Wekkertje staat al, wel met tegenzin vrees ik, denk een 1tjequote:Op zondag 7 februari 2016 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je maar op tijd wakker bent voor UTR-PSV
Welnee, PSV neemt gewoon de puntjes meequote:Op zondag 7 februari 2016 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wekkertje staat al, wel met tegenzin vrees ik, denk een 1tje
Laten we het hopen, Pereiro voor Locadiaquote:Op zondag 7 februari 2016 11:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee, PSV neemt gewoon de puntjes mee
In de 80e minuut jaquote:Op zondag 7 februari 2016 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we het hopen, Pereiro voor Locadia
Jan-Joost en dat hele kliekje van FOX moet je niet al te serieus nemen in bewoordingen over wedstrijdenquote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
Jan-Joost noemt de Klassieker van eerder dit seizoen een 'lekkere wedstrijd'.
Wat is de laatste goede klassieker geweest waarbij én de wedstrijd op en neer golfde én er publiek van beide clubs was?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
#COCUOUTquote:
Jan Joost, echt zo'n sulletje is dat.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
Mijn ogen zullen best gaan bloeden denk ikquote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef n00b13 het volgende:
Bloedeloze brilstand vandaag voor Feyenoord en Ajax.
Snap niet waarom je dat denkt, Feyenoord schiet zichzelf weer in de voet met deze opstelling.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn ogen zullen best gaan bloeden denk ik
United is weer een beetje in vorm. Chelsea-United dus. Hopelijk wordt Hiddink afgeslacht.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chelsea - United of Ajax - Feyenoord, wat wordt spannender?
Ik moest lachen om die quote van frank de boer destijds. "Niet veel ploegen weten hier te winnen"quote:Op zondag 7 februari 2016 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ik mis 'geen van beiden'.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik walg van de FOX-hype rond CHE -MUNquote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat denk ik op basis van de afgelopen, pak hem beet, 6 wedstrijden van Ajaxquote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Snap niet waarom je dat denkt, Feyenoord schiet zichzelf weer in de voet met deze opstelling.
Ben al lang blij dat ze het bij quotes van Van Gaal laten in dat reclamefilmpje en er geen uitspraken van Hiddink in hebben gestopt. Ik word heel ongemakkelijk als ik Hiddink hoor praten.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik walg van de FOX-hype rond CHE -MUN
Ajax wint wel, heb je gezien wat voor spelers Feyenoord heeft opgesteld? Met dit elftal had je 10 jaar geleden gewoon nacompetitie gespeeld in de eredivisie.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat denk ik op basis van de afgelopen, pak hem beet, 6 wedstrijden van Ajax
Tegen Vitesse wonnen ze ook, maar toen heb ik ook liters bloed via mijn ogen verlorenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax wint wel, heb je gezien wat voor spelers Feyenoord heeft opgesteld? Met dit elftal had je 10 jaar geleden gewoon nacompetitie gespeeld in de eredivisie.
Ik denk dat je gek zou zijn als je beweert een tien jaar geleden dat ARS-LEI & MCI - TOT de topwedstrijden zouden zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:05 schreef Doublepain het volgende:
4 jaar geleden zou dit 2 topwedstrijden zijn, maar nu...
Luguber taalgebruik. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen Vitesse wonnen ze ook, maar toen heb ik ook liters bloed via mijn ogen verloren
Doet Leicester je niet aan FM denken?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gek zou zijn als je beweert een tien jaar geleden dat ARS-LEI & MCI - TOT de topwedstrijden zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |