Zoiets heeft mediatraining.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef heiden6 het volgende:
Wij hebben een paar simpele zielen rondlopen, maar hier komt ook geen zinnig woord uit zeg.
Wat een filosoof.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef heiden6 het volgende:
Wij hebben een paar simpele zielen rondlopen, maar hier komt ook geen zinnig woord uit zeg.
Angstcultuur bij Ajaxquote:
Nog zo'n miskoop.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:08 schreef GGMM het volgende:
Wat maakte Botteghin een hoop fouten vandaag zeg.
Ik dacht even dat je Kuyt een goede speler noemde.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, op Kuijt na zijn er niet echt hele goede spelers aangekocht dit seizoen..
Ik vind dat hij het wel aardig doet dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Kuyt een goede speler noemde.
Vanmiddag toch wel bewezen dat ie het gewoon niet meer aankan. Wat trouwens geen schande is op die leeftijd. Het is gewoon op bij Kuyt.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat hij het wel aardig doet dit seizoen.
Meh, om z'n seizoen te beoordelen op basis van deze wedstrijd vind ik wat kortzichtig. Heeft genoeg prima wedstrijden gespeeld dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Vanmiddag toch wel bewezen dat ie het gewoon niet meer aankan. Wat trouwens geen schande is op die leeftijd. Het is gewoon op bij Kuyt.
Klopt en hij wordt alleen maar slechter, toch een paar seizoenen te laat teruggekeerd naar Feyenoord om nog een rol van betekenis te kunnen spelen. Maar ja, laten we eerlijk zijn, mét Kuyt in goede doen, tijdens zijn eerdere periode bij Feyenoord met o.a. Kalou, werd Feyenoord ook geen kampioenquote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Vanmiddag toch wel bewezen dat ie het gewoon niet meer aankan. Wat trouwens geen schande is op die leeftijd. Het is gewoon op bij Kuyt.
En weer slaag je er niet in om grappig te zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hulde aan het feyenoord publiek vanmiddag, deze hebben zich voorbeeldig gedragen
En toen sommige dat hier beweerde voor er een wedstrijd gespeeld was, toen werden die voor idioot verklaard.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |