abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159887401
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:16 schreef Sunri5e het volgende:
Dus als ik werk heb en ik heb een sollicitatiegesprek bij een andere concurrerende werkgever dan moet ik dat ook maar aangeven bij mijn huidige baas? Als ik niets over dat gesprek zeg ben ik een NSBer?

:')
Als jij een contract voor bepaalde tijd hebt, dan zal je dat moeten uitdienen ja. Als je werkgever zo aardig is om dat contract te verscheuren, omdat hij jou die "totaal andere uitdaging" gunt, dan is dat vriendelijk van hem. Als de volgende maandag dan blijkt dat die "totaal andere uitdaging" een vergelijkbare functie bij een directe concurrent is, waar je niets over hebt verteld, dan zal hij je ongetwijfeld een eikel vinden inderdaad.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:31:26 #202
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159887441
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:29 schreef nostra het volgende:

[..]

Als jij een contract voor bepaalde tijd hebt, dan zal je dat moeten uitdienen ja. Als je werkgever zo aardig is om dat contract te verscheuren, omdat hij jou die "totaal andere uitdaging" gunt, dan is dat vriendelijk van hem. Als de volgende maandag dan blijkt dat die "totaal andere uitdaging" een vergelijkbare functie bij een directe concurrent is, waar je niets over hebt verteld, dan zal hij je ongetwijfeld een eikel vinden inderdaad.
Wat een bullshit :')
9 van de 10 voetballers vertrekt terwijl ze een contract hebben. Hoezo was Ajax zo aardig? Van Netto mocht Vermeer veranderen van club als die club 1 miljoen op tafel zou leggen. Dat noem ik geen verscheuren van het contract. Prima dat ze hem een eikel vinden maar dan ben je geen NSBer. En ik zou bozer op Marc Netto zijn in dit geval want die heeft het dom gespeeld in deze.
pi_159887486
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:31 schreef Sunri5e het volgende:
9 van de 10 voetballers vertrekt terwijl ze een contract hebben. Hoezo was Ajax zo aardig? Van Netto mocht Vermeer veranderen van club als die club 1 miljoen op tafel zou leggen. Dat noem ik geen verscheuren van het contract. Prima dat ze hem een eikel vinden maar dan ben je geen NSBer. En ik zou bozer op Marc Netto zijn in dit geval want die heeft het dom gespeeld in deze.
Vermeer wist dat Ajax het bod zou weigeren als ze zouden weten dat het van Feyenoord afkomstig was, Vermeer hield daarom bewust z'n mond en Ajax vond het achteraf niet zo netjes. Kan je 'slim gespeeld' noemen als je het positief uitlegt of een NSB-actie als je het niveau van die idiootjes hebt.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:35:40 #204
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159887519
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Vermeer wist dat Ajax het bod zou weigeren als ze zouden weten dat het van Feyenoord afkomstig was, Vermeer hield daarom bewust z'n mond en Ajax vond het achteraf niet zo netjes. Kan je 'slim gespeeld' noemen als je het positief uitlegt of een NSB-actie als je het niveau van die idiootjes hebt.
Ajax had niets te willen. Had Marc Netto maar van tevoren moeten zeggen dat hij niet voor 1 miljoen naar Feyenoord of een concurrent mocht. Tsja als jullie TD zo dom is om dat te vergeten....
pi_159887546
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:35 schreef Sunri5e het volgende:
Ajax had niets te willen. Had Marc Netto maar van tevoren moeten zeggen dat hij niet voor 1 miljoen naar Feyenoord of een concurrent mocht.
Het zal mij verder worst wezen. Zij vroeg waarom die mannetjes hem een NSB-er vonden, ik licht het toe. Niet dat ik het er mee eens ben.

quote:
jullie TD
Ik ben voor Feyenoord. :')
pi_159888226
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:16 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Heizeldrama? Staafincident? Massale voetbalrellen waarbij de complete tribune moest worden schoon geveegd? Het incident met de tennisbalbom?

Allemaal onbekend?
We hebben het over iets anders. Ik doelde echt op een hetze gericht tegen een speler. Niet van supporters tegen elkaar.
pi_159888810
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

We hebben het over iets anders. Ik doelde echt op een hetze gericht tegen een speler. Niet van supporters tegen elkaar.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)cisme-of-stopt.dhtml
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_159889003
quote:
Ik weet nog wel dat we bij AZ Dries Boussatta toezongen, en de tegenstander het liedje veranderde met de toevoeging: Je moeder heeft een snor. Hilariteit in het uitvak. Minder voor de speler in kwestie. Maar dat hield wel op na de wedstrijd.

"Kezman in een massagraf", gezongen bij Feyenoord - PSV was wel een spreekkoor wat te ver ging. Toch zie ik deze taferelen met Vermeer als verharding in vergelijking met wat is geweest.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 17:47:48 #209
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_159889048
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat is al zo oud als de weg naar Rome.

Voetbalsupporters die rellen willen op TV. Stennis schoppen. Aandacht.
Ofwel door te knokken of onaardige dingen te roepen. Daarnaast willen ze spelers graag uit hij spel halen.

Nou, 2 vliegen in 1 klap.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 17:48:57 #210
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_159889077
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat we bij AZ Dries Boussatta toezongen, en de tegenstander het liedje veranderde met de toevoeging: Je moeder heeft een snor. Hilariteit in het uitvak. Minder voor de speler in kwestie. Maar dat hield wel op na de wedstrijd.

"Kezman in een massagraf", gezongen bij Feyenoord - PSV was wel een spreekkoor wat te ver ging. Toch zie ik deze taferelen met Vermeer als verharding in vergelijking met wat is geweest.
De maatschappij zelf wordt ook harder toch... Wat geaccepteerd wordt schuift ook op.
pi_159889364
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:16 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Vroeger vond het geweld bij voetbalwedstrijden plaats op grotere schaal, tegenwoordig zijn de uitlatingen van enkelingen heftiger.
Welnee man, enige verschil is dat er nu internet en social media zijn.. qua uitlatingen is er niks veranderd, het is alleen meer zichtbaar door social media
pi_159889915
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:48 schreef n00b13 het volgende:

[..]

De maatschappij zelf wordt ook harder toch... Wat geaccepteerd wordt schuift ook op.
Nu noem je juist de reden op om dit niet te moeten willen.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 18:31:38 #213
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_159890027
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nu noem je juist de reden op om dit niet te moeten willen.
Sorry. Wat bedoel je met dit? :@
pi_159890656
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:31 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Sorry. Wat bedoel je met dit? :@
Omdat je zei dat je het hele gebeuren overhyped is :P
  zaterdag 13 februari 2016 @ 19:06:51 #215
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_159890911
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Omdat je zei dat je het hele gebeuren overhyped is :P
Goed is het niet natuurlijk. Maar vroeger werd er minder aandacht aan besteedt.

De clubs en autoriteiten moeten gewoon hard optreden. En de media iets minder achter de sociale media aanlopen.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 19:10:09 #216
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_159890989
Dat is ook wel een topic waard trouwens. Het aantal nieuwsberichten daar begint met de zin: "Op Facebook delen veel mensen een bericht waarin..."
pi_159890991
Leeghoofdige voetbalsupporters
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159891870
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Platina het volgende:

[..]

Uitdrukkingen in het Engels schrijven op een Nederlandstalig forum. :') x 1000
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_159893344
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 10:25 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Een samenleving waarin een onbesuisde actie niet meer vergeven kan worden lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo'n vooruitgang.
Eens, ik ben die heksenjachten ook wel beu aan het raken. Dat constante geroeptoeter op social media om maar lui ontslagen te krijgen voor onwelgevallige meningen :{w

Dat recht om vergeten te worden zal bittere noodzaak worden in de toekomst.
pi_159893430
Overigens bizar hoe de linkse media dit hele incident spinnen tot een racistische daad :{

Alsof bij alles waar een donker iemand slachtoffer is een racistisch motief meespeelt. Zo willen ze het ons natuurlijk wel laten geloven natuurlijk :{
pi_159893975
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het hele stadion is Vermeer aan het toezingen over z'n moeder die een hoer schijnt te zijn.

:{
Hmm ik ken die moeder verder niet helaas :X
Maar een bruine opblaaspop kan ook wel het werk doen :Y
Is er al bekend waar die pop is gekocht ?
Het zal daar nu wel storm lopen na al die reclame ^O^
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_159899296

Hier heb je zijn pa, in de jaren 80 aanhanger van een amateur club.
pi_159899494
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:06 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Goed is het niet natuurlijk. Maar vroeger werd er minder aandacht aan besteedt.

De clubs en autoriteiten moeten gewoon hard optreden. En de media iets minder achter de sociale media aanlopen.
Vroeger werd er net zoveel aandacht aan besteed als nu, maar zoals al eerder gezegd in dit topic, dankzij social media gaat het nu veel sneller rond en heeft iedereen er een mening over en kan die ook publiekelijk kenbaar maken, en dat is het grote verschil met "vroeger".
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159899660
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:28 schreef tjoptjop het volgende:
Overigens bizar hoe de linkse media dit hele incident spinnen tot een racistische daad :{

Alsof bij alles waar een donker iemand slachtoffer is een racistisch motief meespeelt. Zo willen ze het ons natuurlijk wel laten geloven natuurlijk :{
"De voetballerij" lijkt nogal overgevoelig te zijn op dat gebied. Feyenoord werd ook bestraft wegens zogenaamd racisme omdat er een opblaasbanaan naast het veld lag.
pi_159903680
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Welnee, vroeger was het veel harder. Van Gaal had een kankerwijf, Van Gaal die woont alleen, Kluivert moordenaar....het kon allemaal. Nu gaat iedereen (terecht) over de zeik als er oerwoudgeluiden worden gemaakt, vroeger was dat veel normaler. Toen kon je ook gewoon ongestraft met zulke spandoeken rondlopen:

:
Hello, my name is Oliver
pi_159905913
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:44 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Welnee, vroeger was het veel harder. Van Gaal had een kankerwijf, Van Gaal die woont alleen, Kluivert moordenaar....het kon allemaal. Nu gaat iedereen (terecht) over de zeik als er oerwoudgeluiden worden gemaakt, vroeger was dat veel normaler. Toen kon je ook gewoon ongestraft met zulke spandoeken rondlopen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:
Ik had al gezegd dat er ongetwijfeld users waren met een beter geheugen dan ik. En dat klopt dus. Dat spandoek _O- :')
pi_159907153
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:44 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:
Dat is de Bunnikside anno tachtiger jaren, om die spandoeken is in die tijd anders ook genoeg te doen geweest meen ik me te herinneren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159915617
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is de Bunnikside anno tachtiger jaren, om die spandoeken is in die tijd anders ook genoeg te doen geweest meen ik me te herinneren.
Klopt, er zijn zelfs Kamervragen over gesteld. Maar dat bedoelde ik ook niet. Tegenwoordig zou degene die zo'n spandoek ophangt direct een stadionverbod krijgen, deze gasten zaten een week later weer in het stadion.
Hello, my name is Oliver
pi_159924312
quote:
Die Monja is me toch een mongool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')