Prima kerel, niks mis mee. Alleen niet goed genoeg als voetballerquote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, prima toespraak van Heitinga. Simpel en duidelijk.
Ja, blijf het pijnlijk vinden hoe Ajax ermee om gaat.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jouw positivisme kent geen grenzen he? Wel fijn hoor, iemand die zoveel zure posts kan compenseren.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Toch meer WK finales gespeeld dan jij.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima kerel, niks mis mee. Alleen niet goed genoeg als voetballer
Ik bedoel dan ook op dit momentquote:Op zondag 7 februari 2016 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch meer WK finales gespeeld dan jij.
Schaken en Havenaar? Beugelsdijk. Derijck. Wormgoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Duplan eerlijk gezegd wel de speler van het seizoen tot nu toe. Alleen die vrije trappen gister![]()
![]()
![]()
![]()
www.foxsports.nlquote:
Er zijn militairen die met minder eer worden begraven.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:29 schreef Fargo het volgende:
Erehaag is misschien toch net wat teveel eer. Met alle respect...
Schaken erger ik mij groen en geel aan. Begon redelijk goed maar valt ver terug momenteel.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Schaken en Havenaar? Beugelsdijk. Derijck. Wormgoor.
Zij zouden hoger eindigen in mijn lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |