bij Feyenoord ook, maar Van Geel weet dan dat hij ook niet te handhaven is.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Gelukkig geen doordeweeks optreden dit keer. Ze hebben de tijd om zich op te laden tegen zwolle hard nodig.
Nog een nederlaag kan echt niet meer.
Als dit bij PSV of Ajax aan de hand was waren er al lang koppen gerold .
Klopt, maar dat zijn ook topclubs.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Als dit bij PSV of Ajax aan de hand was waren er al lang koppen gerold .
Als dat betekent dat Gudde ook ophoepelt, is dat zo'n slecht idee nog niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat als er 3 belangrijke pionnen wegvallen in korte tijd, het eerste elftal beter gaat spelen. Misschien hopen ze met rust in de tent het elftal weer op de rails te krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
bij Feyenoord ook, maar Van Geel weet dan dat hij ook niet te handhaven is.
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gaan we überhaupt ooit nog winnen? Begint zo langzamerhand ook wel een zeer pijnlijk verhaal te worden.
Misschien is er wel te veel rust (gelatenheid) in de tent.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Gudde ook ophoepelt, is dat zo'n slecht idee nog niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat als er 3 belangrijke pionnen wegvallen in korte tijd, het eerste elftal beter gaat spelen. Misschien hopen ze met rust in de tent het elftal weer op de rails te krijgen.
Retorische vraag.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gaan we überhaupt ooit nog winnen in de Arena? Begint zo langzamerhand ook wel een zeer pijnlijk verhaal te worden.
Natuurlijk niet. Of we nou goed of slecht spelen, aan het eind verliezen we daar altijd. Moeten we mee leren leven.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gaan we überhaupt ooit nog winnen in de Arena? Begint zo langzamerhand ook wel een zeer pijnlijk verhaal te worden.
True.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Of we nou goed of slecht spelen, aan het eind verliezen we daar altijd. Moeten we mee leren leven.
Ze hebben ook nog niet zo'n slecht team gehad sinds de rentree.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog niet gebeurt sinds de rentree van PEC
De supportersquote:Op zondag 7 februari 2016 16:53 schreef cofox het volgende:
Het bestuur moet handelen in het belang van de club en supporters
Zonder de supporters geen club vriendquote:Op zondag 7 februari 2016 16:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De supporters... Over een opportunistisch zooitje gesproken
Met supporters die het beleid bepalen krijg je Twentse tafrelen. Succes met je degradatie-angstenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:56 schreef cofox het volgende:
[..]
Zonder de supporters geen club vriend
Twente ja dat is ook echt de schuld van de supportersquote:Op zondag 7 februari 2016 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met supporters die het beleid bepalen krijg je Twentse tafrelen. Succes met je degradatie-angsten
Idd. En dan te bedenken dat dit pas zijn eerste seizoen als trainer is. Wij gaan nog heel veel plezier beleven aan Gioquote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Kan het hier weer over voetbal gaan jongens?
Ik vond de opstelling echt top. Heel slim van Gio.
Het is wel interessant om te zien hoe Utrecht en AZ het de komende weken gaan doen. Utrecht is een stuk wisselvalliger dan AZ, ben bang dat AZ met Vlaar dit jaar niet veel wedstrijden meer gaat verliezen.quote:
Echt hè. Ik heb hem zelden zo goed zien fluitenquote:Op zondag 7 februari 2016 17:24 schreef H.FR het volgende:
Blom was verrassend genoeg trouwens prima. Mag ook gezegd worden.
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:24 schreef H.FR het volgende:
Blom was verrassend genoeg trouwens prima. Mag ook gezegd worden.
Dat zeker.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Al is 't gewoon nog steeds een mongool.
Zoiets heeft mediatraining.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef heiden6 het volgende:
Wij hebben een paar simpele zielen rondlopen, maar hier komt ook geen zinnig woord uit zeg.
Wat een filosoof.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef heiden6 het volgende:
Wij hebben een paar simpele zielen rondlopen, maar hier komt ook geen zinnig woord uit zeg.
Angstcultuur bij Ajaxquote:
Nog zo'n miskoop.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:08 schreef GGMM het volgende:
Wat maakte Botteghin een hoop fouten vandaag zeg.
Ik dacht even dat je Kuyt een goede speler noemde.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, op Kuijt na zijn er niet echt hele goede spelers aangekocht dit seizoen..
Ik vind dat hij het wel aardig doet dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Kuyt een goede speler noemde.
Vanmiddag toch wel bewezen dat ie het gewoon niet meer aankan. Wat trouwens geen schande is op die leeftijd. Het is gewoon op bij Kuyt.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het wel aardig doet dit seizoen.
Meh, om z'n seizoen te beoordelen op basis van deze wedstrijd vind ik wat kortzichtig. Heeft genoeg prima wedstrijden gespeeld dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Vanmiddag toch wel bewezen dat ie het gewoon niet meer aankan. Wat trouwens geen schande is op die leeftijd. Het is gewoon op bij Kuyt.
Klopt en hij wordt alleen maar slechter, toch een paar seizoenen te laat teruggekeerd naar Feyenoord om nog een rol van betekenis te kunnen spelen. Maar ja, laten we eerlijk zijn, mét Kuyt in goede doen, tijdens zijn eerdere periode bij Feyenoord met o.a. Kalou, werd Feyenoord ook geen kampioenquote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Vanmiddag toch wel bewezen dat ie het gewoon niet meer aankan. Wat trouwens geen schande is op die leeftijd. Het is gewoon op bij Kuyt.
En weer slaag je er niet in om grappig te zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hulde aan het feyenoord publiek vanmiddag, deze hebben zich voorbeeldig gedragen
En toen sommige dat hier beweerde voor er een wedstrijd gespeeld was, toen werden die voor idioot verklaard.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |