Dat wel, vooral ook door de grootsheid en daardoor de gedragenheid van het gebaar. Dit kan ook gewoon een groepje van 5-10 man zijn geweest.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vermeer is opgehangen, Defour onthoofd. Al vind ik die van Defour nog wel extremer.
Carlos?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef cofox het volgende:
[..]
Is ze ook maak je daar maar niet druk om doe groeten aan de familie van Carlos als je ziet
Ik vind het een mooie prijs.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kansloze wedstrijden. Oefenpartijtjes om een fruitschaal.
Nee, dat zijn de poppen waar ze mee spelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:32 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik schijt ze altijd uit na het ontbijt
Ik zag laats een eckte van vak 410 voorbij fietsen hij droeg Stone Icelandquote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ken ook een gast die daar zit. Meelopers met een grote bek.
Zucht.. Ik had de vaudt niet eens gezienquote:Op zondag 7 februari 2016 15:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Carlo... Ik probeer hem te helpen de fouten uit zijn zieke troll acties te halen.
Als NEC wint, zakt Feyenoord nog een plaatsje...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie is dat? Speelt ie bij ons? Zo niet, verkeerd topic.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:36 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik noem deze duo penotti gewoon liefkozend Carlos zo ken ik hem toen ik hem voor het eerst in 1983 tegen kwam
Als NEC wint staan jullie 5e.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie is dat? Speelt ie bij ons? Zo niet, verkeerd topic.
Ik zag, met name in de eerste helft, een Feyenoord dat ik de afgelopen 6 wedstrijden niet meer heb gezien. Ajax uit kan je nou eenmaal verliezen. En gebaseerd op het verleden en in onze huidige hoedanigheid, lag het ook in de lijn der verwachting dat we zouden verliezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je liever dat ze het over het voetbal van Feyenoord gaan hebben?
Begon prima inderdaad, dat deed hij goed. Wissels vond ik dan weer raar, want je had het tot de 2-1 eigenlijk prima voor elkaar. Met een middenveld dat veel beter functioneerde dan de afgelopen tijd. Vervolgens gaan we 4-2-4 spelen en krijgt Ajax nog 40-45 mogelijkheden om uit te lopen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Kan het hier weer over voetbal gaan jongens?
Ik vond de opstelling echt top. Heel slim van Gio.
Wat een gezag en autoriteit straal jij uitquote:Op zondag 7 februari 2016 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Dit gaat zo niet goed. Even afkoelen jongens.
En weer openenkele reacties verwijderd. Hou het ontopic, racistische posts worden hier NIET getolereerd.
Laat mij er eens buiten, ongelofelijk pakje blanke vla dat je me daar bent!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Zo Kapo. Jouw post met "Dan lees je het toch niet" wordt klaarblijkelijk geschaard onder
Hou het ontopic, racistische posts worden hier NIET getolereerd
Dus je bent gewaarschuwd, vlerk
Ik vond het te laf in de tweede helft. Tuurlijk als je in de eerste helft 1-2 maakt (Vilhena) mag je best wat naar achter leunen, maar niet met 1-1. Zij voelde dat we niet meer vooruit durfde en het begon te lopen bij hen. Ja dan voel je de bui al hangen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Begon prima inderdaad, dat deed hij goed. Wissels vond ik dan weer raar, want je had het tot de 2-1 eigenlijk prima voor elkaar. Met een middenveld dat veel beter functioneerde dan de afgelopen tijd. Vervolgens gaan we 4-2-4 spelen en krijgt Ajax nog 40-45 mogelijkheden om uit te lopen.
Zou lekker 4-2-3-1 blijven spelen in ieder geval.
Eens. Al vraag ik me af hoelang Elia en Karsdorp nog mogen blijven stuntelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Ach onder Gio duurt dat wel even hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 16:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Al vraag ik me af hoelang Elia en Karsdorp nog mogen blijven stuntelen.
Karsdorp blijft wel staan. Elia zat vandaag al bankie, dus die staat er niet meer goed op.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Karsdorp laat wekelijks verdedigend steken vallen en voegt aanvallend niks toe. Probleem is dat je geen echte vervanger hebt. Elia zit terecht op de bank inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Karsdorp blijft wel staan. Elia zat vandaag al bankie, dus die staat er niet meer goed op.
Probleem is gewoon dat je geen geschikte vervangers hebt. Al leidde Bilal de 0-1 vandaag wel op fraaie wijze in.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lol, ik was iets te laat.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Karsdorp laat wekelijks verdedigend steken vallen en voegt aanvallend niks toe. Probleem is dat je geen echte vervanger hebt. Elia zit terecht op de bank inderdaad.
Wat is het eredivisierecord eigenlijk?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:18 schreef hafcfan het volgende:
Wij hadden 0 uit 7. Jullie kunnen ons mooi evenaren.
Dit jaar is het hier ook matig anders. Gaat een gelijkspelletje worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:21 schreef De_Pel het volgende:
Volgende week PEC uit ga je ook gewoon verliezen. Sta je ineens nog Max. 5 punten van het rechter rijtje.
Aanvallend is hij juist wel goed toch? Heeft al aardig wat assists op zijn naam staan ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Karsdorp laat wekelijks verdedigend steken vallen en voegt aanvallend niks toe. Probleem is dat je geen echte vervanger hebt. Elia zit terecht op de bank inderdaad.
met Van der Hart in het doel heb je best kansen !!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:21 schreef De_Pel het volgende:
Volgende week PEC uit ga je ook gewoon verliezen. Sta je ineens nog Max. 5 punten van het rechter rijtje.
Hij is heel veel slechter gaan spelen. Er is helemaal niks meer over van de goede vorm van begin dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:22 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Aanvallend is hij juist wel goed toch? Heeft al aardig wat assists op zijn naam staan ook.
Ik kijk geen volledige wedstrijden van Feyenoord, dus ik kan hier niet echt over oordelen. Maar wat ik wel weet is dat heel veel mensen lovend waren over die jongen. Is hij zo veel slechter gaan spelen?
Gevalletje Ricardo van Rhijn dus. Zonde.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij is heel veel slechter gaan spelen. Er is helemaal niks meer over van de goede vorm van begin dit seizoen.
Moet je wel minstens 2-3 keer tussen de palen mikken, zie ik nog niet gebeuren...quote:Op zondag 7 februari 2016 16:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
met Van der Hart in het doel heb je best kansen !!
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef cofox het volgende:
[..]
Is ze ook maak je daar maar niet druk om doe groeten aan de familie van Carlos als je ziet
Vriezenveenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie Feyenoord geen kampioen meer worden, wat jullie?
PEC kan er niks van dat winnen jullie wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:21 schreef De_Pel het volgende:
Nog niet gebeurt sinds de rentree van PECquote:Op zondag 7 februari 2016 16:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PEC kan er niks van dat winnen jullie wel.
bij Feyenoord ook, maar Van Geel weet dan dat hij ook niet te handhaven is.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Gelukkig geen doordeweeks optreden dit keer. Ze hebben de tijd om zich op te laden tegen zwolle hard nodig.
Nog een nederlaag kan echt niet meer.
Als dit bij PSV of Ajax aan de hand was waren er al lang koppen gerold .
Klopt, maar dat zijn ook topclubs.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Als dit bij PSV of Ajax aan de hand was waren er al lang koppen gerold .
Als dat betekent dat Gudde ook ophoepelt, is dat zo'n slecht idee nog niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat als er 3 belangrijke pionnen wegvallen in korte tijd, het eerste elftal beter gaat spelen. Misschien hopen ze met rust in de tent het elftal weer op de rails te krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
bij Feyenoord ook, maar Van Geel weet dan dat hij ook niet te handhaven is.
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gaan we überhaupt ooit nog winnen? Begint zo langzamerhand ook wel een zeer pijnlijk verhaal te worden.
Misschien is er wel te veel rust (gelatenheid) in de tent.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Gudde ook ophoepelt, is dat zo'n slecht idee nog niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat als er 3 belangrijke pionnen wegvallen in korte tijd, het eerste elftal beter gaat spelen. Misschien hopen ze met rust in de tent het elftal weer op de rails te krijgen.
Retorische vraag.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gaan we überhaupt ooit nog winnen in de Arena? Begint zo langzamerhand ook wel een zeer pijnlijk verhaal te worden.
Natuurlijk niet. Of we nou goed of slecht spelen, aan het eind verliezen we daar altijd. Moeten we mee leren leven.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gaan we überhaupt ooit nog winnen in de Arena? Begint zo langzamerhand ook wel een zeer pijnlijk verhaal te worden.
True.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Of we nou goed of slecht spelen, aan het eind verliezen we daar altijd. Moeten we mee leren leven.
Ze hebben ook nog niet zo'n slecht team gehad sinds de rentree.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog niet gebeurt sinds de rentree van PEC
De supportersquote:Op zondag 7 februari 2016 16:53 schreef cofox het volgende:
Het bestuur moet handelen in het belang van de club en supporters
Zonder de supporters geen club vriendquote:Op zondag 7 februari 2016 16:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De supporters... Over een opportunistisch zooitje gesproken
Met supporters die het beleid bepalen krijg je Twentse tafrelen. Succes met je degradatie-angstenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:56 schreef cofox het volgende:
[..]
Zonder de supporters geen club vriend
Twente ja dat is ook echt de schuld van de supportersquote:Op zondag 7 februari 2016 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met supporters die het beleid bepalen krijg je Twentse tafrelen. Succes met je degradatie-angsten
Idd. En dan te bedenken dat dit pas zijn eerste seizoen als trainer is. Wij gaan nog heel veel plezier beleven aan Gioquote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel interessant om te zien hoe Utrecht en AZ het de komende weken gaan doen. Utrecht is een stuk wisselvalliger dan AZ, ben bang dat AZ met Vlaar dit jaar niet veel wedstrijden meer gaat verliezen.quote:
Echt hè. Ik heb hem zelden zo goed zien fluitenquote:Op zondag 7 februari 2016 17:24 schreef H.FR het volgende:
Blom was verrassend genoeg trouwens prima. Mag ook gezegd worden.
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:24 schreef H.FR het volgende:
Blom was verrassend genoeg trouwens prima. Mag ook gezegd worden.
Dat zeker.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Al is 't gewoon nog steeds een mongool.
Zoiets heeft mediatraining.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef heiden6 het volgende:
Wij hebben een paar simpele zielen rondlopen, maar hier komt ook geen zinnig woord uit zeg.
Wat een filosoof.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef heiden6 het volgende:
Wij hebben een paar simpele zielen rondlopen, maar hier komt ook geen zinnig woord uit zeg.
Angstcultuur bij Ajaxquote:
Nog zo'n miskoop.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:08 schreef GGMM het volgende:
Wat maakte Botteghin een hoop fouten vandaag zeg.
Ik dacht even dat je Kuyt een goede speler noemde.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, op Kuijt na zijn er niet echt hele goede spelers aangekocht dit seizoen..
Ik vind dat hij het wel aardig doet dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Kuyt een goede speler noemde.
Vanmiddag toch wel bewezen dat ie het gewoon niet meer aankan. Wat trouwens geen schande is op die leeftijd. Het is gewoon op bij Kuyt.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het wel aardig doet dit seizoen.
Meh, om z'n seizoen te beoordelen op basis van deze wedstrijd vind ik wat kortzichtig. Heeft genoeg prima wedstrijden gespeeld dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Vanmiddag toch wel bewezen dat ie het gewoon niet meer aankan. Wat trouwens geen schande is op die leeftijd. Het is gewoon op bij Kuyt.
Klopt en hij wordt alleen maar slechter, toch een paar seizoenen te laat teruggekeerd naar Feyenoord om nog een rol van betekenis te kunnen spelen. Maar ja, laten we eerlijk zijn, mét Kuyt in goede doen, tijdens zijn eerdere periode bij Feyenoord met o.a. Kalou, werd Feyenoord ook geen kampioenquote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Vanmiddag toch wel bewezen dat ie het gewoon niet meer aankan. Wat trouwens geen schande is op die leeftijd. Het is gewoon op bij Kuyt.
En weer slaag je er niet in om grappig te zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hulde aan het feyenoord publiek vanmiddag, deze hebben zich voorbeeldig gedragen
En toen sommige dat hier beweerde voor er een wedstrijd gespeeld was, toen werden die voor idioot verklaard.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |