abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 8 februari 2016 @ 08:54:49 #101
35723 crew  GGMM
pi_159747682
Gio is een waardeloze trainer inderdaad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159747698
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij bent echt vreselijk dom.
Want?
Jij vindt werkelijk dat de trainer geen blaam treft in deze malaise?
blablablabla
pi_159747735
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat?
Het is toch niet de schuld van Gudde of Van Geel dat het in de tweede helft weer totaal in elkaar stort.

6 nederlagen op rij dat presteerde zelfs Been of Erwin Koeman niet met aanzienlijk waardelozer materiaal :')
Wat HMF zegt.
pi_159747788
Goede argumenten jongens.

Als je bij een PEC of Groningen 6x op rij verliest staat de positie van de trainer tenminste ter discussie.

Kennelijk is het enorme gebrek aan ambitie dat deze club al decennia lang teistert inmiddels ook overgeslagen op de supporters.
blablablabla
  Forum Admin maandag 8 februari 2016 @ 09:08:22 #105
35723 crew  GGMM
pi_159747826
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:04 schreef Elan het volgende:

Als je bij een PEC of Groningen 6x op rij verliest staat de positie van de trainer tenminste ter discussie.

Kennelijk is het enorme gebrek aan ambitie dat deze club al decennia lang teistert inmiddels ook overgeslagen op de supporters.
Veel mensen hier vinden dit seizoen zelfs geslaagd als de beker gewonnen wordt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 februari 2016 @ 09:11:52 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_159747864
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:04 schreef Elan het volgende:

Als het Gio niet geweest was dan was hij al ontslagen al vind ik het ontslaan van een trainer ook maar symbool politiek.
pi_159747913
De beker als voldoende beschouwen, topclub onwaardig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 09:20:36 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159747950
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:54 schreef GGMM het volgende:
Gio is een waardeloze trainer inderdaad.
Waardeloos vind ik ietwat gechargeerd. Maar een tactisch onbenul is het wel ja.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 februari 2016 @ 09:21:40 #109
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_159747962
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
  Forum Admin maandag 8 februari 2016 @ 09:24:01 #110
35723 crew  GGMM
pi_159747994
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, ik kan geen tactiek terugvinden op het veld. Dat moet toch verontrustend zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 februari 2016 @ 09:24:21 #111
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_159748002
Elia wat een prutser is dat zeg
pi_159748061
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als het Gio niet geweest was dan was hij al ontslagen al vind ik het ontslaan van een trainer ook maar symbool politiek.
Hij straalt ook niet echt uit dat hij een plan heeft hoe nu verder.

Bralt op persco's wat clichés uit en en het positiespel klopt het eigenlijk sinds zijn aanstelling al niet.

Mensen lopen als een kip zonder kop rond op dat veld.
blablablabla
pi_159748072
Leuk weekend gehad mannen? :)
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 09:34:51 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159748175
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, ik kan geen tactiek terugvinden op het veld. Dat moet toch verontrustend zijn.
Precies. Ik vind het ook een beetje aandoenlijk hier om te lezen dat het enkel aan het bestuur zou liggen. A) Die bepalen de opstelling niet. B) Die houden zich niet bezig met wat er op het veld gebeurt.

Zij zijn wel verantwoordelijk voor diens aanstelling. Wat ik wel altijd frappant vind is dat je geen kritiek zou mogen uiten op de trainer omdat Gio een jongen van de club is. Dat vind ik wel het grootste kul argument dat er is. Gio bakt er niks van. Dat zien we toch al aardig wat wedstrijdjes op rij. Dat het in de eerste seizoenshelft vaak de goede kant opviel is toe te schrijven aan geluk en niet op conto van Gio.

Het zou supporters juist sieren om er met enige vorm van realisme naar te kijken, maar het lijkt wel vloeken in de kerk wanneer je kritiek uit op Gio. Want "het ligt niet aan de trainer". Nou, als je de afgelopen 10 wedstrijden eens op een rij zet kan je 'm nauwelijks op een tactische mastermove betrappen. Maar nee, de meeste supporters hier nemen 'm in bescherming. Onbegrijpelijk als je kijkt naar zijn prestaties. Ik vind het nog te vroeg om #ExitGio te schreeuwen maar ik zie er vooralsnog geen stijgende lijn in.
4045
onlogisch
  maandag 8 februari 2016 @ 09:35:25 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_159748181
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het moet wel tot de spelers doordringen en die moeten het dan ook nog kunnen uitvoeren, Jan Wouters zit er als een zoutzak bij maar die was/is toch een bijzonder goed tacticus, er is toch wel wat meer aan de hand dan een tactiek probleem.
Ik heb toch meer het idee dat toen het kampioenschaps sprookje weer het kampioenschaps spook werd de verlamming heeft toegeslagen. Waar ze de 1e seizoenshelft boven hun kunnen hebben gespeeld met de nodige dosis geluk spelen ze nu toch wel onder hun kunnen.
pi_159748320
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Precies. Ik vind het ook een beetje aandoenlijk hier om te lezen dat het enkel aan het bestuur zou liggen. A) Die bepalen de opstelling niet. B) Die houden zich niet bezig met wat er op het veld gebeurt.

Zij zijn wel verantwoordelijk voor diens aanstelling. Wat ik wel altijd frappant vind is dat je geen kritiek zou mogen uiten op de trainer omdat Gio een jongen van de club is. Dat vind ik wel het grootste kul argument dat er is. Gio bakt er niks van. Dat zien we toch al aardig wat wedstrijdjes op rij. Dat het in de eerste seizoenshelft vaak de goede kant opviel is toe te schrijven aan geluk en niet op conto van Gio.

Het zou supporters juist sieren om er met enige vorm van realisme naar te kijken, maar het lijkt wel vloeken in de kerk wanneer je kritiek uit op Gio. Want "het ligt niet aan de trainer". Nou, als je de afgelopen 10 wedstrijden eens op een rij zet kan je 'm nauwelijks op een tactische mastermove betrappen. Maar nee, de meeste supporters hier nemen 'm in bescherming. Onbegrijpelijk als je kijkt naar zijn prestaties. Ik vind het nog te vroeg om #ExitGio te schreeuwen maar ik zie er vooralsnog geen stijgende lijn in.
Ga je nou een serieuze reactie geven op een post van GGMM?
lol
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 8 februari 2016 @ 09:44:22 #117
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_159748325
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zijn ook geen topclub, dat scheelt. Of we dat wel zouden kúnnen zijn betwijfel ik, daarvoor gaat er teveel mis bij onze club.
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 09:45:27 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159748343
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ga je nou een serieuze reactie geven op een post van GGMM?
lol
Zeldzame post waarin ie een punt heeft. Dat verdient wel een quote. :)
4045
onlogisch
  Forum Admin maandag 8 februari 2016 @ 09:46:38 #119
35723 crew  GGMM
pi_159748364
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Goede post. :)

Leuk dat er toch nog mensen zijn die er over nadenken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159748458
Maar over realisme gesproken, wat levert enkel een tweede plek méér op dan een vierde plek + de beker? Die Champions League plaats is toch een illusie. Bovendien loop je de kans op een Sparta Praag in de PlayOff, waardoor je zelfs helemaal met lege handen overblijft.

Is het dan alleen de prestige dat je in de competitie boven Ajax of PSV eindigt?
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 09:56:16 #121
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159748498
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:53 schreef Oldground het volgende:
Maar over realisme gesproken, wat levert enkel een tweede plek méér op dan een vierde plek + de beker? Die Champions League plaats is toch een illusie. Bovendien loop je de kans op een Sparta Praag in de PlayOff, waardoor je zelfs helemaal met lege handen overblijft.

Is het dan alleen de prestige dat je in de competitie boven Ajax of PSV eindigt?
Precies. Voor plaatsing voor de EL is het gewoon het beste als je de beker wint.
En het blijft gewoon een prijs. Voor welke club dan ook.
4045
onlogisch
pi_159748549
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:53 schreef Oldground het volgende:

Probleem is een beetje dat als het zo doorgaat je eerder eindigt als tiende dan als vierde.

Verder eens. Beker pakken zou puur genot zijn.
blablablabla
pi_159748748
quote:
In de Klassieker zat gisteren veel strijd. En dat is iets positiefs, dat maakt voetbal aantrekkelijk. Het werd zo een enerverende wedstrijd. Echte topsport.

Nee, goed was het spel niet. Maar soms kijk je naar, pakweg, Liverpool-Tottenham Hotspur en dan lijkt het nergens op, maar dan geniet je toch: van de passie. Zo was het gisteren ook. Laten we daar blij mee zijn! Als we Atlético Madrid zo zien spelen - met strijd en met het hart - dan vinden we dat toch ook mooi?

Ik had ook veel strijd verwacht. Ajax mocht niet verliezen, Feyenoord wilde prestige terugwinnen bij de supporters. Dirk Kuyt en Joël Veltman waren aan beide kanten de besten. Veltman speelde goed, maar wat Kuyt liet zien was pas echt knap. Hij won bijna al zijn kopduels. Dat is een kwestie van mentaliteit. Later kwam Michiel Kramer erin, die is ongeveer 25 centimeter groter dan Kuyt. Maar die won dus maar één kopduel - en dat balletje kon Cillessen gemakkelijk vangen.

Bij Kuyt zit de mentaliteit in zijn genen. Op oudere leeftijd werkt hij zich nog drie slagen in de rondte. Hij sprint, hij knokt, hij sleurt. Nee, dan Kramer. Die speelde bij ADO beter. Je snapt toch niet, dat hij, als echte supporter van Feyenoord, de duels uit de weg gaat. Hij laat het gewoon niet zien.

Bij Ajax vielen Klaassen en Bazoer op. Nee, niet omdat ze goed speelden. Maar omdat ze de hele wedstrijd liepen te zaniken en te zeuren. Dat viel me vooral van Klaassen tegen. Dat vind ik meestal een heel reële jongen. Maar werd hij of Bazoer eens een keer aangeraakt, dan kwam er steeds een duik achteraan. Ik vind overigens dat er overdreven wordt gedaan over Bazoer. Alsof hij geweldig is. Maar gisteren zag ik hem hele fases niet, net als Gudelj en El Ghazi trouwens, en Tapia van Feyenoord.

Feyenoord had gisteren ook kunnen winnen. Er waren mogelijkheden genoeg om er bij Ajax doorheen te lopen. Ik vond het kwaliteitsverschil niet groot. Bij rust had het 3-1 voor Feyenoord kunnen staan. Jammer dat het inbrengen van Elia achteraf een mispeer bleek. Want anders was Feyenoord in de tweede helft veel gevaarlijker geworden. De winnende goal van Ajax was een kopie van de winnende goal van Heerenveen tegen Feyenoord, tien dagen geleden.

Dat was nou een voorbeeld van wat ik altijd zeg: Hoe meer verdedigers er staan, hoe vervelender het wordt. Als er nou maar eentje had gestaan, en misschien nog een ander in de buurt. Maar de een op de rand van de zestien wist niet wat de anderen zouden doen. Zo kwam de bal bij Bazoer, die een mooie goal maakte. Maar had Botteghin er in zijn eentje gestaan, dan was de bal gewoon weggerost hoor.

Ik vraag me wel af of er iemand is bij Feyenoord die zit met die serie van zes verloren wedstrijden. Ik begreep deze week dat men bij de club best tevreden is als Feyenoord derde wordt, terwijl dezelfde bestuurders eerder zeiden dat Feyenoord dit jaar zo lang mogelijk zou meedoen om de titel. Eerder klaagden de trainers Koeman en Rutten al over het gebrekkige topsportklimaat in de Kuip. Ze hebben gelijk gehad, dat wordt nu weer bevestigd.

Toen ik bij Feyenoord speelde en trainde, zat ik toch niet bij een club die lekker wilde meespelen? Natuurlijk niet! Ik speelde met voetballers die, laat ik het netjes zeggen, er prijs op stelden dat we zouden winnen. En als er eentje bij zat die zijn best niet deed, dan trokken we hem aan zijn oren. Als je Elia gisteren zag invallen! Of Kramer. Je mag best teleurgesteld of boos zijn dat je niet speelt, maar ga dan niet lopen koeren. Nee, laat het zien op het veld!
Willemgod ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_159748801
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:12 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Willemgod ^O^
Hij snapt er weer eens helemaal niets van. Kuyt speelde een draak van een wedstrijd.
pi_159748843
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:15 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hij snapt er weer eens helemaal niets van. Kuyt speelde een draak van een wedstrijd.
Nee hoor, dat zeggen alleen mensen met een IQ beneden de 80.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')