quote:
Nee slim,simpel en het blijft hangen. Ik zie soms briljante reclame filmpjes maar waar het voor is ontgaat mequote:Op maandag 8 februari 2016 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
stom heh sommige dingen blijven hangen
Is dat uit Rob's Kitchen?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/727745/1/1/400/it-s-poop.html
Rob or the Lady ?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou RobDriessen kan wel beter koken hoor!
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zal nu toch wel binnenkort gehuwd worden
Ik heb nog geen messen, maar ik spaar voor dat setje met een schillenmesjequote:Op maandag 8 februari 2016 20:25 schreef sacha het volgende:
heb jij jezelf al in de vingers gesneden Fann?
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
Wat ik me afvraag: Gaat de uitzending van Dokter Deen wel door met die zuiderstorm daar !?
Ik kreeg vandaag een mail van AH. Als ik voor 60 euro in 1 keer koop krijg ik 9 extra bestekzegels. En bij elke wasmiddel van Ariel, Dreft of Lenor krijg je er ook al 3 extra... (mag wat kosten maar dan kun je de komende maanden/jaren wel vooruit om de was te doen)quote:Op maandag 8 februari 2016 20:28 schreef FANN het volgende:
Ik heb wel een volledig bestek 6 delig bij elkaar + opscheplepels en broodplank![]()
is ook al véél hoor!
In funktie?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
vanavond mét Postbode, als hij er niet uitgeknipt is
We hebben zondag al een lading boodschappen gehaald, misschien nog eind van de weekquote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mail van AH. Als ik voor 60 euro in 1 keer koop krijg ik 9 extra bestekzegels. En bij elke wasmiddel van Ariel, Dreft of Lenor krijg je er ook al 3 extra... (mag wat kosten maar dan kun je de komende maanden/jaren wel vooruit om de was te doen)
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
geen idee en je mist niets behalve Leopoldquote:Op maandag 8 februari 2016 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]is hij in uniform zodat we hem kunnen herkennen?
Ik heb dat programma trouwens nog nooit gezien
Heb je die nu al gedaan? Ik neem aan dat die acteurs niet naar huis gaan elke dag...quote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee en je mist niets behalve Leopold
sjoef tochquote:Op maandag 8 februari 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die nu al gedaan? Ik neem aan dat die acteurs niet naar huis gaan elke dag...
Ik heb net weer een aflevering van Shameless gezien, veel leukerquote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee en je mist niets behalve Leopold
Ik denk dat ie gewist is... Ik heb hem niet gezien of hij moet op de boot rond hebben gelopenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
Misschien later...quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai wat luchtige muziek op de radio nu.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik meld het even, wat jij er met doet introduceert mij niets.
zal volgende week dan wel zijnquote:Op maandag 8 februari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewist is... Ik heb hem niet gezien of hij moet op de boot rond hebben gelopen
iets op de camping, tussen de dokter & Oscarquote:Op maandag 8 februari 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja weet ie het zelf niet meer dan?
Oh hij bracht het goede nieuwsquote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
iets op de camping, tussen de dokter & Oscar![]()
met véél Champagne
"Zweverig-achtig" mag ook maar klinkt lekker!quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai wat luchtige muziek op de radio nu.
Ik ben nooit zweverig?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
"Zweverig-achtig" mag ook maar klinkt lekker!
Dat weet ik niet. Ik luister voor het eerst naar jouquote:
Ben vroeger een tijdje DJ in homo disco geweest.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik luister voor het eerst naar jou
ik kan de link tussen homo en zweverig-achtig niet helemaal leggenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben vroeger een tijdje DJ in homo disco geweest.
wat was je artiestennaam?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was een nachtclub.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik kan de link tussen homo en zweverig-achtig niet helemaal leggenIk zou eerder dan YMCA verwachten
Die had je toen nog niet, was gewoon bijbeunen en *btw de mooiste vrouwen van de stad liepen daar.quote:
en die liepen jou gewoon voorbij?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had je toen nog niet, was gewoon bijbeunen en *btw de mooiste vrouwen van de stad liepen daar.
Ja.. duh... daar hebben de mooiste vrouwen niet zo veel last van opdringerige mannen (ja, ik ging ook wel eens uit in een "homo-disco")quote:Op maandag 8 februari 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had je toen nog niet, was gewoon bijbeunen en *btw de mooiste vrouwen van de stad liepen daar.
dj Bijbeunquote:Op maandag 8 februari 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. duh... daar hebben de mooiste vrouwen niet zo veel last van opdringerige mannen (ja, ik ging ook wel eens uit in een "homo-disco")
Ik was ooit met een collegaatje meegegaan naar een Lesbo kroeg, ik had gelijk sjansquote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. duh... daar hebben de mooiste vrouwen niet zo veel last van opdringerige mannen (ja, ik ging ook wel eens uit in een "homo-disco")
Ik was geen show DJ, deed gewoon toffe muziek draaien die daar perfect paste, mijn vrouw kent me wel daarvan, kwam ik in andere kroeg tegen op stap en ze ging mee plaatjes draaien bij me thuis.quote:
Werkt echt zo.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
nee!quote:Op maandag 8 februari 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
Hahahaha... Ik werd wel eens door mannen benaderd..
zeker toen je je pantershirtje aanhadquote:Op maandag 8 februari 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
Hahahaha... Ik werd wel eens door mannen benaderd..
quote:
Leg het mij dan maar eens uit..... Is het zo raar dat je uitgaat in een "homo-disco"?quote:
nee, z'n vuilniszakquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
zeker toen je je pantershirtje aanhad
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Leg het mij dan maar eens uit..... Is het zo raar dat je uitgaat in een "homo-disco"?
kom op zeg!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Leg het mij dan maar eens uit..... Is het zo raar dat je uitgaat in een "homo-disco"?
er is geen kwartje, lekker koesenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef Mickeys het volgende:
Ik snap het echt niet... zal wel komen omdat ik moe ben.... "kwartje valt echt niet"
![]()
![]()
hoe beviel datquote:Op maandag 8 februari 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ah! gewoon gewoon en je had sjans, heerlijk!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:09 schreef chufi het volgende:
Zonder pantershirts en tierelantijnen...
Anders kwamen ze niet op me af natuurlijk.... Maar ik ben nooit op enige avances in gegaanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ah! gewoon gewoon en je had sjans, heerlijk!
Ik vond het tof werk, het was eerst als invaller voor 2 nachten maar mocht steeds weer terugkomen.quote:
Coffeeshop daar heb ik ervaring mee als klant.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vond het tof werk, het was eerst als invaller voor 2 nachten maar mocht steeds weer terugkomen.
Jaar gedaan zoiets toen werd ik te druk met coffeeshop.
Mijn collegaatje was Lesbo en die had gezegd dat ze me wel zou bekerenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders kwamen ze niet op me af natuurlijk.... Maar ik ben nooit op enige avances in gegaan
waarom niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders kwamen ze niet op me af natuurlijk.... Maar ik ben nooit op enige avances in gegaan
me tooquote:
Ben nog wel een keer met een een weekendje Benidorm wezen doen...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet zo serieus Chufdat wisten wij al hoor
met je baas op één hotelkamerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben nog wel een keer met een een weekendje Benidorm wezen doen...
Hij was niet mn baas, maar de Chufi naamgever dat welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
met je baas op één hotelkamerdat weet ik nog
![]()
we beginnen alles dubbel te vertellen hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |