Nom!quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:35 schreef minilot het volgende:
Bazenontbijt vandaag! Dikke plak volkoren Jeroenbrood besmeerd met boter en licht getoast in een koekenpannetje, opgegeten met stinkende abdijkaas en in marsala gestoofde rode ui.
[ afbeelding ]
Merk je nu ook verschil omdat het vakantie is?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup, maar over de hele dag een zo-zo omzet. Maar dat is iets wat er denk ik gewoon een beetje in moet bij mijzelf, dat die weekdagen enorm fluctueren
Bovenaan en twee foto's!quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef Isegrim het volgende:
http://rotterdam.htspt.nl/5x-rotterdams-brood/
Ik had niet door dat het vakantie was, maar dat kan de ernstige rust misschien wat verklaren jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Merk je nu ook verschil omdat het vakantie is?
Misschien moet er nog gewend worden dat jullie ook op donderdag open zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister echt een kutdag. 8 mensen ofzorustigste dag ooit.
Vandaag prima dag zoloopt lekker door.
Vorige week lag de omzet zeven keer hoger op donderdag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet er nog gewend worden dat jullie ook op donderdag open zijn?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vorige week lag de omzet zeven keer hoger op donderdag.
Nee geen peil op te trekken. Denk dat ik ga kijken of ik voor WO/do 1 deeg maak en naar behoefte bak gedurende de dag. Koeling kouder, dan moet ik dat best 24 uur kunnen rekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, daar kan je dan niets mee qua conclusies trekken
Bij Ja Wol?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
Vriendin van mij heeft regelmatig breiles in de zwaanshalsstraat, die straat parallel aan jullie in elk geval, dus die ben ik jullie kant op aan t sturen
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:13 schreef Isegrim het volgende:
Restaurant dat al klant is wil brioche voor amuses en roggebrood met gedroogde vruchten voor kaasplank gaan afnemen.
Sinaasappel!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:18 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]![]()
Ik zag op FB een abrikozenbrioche voorbij komenligt die volgende week zaterdag in de winkel? Want dan wil ik er bij deze eentje bestellen.
Oh, oeps, verkeerd gelezen danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinaasappel!
Ik denk wel dat ik daar wat van ga maken volgende week. Ze zijn wel heel bewerkelijk, dus die worden onderdeel van het op=op-assortiment. Maar voor een fokker maak ik graag een uitzondering.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:36 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, oeps, verkeerd gelezen danMaar lijkt me heerlijk, graag! Zal je later via FB nog wel een berichtje sturen voor de volledige bestelling
http://sourdough.com/recipes/briochequote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Een Breioche? Wat gebruik je nu als recept trouwens, ik die van Julia Child
Dankquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://sourdough.com/recipes/brioche
Hoe dom ben je dan, loopt zeker ook met een ijsje een boekwinkel binnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:47 schreef Isegrim het volgende:
Iemand beledigd omdat haar hond de winkel niet in mocht. Ze was al binnen. Er hangt gewoon een bordje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:01 schreef Isegrim het volgende:
komt vast iets over op facebook, hondenhaters daaro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik helemaal. Morgen geen workshop toch! Uitrusten 2.0quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef Isegrim het volgende:
Mijn eerste wens als we daar geld voor hebben: iemand betalen om schoon te maken. Eerst van 04:30 tot 17:00 bakken en verkopen en daarna van 17:00 tot 19:00 schoonmaken =.
Mij mag je in overgebleven brood betalen om schoon te makenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef Isegrim het volgende:
Mijn eerste wens als we daar geld voor hebben: iemand betalen om schoon te maken. Eerst van 04:30 tot 17:00 bakken en verkopen en daarna van 17:00 tot 19:00 schoonmaken =.
Applaus!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:26 schreef Isegrim het volgende:
Vorige week zaterdag record. Deze week record van vorige week zaterdag verbeterd.
Deal! Wanneer begin je? Kan het nu?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mij mag je in overgebleven brood betalen om schoon te maken
Ik ga over 2 minuten weg. Doe er alleen wel een klein uurtje over. Als je dan nog wat aan me hebt, prima.quote:
Je meent het nog ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 minuten weg. Doe er alleen wel een klein uurtje over. Als je dan nog wat aan me hebt, prima.
Normaal ben ik op zaterdag om 17.00 uur klaar en kan ik een uurtje later helpen.
Hee daar gaan wij morgen heenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:25 schreef Isegrim het volgende:
Morgen wel workshop! En maandag Bakkersvak in het Autotron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |