Hahaha. Dit.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef TC03 het volgende:
De toon waarop Jan Jood van Gangelen dat interview doet.
"Is je hart gebroken? Nou? Ben je enorm gekwetst? Dit is verschrikkelijk hè? Dit is toch afschuwelijk? Vind je niet dat we dit aan moeten pakken?"
Je ziet Vermeer gewoon denken van "hmm ja k boeie late we het over voetbal hebben".
als dakdekker zeker?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Toornstra zat op de erasmus universiteit.
Baas.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Toornstra zat op de erasmus universiteit.
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Brammess het volgende:
Ik wil wel eens een herhaling zien van Derksen zijn idiote uitspraken van mid-augustus.
Ik wilde dit eigenlijk ook posten maar dat zou te eng worden.quote:
Zo praat je mensen ook een trauma aan.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:44 schreef TC03 het volgende:
De toon waarop Jan Jood van Gangelen dat interview doet.
"Is je hart gebroken? Nou? Ben je enorm gekwetst? Dit is verschrikkelijk hè? Dit is toch afschuwelijk? Vind je niet dat we dit aan moeten pakken?"
Je ziet Vermeer gewoon denken van "hmm ja k boeie late we het over voetbal hebben".
Dat is een behoorlijke pittige studiequote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Onee, fiscale economie in Amsterdam lees ik nu.
Ik weet dat jij dit wilde posten. Ik zat er oprecht al op te wachten en deed expres mijn best om je voor te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde dit eigenlijk ook posten maar dat zou te eng worden.
Wel grappig, vind Toornstra nou niet superintelligent overkomen in zijn interviews meestal.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus dom is ie niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke pittige studie
Hij speelde toen zelfs met een universiteitselftal voetbalquote:Op maandag 8 februari 2016 20:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wel grappig, vind Toornstra nou niet superintelligent overkomen in zijn interviews meestal.
Idd. Niet nog erger maken dan het is.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zo praat je mensen ook een trauma aan.
Je bent in de war met Daan Bovenberg.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Toornsta speelde tot 2009 bij de amateurvereniging Alphense Boys. Daarnaast studeerde hij Fiscale economie aan de Universiteit van Amsterdam. Op aanraden van Kees Jansma werd hij gescout door ADO Den Haag waar hij in de zomer van 2009 aan de bak ging. Eind december 2009 tekende hij een profcontract bij de club, hetgeen hem voor 2,5 jaar aan de club verbindt.
quote:Ajax wil Cillessen niet laten gaan, ook niet voor 25 miljoen
NIEUWS 20 MEI 2015 OM 11:15
Marc Overmars geeft intussen al aan dat Cillessen niet te koop is. "Ook niet voor 25 miljoen euro." Volgens Overmars heeft Manchester zich ook nog niet gemeld bij Ajax.
Dit vind ik nou kwaliteitsinformatie, thanksquote:
Hij stopte die studie om te gaan voetballen. Dat kan dom zijn.quote:
https://www.linkedin.com/in/daanbovenbergquote:Op maandag 8 februari 2016 20:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je bent in de war met Daan Bovenberg.
Verstandig. Als hij zegt dat hij voor 25 miljoen weg mag dan komt de prijs uiteindelijk op 15 uit.quote:
En nu wil niemand hem.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig. Als hij zegt dat hij voor 25 miljoen weg mag dan komt de prijs uiteindelijk op 15 uit.
Zeker als manchester een speler wil moet je minimaal 25 vragen.
Een studie kun je altijd nog doen.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij stopte die studie om te gaan voetballen. Dat kan dom zijn.
Ik geef die actie 4/10.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Die sprint tegen Viergever was echt prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |