40 procent.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is het landelijke gemiddelde??
Nicky Hofs trekt het gemiddelde IQ alleen al met 20 punten omhoog.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
John Terry is hoogintelligent
Theo Janssen kon er ook wat van. En Andy.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicky Hofs trekt het gemiddelde IQ alleen al met 20 punten omhoog.
Hahaha. Dit.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef TC03 het volgende:
De toon waarop Jan Jood van Gangelen dat interview doet.
"Is je hart gebroken? Nou? Ben je enorm gekwetst? Dit is verschrikkelijk hè? Dit is toch afschuwelijk? Vind je niet dat we dit aan moeten pakken?"
Je ziet Vermeer gewoon denken van "hmm ja k boeie late we het over voetbal hebben".
als dakdekker zeker?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Toornstra zat op de erasmus universiteit.
Baas.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Toornstra zat op de erasmus universiteit.
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Brammess het volgende:
Ik wil wel eens een herhaling zien van Derksen zijn idiote uitspraken van mid-augustus.
Ik wilde dit eigenlijk ook posten maar dat zou te eng worden.quote:
Zo praat je mensen ook een trauma aan.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef TC03 het volgende:
De toon waarop Jan Jood van Gangelen dat interview doet.
"Is je hart gebroken? Nou? Ben je enorm gekwetst? Dit is verschrikkelijk hè? Dit is toch afschuwelijk? Vind je niet dat we dit aan moeten pakken?"
Je ziet Vermeer gewoon denken van "hmm ja k boeie late we het over voetbal hebben".
Dat is een behoorlijke pittige studiequote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Onee, fiscale economie in Amsterdam lees ik nu.
Ik weet dat jij dit wilde posten. Ik zat er oprecht al op te wachten en deed expres mijn best om je voor te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde dit eigenlijk ook posten maar dat zou te eng worden.
Wel grappig, vind Toornstra nou niet superintelligent overkomen in zijn interviews meestal.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Onee, fiscale economie in Amsterdam lees ik nu.
Dus dom is ie niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke pittige studie
Hij speelde toen zelfs met een universiteitselftal voetbalquote:Op maandag 8 februari 2016 20:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wel grappig, vind Toornstra nou niet superintelligent overkomen in zijn interviews meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |