Nou ja, daardoor kunnen ze over een paar weken ook in één klap 10e staan.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het enige geluk dat Feyenoord heeft; er zijn dit jaar niet echte subtoppers.
Weinig constante ploegen dit jaar. AZ won vorig jaar zowat alle wedstrijden tegen de ploegen in het rechterrijtje bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het enige geluk dat Feyenoord heeft; er zijn dit jaar niet echte subtoppers.
Net alsof ze PEC, Heracles en Twente-uit zomaar gaan winnenquote:Op zondag 7 februari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft bijna alle moeilijke wedstrijden gehad. Alleen nog FC Utrecht en Vitesse uit. Thuiswedstrijden worden nu heel makkelijk.
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ziet er stelselmatig uit alsof hij een lijn op heeft. Dat is ongeveer mijn mening over cocu.
Twente - Ajax 2-2quote:Op zondag 7 februari 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente uit, nou poe poe poe poe poe.
Coke-uquote:Op zondag 7 februari 2016 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ziet er stelselmatig uit alsof hij een lijn op heeft. Dat is ongeveer mijn mening over cocu.
Twente is heel wisselvallig, soms kunnen ze er geen klap van, dan winnen ze ineens makkelijk van ploegen als Heracles en Heerenveenquote:
De bekerfinale verliezen en 12e worden is inderdaad heel boeiend.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Lekker interessant die derde plek. Gewoon de beker winnen en twaalfde worden. #lekkerboeienddatlaatste
Die bazoer speelde een kutwedstrijd man. Alleen dat zondagsschot wat erin vloog meer niet gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:37 schreef Jihawti het volgende:
Het verschil heette gewoon Bazoer. Wat een prachtkerel is dat. Vergelijk dat eens met Vilhena qua spelinzicht, team- en positiespel en vooral ZIJN TAKEN UITVOEREN. Vilhena is vergeleken bij hem een junior. Qua grote bek is het net omgekeerd helaas.
Stiekem ben ik het hier wel mee eens. Ik betrapte mezelf erop dat ik eigenlijk totaal geen Klassiekerkoorts heb gehad de afgelopen dagen en dat ik ook nauwelijks een kutgevoel heb overgehouden aan vanmiddag. Terwijl ik al sinds de loting donderdag zit te stuiteren om die halve finale te spelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Lekker interessant die derde plek. Gewoon de beker winnen en twaalfde worden. #lekkerboeienddatlaatste
De beker winnen is inderdaad het belangrijkste.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. De aankomende eredivisiepotjes voelen bijna als oefenpotjes ter voorbereiding van die halve finale.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik het hier wel mee eens. Ik betrapte mezelf erop dat ik eigenlijk totaal geen Klassiekerkoorts heb gehad de afgelopen dagen en dat ik ook nauwelijks een kutgevoel heb overgehouden aan vanmiddag. Terwijl ik al sinds de loting donderdag zit te stuiteren om die halve finale te spelen.
Zo denk ik er niet over. Het is klote om te verliezen, het is dubbelklote om van Ajax te verliezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. De aankomende eredivisiepotjes voelen bijna als oefenpotjes ter voorbereiding van die halve finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |