Dat wel, vooral ook door de grootsheid en daardoor de gedragenheid van het gebaar. Dit kan ook gewoon een groepje van 5-10 man zijn geweest.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vermeer is opgehangen, Defour onthoofd. Al vind ik die van Defour nog wel extremer.
Carlos?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef cofox het volgende:
[..]
Is ze ook maak je daar maar niet druk om doe groeten aan de familie van Carlos als je ziet
Ik vind het een mooie prijs.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kansloze wedstrijden. Oefenpartijtjes om een fruitschaal.
Nee, dat zijn de poppen waar ze mee spelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:32 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik schijt ze altijd uit na het ontbijt
Ik zag laats een eckte van vak 410 voorbij fietsen hij droeg Stone Icelandquote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ken ook een gast die daar zit. Meelopers met een grote bek.
Zucht.. Ik had de vaudt niet eens gezienquote:Op zondag 7 februari 2016 15:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Carlo... Ik probeer hem te helpen de fouten uit zijn zieke troll acties te halen.
Als NEC wint, zakt Feyenoord nog een plaatsje...quote:Op zondag 7 februari 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie is dat? Speelt ie bij ons? Zo niet, verkeerd topic.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:36 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik noem deze duo penotti gewoon liefkozend Carlos zo ken ik hem toen ik hem voor het eerst in 1983 tegen kwam
Als NEC wint staan jullie 5e.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie is dat? Speelt ie bij ons? Zo niet, verkeerd topic.
Ik zag, met name in de eerste helft, een Feyenoord dat ik de afgelopen 6 wedstrijden niet meer heb gezien. Ajax uit kan je nou eenmaal verliezen. En gebaseerd op het verleden en in onze huidige hoedanigheid, lag het ook in de lijn der verwachting dat we zouden verliezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je liever dat ze het over het voetbal van Feyenoord gaan hebben?
Begon prima inderdaad, dat deed hij goed. Wissels vond ik dan weer raar, want je had het tot de 2-1 eigenlijk prima voor elkaar. Met een middenveld dat veel beter functioneerde dan de afgelopen tijd. Vervolgens gaan we 4-2-4 spelen en krijgt Ajax nog 40-45 mogelijkheden om uit te lopen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Kan het hier weer over voetbal gaan jongens?
Ik vond de opstelling echt top. Heel slim van Gio.
Wat een gezag en autoriteit straal jij uitquote:Op zondag 7 februari 2016 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Dit gaat zo niet goed. Even afkoelen jongens.
En weer openenkele reacties verwijderd. Hou het ontopic, racistische posts worden hier NIET getolereerd.
Laat mij er eens buiten, ongelofelijk pakje blanke vla dat je me daar bent!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Zo Kapo. Jouw post met "Dan lees je het toch niet" wordt klaarblijkelijk geschaard onder
Hou het ontopic, racistische posts worden hier NIET getolereerd
Dus je bent gewaarschuwd, vlerk
Ik vond het te laf in de tweede helft. Tuurlijk als je in de eerste helft 1-2 maakt (Vilhena) mag je best wat naar achter leunen, maar niet met 1-1. Zij voelde dat we niet meer vooruit durfde en het begon te lopen bij hen. Ja dan voel je de bui al hangen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Begon prima inderdaad, dat deed hij goed. Wissels vond ik dan weer raar, want je had het tot de 2-1 eigenlijk prima voor elkaar. Met een middenveld dat veel beter functioneerde dan de afgelopen tijd. Vervolgens gaan we 4-2-4 spelen en krijgt Ajax nog 40-45 mogelijkheden om uit te lopen.
Zou lekker 4-2-3-1 blijven spelen in ieder geval.
Eens. Al vraag ik me af hoelang Elia en Karsdorp nog mogen blijven stuntelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Kan het hier weer over voetbal gaan jongens?
Ik vond de opstelling echt top. Heel slim van Gio.
Ach onder Gio duurt dat wel even hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 16:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Al vraag ik me af hoelang Elia en Karsdorp nog mogen blijven stuntelen.
Karsdorp blijft wel staan. Elia zat vandaag al bankie, dus die staat er niet meer goed op.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Karsdorp laat wekelijks verdedigend steken vallen en voegt aanvallend niks toe. Probleem is dat je geen echte vervanger hebt. Elia zit terecht op de bank inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Karsdorp blijft wel staan. Elia zat vandaag al bankie, dus die staat er niet meer goed op.
Probleem is gewoon dat je geen geschikte vervangers hebt. Al leidde Bilal de 0-1 vandaag wel op fraaie wijze in.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lol, ik was iets te laat.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Karsdorp laat wekelijks verdedigend steken vallen en voegt aanvallend niks toe. Probleem is dat je geen echte vervanger hebt. Elia zit terecht op de bank inderdaad.
Wat is het eredivisierecord eigenlijk?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:18 schreef hafcfan het volgende:
Wij hadden 0 uit 7. Jullie kunnen ons mooi evenaren.
Dit jaar is het hier ook matig anders. Gaat een gelijkspelletje worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:21 schreef De_Pel het volgende:
Volgende week PEC uit ga je ook gewoon verliezen. Sta je ineens nog Max. 5 punten van het rechter rijtje.
Aanvallend is hij juist wel goed toch? Heeft al aardig wat assists op zijn naam staan ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Karsdorp laat wekelijks verdedigend steken vallen en voegt aanvallend niks toe. Probleem is dat je geen echte vervanger hebt. Elia zit terecht op de bank inderdaad.
met Van der Hart in het doel heb je best kansen !!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:21 schreef De_Pel het volgende:
Volgende week PEC uit ga je ook gewoon verliezen. Sta je ineens nog Max. 5 punten van het rechter rijtje.
Hij is heel veel slechter gaan spelen. Er is helemaal niks meer over van de goede vorm van begin dit seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:22 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Aanvallend is hij juist wel goed toch? Heeft al aardig wat assists op zijn naam staan ook.
Ik kijk geen volledige wedstrijden van Feyenoord, dus ik kan hier niet echt over oordelen. Maar wat ik wel weet is dat heel veel mensen lovend waren over die jongen. Is hij zo veel slechter gaan spelen?
Gevalletje Ricardo van Rhijn dus. Zonde.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij is heel veel slechter gaan spelen. Er is helemaal niks meer over van de goede vorm van begin dit seizoen.
Moet je wel minstens 2-3 keer tussen de palen mikken, zie ik nog niet gebeuren...quote:Op zondag 7 februari 2016 16:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
met Van der Hart in het doel heb je best kansen !!
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef cofox het volgende:
[..]
Is ze ook maak je daar maar niet druk om doe groeten aan de familie van Carlos als je ziet
Vriezenveenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie Feyenoord geen kampioen meer worden, wat jullie?
PEC kan er niks van dat winnen jullie wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:21 schreef De_Pel het volgende:
Nog niet gebeurt sinds de rentree van PECquote:Op zondag 7 februari 2016 16:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PEC kan er niks van dat winnen jullie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |