Ik zou eerder demonstreren tegen het feit dat er een demonstratie plaatsvindt die gericht is tegen een andere demonstratie.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus omdat ze oproepen om te demonstreren tegen een demonstratie die ze niet aanstaat roepen ze ook maar meteen op tot geweld?
Jij bent zeker zo'n contrategendemonstrant. Volgens Ketchup roep je dan hélemaal op tot geweld.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou eerder demonstreren tegen het feit dat er een demonstratie plaatsvindt die gericht is tegen een andere demonstratie.
Eerst een grondige tegenactie opzetten ''waarbij men op alle mogelijke manieren Pegida moet stoppen''. Daarna nog even de al gespannen sfeer oplaaien door leuzen te roepen als ''stop de nazi's'', geen blijk van afgunst te geven omdat er een bompakket is gevonden en als de situatie uit de hand loopt de gemoederen niet proberen te bedaren, maar binnen te gaan genieten van het schouwspel.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja? Waar kan ik de citaten van de raadsleden vinden? Even wat specifieker graag.
Maar stop de islamisering van het avondland, inclusief nazi-speeches, dat is dan weer geen enkel probleem volgens Ketchup. Het is om schizofreen van te worden, vind je niet? Je denkwijze is niet echt consequent, al heb je dat zelf niet helemaal door, zo lijkt het. Maar de raadsleden van de SP en Groenlinks komen nu al niet meer in beeld, zo te zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Eerst een grondige tegenactie opzetten ''waarbij men op alle mogelijke manieren Pegida moet stoppen''. Daarna nog even de al gespannen sfeer oplaaien door leuzen te roepen als ''stop de nazi's'', geen blijk van afgunst te geven omdat er een bompakket is gevonden en als de situatie uit de hand loopt de gemoederen niet proberen te bedaren, maar binnen te gaan genieten van het schouwspel.
Euribob, de hele Pegidademonstratie werd ingesloten door de links-fascisten, vandaar ook dat ze op een gegeven moment weg werden gevoerd met bussen. Alleen de ME stond tussen hen en een afranseling. Ook is het zeer aannemelijk dat de tegendemonstranten (kijkende naar hun krakende & anarchistische achtergrond) al minstens een week niet hebben gedoucht, dus het is ook nog eens een aanslag op het reukvermogen.
Zoiets als dit:quote:Op zondag 7 februari 2016 11:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou eerder demonstreren tegen het feit dat er een demonstratie plaatsvindt die gericht is tegen een andere demonstratie.
De beste mensen hebben niet eens de kans gekregen om een speech te houden.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar stop de islamisering van het avondland, inclusief nazi-speeches, dat is dan weer geen enkel probleem volgens Ketchup. Het is om schizofreen van te worden, vind je niet? Je denkwijze is niet echt consequent, al heb je dat zelf niet helemaal door, zo lijkt het.
Pegida heeft veelvuldig speeches gehouden. Dit is niet hun eerste (of laatste) demonstratie. Maar dat vind je prima, toch? Je mag wel opruien, zolang het maar tegen asielzoekers, moslims en immigranten is. Immers, je sympathiseert met hun ideeën. Dus dan moeten we niet consequent wezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De beste mensen hebben niet eens de kans gekregen om een speech te houden.
Ik vind het niet zulke 'beste mensen'.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat, riepen de antifascisten soms de hele tijd "Daar moet een piemel in!" toen een vrouwelijke pegidademonstrante probeerde te spreken? Want dat is wel een ernstig vergrijp inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Demonstraties zijn vaak opruiend van aard, maar het is een beetje vervelend als je dat doet door op te roepen tot geweld, zeker als je ergste vijand 200 meter van je vandaan staat.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pegida heeft veelvuldig speeches gehouden. Dit is niet hun eerste (of laatste) demonstratie. Maar dat vind je prima, toch? Je mag wel opruien, zolang het maar tegen asielzoekers, moslims en immigranten is. Immers, je sympathiseert met hun ideeën. Dus dan moeten we niet consequent wezen.
Nee, ze riepen meer iets in de richting van: ''Kanker nazi's, jullie zitten met jullie hoofd in Geert Wilders zijn kontquote:Op zondag 7 februari 2016 11:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat, riepen de antifascisten soms de hele tijd "Daar moet een piemel in!" toen een vrouwelijke pegidademonstrante probeerde te spreken? Want dat is wel een ernstig vergrijp inderdaad.
Dat oproepen tot haat vanwege pakweg iemands geloof niet al te veel ruimte krijgen van het publiek zie ik niet als een gigantisch probleem. Dat jij met die fascisten sympathiseert is wel een probleempje...quote:Op zondag 7 februari 2016 11:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Weinig hoogstaand maar wel het gebruikelijke onrendabelenniveau. Anders snappen die Pegidafascistjes er natuurlijk niks van. Die zijn nu niet bepaald uit op een beschaafd debat...quote:Op zondag 7 februari 2016 11:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, ze riepen meer iets in de richting van: ''Kanker nazi's, jullie zitten met jullie hoofd in Geert Wilders zijn kont''.
Toch geen vieze dingen gedaan met je schoonmoeder?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:47 schreef Hexagon het volgende:
Zo een goed ouderwets avondje carnavallen achter de rug.
Mmm, dus vanaf het andere kamp kan het natuurlijk weer wel, want dat zijn gutmenschen, maar als iets dergelijks uit het rechts-neo-nazistisch-fascistisch-racistisch kamp komt kan het natuurlijk niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weinig hoogstaand maar wel het gebruikelijke onrendabelenniveau. Anders snappen die Pegidafascistjes er natuurlijk niks van. Die zijn nu niet bepaald uit op een beschaafd debat...
Nee, jij bent hier degene die het PVV-kamp bagatelliseert en het AFA-kamp uitmaakt voor extremisten die alleen maar uit zijn op geweld. Terwijl beiden gewoon even erg zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:48 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mmm, dus vanaf het andere kamp kan het natuurlijk weer wel, want dat zijn gutmenschen, maar als iets dergelijks uit het rechts-neo-nazistisch-fascistisch-racistisch kamp komt kan het natuurlijk niet.
Prima conclusie. Ik ga maar even naar de sportschool nu; moet natuurlijk wel sterk zijn als ik opgeroepen wordt voor de knokploegen van de P(egida)VV
Uit het raam met de ijskast erachteraanquote:Op zondag 7 februari 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch geen vieze dingen gedaan met je schoonmoeder?
Ik bekritiseer beide groepen.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:48 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mmm, dus vanaf het andere kamp kan het natuurlijk weer wel, want dat zijn gutmenschen, maar als iets dergelijks uit het rechts-neo-nazistisch-fascistisch-racistisch kamp komt kan het natuurlijk niet.
Prima conclusie. Ik ga maar even naar de sportschool nu; moet natuurlijk wel sterk zijn als ik opgeroepen wordt voor de knokploegen van de P(egida)VV
http://nos.nl/artikel/208(...)wally-overleden.htmlquote:'Koning van de charmezangers' Eddy Wally overleden
Ik durf het bijna niet te hopen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is er dan zowaar sprake van herstel bij die club?
Spel verloopt op zich prima. Defensief is het nog niet zo sterk, maar da's ook niet zo gek met die nieuwe Tapia in de basis.quote:
Ik keek gistermiddag nog even naar AT5 die live uitzond vanaf het slagveld.quote:
Een IQ van hondervijfendertig, een uitkering trekken en Afrika een land noemen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:46 schreef 99.999 het volgende:
Zo, ik heb mijn dosis achterlijkheid ook weer opgesnoven. Wat een figuren bestaan er toch.
Niet te geloven hèquote:Op zondag 7 februari 2016 13:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een IQ van hondervijfendertig, een uitkering trekken en Afrika een land noemen.
Een vriendin van mij is recentelijk begonnen aan een PhD-traject, en dacht tot voor kort dat falafel een dier was.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een IQ van hondervijfendertig, een uitkering trekken en Afrika een land noemen.
Jurist zeker?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is recentelijk begonnen aan een PhD-traject, en dacht tot voor kort dat falafel een dier was.
Dat is zojuist in NWS weer eens bewezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:29 schreef Kowloon het volgende:
Algemene kennis en IQ gaan natuurlijk niet altijd samen.
Tsja, wat een wappies in dat topicquote:Op zondag 7 februari 2016 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zojuist in NWS weer eens bewezen.
Hoe kom je aan een Marijnissenpak?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef Kowloon het volgende:
Tijdens carnaval zou ik als de Briljante Kameraad verkleed gaan.
Dat is niet eens een reactie op mijn constatering.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Demonstraties zijn vaak opruiend van aard, maar het is een beetje vervelend als je dat doet door op te roepen tot geweld, zeker als je ergste vijand 200 meter van je vandaan staat.
Ja, dat wordt even rond bellen. Communistische speldjes heb ik wel (weliswaar uit China). Nu alleen dat kapsel nog.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een Marijnissenpak?
De Partij voor de Vrijheid wil de grenzen dicht.quote:
Alsof de Democratische Volksrepubliek Korea zo democratisch is. En zo heeft ook D66 inmiddels een afkeer van referenda.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De Partij voor de Vrijheid wil de grenzen dicht.
Het blijft toch een apart clubje
Je hebt enigszins natuurlijk wel gelijk; binnen het PVV-kamp lopen heel veel idioten. Desondanks betekent dat nog niet dat iedereen daarbinnen idioot is.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier degene die het PVV-kamp bagatelliseert en het AFA-kamp uitmaakt voor extremisten die alleen maar uit zijn op geweld. Terwijl beiden gewoon even erg zijn.
En dat je dat niet ziet, met je 10 voor geschiedenis, is vrij schokkend.
quote:
Vrijheid is gewoon Nederlands kunnen spreken in Rotterdam.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De Partij voor de Vrijheid wil de grenzen dicht.
Het blijft toch een apart clubje
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een enge kerel is het ook. Brrrr.
Bij het AFA-kamp wel dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je hebt enigszins natuurlijk wel gelijk; binnen het PVV-kamp lopen heel veel idioten. Desondanks betekent dat nog niet dat iedereen daarbinnen idioot is.
Ja, bij het AFA-kamp zitten alleen maar anarchistische idioten inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij het AFA-kamp wel dan?
Ik zeg nergens dat er alleen maar idioten in het PVV-kamp zitten. Dat is puur jouw perceptie.
Nou, voor zover de nuance dan maar hè.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, bij het AFA-kamp zitten alleen maar anarchistische idioten inderdaad.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, voor zover de nuance dan maar hè.
Nogal logisch, alsof het panel van Maurice ook maar enigszins kennis heeft over de huidige Amerikaanse voorverkiezingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:20 schreef KetchupFTW het volgende:
Opmerkelijk, zelfs de linkse achterban stemt voor Hillary i.p.v. Bernie.
https://www.noties.nl/v/g(...)kpoll&f=20160207.pdf
Ik denk niet dan ze zomaar op Hillary klikkenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nogal logisch, alsof het panel van Maurice ook maar enigszins kennis heeft over de huidige Amerikaanse voorverkiezingen.
En dat prutreferendum heeft ook geen schijn van kans op een 'nee'-uitslag zo te zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:20 schreef KetchupFTW het volgende:
Opmerkelijk, zelfs de linkse achterban stemt voor Hillary i.p.v. Bernie.
https://www.noties.nl/v/g(...)kpoll&f=20160207.pdf
quote:
Hoe meer campagne (zowel voor als tegen) er gevoerd zal worden, hoe groter de kans is op het referendum.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En dat prutreferendum heeft ook geen schijn van kans op een 'nee'-uitslag zo te zien.
De kans op het referendum is sowieso 100%.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe meer campagne (zowel voor als tegen) er gevoerd zal worden, hoe groter de kans is op het referendum.
Succesvol referendum*quote:Op zondag 7 februari 2016 14:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De kans op het referendum is sowieso 100%.
Zeg dat maar tegen Gutmensch.quote:
Nee, het is niet goed verlopenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je ondertussen de betreffende jongedame al gehosseld?
Ik zei toch succesvol?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Men zal inderdaad voor stemmen verwacht ik.
http://www.dumpert.nl/med(...)/rip_eddy_wally.htmlquote:Op zondag 7 februari 2016 12:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)wally-overleden.html
Ik waardeer mooie collages.quote:
Ik heb dat hele voetbalhooligan ding eigenlijk nooit begrepen. Over 5 jaar staat er weer een compleet ander team op het veld, waarvan 95% niet uit jouw stad komt. Hoe kun je daar trots op zijn?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]Stelletje achtergestelden.
Het gaat niet om de poppetjes die er staan, het gaat om de club. De meeste fanatieke fans zijn trouwens inderdaad meer fan van spelers uit de eigen stad.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb dat hele voetbalhooligan ding eigenlijk nooit begrepen. Over 5 jaar staat er weer een compleet ander team op het veld, waarvan 95% niet uit jouw stad komt. Hoe kun je daar trots op zijn?
Wat een heerlijk volwassen volk is het toch.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]Stelletje achtergestelden.
Zoveel leeftijdsverschil zit er toch niet tussen mij en een driejarige.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Erg leuk als je drie bent inderdaad.
Net terug van je Pegidademonstratie en dan nog even snel een Vermeerpop in elkaar flansen voor de wedstrijd van morgen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk volwassen volk is het toch.
Alles is relatief inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zoveel leeftijdsverschil zit er toch niet tussen mij en een driejarige.
Dar laat je ook keer op keer duidelijk merken.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zoveel leeftijdsverschil zit er toch niet tussen mij en een driejarige.
Maar XL begrepen ze 10 jaar geleden wel?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef Tchock het volgende:
Vannacht Super Bowl. Woehoe.
Deze Super Bowl (nummer 50) is de eerste editie zonder Romeinse cijferaanduiding omdat Amerikanen "L" niet begrijpen.
Ik denk dat ik in dat opzicht eerder vergeleken kan worden met een zure 60-jarige man.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dar laat je ook keer op keer duidelijk merken.
Blijkbaar ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar XL begrepen ze 10 jaar geleden wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |