Als jij een contract voor bepaalde tijd hebt, dan zal je dat moeten uitdienen ja. Als je werkgever zo aardig is om dat contract te verscheuren, omdat hij jou die "totaal andere uitdaging" gunt, dan is dat vriendelijk van hem. Als de volgende maandag dan blijkt dat die "totaal andere uitdaging" een vergelijkbare functie bij een directe concurrent is, waar je niets over hebt verteld, dan zal hij je ongetwijfeld een eikel vinden inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:16 schreef Sunri5e het volgende:
Dus als ik werk heb en ik heb een sollicitatiegesprek bij een andere concurrerende werkgever dan moet ik dat ook maar aangeven bij mijn huidige baas? Als ik niets over dat gesprek zeg ben ik een NSBer?
Wat een bullshitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Als jij een contract voor bepaalde tijd hebt, dan zal je dat moeten uitdienen ja. Als je werkgever zo aardig is om dat contract te verscheuren, omdat hij jou die "totaal andere uitdaging" gunt, dan is dat vriendelijk van hem. Als de volgende maandag dan blijkt dat die "totaal andere uitdaging" een vergelijkbare functie bij een directe concurrent is, waar je niets over hebt verteld, dan zal hij je ongetwijfeld een eikel vinden inderdaad.
Vermeer wist dat Ajax het bod zou weigeren als ze zouden weten dat het van Feyenoord afkomstig was, Vermeer hield daarom bewust z'n mond en Ajax vond het achteraf niet zo netjes. Kan je 'slim gespeeld' noemen als je het positief uitlegt of een NSB-actie als je het niveau van die idiootjes hebt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:31 schreef Sunri5e het volgende:
9 van de 10 voetballers vertrekt terwijl ze een contract hebben. Hoezo was Ajax zo aardig? Van Netto mocht Vermeer veranderen van club als die club 1 miljoen op tafel zou leggen. Dat noem ik geen verscheuren van het contract. Prima dat ze hem een eikel vinden maar dan ben je geen NSBer. En ik zou bozer op Marc Netto zijn in dit geval want die heeft het dom gespeeld in deze.
Ajax had niets te willen. Had Marc Netto maar van tevoren moeten zeggen dat hij niet voor 1 miljoen naar Feyenoord of een concurrent mocht. Tsja als jullie TD zo dom is om dat te vergeten....quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Vermeer wist dat Ajax het bod zou weigeren als ze zouden weten dat het van Feyenoord afkomstig was, Vermeer hield daarom bewust z'n mond en Ajax vond het achteraf niet zo netjes. Kan je 'slim gespeeld' noemen als je het positief uitlegt of een NSB-actie als je het niveau van die idiootjes hebt.
Het zal mij verder worst wezen. Zij vroeg waarom die mannetjes hem een NSB-er vonden, ik licht het toe. Niet dat ik het er mee eens ben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:35 schreef Sunri5e het volgende:
Ajax had niets te willen. Had Marc Netto maar van tevoren moeten zeggen dat hij niet voor 1 miljoen naar Feyenoord of een concurrent mocht.
Ik ben voor Feyenoord.quote:jullie TD
We hebben het over iets anders. Ik doelde echt op een hetze gericht tegen een speler. Niet van supporters tegen elkaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Heizeldrama? Staafincident? Massale voetbalrellen waarbij de complete tribune moest worden schoon geveegd? Het incident met de tennisbalbom?
Allemaal onbekend?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)cisme-of-stopt.dhtmlquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben het over iets anders. Ik doelde echt op een hetze gericht tegen een speler. Niet van supporters tegen elkaar.
Ik weet nog wel dat we bij AZ Dries Boussatta toezongen, en de tegenstander het liedje veranderde met de toevoeging: Je moeder heeft een snor. Hilariteit in het uitvak. Minder voor de speler in kwestie. Maar dat hield wel op na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:35 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)cisme-of-stopt.dhtml
Dat is al zo oud als de weg naar Rome.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben het over iets anders. Ik doelde echt op een hetze gericht tegen een speler. Niet van supporters tegen elkaar.
De maatschappij zelf wordt ook harder toch... Wat geaccepteerd wordt schuift ook op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we bij AZ Dries Boussatta toezongen, en de tegenstander het liedje veranderde met de toevoeging: Je moeder heeft een snor. Hilariteit in het uitvak. Minder voor de speler in kwestie. Maar dat hield wel op na de wedstrijd.
"Kezman in een massagraf", gezongen bij Feyenoord - PSV was wel een spreekkoor wat te ver ging. Toch zie ik deze taferelen met Vermeer als verharding in vergelijking met wat is geweest.
Welnee man, enige verschil is dat er nu internet en social media zijn.. qua uitlatingen is er niks veranderd, het is alleen meer zichtbaar door social mediaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:16 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Vroeger vond het geweld bij voetbalwedstrijden plaats op grotere schaal, tegenwoordig zijn de uitlatingen van enkelingen heftiger.
Nu noem je juist de reden op om dit niet te moeten willen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De maatschappij zelf wordt ook harder toch... Wat geaccepteerd wordt schuift ook op.
Sorry. Wat bedoel je met dit?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu noem je juist de reden op om dit niet te moeten willen.
Goed is het niet natuurlijk. Maar vroeger werd er minder aandacht aan besteedt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je het hele gebeuren overhyped is
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Platina het volgende:
[..]
Uitdrukkingen in het Engels schrijven op een Nederlandstalig forum.x 1000
Eens, ik ben die heksenjachten ook wel beu aan het raken. Dat constante geroeptoeter op social media om maar lui ontslagen te krijgen voor onwelgevallige meningenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een samenleving waarin een onbesuisde actie niet meer vergeven kan worden lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo'n vooruitgang.
Hmm ik ken die moeder verder niet helaasquote:Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het hele stadion is Vermeer aan het toezingen over z'n moeder die een hoer schijnt te zijn.
Vroeger werd er net zoveel aandacht aan besteed als nu, maar zoals al eerder gezegd in dit topic, dankzij social media gaat het nu veel sneller rond en heeft iedereen er een mening over en kan die ook publiekelijk kenbaar maken, en dat is het grote verschil met "vroeger".quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Goed is het niet natuurlijk. Maar vroeger werd er minder aandacht aan besteedt.
De clubs en autoriteiten moeten gewoon hard optreden. En de media iets minder achter de sociale media aanlopen.
"De voetballerij" lijkt nogal overgevoelig te zijn op dat gebied. Feyenoord werd ook bestraft wegens zogenaamd racisme omdat er een opblaasbanaan naast het veld lag.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:28 schreef tjoptjop het volgende:
Overigens bizar hoe de linkse media dit hele incident spinnen tot een racistische daad![]()
Alsof bij alles waar een donker iemand slachtoffer is een racistisch motief meespeelt. Zo willen ze het ons natuurlijk wel laten geloven natuurlijk
Welnee, vroeger was het veel harder. Van Gaal had een kankerwijf, Van Gaal die woont alleen, Kluivert moordenaar....het kon allemaal. Nu gaat iedereen (terecht) over de zeik als er oerwoudgeluiden worden gemaakt, vroeger was dat veel normaler. Toen kon je ook gewoon ongestraft met zulke spandoeken rondlopen:quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat we bij AZ Dries Boussatta toezongen, en de tegenstander het liedje veranderde met de toevoeging: Je moeder heeft een snor. Hilariteit in het uitvak. Minder voor de speler in kwestie. Maar dat hield wel op na de wedstrijd.
"Kezman in een massagraf", gezongen bij Feyenoord - PSV was wel een spreekkoor wat te ver ging. Toch zie ik deze taferelen met Vermeer als verharding in vergelijking met wat is geweest.
Ik had al gezegd dat er ongetwijfeld users waren met een beter geheugen dan ik. En dat klopt dus. Dat spandoekquote:Op zondag 14 februari 2016 10:44 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Welnee, vroeger was het veel harder. Van Gaal had een kankerwijf, Van Gaal die woont alleen, Kluivert moordenaar....het kon allemaal. Nu gaat iedereen (terecht) over de zeik als er oerwoudgeluiden worden gemaakt, vroeger was dat veel normaler. Toen kon je ook gewoon ongestraft met zulke spandoeken rondlopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:
Dat is de Bunnikside anno tachtiger jaren, om die spandoeken is in die tijd anders ook genoeg te doen geweest meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:44 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Welnee, vroeger was het veel harder. Van Gaal had een kankerwijf, Van Gaal die woont alleen, Kluivert moordenaar....het kon allemaal. Nu gaat iedereen (terecht) over de zeik als er oerwoudgeluiden worden gemaakt, vroeger was dat veel normaler. Toen kon je ook gewoon ongestraft met zulke spandoeken rondlopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:
Klopt, er zijn zelfs Kamervragen over gesteld. Maar dat bedoelde ik ook niet. Tegenwoordig zou degene die zo'n spandoek ophangt direct een stadionverbod krijgen, deze gasten zaten een week later weer in het stadion.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is de Bunnikside anno tachtiger jaren, om die spandoeken is in die tijd anders ook genoeg te doen geweest meen ik me te herinneren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |