Van der Hoornquote:Op zondag 7 februari 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De deelnemers aan de slechtste wedstrijd ooit.
Ajax: Cillessen, Veltman, Vd Hoorn, Riedewald, Dijks, Gudelj, Bazoer, Klaassen, Schone, El Ghazi, Younes
Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, VBeek, Botteghin, Kongolo, Vilhena, Tapia, Vejinovic, Toornstra, Kuyt, Basacikoglu
Geweldige speler.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelde prima de afgelopen wedstrijden.
Je haalt me nu door elkaar met Lange Lansquote:Op zondag 7 februari 2016 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Je bent immers ook fan van Locadia.
Lans is een goed cynistisch mens.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je haalt me nu door elkaar met Lange Lans
Je bent weer vroeg in vorm.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:19 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom speelt superspits Milik niet? Die scoorde heel vaak tegen Georgië.
Hoi Slob,quote:
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoi Slob,
Heb jij het Vincent Janssen topic die in de OP staat al bezocht? Ik kan je, als goede vriend, aanraden op de link te klikken.
0-0 galore.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best knap dat er nu maar drie aanvallers meespelen.
Goed topic.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij het Vincent Janssen topic die in de OP staat al bezocht? Ik kan je, als goede vriend, aanraden op de link te klikken.
Nee dat doe ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan jullie allemaal aanraden het Vincent Janssen topic in de OP te bezoeken.
Dat zullen geen steentjes zijn geweest zoals op Carrefour de l'Arbe.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2566590
De kans op waaiers slinkt verder.quote:De oorspronkelijke 19,2 kilometer wordt ingekort tot 15,3 kilometer.
Dit wordt een weerzinwekkend saai WK.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De kans op waaiers slinkt verder.
Gaviria wereldkampioen U23 confirmed.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit wordt een weerzinwekkend saai WK.
Maar het draait allemaal om Rioooo.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaviria wereldkampioen U23 confirmed.
Voor Gaviria? Nee hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het draait allemaal om Rioooo.
Vuelta?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voor Gaviria? Nee hoor.
http://www.revistamundoci(...)ernando-gaviria.html
Zenden is een debiel die bij Sport1 alleen maar onzin uitkraamt.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
De kroonprinsen van het Nederlandse voetbal.
[ afbeelding ]
Sunrise, kom er maar intwitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 07-02-2016 om 11:36:56Overigens is de Arena een uur voor de aftrap van #Ajax-#Feyenoord nog altijd niet uitverkocht... reageer retweet
Geen toekomstige trainer nee? Was wel een spectaculaire speler altijd.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zenden is een debiel die bij Sport1 alleen maar onzin uitkraamt.
Slaap jij ook in Oranje?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
De kroonprinsen van het Nederlandse voetbal.
[ afbeelding ]
En terecht. Wie gaat zijn zondag nou opofferen voor voetbal.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:42 schreef Tagliano het volgende:
Sunrise, kom er maar intwitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 07-02-2016 om 11:36:56Overigens is de Arena een uur voor de aftrap van #Ajax-#Feyenoord nog altijd niet uitverkocht... reageer retweet
Oei.twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 07-02-2016 om 11:43:08Klein fluitconcert voor Kenneth Vermeer als hij aan de warming up begint. reageer retweet
Als je Ajax-Feyenoord niet eens meer uitverkocht krijgt...quote:Op zondag 7 februari 2016 11:42 schreef Tagliano het volgende:
Dat heeft toch niks met racisme te maken?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:45 schreef Cavaliers het volgende:
Oei.twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 07-02-2016 om 11:43:08Klein fluitconcert voor Kenneth Vermeer als hij aan de warming up begint. reageer retweet
Welk voetbal?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Wie gaat zijn zondag nou opofferen voor voetbal.
Idd, zondag hoor je thuis te zitten, niks doen en de bijbel lezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Wie gaat zijn zondag nou opofferen voor voetbal.
Vergeet het kerkbezoek niet met incidenteel grootouder bezoek om de preek na te bespreken.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, zondag hoor je thuis te zitten, niks doen en de bijbel lezen.
Je kunt ook na Ajax - Feyenoord een documentaire over Noord-Korea kijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent al zo stoer dat je dit niet eens nodig hebtquote:
Vind ik een ouderwetse gedachte.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zondag 7 februari 2016 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet het kerkbezoek niet met incidenteel grootouder bezoek om de preek na te bespreken.
In mijn planning staat slapen, maar ik hoop dat het dusdanig saai is dat ik al tijdens de wedstrijd in slaap donder.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt ook na Ajax - Feyenoord een documentaire over Noord-Korea kijken.
God is niet ouderwetsquote:Op zondag 7 februari 2016 11:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind ik een ouderwetse gedachte.
Als je maar op tijd wakker bent voor UTR-PSVquote:Op zondag 7 februari 2016 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit ja
[..]
In mijn planning staat slapen, maar ik hoop dat het dusdanig saai is dat ik al tijdens de wedstrijd in slaap donder.
Wekkertje staat al, wel met tegenzin vrees ik, denk een 1tjequote:Op zondag 7 februari 2016 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je maar op tijd wakker bent voor UTR-PSV
Welnee, PSV neemt gewoon de puntjes meequote:Op zondag 7 februari 2016 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wekkertje staat al, wel met tegenzin vrees ik, denk een 1tje
Laten we het hopen, Pereiro voor Locadiaquote:Op zondag 7 februari 2016 11:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee, PSV neemt gewoon de puntjes mee
In de 80e minuut jaquote:Op zondag 7 februari 2016 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we het hopen, Pereiro voor Locadia
Jan-Joost en dat hele kliekje van FOX moet je niet al te serieus nemen in bewoordingen over wedstrijdenquote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
Jan-Joost noemt de Klassieker van eerder dit seizoen een 'lekkere wedstrijd'.
Wat is de laatste goede klassieker geweest waarbij én de wedstrijd op en neer golfde én er publiek van beide clubs was?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
#COCUOUTquote:
Jan Joost, echt zo'n sulletje is dat.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
Mijn ogen zullen best gaan bloeden denk ikquote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef n00b13 het volgende:
Bloedeloze brilstand vandaag voor Feyenoord en Ajax.
Snap niet waarom je dat denkt, Feyenoord schiet zichzelf weer in de voet met deze opstelling.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn ogen zullen best gaan bloeden denk ik
United is weer een beetje in vorm. Chelsea-United dus. Hopelijk wordt Hiddink afgeslacht.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chelsea - United of Ajax - Feyenoord, wat wordt spannender?
Ik moest lachen om die quote van frank de boer destijds. "Niet veel ploegen weten hier te winnen"quote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ik mis 'geen van beiden'.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik walg van de FOX-hype rond CHE -MUNquote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat denk ik op basis van de afgelopen, pak hem beet, 6 wedstrijden van Ajaxquote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Snap niet waarom je dat denkt, Feyenoord schiet zichzelf weer in de voet met deze opstelling.
Ben al lang blij dat ze het bij quotes van Van Gaal laten in dat reclamefilmpje en er geen uitspraken van Hiddink in hebben gestopt. Ik word heel ongemakkelijk als ik Hiddink hoor praten.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik walg van de FOX-hype rond CHE -MUN
Ajax wint wel, heb je gezien wat voor spelers Feyenoord heeft opgesteld? Met dit elftal had je 10 jaar geleden gewoon nacompetitie gespeeld in de eredivisie.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat denk ik op basis van de afgelopen, pak hem beet, 6 wedstrijden van Ajax
Tegen Vitesse wonnen ze ook, maar toen heb ik ook liters bloed via mijn ogen verlorenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax wint wel, heb je gezien wat voor spelers Feyenoord heeft opgesteld? Met dit elftal had je 10 jaar geleden gewoon nacompetitie gespeeld in de eredivisie.
Ik denk dat je gek zou zijn als je beweert een tien jaar geleden dat ARS-LEI & MCI - TOT de topwedstrijden zouden zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:05 schreef Doublepain het volgende:
4 jaar geleden zou dit 2 topwedstrijden zijn, maar nu...
Luguber taalgebruik. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen Vitesse wonnen ze ook, maar toen heb ik ook liters bloed via mijn ogen verloren
Doet Leicester je niet aan FM denken?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gek zou zijn als je beweert een tien jaar geleden dat ARS-LEI & MCI - TOT de topwedstrijden zouden zijn.
Alleen speelden ze vorig jaar al BPLquote:Op zondag 7 februari 2016 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet Leicester je niet aan FM denken?
Promoveren en dan gelijk kampioen worden, zovaak gedaan
Oh, bij VI zeiden ze wat anders my badquote:Op zondag 7 februari 2016 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen speelden ze vorig jaar al BPL
Dit is het tweede jaar van ze in de PL he.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook nog een optietwitter:aad300 twitterde op zondag 07-02-2016 om 12:08:39Mensen hou je niet van #voetbal of #carnaval trek t bos in met je kinderen kleinkind of honden voorjaar hangt in de lucht #vogelsfluiten reageer retweet
Zo'n 5 wedstrijden voor het einde zie ik ze wel bezwijken onder de stress en druk. Al hoop ik van harte dat ze het halen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cocu is zo slecht nog niet voor de camera, achteraf gebleken.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n 5 wedstrijden voor het einde zie ik ze wel bezwijken onder de stress en druk. Al hoop ik van harte dat ze het halen.
Man, man, man wat een nietszeggende gesprekken met zowel Van Bronckhorst als De Boer
Ik ben er ook bang voor. Maar hopelijk redden ze het ja. Al zou ik de Spurs ook wel leuk vinden.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n 5 wedstrijden voor het einde zie ik ze wel bezwijken onder de stress en druk. Al hoop ik van harte dat ze het halen.
Man, man, man wat een nietszeggende gesprekken met zowel Van Bronckhorst als De Boer
Alles beter dan iemand die de basis van werkwoordsvervoegingen nu nog niet onder de knie heeft...quote:
Dalai Frankie.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Het moet ten eerste gewoon uit je hart komen. Daar begint het gewoon mee"
Diep!
De Jong?quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik twijfel nog of ik ga kijken...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn ogen zullen best gaan bloeden denk ik
Dan zou ik lekker wat anders gaan doen, in ieder geval niet met je volledige aandacht kijkenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ga kijken...
Ik ben ook geen fan van één van de ploegen.
Gister gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht een reclame over Chelsie - Unaaited.
Wie?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze doen alsof Heitinga een toevoeging was.
Ik vind het een beetje over de top.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gister gezien.
De reclame is wel tof.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje over de top.
Waarom speelt die niet dan?quote:
Gister nog voetbal gekeken? En in het bijzonder ADO?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]Ik houd daar wel van. Amerikaanse invloed...
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-02-2016 om 12:20:22Er zijn ruim 52.000 tickets voor de #Klassieker verkocht. Een record, dankzij uitbreiding capaciteit. #ajafey https://t.co/REWkrqRslo reageer retweet
Jaquote:Op zondag 7 februari 2016 12:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister nog voetbal gekeken? En in het bijzonder ADO?
Jansen haalt een belachelijk hoog rendementquote:
En er zitten 46.000 man, ook een record.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:23 schreef Tagliano het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-02-2016 om 12:20:22Er zijn ruim 52.000 tickets voor de #Klassieker verkocht. Een record, dankzij uitbreiding capaciteit. #ajafey https://t.co/REWkrqRslo reageer retweet
De capaciteit was toch altijd 52960 voor de uitbreiding?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:23 schreef Tagliano het volgende:
Duplan was ook matig af en toe hoor, maar die heeft nog wat krediet...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jansen haalt een belachelijk hoog rendement. Verder ook een kutspeler, maar dat terzijde.
Ik dacht ook dat er al 52000 in konden, maar goedquote:Op zondag 7 februari 2016 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De capaciteit was toch altijd 52960 voor de uitbreiding?
Ik vind Duplan eerlijk gezegd wel de speler van het seizoen tot nu toe. Alleen die vrije trappen gisterquote:Op zondag 7 februari 2016 12:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Duplan was ook matig af en toe hoor, maar die heeft nog wat krediet...
De vrouw van Heitinga is Zenden.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vrouw van Heitinga is toch de zus van Zenden?
Prima kerel, niks mis mee. Alleen niet goed genoeg als voetballerquote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, prima toespraak van Heitinga. Simpel en duidelijk.
Ja, blijf het pijnlijk vinden hoe Ajax ermee om gaat.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jouw positivisme kent geen grenzen he? Wel fijn hoor, iemand die zoveel zure posts kan compenseren.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Toch meer WK finales gespeeld dan jij.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima kerel, niks mis mee. Alleen niet goed genoeg als voetballer
Ik bedoel dan ook op dit momentquote:Op zondag 7 februari 2016 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch meer WK finales gespeeld dan jij.
Schaken en Havenaar? Beugelsdijk. Derijck. Wormgoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Duplan eerlijk gezegd wel de speler van het seizoen tot nu toe. Alleen die vrije trappen gister![]()
![]()
![]()
![]()
www.foxsports.nlquote:
Er zijn militairen die met minder eer worden begraven.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:29 schreef Fargo het volgende:
Erehaag is misschien toch net wat teveel eer. Met alle respect...
Schaken erger ik mij groen en geel aan. Begon redelijk goed maar valt ver terug momenteel.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Schaken en Havenaar? Beugelsdijk. Derijck. Wormgoor.
Zij zouden hoger eindigen in mijn lijstje.
Ok.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit klaar voor de slechtste wedstrijd ooit.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:31 schreef onlogisch het volgende:
De Taap. De verlosser, de architect van het middenveld
Iddquote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Grifte het volgende:
Niet eens uitverkocht![]()
Lachwekkende club is het ook
Alleen die ene actiequote:Op zondag 7 februari 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schaken erger ik mij groen en geel aan. Begon redelijk goed maar valt ver terug momenteel.
Havenaar tsja, hij pakt zijn goaltjes mee maar echt veel doet ie ook niet.
Derijck vind ik prima spelen, Beugelsdijk idem dito. Wormgoor was gister echt weer drama
Dat zeg ik al weken, blijkt niet te kloppenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Kopsterk het volgende:
Inmiddels zijn de verwachtingen zo laag, dat deze wedstrijd alleen maar mee kan vallen
De trein met feyenoordsupporters heeft een lekke band.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Grifte het volgende:
Volgens Ajax is de Arena altijd uitverkochtquote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Grifte het volgende:
Dat moet tegen het einde van de Tweede Wereldoorlog zijn geweest.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer won Feyenoord voor het laatst in de aRENa?
Hou je bek eens debielquote:Op zondag 7 februari 2016 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Support je eigen ploeg. Of kom je weddenschappen na
Oh ja, dat is het meest belangrijke in deze wedstrijd.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Grifte het volgende:
Je verwacht voor de supporters van wel lijkt mequote:Op zondag 7 februari 2016 12:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het meest belangrijke in deze wedstrijd.
Zonder uit publiek kun je het nauwelijks een klassieker noemen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je verwacht voor de supporters van wel lijkt me
Feyenoord is geen topclub, dus niet uitverkochtquote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Grifte het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Dan hebben we sinds vrijdagnacht iets gemeen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ja heel erg boos, niet normaal man. ik sla hier alles kapot
Begin maar met jezelf.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ja heel erg boos, niet normaal man. ik sla hier alles kapot
Lekker fucking belangrijk. Alleen subtopclubjes maken zich druk om dit soort randzaken.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je verwacht voor de supporters van wel lijkt me
De ArenA zit zelfs bij de klassieker niet vol?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Op hoeveel man na is het stadion uitverkocht? Waren nog 1000 kaarten ofzo?
Verbaast mij ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De ArenA zit zelfs bij de klassieker niet vol?
Is al jaren geen topwedstrijd meer.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aad300 is een levensgenieterquote:Op zondag 7 februari 2016 12:11 schreef Tagliano het volgende:
Ook nog een optietwitter:aad300 twitterde op zondag 07-02-2016 om 12:08:39Mensen hou je niet van #voetbal of #carnaval trek t bos in met je kinderen kleinkind of honden voorjaar hangt in de lucht #vogelsfluiten reageer retweet
Feyenoordquote:
de vraag is of er nog een tweede schot zal volgen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:36 schreef Tagliano het volgende:
Dat moet het eerste schot van Ajax in een minuut of 50 voetbal zijn
Het is carnaval. Veel mensen gaan als stoel.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Gudelj een vrije trap van 40 meter mag nemen, dan jaquote:Op zondag 7 februari 2016 12:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
de vraag is of er nog een tweede schot zal volgen.
Bij Ajax-Heracles ook nietquote:Op zondag 7 februari 2016 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 7 februari 2016 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is carnaval. Veel mensen gaan als stoel.
Jouw moeder gaat als Europa: iedereen mag erin.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is carnaval. Veel mensen gaan als stoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV is hier al op bezoek geweest.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ArenA zit alleen vol als de Toppers komen.
Bij jullie als Guus komt.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toegegeven. Het is ook best duur.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over het publiekquote:Op zondag 7 februari 2016 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw moeder gaat als Europa: iedereen mag erin.Savage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit de moeder van Bazoer ook op de tribune, of ligt ze nog op haar rug?
[..]
Jouw moeder gaat als Europa: iedereen mag erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord domineertquote:Op zondag 7 februari 2016 12:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Krijgen we nou weer de hele wedstrijd van dit soort kinderachtige grappen?
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV is hier al op bezoek geweest.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
If you're mad and you know it, clap your hands.
Je moet wat. Van het spel moeten we het niet hebben.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Krijgen we nou weer de hele wedstrijd van dit soort kinderachtige grappen?
[..]
Jouw moeder gaat als Europa: iedereen mag erin.Wereldgrap bij Cojones gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: VARA![]()
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV is hier al op bezoek geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |