quote:
Nee slim,simpel en het blijft hangen. Ik zie soms briljante reclame filmpjes maar waar het voor is ontgaat mequote:Op maandag 8 februari 2016 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
stom heh sommige dingen blijven hangen
Is dat uit Rob's Kitchen?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/727745/1/1/400/it-s-poop.html
Rob or the Lady ?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou RobDriessen kan wel beter koken hoor!
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zal nu toch wel binnenkort gehuwd worden
Ik heb nog geen messen, maar ik spaar voor dat setje met een schillenmesjequote:Op maandag 8 februari 2016 20:25 schreef sacha het volgende:
heb jij jezelf al in de vingers gesneden Fann?
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
Wat ik me afvraag: Gaat de uitzending van Dokter Deen wel door met die zuiderstorm daar !?
Ik kreeg vandaag een mail van AH. Als ik voor 60 euro in 1 keer koop krijg ik 9 extra bestekzegels. En bij elke wasmiddel van Ariel, Dreft of Lenor krijg je er ook al 3 extra... (mag wat kosten maar dan kun je de komende maanden/jaren wel vooruit om de was te doen)quote:Op maandag 8 februari 2016 20:28 schreef FANN het volgende:
Ik heb wel een volledig bestek 6 delig bij elkaar + opscheplepels en broodplank![]()
is ook al véél hoor!
In funktie?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
vanavond mét Postbode, als hij er niet uitgeknipt is
We hebben zondag al een lading boodschappen gehaald, misschien nog eind van de weekquote:Op maandag 8 februari 2016 20:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mail van AH. Als ik voor 60 euro in 1 keer koop krijg ik 9 extra bestekzegels. En bij elke wasmiddel van Ariel, Dreft of Lenor krijg je er ook al 3 extra... (mag wat kosten maar dan kun je de komende maanden/jaren wel vooruit om de was te doen)
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
geen idee en je mist niets behalve Leopoldquote:Op maandag 8 februari 2016 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]is hij in uniform zodat we hem kunnen herkennen?
Ik heb dat programma trouwens nog nooit gezien
Heb je die nu al gedaan? Ik neem aan dat die acteurs niet naar huis gaan elke dag...quote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee en je mist niets behalve Leopold
sjoef tochquote:Op maandag 8 februari 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die nu al gedaan? Ik neem aan dat die acteurs niet naar huis gaan elke dag...
Ik heb net weer een aflevering van Shameless gezien, veel leukerquote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee en je mist niets behalve Leopold
Ik denk dat ie gewist is... Ik heb hem niet gezien of hij moet op de boot rond hebben gelopenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
Misschien later...quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai wat luchtige muziek op de radio nu.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik meld het even, wat jij er met doet introduceert mij niets.
zal volgende week dan wel zijnquote:Op maandag 8 februari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewist is... Ik heb hem niet gezien of hij moet op de boot rond hebben gelopen
iets op de camping, tussen de dokter & Oscarquote:Op maandag 8 februari 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja weet ie het zelf niet meer dan?
Oh hij bracht het goede nieuwsquote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
iets op de camping, tussen de dokter & Oscar![]()
met véél Champagne
"Zweverig-achtig" mag ook maar klinkt lekker!quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai wat luchtige muziek op de radio nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |