Eencellig.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jeetje wat erg , Ziyech zal daar vast wakker van liggen.
Dat was ludiek!quote:Op maandag 8 februari 2016 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger gelukkig nooit ''Sylvi is de hoer van Amsterdam''gezongen.
Cavaliers je moeder is een hoer.quote:
Vorig jaar met Iniesta. Heel Nederland de moraalridder uithangen, want oh wat was het schandalig dat die werd uitgefloten.quote:
Dat bleek achteraf gewoon de waarheid te zijn dus dat was ook niet zo erg.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger gelukkig nooit ''Sylvi is de hoer van Amsterdam''gezongen.
Heb ooit de moeder van een hoer geneukt.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
O nou dan is het toegestaan.
Ziyech je moeder is een hoer!
In welke handel zit jij dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verdien een paar ton dus ik lig hier niet wakker van.
Meisje tochquote:Op maandag 8 februari 2016 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verdien een paar ton dus ik lig hier niet wakker van.
Geen Erica Terpstra dus.quote:
Dit komt allemaal een beetje geforceerd over.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
Johan heeft helemaal gelijk. Ajax is laks geweest.
Ik Feyenoord. Gun ze het rechter rijtje wel.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou Ajax punten in mindering geven.
Het zou de club zeker goed doenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik Feyenoord. Gun ze het rechter rijtje wel.
Vlaams/Nederlands accent.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef Merode32 het volgende:
Kan jan niet eens proberen om johan normaal uit te spreken?
Jooo han
Gaat nog wel gebeuren denk ik, nog twee keer verliezen en we staan er.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik Feyenoord. Gun ze het rechter rijtje wel.
Het is een sympathieke gozer, maar veel intelligentie zit er niet in.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef Shreyas het volgende:
Bazoer moet enkel z'n voeten laten spreken
madquote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft bij PSV gezeten , dan wordt je wel debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |