abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159905913
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:44 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Welnee, vroeger was het veel harder. Van Gaal had een kankerwijf, Van Gaal die woont alleen, Kluivert moordenaar....het kon allemaal. Nu gaat iedereen (terecht) over de zeik als er oerwoudgeluiden worden gemaakt, vroeger was dat veel normaler. Toen kon je ook gewoon ongestraft met zulke spandoeken rondlopen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:
Ik had al gezegd dat er ongetwijfeld users waren met een beter geheugen dan ik. En dat klopt dus. Dat spandoek _O- :')
pi_159907153
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:44 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Welnee, vroeger was het veel harder. Van Gaal had een kankerwijf, Van Gaal die woont alleen, Kluivert moordenaar....het kon allemaal. Nu gaat iedereen (terecht) over de zeik als er oerwoudgeluiden worden gemaakt, vroeger was dat veel normaler. Toen kon je ook gewoon ongestraft met zulke spandoeken rondlopen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:
Dat is de Bunnikside anno tachtiger jaren, om die spandoeken is in die tijd anders ook genoeg te doen geweest meen ik me te herinneren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159915617
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is de Bunnikside anno tachtiger jaren, om die spandoeken is in die tijd anders ook genoeg te doen geweest meen ik me te herinneren.
Klopt, er zijn zelfs Kamervragen over gesteld. Maar dat bedoelde ik ook niet. Tegenwoordig zou degene die zo'n spandoek ophangt direct een stadionverbod krijgen, deze gasten zaten een week later weer in het stadion.
Hello, my name is Oliver
pi_159924312
quote:
Die Monja is me toch een mongool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')