Zou de lengte van politici positief samenhangen met mijn afkeer van hen, dan zou ik Samson een goed politicus moeten vinden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Koenders is ook wel vrij lang.
En al die vrouwen he.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zou de lengte van politici positief samenhangen met mijn afkeer van hen, dan zou ik Samson een goed politicus moeten vinden.
Na een Westvleteren proef je hem dus helaas zo goed als niet. Was niet de juiste drinkvolgorde van ons.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gister nog een Westmalle op. Smaakte toch wel prima na een pincher Hertog Jan.
quote:
Beyonce.quote:
Ho ho, dan heeft hij nog de Nobelprijs voor de vrede, en vele doden op zijn naam.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Kowloon het volgende:
Obama vind ik dan weer niks. Als je die zijn teleprompters afneemt is hij nergens meer.
Dezelfde prijs als de EU en Yasser Arafat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ho ho, dan heeft hij nog de Nobelprijs voor de vrede, en vele doden op zijn naam.
Moet je daar een politicus op beoordelen dan? Je lijkt Rutger Castricum wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Kowloon het volgende:
Obama vind ik dan weer niks. Als je die zijn teleprompters afneemt is hij nergens meer.
Die prijs kreeg hij vanwege zijn huidskleur.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ho ho, dan heeft hij nog de Nobelprijs voor de vrede, en vele doden op zijn naam.
Fijn gezelschap. Het vierde rijk en een terrorist.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Dezelfde prijs als de EU en Yasser Arafat.
Noemt u me nu een nazi?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Fijn gezelschap. Het vierde rijk en een terrorist.
G.W. sprak tenminste met zijn hart.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je daar een politicus op beoordelen dan? Je lijkt Rutger Castricum wel.
Nee een Germaan.quote:
Sprak? Weet jij iets dat ik niet weet?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
G.W. sprak tenminste met zijn hart.
Toen hij president was, Bobmans.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sprak? Weet jij iets dat ik niet weet?
Boche.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Die term ligt gevoelig in de Francofonie.
Hij mocht willen dat hij G.W. was.quote:
Bill Clinton met iets anders.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
G.W. sprak tenminste met zijn hart.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Kowloon het volgende:
Die zoon van hem.quote:
Lol.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vrouw linksachter kijkt heel uitdagend, die doet het vast met een ander.
Jij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |