goedpraten.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:30 schreef Brammess het volgende:
Van Der Gijp praatte enkele weken geleden nog racisme goed.
Iedereen behalve Kieft en Driessen. Dat je daar serieus naar kan luisterenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriet kameraad?
De Wolter Cruisevakantie?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie de cruisevakantie wint.
Dan ben je net zo eencellig en primitief als menig ADO-supporter. Van harte.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ga ik voortaan wel bananen gooien naar Vermeer om hem uit zijn wedstrijd te halen
Jij begon. Nu gaat het H-E-L-E-M-A-A-L los hier.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ga ik voortaan wel bananen gooien naar Vermeer om hem uit zijn wedstrijd te halen
Ik vind Bram nog minder dan menig ADO-supporter.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan ben je net zo eencellig en primitief als menig ADO-supporter. Van harte.
had?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:32 schreef TheGeneral het volgende:
Michael Jackson had trots geweest op Danny!
Ik vraag me af hoe een Danny-cover van Heal the World klinktquote:Op maandag 8 februari 2016 20:32 schreef TheGeneral het volgende:
Michael Jackson had trots geweest op Danny!
Die pop was niet grappig.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: die pop was gewoon grappig, humor, ludiek. Als je daar niet om kan lachen heb je geen zelfspot.
In elk geval dan een goede straf voor jouw soortquote:Op maandag 8 februari 2016 20:32 schreef luckass het volgende:
oh god, gaan we 20 minuten huilen over een idioot met een pop?
Had totaal niets met racisme te maken inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af of die pop ook zo erg was als het om een blanke speler ging. Nu krijgt het weer die hele racisme stempel, maar daar ging het denk ik niet om.
hoge 410 mensen?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:33 schreef Brammess het volgende:
Nee Johan, er kwamen 10 hoge 410 mensen naar hem toe om die pop weg te halen.
Ken je feiten, kanjer autist.
hoge 410 mensenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:33 schreef Brammess het volgende:
Nee Johan, er kwamen 10 hoge 410 mensen naar hem toe om die pop weg te halen.
Ken je feiten, kanjer autist.
Wat erg maand later weer een paar ton op de rekeningquote:Op maandag 8 februari 2016 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Het gaat niet alleen om die pop. Vermeer werd ook uitgemaakt voor NSB'er en Ziyech was in Heerenveen de lul. Wat een feest.
410 is hun leidinggevende.quote:
Snap het probleem ook nooit zo. Mooiste compliment is als het publiek van de tegenstander je uitfluit lijkt me.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat erg maand later weer een paar ton op de rekening
Een normale club zou van het veld stappen.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kenneth Kenneth je moeder is een hoer zongen ze ook heel de wedstrijd door.
Als zoveel mensen dat zingen, dan zal dat wel zo zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kenneth Kenneth je moeder is een hoer zongen ze ook heel de wedstrijd door.
O nou dan is het toegestaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat erg maand later weer een paar ton op de rekening
En terecht.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef TC03 het volgende:
Teeeeeeeering, ik word zo moe van dat verhaal over die pop. Ik wist het al toen ik die foto op Facebook voorbij zag komen, hier gaan we het weer duizend uur over hebben i.p.v. over voetbal.
Hier sluit ik mij geheel bij aanquote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef TC03 het volgende:
Teeeeeeeering, ik word zo moe van dat verhaal over die pop. Ik wist het al toen ik die foto op Facebook voorbij zag komen, hier gaan we het weer duizend uur over hebben i.p.v. over voetbal.
Zwaar overdreven iddquote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Snap het probleem ook nooit zo. Mooiste compliment is als het publiek van de tegenstander je uitfluit lijkt me.
Jeetje wat erg , Ziyech zal daar vast wakker van liggen.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
O nou dan is het toegestaan.
Ziyech je moeder is een hoer!
Heel de club ? Het elftal ook ?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een normale club zou van het veld stappen.
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
410 is hun leidinggevende.
Omdat ze doordeweeks niets te doen hebben en kansloos zijn op de arbeidsmarkt.
Jullie snappen hopelijk wat ik bedoel, die mensen die niet weten of er zand of lucht in een bal zit.quote:
Wat dat betreft wel een geslaagde actie van de supporter in kwestie.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef TC03 het volgende:
Dat hakt er in.quote:
Eencellig.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jeetje wat erg , Ziyech zal daar vast wakker van liggen.
Dat was ludiek!quote:Op maandag 8 februari 2016 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger gelukkig nooit ''Sylvi is de hoer van Amsterdam''gezongen.
Cavaliers je moeder is een hoer.quote:
Vorig jaar met Iniesta. Heel Nederland de moraalridder uithangen, want oh wat was het schandalig dat die werd uitgefloten.quote:
Dat bleek achteraf gewoon de waarheid te zijn dus dat was ook niet zo erg.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger gelukkig nooit ''Sylvi is de hoer van Amsterdam''gezongen.
Heb ooit de moeder van een hoer geneukt.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
O nou dan is het toegestaan.
Ziyech je moeder is een hoer!
In welke handel zit jij dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verdien een paar ton dus ik lig hier niet wakker van.
Meisje tochquote:Op maandag 8 februari 2016 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verdien een paar ton dus ik lig hier niet wakker van.
Geen Erica Terpstra dus.quote:
Dit komt allemaal een beetje geforceerd over.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
Johan heeft helemaal gelijk. Ajax is laks geweest.
Ik Feyenoord. Gun ze het rechter rijtje wel.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou Ajax punten in mindering geven.
Het zou de club zeker goed doenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik Feyenoord. Gun ze het rechter rijtje wel.
Vlaams/Nederlands accent.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef Merode32 het volgende:
Kan jan niet eens proberen om johan normaal uit te spreken?
Jooo han
Gaat nog wel gebeuren denk ik, nog twee keer verliezen en we staan er.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik Feyenoord. Gun ze het rechter rijtje wel.
Het is een sympathieke gozer, maar veel intelligentie zit er niet in.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef Shreyas het volgende:
Bazoer moet enkel z'n voeten laten spreken
madquote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft bij PSV gezeten , dan wordt je wel debiel
quote:
quote:Dat het niet boterde tussen Van de Vaart en Zlatan was al geruime tijd bekend. De reden daarvoor was lange tijd onduidelijk. Er waren wel wat geruchten, maar niets concreets. Welingelichte bronnen rond Ajax vertelden ons echter onlangs de werkelijke reden van de strijd tussen de twee voormalige Ajacieden.
De reden waarom van de Vaart en Zlatan elkaar niet konden uitstaan, of beter gezegd van de Vaart zo´n hekel aan Zlatan had, is gelegen in het feit dat enkele maanden voordat van de Vaart een serieuze verhouding met Silvie Meis kreeg, zij het bed heeft gedeeld met Zlatan. Het is dan ook niet verwonderlijk dat van de Vaart niet de beste maatjes met Zlatan was.
Wat echter de verhouding helemaal op scherp zette en eigenlijk een onwerkbare sfeer in het team creëerde is dat Zlatan, om van de Vaart te sarren, in een volle kleedkamer kreungeluiden van Silvie Meis nabootste. Zlatan spetterde dus niet alleen op het veld maar ook erbuiten.
Overigens gaat ook het gerucht dat er juist iets is gebeurd tijdens een ruzie tussen Silvie en van de Vaart. Tijdens het Ajax-gala zijn Zlatan en Silvie namelijk betrapt op het moment dat ze samen de wc verlieten. Hierover kan je natuurlijk ook denken dat ze wellicht gewoon samen met een pakkie een rustig plekje hebben opgezocht.
We hopen dat Zlatan ons nog eens kan voordoen hoe Silvie kreunt, zou mooi zijn voor de nieuwe intro van de website.
en dan kan je geen mening hebben??quote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef bombmannl het volgende:
Gaan ze bazoer hierover afvallendie jongen is godverdomme 19 jaar.
19-jarig pikkie dat gisteravond Mediatraining 102 heeft gehad en dan een dag later voor de nationale tv hierover moet oordelen... vul zelf maar in.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Interviews met spelers zijn vaak een beetje pijnlijk.
Nee hoor hij legt heel irritant de klemtoon op joquote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef bombmannl het volgende:
Gaan ze bazoer hierover afvallendie jongen is godverdomme 19 jaar.
wordt jequote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft bij PSV gezeten , dan wordt je wel debiel
12%quote:Op maandag 8 februari 2016 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoeveel procent van de voetballers zouden er een havo of vwo-opleiding hebben?
35%quote:Op maandag 8 februari 2016 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Stone-islands huisjesquote:Op maandag 8 februari 2016 20:41 schreef Brammess het volgende:
Johan noemt Vak410 klootzakken, totdat ze met hun Stone-island huisjes voor zijn huis staan.
Jawel maar dan is het begrijpelijk dat je af en toe verkeerde antwoorden geeft.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan kan je geen mening hebben??
Bij feyenoord de laatste jaren alleen de vrij.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Alleen de blanken.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een ongelooflijke onzin.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:42 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jawel maar dan is het begrijpelijk dat je af en toe verkeerde antwoorden geeft.
40-45%quote:Op maandag 8 februari 2016 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Bergkamp toch? En Blind? En Frank de Boer ook dacht ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij feyenoord de laatste jaren alleen de vrij.
Uh ja, dank je Maartenfr12.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bergkamp toch? En Blind? En Frank de Boer ook dacht ik.
40 procent.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is het landelijke gemiddelde??
Nicky Hofs trekt het gemiddelde IQ alleen al met 20 punten omhoog.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
John Terry is hoogintelligent
Theo Janssen kon er ook wat van. En Andy.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicky Hofs trekt het gemiddelde IQ alleen al met 20 punten omhoog.
Hahaha. Dit.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef TC03 het volgende:
De toon waarop Jan Jood van Gangelen dat interview doet.
"Is je hart gebroken? Nou? Ben je enorm gekwetst? Dit is verschrikkelijk hè? Dit is toch afschuwelijk? Vind je niet dat we dit aan moeten pakken?"
Je ziet Vermeer gewoon denken van "hmm ja k boeie late we het over voetbal hebben".
als dakdekker zeker?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Toornstra zat op de erasmus universiteit.
Baas.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Toornstra zat op de erasmus universiteit.
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Brammess het volgende:
Ik wil wel eens een herhaling zien van Derksen zijn idiote uitspraken van mid-augustus.
Ik wilde dit eigenlijk ook posten maar dat zou te eng worden.quote:
Zo praat je mensen ook een trauma aan.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef TC03 het volgende:
De toon waarop Jan Jood van Gangelen dat interview doet.
"Is je hart gebroken? Nou? Ben je enorm gekwetst? Dit is verschrikkelijk hè? Dit is toch afschuwelijk? Vind je niet dat we dit aan moeten pakken?"
Je ziet Vermeer gewoon denken van "hmm ja k boeie late we het over voetbal hebben".
Dat is een behoorlijke pittige studiequote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Onee, fiscale economie in Amsterdam lees ik nu.
Ik weet dat jij dit wilde posten. Ik zat er oprecht al op te wachten en deed expres mijn best om je voor te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde dit eigenlijk ook posten maar dat zou te eng worden.
Wel grappig, vind Toornstra nou niet superintelligent overkomen in zijn interviews meestal.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus dom is ie niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke pittige studie
Hij speelde toen zelfs met een universiteitselftal voetbalquote:Op maandag 8 februari 2016 20:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wel grappig, vind Toornstra nou niet superintelligent overkomen in zijn interviews meestal.
Idd. Niet nog erger maken dan het is.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zo praat je mensen ook een trauma aan.
Je bent in de war met Daan Bovenberg.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Toornsta speelde tot 2009 bij de amateurvereniging Alphense Boys. Daarnaast studeerde hij Fiscale economie aan de Universiteit van Amsterdam. Op aanraden van Kees Jansma werd hij gescout door ADO Den Haag waar hij in de zomer van 2009 aan de bak ging. Eind december 2009 tekende hij een profcontract bij de club, hetgeen hem voor 2,5 jaar aan de club verbindt.
quote:Ajax wil Cillessen niet laten gaan, ook niet voor 25 miljoen
NIEUWS 20 MEI 2015 OM 11:15
Marc Overmars geeft intussen al aan dat Cillessen niet te koop is. "Ook niet voor 25 miljoen euro." Volgens Overmars heeft Manchester zich ook nog niet gemeld bij Ajax.
Dit vind ik nou kwaliteitsinformatie, thanksquote:
Hij stopte die studie om te gaan voetballen. Dat kan dom zijn.quote:
https://www.linkedin.com/in/daanbovenbergquote:Op maandag 8 februari 2016 20:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je bent in de war met Daan Bovenberg.
Verstandig. Als hij zegt dat hij voor 25 miljoen weg mag dan komt de prijs uiteindelijk op 15 uit.quote:
En nu wil niemand hem.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig. Als hij zegt dat hij voor 25 miljoen weg mag dan komt de prijs uiteindelijk op 15 uit.
Zeker als manchester een speler wil moet je minimaal 25 vragen.
Een studie kun je altijd nog doen.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij stopte die studie om te gaan voetballen. Dat kan dom zijn.
Ik geef die actie 4/10.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Die sprint tegen Viergever was echt prachtig.
twitter:DaarAanDeMaas twitterde op maandag 08-02-2016 om 20:42:35FR12: Afgelopen | Jong Feyenoord - Jong ADO Den Haag (2-2) https://t.co/1w92n4E2rX #feyenoord reageer retweet
Daar is hij nu te dom voor geworden.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een studie kun je altijd nog doen.
Het salaris wat Toornstra nu krijgt had ie als fiscalist jaren voor moeten werken.
Echt een baas.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/in/daanbovenberg
Hij is zelfs afgestudeerd, Strategic Management (MSc).
Hans Gilhaus, Ruud Geels en Salinas waren briljante koppers. Wat een gelul.quote:
Ruud Geels, beste Nederlandse spits aller tijden.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans Gilhaus, Ruud Geels en Salinas waren briljante koppers. Wat een gelul.
Fabio Cannavaroquote:Op maandag 8 februari 2016 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans Gilhaus, Ruud Geels en Salinas waren briljante koppers. Wat een gelul.
Gijp is echt een mongool.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:52 schreef PSVCL het volgende:
Nog nooit zo een speler gezien met zo veel rust aan de bal hahahaha
Als je haantje de voorste bent en achteraan sluit als kippenneuker ben je dom.quote:
Iain Dowie had een master in Engineering.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ruud Geels, beste Nederlandse spits aller tijden.![]()
![]()
Leuke postquote:Op maandag 8 februari 2016 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je haantje de voorste bent en achteraan sluit als kippenneuker ben je dom.
Die kut Michels liet hem op de bank zitten in 74 tegen de Duitsers.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ruud Geels, beste Nederlandse spits aller tijden.![]()
![]()
Puyol, Ramos, Vermealenquote:
Hetzelfde niveau als in het Feyenoord topic dus.quote:
Inkoppertje voor Zidanequote:
Dit is erger.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hetzelfde niveau als in het Feyenoord topic dus.
Ietsje hoger zelfs, Badder post niet op FR12.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hetzelfde niveau als in het Feyenoord topic dus.
Bergkamp een master in werktuigbouwkundequote:Op maandag 8 februari 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iain Dowie had een master in Engineering.
Absurde fout, Rep was veel slechter.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kut Michels liet hem op de bank zitten in 74 tegen de Duitsers.
Werd tijd. Na bijna 600.000quote:
Bestaan die nog?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klaassen een eckte Hollander.
Hoax.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:55 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp een master in werktuigbouwkunde
Negers zijn altijd op hun hoede als er camera's in de buurt zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
Kijk de reporter eens aan als je tegen hem praat.
Bedoel je bewakingscamera's?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Negers zijn altijd op hun hoede als er camera's in de buurt zijn.
Je weet nooit hoe de informanten / le7nesh handelen héquote:Op maandag 8 februari 2016 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Negers zijn altijd op hun hoede als er camera's in de buurt zijn.
Dan zou die grap gepaster zijn bij El Ghazi.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bedoel je bewakingscamera's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |