Van der Hoornquote:Op zondag 7 februari 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De deelnemers aan de slechtste wedstrijd ooit.
Ajax: Cillessen, Veltman, Vd Hoorn, Riedewald, Dijks, Gudelj, Bazoer, Klaassen, Schone, El Ghazi, Younes
Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, VBeek, Botteghin, Kongolo, Vilhena, Tapia, Vejinovic, Toornstra, Kuyt, Basacikoglu
Geweldige speler.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelde prima de afgelopen wedstrijden.
Je haalt me nu door elkaar met Lange Lansquote:Op zondag 7 februari 2016 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Je bent immers ook fan van Locadia.
Lans is een goed cynistisch mens.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je haalt me nu door elkaar met Lange Lans
Je bent weer vroeg in vorm.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:19 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom speelt superspits Milik niet? Die scoorde heel vaak tegen Georgië.
Hoi Slob,quote:
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoi Slob,
Heb jij het Vincent Janssen topic die in de OP staat al bezocht? Ik kan je, als goede vriend, aanraden op de link te klikken.
0-0 galore.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best knap dat er nu maar drie aanvallers meespelen.
Goed topic.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij het Vincent Janssen topic die in de OP staat al bezocht? Ik kan je, als goede vriend, aanraden op de link te klikken.
Nee dat doe ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:11 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan jullie allemaal aanraden het Vincent Janssen topic in de OP te bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |