Dan ben je net zo eencellig en primitief als menig ADO-supporter. Van harte.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ga ik voortaan wel bananen gooien naar Vermeer om hem uit zijn wedstrijd te halen
Jij begon. Nu gaat het H-E-L-E-M-A-A-L los hier.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ga ik voortaan wel bananen gooien naar Vermeer om hem uit zijn wedstrijd te halen
Ik vind Bram nog minder dan menig ADO-supporter.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan ben je net zo eencellig en primitief als menig ADO-supporter. Van harte.
had?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:32 schreef TheGeneral het volgende:
Michael Jackson had trots geweest op Danny!
Ik vraag me af hoe een Danny-cover van Heal the World klinktquote:Op maandag 8 februari 2016 20:32 schreef TheGeneral het volgende:
Michael Jackson had trots geweest op Danny!
Die pop was niet grappig.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: die pop was gewoon grappig, humor, ludiek. Als je daar niet om kan lachen heb je geen zelfspot.
In elk geval dan een goede straf voor jouw soortquote:Op maandag 8 februari 2016 20:32 schreef luckass het volgende:
oh god, gaan we 20 minuten huilen over een idioot met een pop?
Had totaal niets met racisme te maken inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af of die pop ook zo erg was als het om een blanke speler ging. Nu krijgt het weer die hele racisme stempel, maar daar ging het denk ik niet om.
hoge 410 mensen?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:33 schreef Brammess het volgende:
Nee Johan, er kwamen 10 hoge 410 mensen naar hem toe om die pop weg te halen.
Ken je feiten, kanjer autist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |