Nou ja, daardoor kunnen ze over een paar weken ook in één klap 10e staan.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het enige geluk dat Feyenoord heeft; er zijn dit jaar niet echte subtoppers.
Weinig constante ploegen dit jaar. AZ won vorig jaar zowat alle wedstrijden tegen de ploegen in het rechterrijtje bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het enige geluk dat Feyenoord heeft; er zijn dit jaar niet echte subtoppers.
Net alsof ze PEC, Heracles en Twente-uit zomaar gaan winnenquote:Op zondag 7 februari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft bijna alle moeilijke wedstrijden gehad. Alleen nog FC Utrecht en Vitesse uit. Thuiswedstrijden worden nu heel makkelijk.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ziet er stelselmatig uit alsof hij een lijn op heeft. Dat is ongeveer mijn mening over cocu.
Twente - Ajax 2-2quote:Op zondag 7 februari 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente uit, nou poe poe poe poe poe.
Coke-uquote:Op zondag 7 februari 2016 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ziet er stelselmatig uit alsof hij een lijn op heeft. Dat is ongeveer mijn mening over cocu.
Twente is heel wisselvallig, soms kunnen ze er geen klap van, dan winnen ze ineens makkelijk van ploegen als Heracles en Heerenveenquote:
De bekerfinale verliezen en 12e worden is inderdaad heel boeiend.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Lekker interessant die derde plek. Gewoon de beker winnen en twaalfde worden. #lekkerboeienddatlaatste
Die bazoer speelde een kutwedstrijd man. Alleen dat zondagsschot wat erin vloog meer niet gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:37 schreef Jihawti het volgende:
Het verschil heette gewoon Bazoer. Wat een prachtkerel is dat. Vergelijk dat eens met Vilhena qua spelinzicht, team- en positiespel en vooral ZIJN TAKEN UITVOEREN. Vilhena is vergeleken bij hem een junior. Qua grote bek is het net omgekeerd helaas.
Stiekem ben ik het hier wel mee eens. Ik betrapte mezelf erop dat ik eigenlijk totaal geen Klassiekerkoorts heb gehad de afgelopen dagen en dat ik ook nauwelijks een kutgevoel heb overgehouden aan vanmiddag. Terwijl ik al sinds de loting donderdag zit te stuiteren om die halve finale te spelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Lekker interessant die derde plek. Gewoon de beker winnen en twaalfde worden. #lekkerboeienddatlaatste
De beker winnen is inderdaad het belangrijkste.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. De aankomende eredivisiepotjes voelen bijna als oefenpotjes ter voorbereiding van die halve finale.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik het hier wel mee eens. Ik betrapte mezelf erop dat ik eigenlijk totaal geen Klassiekerkoorts heb gehad de afgelopen dagen en dat ik ook nauwelijks een kutgevoel heb overgehouden aan vanmiddag. Terwijl ik al sinds de loting donderdag zit te stuiteren om die halve finale te spelen.
Zo denk ik er niet over. Het is klote om te verliezen, het is dubbelklote om van Ajax te verliezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. De aankomende eredivisiepotjes voelen bijna als oefenpotjes ter voorbereiding van die halve finale.
Deze wedstrijd telde wel iets zwaarder ja, maar dit was de laatste topwedstrijd van het jaar. Welke wedstrijd wordt verder nog boeiend? Utrecht uit? Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo denk ik er niet over. Het is klote om te verliezen, het is dubbelklote om van Ajax te verliezen.
Ik kan niet aan verliezen wennen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd telde wel iets zwaarder ja, maar dit was de laatste topwedstrijd van het jaar. Welke wedstrijd wordt verder nog boeiend? Utrecht uit? Dat is het wel zo'n beetje.
Nope. Probeer het mezelf van tevoren wel aan te praten: no span, komt goed. Na afloop ben ik er even ziek van als altijd.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ook niet na 13 rampseizoenen? (dan reken ik vanaf 2003-2004)
Soort van zelfkastijding dus.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Probeer het mezelf van tevoren wel aan te praten: no span, komt goed. Na afloop ben ik er even ziek van als altijd.
De Coolsingel bleef leeg moet je eens lezen. Dat verhaal komt elke 5 jaar weer opnieuw terug.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kwam deze een paar weken geleden nog tegen, destijds gekocht. Toen al verschenen er dit soort tijdschriften/boeken met dezelfde boodschap. En toen moest de echte pure ellende nog beginnen.![]()
[ afbeelding ]
Heb ik al gelezen, is uit 97 als ik me niet vergisquote:Op maandag 8 februari 2016 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Coolsingel bleef leeg moet je eens lezen. Dat verhaal komt elke 5 jaar weer opnieuw terug.
Klopt. Maar toch... Feyenoordquote:Op maandag 8 februari 2016 00:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb ik al gelezen, is uit 97 als ik me niet vergisEigenlijk is het al sinds begin jaren 80 ellende, een paar incidentele prijzen uitgezonderd.
Het blijft een speciale club. Maar het jarenlange wanbeleid heeft de passie bij mij wel iets afgezwakt. Respect dat je de club nog even fanatiek als altijd blijft steunen.quote:
13 rampseizoenen? Dan leg je de lat wel erg hoog. Rampseizoenen waren hoogstens 2006/07, 2008/09 en 2010/11. De andere seizoenen waren ook niet top ofzo, maar in 2007/08 wonnen we de beker en bij de rest eindigden we top 3 en/of deden we het wel leuk in Europa. We moeten zeker meer eisen dan dat, maar rampseizoenen vind ik te negatief. Maar goed, ik kijk pas naar Feyenoord sinds 2001.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ook niet na 13 rampseizoenen? (dan reken ik vanaf 2003-2004)
Ligt eraan hoe je rampseizoen definieert. Het seizoen met Gullit werd destijds ook als rampseizoen gezien vanwege het grote aantal nederlagen. In 2005-2006 verloren we de een na de andere wedstrijd in de laatste minuut en gingen we er uiteindelijk 2 keer kansloos af tegen Ajax in de play-offs. Het bekerseizoen 2007-2008 ging eigenlijk ook helemaal nergens over, alleen maar makkelijke tegenstanders gehad in de road to the final en in de competitie helemaal niets gepresteerd. (tegen alle toppers kansloos van het veld) Al was ik wel heel blij met de beker.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
13 rampseizoenen? Dan leg je de lat wel erg hoog. Rampseizoenen waren hoogstens 2006/07, 2008/09 en 2010/11. De andere seizoenen waren ook niet top ofzo, maar in 2007/08 wonnen we de beker en bij de rest eindigden we top 3 en/of deden we het wel leuk in Europa. We moeten zeker meer eisen dan dat, maar rampseizoenen vind ik te negatief. Maar goed, ik kijk pas naar Feyenoord sinds 2001.
Nee man, verliezen blijft kut en (eventueel) in de grauwe middenmoot eindigen is gewoon niet leuk, ook al zouden we de beker winnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. De aankomende eredivisiepotjes voelen bijna als oefenpotjes ter voorbereiding van die halve finale.
Ga je de tyfus schamen dan prutsers :'fquote:Feyenoord is met zes competitienederlagen op rij een van de slechtst presterende clubs van het hele continent, zo zocht Voetbal International uit. In heel Europa zijn slechts twee clubs bezig aan een nog slechtere serie dan de Rotterdammers.
Feyenoord ging zondag met 2-1 onderuit tegen rivaal Ajax, nadat het eerder al verloren had van ADO Den Haag, SC Heerenveen, AZ, PSV en NEC. Met die dramatische serie is Feyenoord niet alleen de club met de meeste nederlagen achter elkaar in Nederland, maar bijna in heel Europa.
Slechts twee clubs zijn in nog slechtere vorm dan de Rotterdammers. Het Tsjechische Banik Ostrava heeft met zeven competitienederlagen een behoorlijke dip, terwijl het Oekraïense Metallurg Zaporizhya met acht verliespartijen op rij ook betere tijden gekend heeft. Opvallend is dat deze twee ploegen stijf onderaan staan in hun respectievelijke competities, terwijl Feyenoord tot voor kort titelkandidaat was in de Eredivisie.
Hannover 96 verloor net als Feyenoord ook zes keer op rij, maar doet het op basis van doelsaldo net iets minder slecht dan de club van Giovanni van Bronckhorst. Met SC Cambuur, dat al vijf duels op rij verloor, levert de Eredivisie nog een club aan de Europese flopvijf.
Inderdaad. Het ergste vind ik de vergoelijke woorden vandaag nog, van zowel Gio als Kuyt. Woorden in de strekking dat het er in ieder geval weer beter uitzag en dat we tenminste niet zijn weggespeeld.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga je de tyfus schamen dan prutsers :'f
Dit inderdaad. Blij zijn omdat je niet volledig bent afgegaan. Nu snap ik dat je je als trainer ergens aan wilt vastklampen. Maar ik bespeur het steeds vaker, een gelijkspel daar wordt al bijna beschouwd als een overwinning..quote:Op maandag 8 februari 2016 00:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Het ergste vind ik de vergoelijke woorden vandaag nog, van zowel Gio als Kuyt. Woorden in de strekking dat het er in ieder geval weer beter uitzag en dat we tenminste niet zijn weggespeeld.
Daar waar ze bij PSV of Ajax in een vergelijkbare situatie furieus zouden zijn.
Over een gebrek aan topsportmentaliteit gesproken.
Jij bent niet zo slim he. Zuurstofgebrek gehad bij je geboorte?quote:Op maandag 8 februari 2016 00:50 schreef VXXLL het volgende:
Haha nu jullie achter elkaar verliezen boeit de competitie ineens niet meer
Ja en per direct #LEXTERUGquote:Op maandag 8 februari 2016 08:17 schreef Elan het volgende:
Het was bij vlagen weer verschrikkelijk.
Graag deze week nog Gio EXIT.
quote:Op maandag 8 februari 2016 08:17 schreef Elan het volgende:
Het was bij vlagen weer verschrikkelijk.
Graag deze week nog Gio EXIT.
Wat?quote:
Jij bent echt vreselijk dom.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat?
Het is toch niet de schuld van Gudde of Van Geel dat het in de tweede helft weer totaal in elkaar stort.
6 nederlagen op rij dat presteerde zelfs Been of Erwin Koeman niet met aanzienlijk waardelozer materiaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |