quote:Op zondag 7 februari 2016 12:31 schreef onlogisch het volgende:
De Taap. De verlosser, de architect van het middenveld
Iddquote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Grifte het volgende:
Niet eens uitverkocht![]()
Lachwekkende club is het ook
Alleen die ene actiequote:Op zondag 7 februari 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schaken erger ik mij groen en geel aan. Begon redelijk goed maar valt ver terug momenteel.
Havenaar tsja, hij pakt zijn goaltjes mee maar echt veel doet ie ook niet.
Derijck vind ik prima spelen, Beugelsdijk idem dito. Wormgoor was gister echt weer drama
Dat zeg ik al weken, blijkt niet te kloppenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Kopsterk het volgende:
Inmiddels zijn de verwachtingen zo laag, dat deze wedstrijd alleen maar mee kan vallen
De trein met feyenoordsupporters heeft een lekke band.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Grifte het volgende:
Volgens Ajax is de Arena altijd uitverkochtquote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Grifte het volgende:
Dat moet tegen het einde van de Tweede Wereldoorlog zijn geweest.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer won Feyenoord voor het laatst in de aRENa?
Hou je bek eens debielquote:Op zondag 7 februari 2016 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Support je eigen ploeg. Of kom je weddenschappen na
Oh ja, dat is het meest belangrijke in deze wedstrijd.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:32 schreef Grifte het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |