Zou de lengte van politici positief samenhangen met mijn afkeer van hen, dan zou ik Samson een goed politicus moeten vinden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Koenders is ook wel vrij lang.
En al die vrouwen he.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zou de lengte van politici positief samenhangen met mijn afkeer van hen, dan zou ik Samson een goed politicus moeten vinden.
Na een Westvleteren proef je hem dus helaas zo goed als niet. Was niet de juiste drinkvolgorde van ons.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gister nog een Westmalle op. Smaakte toch wel prima na een pincher Hertog Jan.
quote:
Beyonce.quote:
Ho ho, dan heeft hij nog de Nobelprijs voor de vrede, en vele doden op zijn naam.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Kowloon het volgende:
Obama vind ik dan weer niks. Als je die zijn teleprompters afneemt is hij nergens meer.
Dezelfde prijs als de EU en Yasser Arafat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ho ho, dan heeft hij nog de Nobelprijs voor de vrede, en vele doden op zijn naam.
Moet je daar een politicus op beoordelen dan? Je lijkt Rutger Castricum wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Kowloon het volgende:
Obama vind ik dan weer niks. Als je die zijn teleprompters afneemt is hij nergens meer.
Die prijs kreeg hij vanwege zijn huidskleur.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ho ho, dan heeft hij nog de Nobelprijs voor de vrede, en vele doden op zijn naam.
Fijn gezelschap. Het vierde rijk en een terrorist.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Dezelfde prijs als de EU en Yasser Arafat.
Noemt u me nu een nazi?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Fijn gezelschap. Het vierde rijk en een terrorist.
G.W. sprak tenminste met zijn hart.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je daar een politicus op beoordelen dan? Je lijkt Rutger Castricum wel.
Nee een Germaan.quote:
Sprak? Weet jij iets dat ik niet weet?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
G.W. sprak tenminste met zijn hart.
Toen hij president was, Bobmans.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sprak? Weet jij iets dat ik niet weet?
Boche.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Die term ligt gevoelig in de Francofonie.
Hij mocht willen dat hij G.W. was.quote:
Bill Clinton met iets anders.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
G.W. sprak tenminste met zijn hart.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Kowloon het volgende:
Die zoon van hem.quote:
Lol.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vrouw linksachter kijkt heel uitdagend, die doet het vast met een ander.
Jij ook.quote:
En zelfde vlaggetje.quote:
Arme paardjes.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
AFA vs. Pegida.
http://www.at5.nl/live
Leuk idee, het politieke strijdveld feitelijk doen manifesteren. Maakt het wat overzichtelijker voor alle tokkies daar.
Gewoon met scherp schieten op beide partijen, daar heeft de maatschappij enkel baat bij.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
AFA vs. Pegida.
Leuk idee, het politieke strijdveld feitelijk doen manifesteren. Maakt het wat overzichtelijker voor alle tokkies daar.
Uit Limburg, jawel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, die kerel "Ja, ik ben van DSDA."
Clusterbom dan maar?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:30 schreef Heilwasser het volgende:
En ertussen allemaal hipsters met dure fotocamera's.
Uitgaven aan uitkeringen gaan drastisch kelderen, in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten op beide partijen, daar heeft de maatschappij enkel baat bij.
Eerst wel de popo laten terugtrekken.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:33 schreef Heilwasser het volgende:
Je zal er maar in een woonbootje tussen zitten.
Links of extreem-links?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Volgens mij zag ik een bekende voorbij komen!
Remlof?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Volgens mij zag ik een bekende voorbij komen!
Ik zou maar oppassen, 75 jaar geleden namen de geestverwanten van die Pegida-figuren die dingen ook al in beslag.quote:
Ze hebben nu een "verdacht pakketje" gevonden bij de Stopera.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
AFA vs. Pegida.
Ja, bazenploeg. En Vardy is ook een held.quote:
Mooie mensen wonen in dat taalgebied. Het zijn qua karakter Rotterdammers, alleen wonen ze dan wat landelijker.quote:
Het is ook best een groot taalgebied, drie keer Nederland:quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooie mensen wonen in dat taalgebied. Het zijn qua karakter Rotterdammers, alleen wonen ze dan wat landelijker.
Urk ja?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is ook best een groot taalgebied, drie keer Nederland:
[ afbeelding ]
Ja, in de rest van de Noordoostpolder woont vooral import uit het westen en Friesland.quote:
Ah jong kounavel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Heb je je gezond verstand kapot?"
Koeiennavel - nounavvelquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat woord ken ik dan weer niet.
Jij gaat ook enkel met staatsmongolen om he.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Herkende AFA'er bleek inderdaad kennis van mij te zijn
Nuttige investering dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Uitgaven aan uitkeringen gaan drastisch kelderen, in ieder geval.
Die Noordoostpolder is wel redelijk door het Nedersaksisch gekoloniseerd onderhandquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, in de rest van de Noordoostpolder woont vooral import uit het westen en Friesland.
Ja beter gaan we binnenkort weer eens ergens bier drinken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij gaat ook enkel met staatsmongolen om he.
Een heel stel andersbegaafden bij elkaar. Organisator die stoïcijns "democratie" bleef zeggen met een "tie" klank. Als in "tieten". Limburgse DSDA'er. En dan een bult AFA mongolen erbij.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja fijne termen bedenken ze. Stond hier bij de demonstratie als sticker ook op spandoek.
Beste verzameling onrendabelen bij dat soort demonstraties inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een heel stel andersbegaafden bij elkaar. Organisator die stoïcijns "democratie" bleef zeggen met een "tie" klank. Als in "tieten". Limburgse DSDA'er. En dan een bult AFA mongolen erbij.
Maarja, dat is Amsterdam hè.
Tijd voor zelfmedicatie. Gewoon een hele beste borrel nemen en dan lekker in coma vallen en alles uitzweten vannachtquote:
Als je Twents kan, dan kan je ook Duits?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is ook best een groot taalgebied, drie keer Nederland:
[ afbeelding ]
59000 teveel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:28 schreef Gutmensch het volgende:
Hahaha, EenVandaag heeft het uitgezocht: Nederland heeft in 2015 maar 59.000 asielsoekers toegelaten.
Zijlstra verwachtte er 200.000, Wilders 300.000.
Dan zal je weinig moeite hebben het Duits van net over de grens te begrijpen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je Twents kan, dan kan je ook Duits?
Dat doe ik alleen bij waht, want die kan er echt van genietenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je wat serieuzer zou happen.
Echt in dialect spreken gaat mij ook maar matig af. Maar verstaan lukt gelukkig welquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:32 schreef Kowloon het volgende:
Amersfoorts schijnt ook te bestaan. Maar ik ondanks dat ik daar opgegroeid ben kom ik niet verder dan soms een bekakte Zeister r. Ik ben wel jaloers op jullie dialecten.
En zo is het.quote:
Terecht, Muttie verdient prioriteit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:38 schreef Heilwasser het volgende:
Eigen moslims eerst. Wil ik nog toevoegen.
Dat sowieso. Ook eigen joden eerst.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:38 schreef Heilwasser het volgende:
Eigen moslims eerst. Wil ik nog toevoegen.
Mijn zus werkt in Harderwijk in het ziekenhuis, en die krijgt regelmatig van die Veluwse boeren langs. Komen op klompen de behandelkamer binnen zeg maar. Die kunnen dus vaak echt niks anders dan dialect spreken, schijnt soms echt onverstaanbaar te zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Echt in dialect spreken gaat mij ook maar matig af. Maar verstaan lukt gelukkig wel
Eerst de oven in zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ook eigen joden eerst.
Hier ook. Ik kan het prima volgen, maar spreken lukt amper. Af en toe sluipen er wel wat Achterhoekse zegswijzen doorheen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Echt in dialect spreken gaat mij ook maar matig af. Maar verstaan lukt gelukkig wel
Als je er niet vandaan komt, kan ik me dat wel voorstellen. Spreek zelf ook geen dialect, maar het meeste kan ik wel prima volgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn zus werkt in Harderwijk in het ziekenhuis, en die krijgt regelmatig van die Veluwse boeren langs. Komen op klompen de behandelkamer binnen zeg maar. Die kunnen dus vaak echt niks anders dan dialect spreken, schijnt soms echt onverstaanbaar te zijn.
Dat zal inderdaad wel een fors verschil maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je er niet vandaan komt, kan ik me dat wel voorstellen. Spreek zelf ook geen dialect, maar het meeste kan ik wel prima volgen.
Inderdaad bij uitstek de locaties waar plat wordt gesprokenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:44 schreef Gutmensch het volgende:
Ik kan wel aardig plat ernems praten als ik wil. Altijd handig bij de snackbar om te keuvelen met stadsgenoten terwijl je wacht
Omdat ik ook een staatsmongool ben. Goede reden, ik vind het een goed plan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja beter gaan we binnenkort weer eens ergens bier drinken.
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn zus werkt in Harderwijk in het ziekenhuis, en die krijgt regelmatig van die Veluwse boeren langs. Komen op klompen de behandelkamer binnen zeg maar. Die kunnen dus vaak echt niks anders dan dialect spreken, schijnt soms echt onverstaanbaar te zijn.
Jij spreekt economisch dialect. Iemand is niet laf, nee, iemand is risico-avers.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:32 schreef Kowloon het volgende:
Amersfoorts schijnt ook te bestaan. Maar ik ondanks dat ik daar opgegroeid ben kom ik niet verder dan soms een bekakte Zeister r. Ik ben wel jaloers op jullie dialecten.
Die provinciale ziekenhuizen schijnen inderdaad wat apart te zijn. Zo heeft een kennis van mij een tijdje in een Achterhoeks ziekenhuis gewerkt, en had altijd wel mooie verhalen. Een boer die bij een bedrijfsongeval zijn duim verloor, en met die duim op de bijrijdersstoel naar het ziekenhuis was gereden was wel illustratief voor de heersende mentaliteit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik voel een incentive opkomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij spreekt economisch dialect. Iemand is niet laf, nee, iemand is risico-avers.
Nedersaksisch is niet bepaald hetzelfde als Hoogduits.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je Twents kan, dan kan je ook Duits?
Ik werk nu voor het eerst sinds jaren weer samen met andere Tukkers, ik merk dat ik woord'n meer inslik dan anders.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het accent is ook amper hoorbaar. Laatst dacht een Rotterdammer bij mij een Utrechts accent (?) bij mij te horen. Merk wel dat als ik weer een paar dagen in De Achterhoek zit, ik het accent weer over begin te nemen.
Ah, het is minder zwart wit dan het plaatje doet vermoeden dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:08 schreef freako het volgende:
[..]
Nedersaksisch is niet bepaald hetzelfde als Hoogduits.. Maar het dialect net over de grens is wel zowat hetzelfde. Alleen met wat Hoogduitse leenwoorden, ipv Nederlandse.
Duits? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Eisbein mit Sauerkraut? Wel een goede bezorgservice als ze dat hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ga maar Duits en haram bestellen bij de Turk denk ik.
Nee, Schweinschnitzel natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Duits? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Eisbein mit Sauerkraut? Wel een goede bezorgservice als ze dat hebben.
Dat verbaast me, want RTL4 nieuws staat bekend als feitelijker dan dat van de NOS.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:34 schreef Gutmensch het volgende:
Wat is dat RTL-nieuws voor een bizar programma?
Openen gewoon met een item over skigewoontes van de Nederlanders, gevolgd door een item over carnaval in Rio. Alsof er verder niets gebeurt in de wereld...
Dan zet ik Euronews maar op.
Lekker.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb biologische kipkluifjes gegeten.
Deze uitzending is echt bagger. Misschien omdat het zaterdagavond is?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat verbaast me, want RTL4 nieuws staat bekend als feitelijker dan dat van de NOS.
Ja, lekker ongegeneerd met je vingers eten. Ik heb iemand beloofd dat ik jouw recept voor tjaptjoy voor haar ga maken. Ze had er wel zin in.quote:
Dat zou kunnen, er staat me inderdaad iets van bij dat het in het weekend anders is. Net als Radio 1 ook minder actueel is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Deze uitzending is echt bagger. Misschien omdat het zaterdagavond is?
Af en toe een gesponsord item. Anders dan bij de NOS komt het geld niet zomaar binnen waaien.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:34 schreef Gutmensch het volgende:
Wat is dat RTL-nieuws voor een bizar programma?
Openen gewoon met een item over skigewoontes van de Nederlanders, gevolgd door een item over carnaval in Rio. Alsof er verder niets gebeurt in de wereld...
Dan zet ik Euronews maar op.
Het leuke van tjap tjoy is dat het in feite niet uit maakt wat je er in doet. Het is gewoon gemengde groente.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, lekker ongegeneerd met je vingers eten. Ik heb iemand beloofd dat ik jouw recept voor tjaptjoy voor haar ga maken. Ze had er wel zin in.
Ja maar toch. Ik ben benieuwd naar die oestersaus.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het leuke van tjap tjoy is dat het in feite niet uit maakt wat je er in doet. Het is gewoon gemengde groente.
Ik haak daar meteen op af. Geen RTL-nieuws meer voor mijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Af en toe een gesponsord item. Anders dan bij de NOS komt het geld niet zomaar binnen waaien.
Wiens brood men eet..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Af en toe een gesponsord item. Anders dan bij de NOS komt het geld niet zomaar binnen waaien.
Als je gaat naar de Amazing Oriental, let op het gehalte oesterextract, dat verschilt nogal fors. Meer is beter vind ik. Zie ook:quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar toch. Ik ben benieuwd naar die oestersaus.
Ah bij voorkeur dus de Panda Brand want die is niet al te sterk. Dankjewel voor de tip.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je gaat naar de Amazing Oriental, let op het gehalte oesterextract, dat verschilt nogal fors. Meer is beter vind ik. Zie ook:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/oestersaus/
De NOS heeft anders altijd wel erg veel overheidsnieuws. Wetje zus, wetje zo, daar vullen ze al de helft van het journaal mee soms.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik haak daar meteen op af. Geen RTL-nieuws meer voor mij
Hoe kan je nou objectief zijn als je je door bedrijven laat sponsoren?
Ja, en veel straatinterviews. Alsof het mij boeit wat tante Jannie van om de hoek ervan vindt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De NOS heeft anders altijd wel erg veel overheidsnieuws. Wetje zus, wetje zo, daar vullen ze al de helft van het journaal mee soms.
Terechte klacht, inderdaad. De mening van het volk is zonder uitzondering volstrekt oninteressant.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en veel straatinterviews. Alsof het mij boeit wat tante Jannie van om de hoek ervan vindt.
Het NOS-Journaal zit al heel lang op zijn hurken om de eenvoudige kijker vast te houden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Terechte klacht, inderdaad. De mening van het volk is zonder uitzondering volstrekt oninteressant.
Gerrie Eickhof vind ik altijd wel grappig. Zoals deze:quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en veel straatinterviews. Alsof het mij boeit wat tante Jannie van om de hoek ervan vindt.
Hij gebruikt wel mooie woorden als deconfiture.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gerrie Eickhof vind ik altijd wel grappig. Zoals deze:
Jeroen Akkermans vind ik ook vaak wel een prima correspondent. Soms wat dramatisch, maar net als bij Gerri kan ik dat wel waarderen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:55 schreef Heilwasser het volgende:
Gerri is een held. Ook die correspondenten in Syrie en Rusland. De gevaarlijkste landen op aarde.
Aardbeiendeconfiture.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij gebruikt wel mooie woorden als deconfiture.
Eens. Akkermans moet wel, want al het nieuws uit Duitsland is bloedserieus.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jeroen Akkermans vind ik ook vaak wel een prima correspondent. Soms wat dramatisch, maar net als bij Gerri kan ik dat wel waarderen.
Ik zie de presentators meestal staanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het NOS-Journaal zit al heel lang op zijn hurken om de eenvoudige kijker vast te houden.
Ja klopt, behalve dat er een tijd was dat RTL-Nieuws hoger aangeschreven stond dan het NOS-Journaal omdat het volwassener nieuws bracht. Dit was nog in de tijd van Jeroen Pauw en Loretta Schrijver.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik zie de presentators meestal staan
Het waren de commerciële zenders die meer "klein nieuws" gingen uitzenden omdat dit de kijkers meer aanspreken. NOS is een beetje meegegaan
Fijn voor die ouders, maar niet heus.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:17 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)ngen-uit-alphen.html
Altijd al geweten dat ons Appeltje een bijzondere was.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:17 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)ngen-uit-alphen.html
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn voor die ouders, maar niet heus.
Kwestie van tijd voor de Jemenieten terroristenbolwerk Nederland binnenvallen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat ons Appeltje een bijzondere was.
En mij?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:43 schreef Heilwasser het volgende:
Abu al-Trollercopter, zouden ze mij noemen.
Geen idee wat de benamingen voor vrouwen zijn.quote:
Big Bertha.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Geen idee wat de benamingen voor vrouwen zijn.
Rajul al-Batan, is mijn Google Translate Arabische naam.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:43 schreef Heilwasser het volgende:
Abu al-Trollercopter, zouden ze mij noemen.
Dat klinkt Mongools.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Rajul al-Batan, is mijn Google Translate Arabische naam.
Dat betekent elke Arabische naam.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat Vent Zonder Ballen.
Moet je verder zelf weten hoor.
Pokkelmenske heeft ze wel, ze zijn alleen nog niet ingedaald.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat Vent Zonder Ballen.
Moet je verder zelf weten hoor.
Ik weet ook niet of we daar nog op kunnen hopen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Pokkelmenske heeft ze wel, ze zijn alleen nog niet ingedaald.
Is dit nu weer zo'n verkapt verzoek om pic's per DM?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Pokkelmenske heeft ze wel, ze zijn alleen nog niet ingedaald.
Moeder natuur maakt soms verstandige keuzes.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of we daar nog op kunnen hopen.
Stel je voor, allemaal kleine Pokkelmansjes die hier GeenStijlfilmpjes komen posten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moeder natuur maakt soms verstandige keuzes.
Een beetje Horst Wessel-lied zingend lopen Sieg-Heilen en moslims American History-X'en.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Stel je voor, allemaal kleine Pokkelmansjes die hier GeenStijlfilmpjes komen posten.
En Reya maar noten en noten en noten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een beetje Horst Wessel-lied zingend lopen Sieg-Heilen en moslims American History-X'en.
Misschien is dat ketchupkereltje wel een afstammeling.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Stel je voor, allemaal kleine Pokkelmansjes die hier GeenStijlfilmpjes komen posten.
Hoe moet die knul een nummertje zingen zonder noten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
En Reya maar noten en noten en noten.
Verdomd ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien is dat ketchupkereltje wel een afstammeling.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe moet die knul een nummertje zingen zonder noten.
Kritik der reinen Vernunft, natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ga een essay schrijven over übermenschen. Welke van Nietzsche moet ik dan hebben?
Beetje neuriën mag best. Totdat iemand het herkent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een beetje Horst Wessel-lied zingend lopen Sieg-Heilen en moslims American History-X'en.
U kunt altijd nog de yehudikaart spelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje neuriën mag best. Totdat iemand het herkent.
Ik zeg gewoon dat ik een WOII-documentaire heb gekeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt altijd nog de yehudikaart spelen.
Ik dacht aan Also sprach Zarathustra, maar dat kan ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kritik der reinen Vernunft, natuurlijk.
Nonsens, je zou hoogstens Die Welt als Wille und Vorstellung kunnen opperen als alternatief.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht aan Also sprach Zarathustra, maar dat kan ook.
Terecht.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:18 schreef Friek_ het volgende:
Tegenwoordig geloof ik niets meer van die evolutietheorie mensen, want dat oog, dat is me toch een onherleidbaar complex ding.
Of dronken zingen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje neuriën mag best. Totdat iemand het herkent.
Wat moet dat voorstellen? Een kruising tussen een verkeerde tekst van het Horst Wessel lied en een mislukte versie van de communistische internationale?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of dronken zingen.
Wir fahren hoch, Verwurfenden der Erde!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat moet dat voorstellen? Een kruising tussen een verkeerde tekst van het Horst Wessel lied en een mislukte versie van de communistische internationale?
Eens kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kritik der reinen Vernunft, natuurlijk.
Dat dacht ik ook, maar ik weet niet in hoeverre die relevant was.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht aan Also sprach Zarathustra, maar dat kan ook.
Centen winnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:38 schreef Friek_ het volgende:
Heb me overigens zojuist opgegeven als kandidaat voor Met het mes op tafel.
Dat zou een hilarisch deel van deze slowchat worden op het moment van de uitzendingquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:38 schreef Friek_ het volgende:
Beetje lachen om alles dat hij op nationale tv fout doet.quote:Op zondag 7 februari 2016 00:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zou een hilarisch deel van deze slowchat worden op het moment van de uitzending
Als filosoof heeft ie sowieso weinig te verliezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 00:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje lachen om alles dat hij op nationale tv fout doet.
We moeten op de volgende POLmeet eigenlijk gewoon Risk gaan spelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 00:51 schreef 99.999 het volgende:
Zo, net uit geslagen positie op heroïsche wijze een mooie pot Risk gewonnen.
Ik doe mee. Prachtspel. Heb een vriend waarmee ik altijd bordspellen doe maar die zit aan de andere kant van de aardbol voor een jaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 00:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
We moeten op de volgende POLmeet eigenlijk gewoon Risk gaan spelen.
Haha, ik onlangs al voor Per Seconde Wijzer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:38 schreef Friek_ het volgende:
Dominion is nog leuker.quote:Op zondag 7 februari 2016 00:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ike me dan maar opgeven voor De Slimste Mens.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, ik onlangs al voor Per Seconde Wijzer.
Maar dat ken jij alleen. En wellicht nog een paar autisten.quote:
Gewoon gezellig met z'n allen Cards against Humanity gaan spelen. Is de POL-SC ook wel een geschikt gezelschap voor.quote:
"BN'er"quote:Op zondag 7 februari 2016 01:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ike me dan maar opgeven voor De Slimste Mens.
Oh nee, daar moet je BN'er voor zijn
Aan het afgelopen seizoen te zien zijn de BN'ers zo ongeveer bijna op. Veel onbekende bekende Nederlanders. Misschien gaan ze dan wel over op in nog kleinere kring bekende Nederlanders.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ike me dan maar opgeven voor De Slimste Mens.
Oh nee, daar moet je BN'er voor zijn
Voor wat? Deze win ik vast.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je moet op z'n minst iemand in Hilversum gepijpt hebben.
Ik ben wel een bekende FOK!er, wellicht is dat al genoeg.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aan het afgelopen seizoen te zien zijn de BN'ers zo ongeveer bijna op. Veel onbekende bekende Nederlanders. Misschien gaan ze dan wel over op in nog kleinere kring bekende Nederlanders.
Een serie met politici zou ik overigens wel leuk vinden. Maar die durven vast niet.
Nee, is best populair.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar dat ken jij alleen. En wellicht nog een paar autisten.
Voila, dat bedoel ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ben wel een bekende FOK!er, wellicht is dat al genoeg.
Meh, toch liever Risk dan. Nu nog 6 spelers zien te verzamelen.quote:
Heb jij dat uitgeprint dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 01:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met z'n allen Cards against Humanity gaan spelen. Is de POL-SC ook wel een geschikt gezelschap voor.
Haha.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als ik dan tegen SCH en Kastanova mag spelen doe ik het.
Meh, dat is dan wel de Engelse versie. Dat werkt een stuk minder als je dronken bent.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Janneke heeft het wel, maar die wil niet komen.
Straks worden we dan weer het etablissement uitgezet wegens wangedrag.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:29 schreef Euribob het volgende:
Beste is om gewoon een POL-SC versie te maken.
En als je niet dronken bent is Cards Against Humanity weer niet leuk.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meh, dat is dan wel de Engelse versie. Dat werkt een stuk minder als je dronken bent.
Exact mijn punt. En de Nederlandse versie vind ik maar matig eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En als je niet dronken bent is Cards Against Humanity weer niet leuk.
Klaverjassen is tof ja. Kaarten tellen gaat mij echter altijd erg slecht af.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:36 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb laatst klaverjassen gedaan. Ook wel leuk. Zit wel veel tactiek in.
Dat lijkt me geen probleem voor een POL-meet.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En als je niet dronken bent is Cards Against Humanity weer niet leuk.
Ik speelde het samen met drie anderen die ook aan toernooien mee doen. Verrassend hoeveel subtiliteit in ogenschijnlijk simpele spelregels zit. Je hebt niet eens tijd om te tellen als beginner.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Klaverjassen is tof ja. Kaarten tellen gaat mij echter altijd erg slecht af.
Vooral proberen de hoeveelheid gespeelde troefkaarten bij te houden, in principe zijn die het belangrijkst.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik speelde het samen met drie anderen die ook aan toernooien mee doen. Verrassend hoeveel subtiliteit in ogenschijnlijk simpele spelregels zit. Je hebt niet eens tijd om te tellen als beginner.
Guido heeft een bandje opgericht?quote:Op zondag 7 februari 2016 01:42 schreef Kowloon het volgende:
Ik luister nu naar muziek van een stel fanatieke moslims.
Ik ga de Andere Tijden van vanavond even terugkijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:42 schreef Kowloon het volgende:
Ik luister nu naar muziek van een stel fanatieke moslims.
quote:
quote:I'm with Allah 'cause he chose me, I broke into the Vatican, strangled The Pope with his rosary
Haha niet erg geschikt voor zo'n moment maar mooi spelquote:Op zondag 7 februari 2016 00:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik wilde die China serie kijken, maar die is morgen pas.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ga de Andere Tijden van vanavond even terugkijken.
http://www.npogeschiedeni(...)ar-het-kalifaat.html
Ik legde vaak per ongeluk kaarten neer die erg geschikt waren voor roem. Blijven oefenen denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vooral proberen de hoeveelheid gespeelde troefkaarten bij te houden, in principe zijn die het belangrijkst.
Maar ik raak de hele tijd de tel kwijt door cijfers op de kaarten, door de roem of mijn maat die niet doet wat ik van hem verwacht.
Ja hey, wij hebben ouders die de oorlog hebben meegemaakt en tegen ons zeiden dat ze blij waren dat wij niet zoveel veranderinegen hoefden mee te maken als zijquote:
Welke serie?quote:Op zondag 7 februari 2016 01:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik wilde die China serie kijken, maar die is morgen pas.
Langs de oevers van zo'n vuile Chineze sloot. In de stijl van Jelle B C het leven aldaar observeren.quote:
Oh leuk. Minder leuk voor Jelle z'n longen, maar goed.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Langs de oevers van zo'n vuile Chineze sloot. In de stijl van Jelle B C het leven aldaar observeren.
Het wordt niet door Jelle maar door een of andere vervangbare hipster gepresenteerd.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh leuk. Minder leuk voor Jelle z'n longen, maar goed.
Nu Erik nog voor Miljoenenjacht.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, ik onlangs al voor Per Seconde Wijzer.
quote:Op zondag 7 februari 2016 01:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik wilde die China serie kijken, maar die is morgen pas.
Arme Chinezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 10:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het wordt niet door Jelle maar door een of andere vervangbare hipster gepresenteerd.
Je had wel mooi gepast bij die verzameling onrendabelen denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:02 schreef KetchupFTW het volgende:
Toch wel jammer dat ik gisteren niet even op die demo in Amsterdam ben gaan kijken.
Bij nader inzien.quote:
Van de AFA? Want de enige onrendabelen hier waren de tegendemonstranten.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je had wel mooi gepast bij die verzameling onrendabelen denk ik.
Dat lijkt mij bij een pegidademonstratie bijzonder stug. Beide clubs zijn dan vermoedelijk zeer onrendabel. Ik snap wel dat jij sympathiseert met die gekken maar dat maakt ze niet minder mal.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Van de AFA? Want de enige onrendabelen hier waren de tegendemonstranten.
Pegida inderdaad. De 'tegen islam/moslims/asielzoekers/immigranten'- demonstranten.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Van de AFA? Want de enige onrendabelen hier waren de tegendemonstranten.
Daar had ik toch met m'n D66-jas en megafoon tussen willen staan, de boodschap schreeuwend dat je de zaak van twee kanten kon bekijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:02 schreef KetchupFTW het volgende:
Toch wel jammer dat ik gisteren niet even op die demo in Amsterdam ben gaan kijken.
Nuance mensen! Nuance!quote:Op zondag 7 februari 2016 11:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar had ik toch met m'n D66-jas en megafoon tussen willen staan, de boodschap schreeuwend dat je de zaak van twee kanten kon bekijken.
Mooi land hoor, dat China.quote:When the People’s Republic of China was established in 1949, the Communist Party declared homosexuality a sign of bourgeois decadence. Treatment of suspected homosexuals during the Cultural Revolution was particularly harsh.[4] In 1979, “hooliganism” was criminalized in Chinese criminal law. In 1997, the Chinese government abolished the hooligan law, an act considered by most to be a decriminalization of homosexuality in the People's Republic of China. In 2001, the Chinese Society of Psychiatry declassified homosexuality as a mental disorder.[1][4]
Ik sympathiseer liever met betogers dan met ''anti''-facisten.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bij een pegidademonstratie bijzonder stug. Beide clubs zijn dan vermoedelijk zeer onrendabel. Ik snap wel dat jij sympathiseert met die gekken maar dat maakt ze niet minder mal.
Precies, liever mét fascisten dan tegen fascisten. Toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik sympathiseer liever met betogers dan met ''anti''-facisten.
Klinkt wel positiever dan 'anti'.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, liever mét fascisten dan tegen fascisten. Toch?
Je houdt wel van woorden in de mond leggenquote:Op zondag 7 februari 2016 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, liever mét fascisten dan tegen fascisten. Toch?
Waarom? Geldt er geen vrijheid van meningsuiting voor raadsleden van Groenlinks en SP dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Als raadsleden van o.a. GroenLinks en de SP hun aanhang op gaan ruien en naar binnen gaan als het compleet uit de hand loopt weet ik genoeg over het respect voor vrije meningsuiting binnen deze partijen.
Jij bent diegene die sympathiseert met Pegida - de fascisten. Daar kan ik verder niets aan doen.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je houdt wel van woorden in de mond leggen.
De enige fascisten op deze betoging zijn de Antifa.
Profascisten?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klinkt wel positiever dan 'anti'.
Jawel, maar oproepen tot geweld en/of beperking van de vrijheid van anderen gaat mij te ver. Jou niet, blijkbaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom? Geldt er geen vrijheid van meningsuiting voor raadsleden van Groenlinks en SP dan?
Hebben de raadsleden van Groenlinks en SP opgeroepen tot geweld dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jawel, maar oproepen tot geweld gaat mij te ver. Jou niet, blijkbaar.
http://www.laatzenietlopen.nl/quote:Op zondag 7 februari 2016 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hebben de raadsleden van Groenlinks en SP opgeroepen tot geweld dan?
Ja? Waar kan ik de citaten van de raadsleden vinden? Even wat specifieker graag.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
http://www.laatzenietlopen.nl/
Ja.
Dus omdat ze oproepen om te demonstreren tegen een demonstratie die ze niet aanstaat roepen ze ook maar meteen op tot geweld?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
http://www.laatzenietlopen.nl/
Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |