Ik ben er ook bang voor. Maar hopelijk redden ze het ja. Al zou ik de Spurs ook wel leuk vinden.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n 5 wedstrijden voor het einde zie ik ze wel bezwijken onder de stress en druk. Al hoop ik van harte dat ze het halen.
Man, man, man wat een nietszeggende gesprekken met zowel Van Bronckhorst als De Boer
Alles beter dan iemand die de basis van werkwoordsvervoegingen nu nog niet onder de knie heeft...quote:
Dalai Frankie.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Het moet ten eerste gewoon uit je hart komen. Daar begint het gewoon mee"
Diep!
De Jong?quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik twijfel nog of ik ga kijken...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn ogen zullen best gaan bloeden denk ik
Dan zou ik lekker wat anders gaan doen, in ieder geval niet met je volledige aandacht kijkenquote:Op zondag 7 februari 2016 12:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ga kijken...
Ik ben ook geen fan van één van de ploegen.
Gister gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht een reclame over Chelsie - Unaaited.
Wie?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze doen alsof Heitinga een toevoeging was.
Ik vind het een beetje over de top.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gister gezien.
De reclame is wel tof.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje over de top.
Waarom speelt die niet dan?quote:
Gister nog voetbal gekeken? En in het bijzonder ADO?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]Ik houd daar wel van. Amerikaanse invloed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |